2013. május 19., vasárnap

Verseny(ek)

Hey! :)
Ma már másodjára jelentkezem, most azért, mert meglett a 100! feliratkozó, sőt, már túl is lépte. :D
Borzasztóan örülök neki, hogy ennyien vagytok! <3 Köszönöm. :)
Ígértem versenyt, most annak a részleteivel jövök. Tehát:

1. Novellaverseny:

- Nem szeretnék feltételeket szabni, pl: hány oldal, vagy valamelyik dalhoz íródjon. 
Szeretném ha a saját képzeletetekre hagyatkoznátok és születne belőle valami egyedi. :) Íródhat valamelyik 1D tag főszereplésével, de tőlem lehet Justin Bieber, Conor Maynard, Union J tag, Selena Gomez, vagy aki ismeri, szereti: Eric Saade. :) A lényeg, hogy ismert ember legyen az egyik főszereplő. 
Remélem elég világos voltam. :) 

Jelentkezési határidő: Május 31. A bejegyzés alatt kommentben. 
Beküldési határidő: Június 15.  24: 00 A novellákat erre az e-mail címre várom: stolemyheartwithnessa@gmail.com

Eredményhirdetés: Június 25. 

3 nyertes lesz, ők oklevelet kapnak, ha van blogjuk írok róla kritikát (persze csak ha szeretnék). :)
Nem vagyok jóba a képszerkesztővel de meg fogom oldani. :)

2. Videó 

Ezt az ötletet szerecsendió-tól kaptam twitteren. :) Köszönöm!

-Feltétel: A videónak valamilyen formában kapcsolódnia kell a bloghoz! :) Készíthettek trailer-t, mozgóképeket, képeket ami alá odaírjátok a kedvenc részeiteket, lehet az vicces, szomorú, ,,aranyköpések" vagy akár lehet teljesen egyedi is, csak kapcsolódjon a bloghoz. :) 
A hosszúsága minimum 1, maximum 3 perc legyen. :) 
Ha kérdésetek van tegyétek fel nyugodtan! :)

Jelentkezési határidő: Május 31. A bejegyzés alatt kommentben.
Beküldési határidő:  Június 16. 24:00 A videókat feltölthetitek youtube-ra, de akkor írjátok alá, hogy az én blogomhoz készült és linkeljétek be a blogot. A linket pedig e-mail-ben, vagy az adott rész alá várom. :) 
De a videókat is várom ugyanúgy a stolemyheartwithnessa@gmail.com e-mail címre, ha nem akarjátok youtube-ra feltölteni.:) 

Eredményhirdetés: Június 26.

Itt is 3 nyertes lesz, ők kapnak oklevelet, ha van blogjuk írok hozzá kritikát és az 1. helyezett videója kikerül a főoldalra. 

Az összes videó és novella kikerül a blogra, egy új oldalra! :) 

Várom a jelentkezőket a bejegyzés alatt. :)


Nessa. xx
U.i: Olvassátok a 90. részt és kommenteljetek. <3 


33 megjegyzés:

  1. a videós kategóriához március 31-et írtál :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá :'D rögtön kijavítom, köszönöm, hogy szóltál. :)

      Törlés
  2. Szia!Megtudnád mondani, hogy min tudom neked elküldeni a Novellát?! Freemail vagy hol?! Előre is köszönöm...xxxB

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      stolemyheartwithnessa@gmail.com ide várom a novellákat :) az mindegy milyen e-mail fiókból küldöd. :)

      Törlés
  3. szia :) én szeretnék jelentkezni a novella író versenyre. :)
    lenne egy kérdésem is, hogy lehet blogot csinálni? már mindenhogy próbáltam de nem sikerült. Segítenél lécci nekem?
    A blogot pedig egyszerűen fantasztikus! IMÁDOM. várom a folytatást

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Rendben, felírtalak. :)
      Először is, létre kell hoznod egy gmail fiókot, azután rámész a blogger.com-ra. Arra nem emlékszem már, hogy kell-e külön regisztrálni, ha kell akkor regisztrálsz rá, ha nem akkor automatikusan beadja. Bal oldalon pedig rákattintasz az ,,új blog"-ra. Onnan pedig már csak be kell állítani a blog sablonját meg az oldalmodulokat (ha szeretnél) és kezdheted is a blogolást. :)
      Remélem, hogy segíthettem.
      Köszönöm szépen! :) <3

      Törlés
  4. köszii :) ott megakadtam h cím és oda vmi URL kódot kell írni. oda mit írjak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A blogod URL címét. Pl: valamiwithxyxy.blogspot.hu

      Törlés
  5. nagyon széépen köszönöm :D <3 <3

    VálaszTörlés
  6. sziia Nessa!:)

    Szeretnék jelentkezni a novella író versenyre!
    Nem vagyok benne biztos, hogy betudom fejezni, de már elkezdtem és bízom benne, mert csütörtökön már indulunk Magyarországra, és nem tudom mennyi időm lenne befejezni, persze mindent megteszek ennek érdekében! ^^
    Lényeg a lényeg, hogy akkor arra jelentkezem!:)

    Csók, ß♥ xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Rendben, felírtalak. :D
      Remélem sikerül befejezned, várom a novelládat! :) <3
      :*

      Törlés
  7. Szia!
    Én jelentkezni szeretnék a novellaíró versenyre amit hírdettél! Előre is köszönöm a lehetőséget amit nyújottál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Oké, téged is felírtalak! :)
      És én köszönöm, hogy jelentkeztél. :)

      Törlés
  8. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a novellaíró versenyre.:)
    Annyi lenne a kérdésem, hogy a levélnél mellékletként küldjem vagy a szöveg részhez írjam?
    Remélem be tudom fejezni.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Oké:) Jó lenne a szövegrészhez, de mellékletként is jó, ahogy gondolod. :)
      Várom a novellád! :)

      Törlés
  9. Szia Nessa! :)
    Én is szeretnék jelentkezni a novellaíró versenyre.
    Amúgy imádtam a Harry-s blogodat, és a mostanit is, amint lesz egy kis időm ezt a blogod is elkezdem majd olvasni!
    Nagyon köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Rendben:D
      Örülök, hogy tetszett!
      Én köszönöm, hogy jelentkezel. Várom a novelládat! :)

      Törlés
  10. Szia, jelentkezni szeretnék a novella író versenyre! :D
    csak annyi lenne a kérdésem, hogy bármilyen szemszögből lehet? Úgy értem, nem baj, ha végig csak egy szemszögből lenne? Előre is köszi. :) Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Rendben. :D
      Persze, annyi szemszögből írod amennyiből szeretnéd. Abba én nem szólok bele. :)
      Várom a novellád! :)

      Törlés
  11. szia :) szeretnék jelentkzeni a novellaversenyre :)

    VálaszTörlés
  12. Kedves Nessa!
    Szeretnék jelentkezni a novella író versenyedre, s ha minden jól megy hétvégén meg is tudom írni, majd elküldeni neked a történetem, mivel a sztori lényege megvan, már csak csupán "papírra" kell vetnem a megfogalmazott mondataim.
    Hiszed vagy sem, de lassan azon kapom majd magam, hogy minden harmadik napot előre bekarikázgatok pirossal, hiszen magamban így is visszaszámlálok a következő fejezetig. A megtisztelt napokon, miken újabb és újabb részekkel ajándékozol meg minket ötpercenként töltöm újra az oldalt, hogy minél előbb olvashassam a folytatást. Ezzel csupán annyi a probléma, hogy aztán várhatok újra három napot, míg elolvashatom a következő epizódot, melynek történéseit azelőtt már végiggondolom, hátha beválik egyik-másik találgatásom. Meg kell valljam, igen ritkán jön össze.
    További jó blogolást és köszönöm szépen neked a lehetőséget!

    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Blair! :)
      Köszönöm, hogy jelentkezel, várom a novelládat! :))
      Nagyon édes vagy, köszönöm szépen. <3

      Törlés
  13. Szia Nessa!
    Szeretnék jelentkezni a novella író versenyre!
    Nem vagyok benne biztos, hogy jövőhét csütörtökre készen lesz, mert eléggé hosszú lesz, na, jó azért nem egy regény, de ilyen szempontból nagyon kritikus vagyok. (Vagy hatszor szoktam átolvasni 1 oldalt) :P Lényeg a lényeg erre szeretnék jelentkezni és igyekezni fogok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Rendben, felírtalak! :)
      Nem jövőhét csütörtökre kell, addig lehet jelentkezni. A novellákat június 15.-ig kell elküldeni, szóval nem kell sietned. :)
      Várom a novelládat! :)

      Törlés
  14. Szia Nessa!
    Már twitteren írtam, de itt is szeretnék jelentkezni a video készítős versenyre, amit már láttál is XD mindegy, csak láttam, hogy ide kérted a jelentkezést <3
    Xx millio puszi <3

    VálaszTörlés
  15. Szia, szeretnék a novellaversenyre jelentkezni! :)
    Dóri

    VálaszTörlés
  16. Szia szeretnék novella versenyre jelentkezni. :)

    VálaszTörlés
  17. Kedves Nessa!
    Nem tudom mennyire lehetséges, de, ha lehet akkor szeretnék még a videó verseny részében is nevezni a versenyre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Még péntekig bárki jelentkezhet bármelyikre. :)
      Felírtalak és örülök, hogy jelentkeztél. :)

      Törlés