2013. május 28., kedd

Lopás!

Drágáim! 
Igazán sajnálom, hogy ezzel a dologgal kell előállnom, de sajnos lopják a másik, befejezett blogom!
Már volt erre példa, de akkor az illető ,,csak" más szavakkal átírta a történetem! Most viszont ezt a roppant kedves, élénk fantáziával megáldott hölgyemény r*hadt pofátlanul kimásolta az egész történetet a 33. részig! 
Már írtam neki egy kulturáltabb kommentet a prológushoz (amit történetesen én írtam) de a drágaság törölte, így már feszültebben szántam neki még egyet.
Kérnék mindenkit, hogy hagyjatok a hölgyemény (alias Mrs. Élénkafantáziám) ,,blogján" egy kedves kis komit, arról, hogy törölje le az oldalt. 
Ha ez nem történik meg, és a történetet továbbra is undorítóan kimásolja, kénytelen leszek komolyabb eszközökhöz folyamodni.
Köszönöm mindenkinek, aki csak pár szóval megpróbálja jobb belátásra bírni ezt a drága lányt! 
És itt a ,,blogja" amin ugyebár az én befejezett történetemmel vagánykodik, bár egyetlen komit se kap. ---> http://millyandharryfriendornot.blogspot.hu/

19 megjegyzés:

  1. Hogy az a szemét kur...va!!!! Hogy lehet pofája valakinek ilyet tenni? Esküszöm, ha az én blogommal csinálja ezt neki annyi! Ne hagyd magad Nessa! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelenleg ölni tudnék....
      Már nem tudok neki kedves kis kommenteket sem hagyni, mert jóvá kell hagynia, és ezt természetesen nem teszi meg, ezért az üzeneteim nem kerülnek ki! Kérek mindenkit, hogy segítsen!

      Törlés
    2. Már írtam is neki, de nem hinném, hogy jóvá fogja hagyni :(

      Törlés
    3. LETÖRÖLTE!!
      Nagyon köszönöm, hogy te is írtál neki!
      6 nagyon kedves komment után végre törölte!

      Törlés
    4. Na, hál istennek :D Ugyan nincs mit! :D A blogírok tartsanak össze!! :D

      Törlés
  2. Pont ma hallottam az egyik osztálytársamtól,hogy vaN egy blog ami tök tetszik neki. Van benne a lány Milly és a Harry-vel már rágóta legjobb barátok. Mondom ez biztos a Nessa blogja. Aztán annyit mondott,hogy még csak a 27. részig van meg. Én meg megmutattam neki,hogy te már befejezted. Éppen most értem haza és írtam volna neked e-mailt, de úgylátszik erről lecsúsztam. Az ilyet meg jól megkéne büntetni, hogy jön ő ahhoz hogy lenyúlja a te történeted...Nagyon gáz. De már letörölte...Yepp.
    Ölel:Roniiee:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mire én megtudtam, már a 33. részig fent volt.
      Kérek mindenkit, hogyha máskor is előfordul ilyen, akkor írjon nekem bármelyik blogomon, twitteren vagy az e-mail címemre!
      Negyed óra alatt sikerült úgy felhúznom magam mint ahogy még soha.
      Milliószor puszillak!

      Törlés
  3. Törölte, mire odaértem, de ez undorító!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, sikerült elérnem a ,,kedves" üzeneteimmel...:/

      Törlés
  4. Én is most akartam neki írni,de törölte...pedig ez olyan pofátlanság.Ha már akar egy blogot akkor vegye már a fáradságot és találjon ki valamit,még ha nem is annyira jó.
    De lopni..istenem..hogy juthat mégis ilyen az eszébe???
    Nem gondol arra hogy rátalálsz??
    Nah mindegy.
    Nagyons ajnálom hogy ilyen történt veled és remélem sikerült már megnyugodnod..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is írtam ezt neki, de a komijaimat kitörölte, ezzel sikeresen felhúzott... mindegy, már megnyugodtam és sikerült elérnem, hogy törölje a blogot.
      Nem fér a fejembe, hogy csinálhat valaki ilyet...

      Törlés
  5. Oooo hogy forduljon fel a seggfej! Komolyan az ilyen mit érez?

    VálaszTörlés
  6. Már pont írni akartam neki valami szépet én is de már törölte.. Kár pedig nagyon szívesen elküldtem volna a p*csába... Bocsánat a csúnya kifejezésért :/

    VálaszTörlés
  7. Ohh...lemaradtam....pedig ugy ki osztottam volna...xD :DD
    Annyira utalom az ilyen fergeket....!!!
    Rogton szolj ha ilyen van...mi kiallunk erted!!<33333 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon utálom az ilyet...
      édes vagy, szólni fogok! :) <33

      Törlés
  8. Most ismet csinalt egyet es a 37.resznel tart facen lattam ... Sziasztok , ez egy barátnőmnek a blogja és én iszontaosan szeretem , rajongok érte (Harry-s) . Nézzetek be , garantálni fogom , hogy nm fogtok csalódni :)
    http://harryloveemillyloveharry.blogspot.ro/
    *Mrs.Malik
    Ez az..

    VálaszTörlés