2013. január 29., kedd

55.rész

Hey Everyone! :D
Először is,a szavazás állásáról szeretnék beszélni egy kicsit.
Eddig 76-an szavaztatok,azért elég jó érzés tudni,hogy ennyien olvassátok a blogom. ;)

Az állás:
Liam-6
Louis-29
Niall-23
Zayn-18
szavazatot kapott eddig,teháát ha most lezárnám a szavazást,néhány hét múlva,Louis-ról indítanék blogot. Az ötlet már megvan hozzá,annyit elárulok,hogy egy novellám amit egy versenyre írtam,adta az ötletet,bár nem küldtem el mert nem sikerült befejeznem,szerintem elég jó alapsztorija egy új blognak Lou-val főszerepben.
DE! Még változhat az állás,mindegyik fiúról van ötletem és én bármelyiket szívesen elkezdem.
Szavazzatok! :)
Kicsit azért el vagyok keseredve,hiszen ha már 76(!)-an szavaztatok,feltételezem olvassátok is a blogom,de nagyon kevés komit kapok. :/ Tesséék komizni,tudom,hogy kezd unalmas lenni a sztorim,de még csak most jön majd a java! :)
Iratkozzatok fel! :P <3 
Puszi: Nessa  xx <3

~Liam~  

Hirtelen egyik pillanatról a másikra kaptam vissza Danielle-t,miközben a mellkasomon halkan pihegett,az ujjaimmal göndör tincseit csavargattam,bár még mindig nem tudtam mi az oka annak,hogy visszajött hozzám és ez fúrta az oldalamat.Egyenlőre viszont túl lusta voltam ahhoz,hogy rá kérdezzek,ki akartam élvezni a pillanatot. Feljebb húztam,hogy szemmagasságba kerüljünk,és arcomat a göndör hajába fúrtam.Ujjai gyengéden simogatták a hajam és a tarkóm míg én a nyakába szuszogtam és mélyen beszívtam az illatát.
-Hiányoztál.-suttogtam.
-Te is,sajnálom.-lehelte.-Most már tudom,hogy nem számít egy féltékeny kislány sem,érted megéri őket elviselni.
-Tudom,hogy néha nagyon durvák,de csak szólnod kell.-simítottam meg az arcát.
Bólintott és közelebb bújt hozzám,arcomra elégedett mosoly ült ki amikor csinos ujjaival a mellkasom kezdte simogatni.
-Louis meddig fog itt tartani minket?-kuncogott.
-Felhívhatom,hogy jöjjön értünk,de szerintem nem lenne olyan rossz itt maradni pár napig.
-Nekem sincs ellenemre de készülnünk is kellene majd egy versenyre.
-Meddig tudod nélkülözni a táncot?
-Hmm,mi lenne ha három napig itt lennénk? Utána úgyis haza jönnek Harryék,nektek meg koncertetek lesz.
-Eljössz?-csavartam az ujjam köré egy tincsét.
-Igen.-mosolygott.-Kezdek éhes lenni.
Nagyot nyújtóztam és felültem,körbe néztem a rendetlen szobámba,egy póló lógott le az asztali lámpáról és a nadrágom kifordulva hevert a szoba másik végében.
-Csináljunk együtt valamit.-löktem le magamról a takarót.
A táskámból kivettem egy tiszta boxert és pólót,Dan a takarót maga elé szorítva összeszedte a cuccait és eltűnt a fürdőszobába. A telefonomért nyúltam és bekapcsoltam,9 nem fogadott hívás.
3 Niall,2 Zayn,2 Louis,Harry,Eleanor
A fejemet teszem rá,hogy a fiúk Harry-t kivéve már csak azért hívogattak,hogy idegesítsenek.
Nem hívtam vissza egyikőjüket sem,vagy már alszanak,vagy a Párizsban vakációzó párocska mást csinál.
Danielle az én pólómban jött ki a fürdőszobából,az ölembe ült és a telefonomra kukucskált.
-Mit szeretnél enni?-nyomtam puszit az arcára.
-Csak csináljunk valamit ami hamar kész van.-ugrott ki az ölemből.
Megfogta a kezem,engedelmesen követtem őt a konyhába,elővettünk pár tojást és közös erővel csináltunk egy rántottát.

~Harry~

Hunyorogva pislogtam,próbáltam megszokni a függöny résén beszűrődő éles napfényt.Megdörgöltem a szemem és néhány másodpercig csak ébredeztem,amikor Vanessa mocorogni kezdett. Álmába a nevemet dünnyögte majd egyik kezét át dobta a mellkasomon és közelebb húzódott,visszafojtva a nevetésem,magamhoz öleltem és a meztelen vállára húztam a takarót.
Próbáltam vissza aludni,de zavart az a kevés fény ami beszűrődött,figyeltem nyugodt arcát,szokatlanul sokat mocorgott,egyik oldaláról a másikra fordult,majd kócosan,szemét résnyire nyitva fel emelte a fejét.
-Jó reggelt Napsugaram!-vigyorogtam.
Dünnyögve mászott a karjaimba,lábaink egymásba fonódtak,becsukta a szemét és a mellkasomon pihent tovább.
-Jó reggelt.-motyogta.
Mosolyogva,ujjaimmal át fésülgettem a haját.
-Mit csináljunk ma?-kérdeztem.
Szeme felcsillant,az ajkába harapott és közelebb hajolt hozzám.
-Nézzünk meg mindent.
-Mi az a minden?-tűrtem a füle mögé egy tincset.
Izgatottan ült fel,csinos,vékony lábait figyeltem amíg elhelyezkedett.
-Mindent! A múzeumokat,A Notre Dame-t menjünk fel a Montmarte-re.
-A Montmarte-nél van egy érdekes múzeum.-dörgöltem meg az állam vigyorogva.
-Oda nem megyek be.-nevetett.
Csilingelő nevetésétől libabőrös lettem,hülyén vigyorogva figyeltem az arcát.
-Miért nem? Az is múzeum!
-A prostituáltakról! Be mehetsz,de én nem megyek.
-Nem megyek.-nevettem.-Majd egyszer a fiúkkal.
-Tényleg be mehetsz ha szeretnél.
-Nem.-mosolyogtam.-Ha ezeket végig szeretnéd járni akkor öltözz,bérelek egy kocsit.-tornáztam fel magam.
Izgatottan ugrott ki mellőlem,formás fenekén,amit most csak egy vékony anyag takart,elidőztem majd a telefonomért nyúltam és béreltem egy kocsit.
Miután azzal megvoltam és a fürdőszoba is szabad lett,be csattogtam és egy rázással elintéztem a hajamat,felvettem egy fekete nadrágot,fehér pulcsit és a tornacipőmet.
Vanessa a tükör előtt csinosítgatta magát,nem mintha szüksége lett volna bármi extrára.A szemceruzát egy laza mozdulattal bedobta a kis retiküljébe és mosolyogva fordult felém,haja szoros copfban ide-oda himbálózott a feje tetejét,ahogyan felém fordult az ajkaihoz hajoltam és egy apró csók közben kihúztam a hajgumit és az ujjaimmal el rendeztem a haját.
-Így sokkal jobb.-nyomtam puszit az arcára.
A tükör felé fordult,fejemet a vállára tettem,zöld csőnadrágja tökéletesen kiemelte milyen formás,hosszú lába van,a vékony pólójára húzott egy kardigánt,apró lábait szürke,párduc mintás Supra cipőbe bújtatta. Mint mindig,most is lélegzetelállítóan szép volt.
-Lent szeretnél reggelizni vagy megálljunk valahol?
-Menjünk be valahova.-csillant fel a szeme.
Fel segítettem rá a kabátját,gondosan be gombolta és meg igazította az övet,még utoljára a tükör felé fordult és a gallérját is meg igazgatta.
-Jó ez így.-fordítottam magam felé és orromat finoman az ő pisze orrához dörgöltem.-Mit igazítasz még?
-Csak nem lehetek melletted rosszul felöltözve,vagy kócos.
-Kócosan és melegítőben is ugyanúgy szeretlek.-lélegeztem be mélyen,hajának barack illatát.
Karjait a nyakam köré fonta és pipiskedve egy puszit lehelt az arcomra,a lábamra állítottam és megcsókoltam.Ajkainak epres szájfény íze volt,amit hamar sikerült eltüntetnem róla,ahogyan mohón kapott a szám után,még jobban húztam magamhoz közel a derekánál.
Lassan elengedtem,ujjainkat egymásba kulcsoltuk,nyelvemet végig húztam az ajkamon amin érződött a szájfénye.
-Indulhatunk?
Bólintott,felkaptam magamra a kabátom,be zártam magunk után az ajtót,a kulcsot a zsebembe süllyesztettem és beszálltunk a liftbe.Megnyomtam az egyes gombot és a gyorsan váltakozó számokat figyeltem amíg le nem értünk.
-Mr.Styles!-kiáltott utánam a recepciós hölgyike.
Meg fordultunk,kíváncsian néztem szembe a 30-as évei végén járó nőcivel,aki most is,mint eddig minden nap,mély V kivágású felsőt viselt,mit sem törődve az elém táruló látvánnyal,helyette inkább Vanessa apró enyémbe fonódó ujjait néztem.
-Igen?
-Kint várja önt és a csinos barátnőjét egy autó.
-Rendben,köszönöm.-bólintottam.
-Érezzék jól magukat!-mosolygott ránk.
-Köszönjük.-villantotta meg hófehér fogait Nessa.
Egyik kezemet a dereka köré fontam,a másikat zsebre tettem miközben ki léptünk az üveg ajtón,körbe tekintettem,nem-e várnak ránk néhányan,majd amikor megbizonyosodtam róla,hogy egy apró yorkshire kiskutyával sétálgató nénin kívül senki nem közeledik,szememmel keresni kezdtem a kocsit.
Amikor megláttam az enyémhez hasonló Audit a mellette ácsorgó középkorú pasassal,finoman magammal húztam felé.
-Áá,Mr.Styles!-lökte el magát a kocsitól.
-Jó napot!-köszöntöttem franciául.
-Este 10-ig kérte az autót,ugye?-böngészett egy füzetet.
-Igen.
-Pontban 10-kor itt leszek,ha mégsem,hagyja benne a kulcsot.-mosolygott és a kezembe ejtett egy karikán fityegő kulcsot.
-Rendben,köszönöm.-bólintottam.
Amint távolabb ment,ki nyitottam az ajtót és be segítettem Vanessát,majd megkerültem és be ugrottam mellé az vezető ülésbe.Be indítottam,halkan berregett,felpörgettem a motort és lassan elindultam vele.

~~~~
Elégedetten mosolyogva néztem,ahogyan ámulva nézi a hatalmas katedrálist,vágyódva pillantott a hatalmas orgonákra,egy pillanatig sem engedte el a kezem.Rajtunk kívül mindenki beszélt,de mintha nem hallotta volna,lassan előttem lépkedve mindent alaposan szemügyre vett.
Egészen pontosan 402 lépcsőfok megtétele után,végül lihegve,de felértünk a Notre Dame tornyába,útközben megnéztük a harangokat. Vanessa érdeklődve figyelte a vízköpőket,kezeimet a dereka köré fontam és ki néztünk Párizsra. A látvány lélegzetelállító volt,ajkai résnyire nyíltak,szeme bőszen csillogott,már ezért megérte ennyit lépcsőzni.Jó érzéssel töltött el,hogy tetszik neki,nem sok olyan lány van,akit a ruhákon meg a sztárokon kívül érdekel más is,főleg nem egy több száz éves épület szobrokkal.
Finom ujjait ki húzta a kezemből és végig húzta a falon,óvatosan hozzáért az egyik vízköpőhöz.
-De aranyos.-nevetett fel csilingelően.
Magamhoz öleltem és gyengéd puszit adtam a szájára.
Fél óra bámészkodás után,ismét megtettük a 402 lépcsőfokot visszafelé is.Maradandó élmény marad,hogy a tornyok 69 méter magasak. Hmm...
Fájó lábakkal mentünk vissza a kocsihoz,jól esett leülni. Át hajtottunk a diadalív alatt,amit ugyanúgy érdeklődve figyelt mint a Notre Dame-t,a következő helyszín a Louvre volt. 
-Nem unod?-fordult felém mielőtt kiszálltunk volna.
Kezemet le ejtettem magam mellé és felé fordultam.
-Hogy unnám?-mosolyogtam rá.
-Csak,olyan csendes vagy.-tűrt a füle mögé egy tincset.
-Mert látom,hogy tetszik.A világért sem akarlak zavarni.
-Jajj,Harry!-szökött fel a hangja.-Nem zavarsz. Tudsz olyat a Notre Dame-ról amit én nem? Mond el!
-Az egyik vízköpő megbámulta a feneked.-tettem úgy mintha mérges lennék.
El nevette magát,megrázta a fejét és ki ugrott a kocsiból, sétálnunk kellett egy darabig,majd amikor feltűnt a hatalmas üveg piramis és az épület elakadt a lélegzete.
-Tudod.-szorítottam meg a kezét.-Nem sok lányt ismerek akit ennyire érdekel a művészet.De azt már eddig is tudtam,hogy nem vagy egy átlagos lány.
Elpirult,közelebb húztam magamhoz és jól megnéztem az üveg piramist,elképesztően szép.
-Ezt egy nap alatt akarjuk végig járni?-tátottam el a szám.
-Ha igyekszünk talán menni fog.-kábított el a mosolyával.
Engedelmesen és kissé elkábulva a rengeteg szobor,festmény és tárgy látványától követtem.

~Vanessa~

6 órányi sétálgatás után a Louvre-ban,rengeteg új információval és jó néhány vízhólyaggal gazdagodva léptünk ki,már kezdett sötétedni és igyekeznünk kellett.Viszont én már csak egy műalkotást akartam nézni,az pedig mellettem ült a kocsiban és a kezemet szorongatva összpontosított az útra.
Ahogyan le állította a kocsit,sétálnunk kellett,majd mit sem törődve a lépcsők aljától induló,perverz fantáziájú embereknek kitalált múzeummal és boltokkal,elkezdtük az utunkat fel a lépcsőn. Feltételeztem,Harrynek már kezd elege lenni a lépcsőkből és a művészetek iránti rajongásomból.
-Tudom mire gondolsz.-pihegte a nyakamba.-és nincs igazad.
-Szóval nem sokalltál még be tőlem?
-Egyáltalán nem.-rázta meg göndör fürtjeit.
Mire észrevettük,lépcsőfok helyett már csak fűre léptünk,nem is figyeltem útközben a tájra.Nem baj majd visszafele..
A látványtól elakadó lélegzettel huppantam le a puha fűre,Harry is így tett.Valahol nem messze tőlünk valaki gitározott,fejemet Harry ölébe hajtottam és az előbukkanó csillagokat figyeltem. Ujját végig húzta az arcomon,körbe rajzolta a szám majd fel haladt az orromon és egy apró mosollyal a szája sarkában,ujjait a hajamba vezette,lehajolt hozzám és puha csókot lehelt az ajkaimra.
Fél 10-kor voltunk hajlandóak elmenni,visszafele a lépcsőzés már nem is tűnt olyan fárasztónak. Sokáig heverésztünk a fűben majd megnéztük a bazilikát és most már hajtunk vissza a szállodába.
Épp időben értünk oda,a pasi aki elhozta a kocsit,már ott toporgott a bejárat előtt,váltott pár szót Harryvel majd elhajtott és mi bementünk. Akkor vettem észre mennyire éhes vagyok,hozattunk fel kaját,és ahogy be léptünk lerúgtam a lábamról a cipőm és bedőltem az ágyba.
Lassan hámoztam le magamról a kabátom,a kardigánt, és már csak egy pólóban és a nadrágomban nyújtóztam el a hatalmas francia ágyon.
Harry vetődött be mellém,a lábfejemmel körözni kezdtem,megmozgattam a lábujjaim.
-Köszönöm ezt a napot.-húztam magamhoz egy csókra.
-Örülök,hogy tetszett Madame.-mosolyodott el,majd puha ajkait az enyémre simította.-Még nincs vége,holnap elmegyünk vásárolni,holnapután elviszlek a versailles-i kastélyhoz aztán pihenünk egy napot és utolsó nap felmegyünk az Eiffel-toronyba.
Rengeteg kaját tömtünk magunkra,majd fáradtan,teli hassal össze szedtem a ruháim és indultam a fürdőszobába de Harry megfogta a kezem és vissza húzott.
-Nélkülem akarsz menni?-meresztett rám nagy szemeket.
Az ajkamba haraptam,engedtem,hogy magához húzzon,az ölébe vett és míg bevitt a nadrágommal bajlódott.
Valahonnan kerített egy üveg pezsgőt és két talpas poharat, a kádat megtöltötte forró vízzel és csinált vele valamit amitől elindult a jakuzzi. Le csukta a villanyt,Elsötétülő szemével engem nézett majd az ölébe vett és finoman letett a pezsgő vízbe.A két pohárba töltött a pezsgőből,az egyiket a kezembe adta majd miután belekortyolt,megcsókolt.
Ajkainak enyhén pezsgő íze volt még,ki vette a kezemből a poharat,óvatosan le tette majd az ölébe húzott. Azt hittem ennek a napnak is úgy lesz vége,ahogyan ez eddigi itt töltött három éjszakánkból kettőnek,de tévedtem.Mindketten felöltöztünk,a talpam még fájt egy kicsit az egész napos járkálástól,de a víztől ellazultam,fáradtan dőltem be a bevetett ágyra. Harry az ágy végében maradt,és nagy kezei közé vette a lábam és finoman masszírozni kezdte,hümmögve,fáradtan pislogtam rá nagyokat.
Ki húztam a hajamból a csatot,szét dúrtam a hajam,ki húztam a lábam Harry keze közül,fel ültem és le húztam magamhoz.Be bújtam a karjai közé,apró puszikat adott a számra és a nyakamra,majd arcát a vállamba fúrta és halkan bele szuszogott.

8 megjegyzés:

  1. Imádom!
    Annyira ügyes vagy,hogy az már szinte hihetetlen.
    Nagyon tetszik ahogyan megfogalmazod a mondatokat.
    Na és a történet...hát az elképesztő.Minden szavát IMÁDOM!!!
    Minden elismerésem a tiéd.
    Már elég sok blogot olvastam,de ennyire izgalmasat,cselekménydúsat még soha!
    A másik blogodat is olvasom és az is nagyon tetszik.
    Mint már mondtam,nagyon tetszik ahogy megfogalmazod a mondatokat .Úgy érzem mintha én élném át az egészet.
    Ez a kedvenc blogom és már nagyon várom,hogy elkezd a Louisos blogodat.
    Nagyon várom már a többi részt is.
    Puszi:Dorci.
    U.I.:Bocsi,hogy sokat szövegelek.Csak gondoltam bővebben kifejtem,hogy miért is tetszik annyira.Nem akartam csak annyit írni,hogyköviiiit,mert szerintem ez bunkóság lenne veled szemben,mert te aztán meg érdemled a dícséretet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon,nagyoon köszönöm! <3
      Annyira aranyos vagy,örülök,hogy tetszik a blogom! :)
      Puszi :*

      Törlés
  2. Sziaa :DD NAGYON NAGYON NAGYON NAGYON ÜGYES VAGY! Ez annyira aranyos ^^ Édesek együtt ^.^ imádom, várom a kövit :) xx

    VálaszTörlés
  3. Sziaa :)) TÖKÉLETES AMIT CSINÁLSZ k*rva jól megfogalmazod a mondatokat. Teljesen beletudom élni magam a történetbe...:DD IMÁDOOM BRAVÓÓÓ :DDD <3 <3 <3 <3 Nagyon várom a kövit siess vele légyszii..:DD
    U.I.: Bocsi a csúnya kifejezésért..:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      A tökéletestől ez még messze van de nagyon köszönöm! *-* :D
      Sietek. :)
      No problem :D

      Törlés
  4. még mindig tökéletes. te nem tudsz rosszat írni. Észrevettem, hogy mikor azt írod, szerinted unalmas a rész, akkor biztos valami nagy durranás következik:D
    várom a folytatást! <3 xoxo

    VálaszTörlés