2013. január 16., szerda

51.rész

Sziasztok! 
1 komi az előző részhez,lehet velem van a baj és nem tudok olyan részt írni ami tetszene,az utóbbi résznél és ennél se éreztem azt,hogy jó lenne,de legalább azt írjátok le,hogy "Nessa,ez szar/pocsék/rossz" és ahogy a tesi tanárom mondaná: értékelhetetlen rész,csak könyörgöök valami visszajelzést,direkt kértem,hogy még 4 komit írjatok,de semmi.Úgy gondolom,nem kérek sokat azzal,hogy írjatok pár sort a részről,ha nem írtok,nem tudom mit gondoltok róla,nem tudom min kell változtatnom,mi tetszik nektek vagy mi nem.Én sokszor órákig ülök,hogy a legjobbat hozzam ki magamból,túl nagy kérés begépelni azt a pár szót? Szerintem nem... 
Igazából,kicsit elszomorodtam,hogy úgy kell kérni tőletek ezt,hiszen van 24(!) rendszeres olvasóm,amiből rendszeresen komizik 2-3. Bár ettől függetlenül mindenkit szeretek,ne értsetek félre,csak szeretnék kapni egy kis visszajelzést. :) A következő részt,kizárólag 5 komi után hozom,szombaton.
Nessa  xxx


Miután teljesen besötétedett,körbe ültük a tüzet és mint az amerikai filmekben,pillecukrot sütöttünk.Neki dőltem Harry vállának és a tűzbe lógattam a botra tűzött finomságot.Egy pillanatra elbambultam mire a cukrom lángra kapott,kiemeltem és hevesen rázni kezdtem amin a többiek segítség helyett csak jól kiröhögtek.Miután a cukrom szénné égett,durcásan huppantam le a helyemre és egy újat tűztem a botra.
-Nyisd nagyra a szád.-fordult felém vigyorogva Harry.
Furcsán néztem rá,mire a számba nyomott egy pont jóra sült pillecukrot és puszit adott a számra.
-Melyik a finomabb?-vigyorgott.
-Nemáár.-nyavalygott Louis.-Ezt komolyan kérdezed,haver? Mióta vagy ilyen nyálas?
-Kikérem magamnak,én nem vagyok nyálas.Romantikus vagyok.-ölelte át a derekam.
-Ez nyálas volt.-mutatott rá Zayn.-Óóó Nessa,melyik a finomabb?-rebegtette meg hosszú szempilláit.
-Harry.-nevettem.
-Miért nyálas?-vonta fel a szemöldökét Gemma.-Szerintem nagyon cukik.Nektek is van barátnőtök!
-De én nem kérdezem meg Perrie-től,hogy a cukor vagy én vagyok a finomabb mert úgy is tudom,hogy én.-vigyorgott Zayn.
-Kímélj meg minket a részletektől.-nyammogott Niall.
-Nem is nyálas.-bújtam még jobban Harry karjaiba.-Aranyos.
-Látjátok?-húzta össze önelégülten vigyorogva a szemöldökét.
-Igen,látjuk Harry.-hadonászott Liam.-De vedd ki a botodat a tűzből mert odaég.
-Megég még egy szent kaja!-visított fel Niall.
-Vedd ki a botodat a tűzből.-kacagott Zayn.
-Úristen,lehet hiba volt veletek jönni.Hogy lehetsz ennyire perverz,Zayn?-rázta meg a fejét Gemma.
-Ismered te az öcsédet?-háborodott fel Liam.
-Psszt.-ugrott fel mellőlem Harry és a kezével betapasztotta Liam száját.
-Maradj csöndben Leeyum.-simogatta a vállát.
Liam rázkódni kezdett a nevetéstől.
-Maradj szépen csöndben,nem árulunk el az én édes nővéremnek ilyen információkat.
-Nem is kell.-nevetett fel Gemma.-Mindent tudok rólad,Harold.
Niall egy darab fát dobott a tűzre majd visszaült a helyére,miközben egyik kezével a pillecukrot sütötte a másikkal simán ette.
-Ne edd már meg mindet!-visított rá Louis.-Sütni is kell.
-De ti nem sütitek hanem égetitek.-háborgott teli szájjal.
-Megígéred,hogy nem mondasz el semmit?-hajolt Harry Liam füléhez.
A fiú hevesen bólogatni kezdte,mire Hazza elvette a kezét a szája elől és a nadrágjába törölte.
-Liam de rohadt sok nyálad van.-fintorgott.
A sátorhoz szaladtam és előszedtem a fiúkéból Niall gitárját,visszaültem melléjük és az ujjaimmal pengetni kezdtem.
-Ki engedte meg,hogy idehozd?-nézett rám látszólag haragosan.-Jól van,csak nyugodtan-legyintett.
-Énekeld el a Sleepless-t.-mondta Zayn.
-Énekeljetek ti.-néztem fel rá,miközben csak szórakozásból pengettem a gitárt.
-Majd utánad.-dobolt a combján Liam.
-Koncertet kérünk!-kiabálta Louis.
-Jó.-sóhajtottam.
Gyakorlottan pengettem a dallamot, a lábammal ütöttem a ritmust,miközben énekeltem ismét kiesett minden és túl hamar vége lett.
-Mikor adod ki a CD-t?-pislogott rám nagyokat Gemma.
-Nem tudom.-túrtam bele a hajamba.-Pár hét,még ki kell választani a borítót,a CD-n pillangók lesznek.
-Gemma,neked már mutattam a képeket?-szakított félbe Harry.
-Igen,Harry.Ma már háromszor.Nagyon szép.
Niall elcsórta az ölemből a gitárt és most ő kezdett játszani rajta,elénekelték a What makes you beautiful-t és a One thing-et,valamint az új dalukról eljátszott egy kis részletet.Eléggé felkeltette a figyelmem az a néhány akkord,tulajdonképpen én semmit nem tudok az új albumról.
-Ennek mi a címe?-kérdeztem.
-Mindent a maga idejében.-bölcselkedett Louis.
-Nemár fiúk,ti mindent tudtok az én albumomról,én még képeket se láttam.
-Szakmai titok.Majd a klipet megnézheted a többiekkel.
-Ti mikor forgattatok klipet?-tátottam el a szám.
-Majd csak fogunk,ha visszajöttetek Párizsból.-mondta Liam.
-Ti mentek Párizsba?-szökött magasba Gemma hangja.
-Nem mondtuk?-fordult a nővére felé Harry.-Jövőhéten.
-Elfelejtetted mondani.Tényleg tiszta romantikus lettél és mit fogtok csinálni?-csillant fel a szemem.
-Nekem van egy tippem.-nevetett fel Louis és összepacsizott Zaynnel.
-Jóó,de azon kívül?
-Nem mondhatom el.-hajolt a füléhez Harry.
-Aha,szóval ez olyan titkos randi féle.
-Olyasmi.-bólogatott.-Csak annyit mondhatok,hogy Párizsban,majd ha négyszemközt leszünk.-pillantott rám vigyorogva.
-Vanessa!-ugrott rám Louis.-Énekeld el nekünk a Save you tonight-ot.
-Miért nem te énekled el?-pislantottam rá.
-Azt akarom,hogy énekeld el. Naa légyszi.
-Jó.De!-mutattam fel az ujjam.-Énekelsz velem.
-Oké.-rántotta meg a vállát.-Hölgyeim és uraim,következik a Louis,Nessa duótól a Save you tonight!-kiáltott.
Megráztam a fejem és a kezembe vettem Niall gitárját.A közepe fele a többiek is beszálltak,beleértve Gemmát is.Lassan kezdtem elálmosodni,de a fiúk csak akkor élénkültek fel igazán,már nem is tűnt fel annyira a hideg.Háromnegyed 1 körül ütötték ki magukat és fáradtan,egymástól elköszönve mindenki bevonult a sátrába.Be bújtam Harry karjaiba és nevetve hallgattam a civakodó fiúkat.
-Zayn! Ne fogdoss már!-hallatszott először Niall hangja.
-Ja,hogy az te vagy.-nevetett.-Azt hittem már annyira megfagytam,hogy nem érzem ha megvakarom a lábam.
-Csakhogy az nem a lábam volt!
-Fúj.-röhögött még jobban.
Miután elhallgattak,Louis törte meg a csendet.
-Harry!-suttogott.-Hiányzol.
-Te is,Boo Bear.-motyogta mellőlem,miközben halkan felnevettem.
-Szökjünk el titokban.-jött a másik sátorból.
-Az már nem lesz titok.-szólt közbe Liam is.
-Itt akarsz hagyni?-fordultam felé.
-Dehogy.-lehelt csókot a számra.
Ismét elcsendesedtek és már majdnem elaludtunk,amikor Gemma felvisított.
-Itt egy pók!
Hallatszott,ahogyan kicipzározza a sátrát és a következő pillanatban már köztünk volt.
-Gemma,nemár,hogy beszarsz egy póktól.-dörzsölgette álmosan a szemét Harry.
-De az nagy!-mutogatott a kezével.-Szedd ki!
-Istenem.-morogta.
Kimászott a sátorból Gemma pedig a nyomában lépkedett.
-Mi a szar van?-dugta ki a fejét Zayn ,majd még három álmos fej tűnt fel.
-Gemma látott egy pókot.-húztam össze magam és néztem Harry árnyékát,ahogyan pókra vadászik.
-Most már aludjál.-vergődött ki a sátorból.
-Nem alszok egyedül.Mi van ha van több is?
-Te mondtad,hogy egyedül alszol.-sóhajtott.
-De nem gondoltam arra,hogy lesznek pókok!
-Majd én alszok veled.-mászott ki a sátrukból Zayn.
-Nem mert engem is letapizol mint Niall-t! Liam aludjon velem,ő a legnormálisabb.
Liam nagy nehézkesen átcipelte a cuccait Gemma sátrába,majd ismét a fiúk civakodása hallatszott,Harry visszabújt mellém,Gemma még párszor megkérdezte Liamtől,hogy nem-e lát pókot utána minden elcsendesedett,tücskök halk ciripelésére és az erdő neszeire elaludtunk.
Korán reggel a sátorba beszűrődő fényre ébredtünk,nagy nehezen kászálódtunk ki mindannyian,Zayn kivételével,ő semmire sem ébredt fel. Louis hozott egy fadarabot és piszkálni kezdte vele a talpát,semmi hatás.A száját a kezével betapasztva az orrlyukába dugta a vékony faágat,mire Zayn megpiszkálta az orrát de aludt tovább.
-Hagyd már szegényt.-kuncogott Gemma.
Harry is csatlakozott Louis-hoz,kitépett egy fűcsomót,bemászott a sátorba és ismét az orrát kezdte vele piszkálni míg Louis a talpát.A módszer hatásos volt,mert Zayn prüszkölve felült és haragosan nézett a két fiúra.
-Nem igaz,hogy nem hagytok aludni!
-Zayn reggelente nagyon hisztis.-mondta Niall.-Éhes vagyok.
Leültem mellé és a kaják közt kezdtem matatni,valahogy sikerült összedobnunk Gemmával néhány szendvicset amit miután megettünk elkezdtük összeszedni a cuccainkat,Zayn kivételével.Ő valahogy feltett egy tükröt az egyik fára és a haját kezdte fésülgetni.
-Minek csinálod meg amikor csak Harryékhez megyünk?-döntöttem a fejemet a vállának.
-Azért mert átsétálunk a városon és itt is vannak Directionerek,meg amúgy is jól kell kinéznem.
-Ja bocs.-ráztam meg a fejem nevetve.-Hülye kérdés volt.
-Gemma!Anya tett el tejet meg kakaót?
-Azt igen de bögrét nem.-jött a válasz.
Harry valamit morgolódott egy kis ideig,majd belenyugodott,hogy várnia kell a kakaójára.Összepakoltunk mindent és elindultunk vissza a Styles házhoz.Egy óra gyaloglás után értünk oda,Niall és Harry egyből a konyhába mentek,Liam ledőlt a kanapéra és a hátát fájlalta,Zayn felment az emeletre,hogy megigazítsa a haját,én,Louis és Gemma pedig ledőltünk a szőnyegre.
-Hogy éreztétek magatokat?-jött a kérdés Anne-től.
-Jó volt.-lépett elő a konyhából a kakaóját kortyolgatva Harry.
Lehuppant mellém a szőnyegre,a fejemet az ölébe tette és mesélni kezdett.
-Gemma kijelentette,hogy egyedül alszik de meglátott egy pókot és visítva rohant át hozzánk.-nevetett.
Rettegve húzódtam arrébb,nehogy az arcomba zúdítson egy adag meleg kakaót.
-De hát annyira nagy volt!
-Tényleg,2 cm.
-Harry,ne piszkáld a pókokkal a nővéred.
-Liamnek kellett vele aludnia.-folytatta.
-Igen! Engem meg Zayn letapizott!-panaszkodott Niall.
-Véletlen volt!-szaladt le a lépcsőn Zayn.-Mondtam már,hogy azt hittem én nem érzem,hogy megvakarom magam.
-Hogyne.De bocsánatot nem kértél.-durcáskodott.
-Bocsánatot kérek,Nialler.-ült le közénk.
-Meg van bocsájtva.-vigyorodott el a szőkeség.
-Van valami baj,Liam?-nézett a kanapén fekvő fiúra Anne.
-Nem,csak fáj a hátam.-nevetett.
Louis hátra dőlt és ő is Harry lábára hajtotta a fejét.
-Vanessa felgyújtott egy pillecukrot.-nevetett fel.
-Jól van na.-böktem oldalba.
-Énekeltünk is.-mesélte tovább Harry.
-Igen,meg Harry nyálaskodott.-nevetett Zayn.
-Liam nyálazta össze a kezem.-vágott közbe Harry.
-Szerintem nem arra célzott.-kacagott Louis.-Én a "Melyik a finomabb?" kérdésre tippelnék.
-Miről van szó?-nevetett Anne.
Egymás szavába vágva kezdték mesélni míg Harry csak duzzogott.
-Anya te tudat,hogy jövőhéten Párizsba mennek?-tornázta fel magát Gemma.
-Koncerteztek?-mosolygott.
-Neem.Harry és Vanessa megy csak.-vágott közbe Zayn.-Romantikáznak.
Elpirultam és arcomat elrejtettem Harry mellkasában.
-Hazza az utóbbi időben nagyon romantikus lett.-húzogatta a szemöldökét Liam.
-Eddig is az volt!Csak ti nem tudtatok róla.-oktatta ki őket Louis.
-Ez nagyon aranyos dolog tőled,Harry.-mosolygott ránk Anne.
-Tudom.-húzta ki magát és puszit nyomott a fejem búbjára.
Hirtelen iszonyúan szégyelltem magam,az ő családja mindig kedves volt velem,az én anyám bezzeg csak bunkózni bírt vele,meg leégetni előtte.Féltem attól,hogy Anne megkérdezi,hogy bemutattam-e már őt a szüleimnek.Arra kérdésre mit mondanék? Megpróbáltam de anya idegbeteg volt meg le se szarta,hogy ő is ott van és veszekedett velem.Nagyon bizalomgerjesztő válasz lenne.
A hét borzasztó gyorsasággal eltelt,igaz a mondás,hogy jó társaságban gyorsan telik az idő. Na jó,nem bölcselkedek. Hamarosan leszáll a repülőnk Párizsban,ami köztudott,hogy a szerelem városa.

7 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem ahogy írsz, mindkettő blogodat olvasom és imádom. Főleg ahogy Harryt írod le...és a kedvencem..a perverz harry:D jó volt ez a kirándulós rész, és nagyon kiváncsi vagyok mi fog történni Párizsban..remélem sok izgi dolog:d várom.xx

    VálaszTörlés
  2. én is nagyon szeretem ahogy írsz, és mindkettő blogodat imádom:) perverzHarry-t jobban szeretem mint romantikusHarry-t:DDD várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  3. Hm.... Én imádtam ezt a részt is:) Éés, imádtam azt a melyik a finomabb kérdést:)) Ez olyan Nessa-s volt :D
    Na VÁROM A folytatást. ja, és egy ki meglepi : http://harryzayn1d.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D és a díjat is nagy köszönöm *-* <33

      Törlés
  4. Tudom hogy mar befejezted de remelem hogy meg meg lesz perverzkedés! :) :) :)

    VálaszTörlés