2013. január 19., szombat

52.rész

Sziasztok! :)
Kicsit félve teszem ki ezt a részt,Harry kicsit más oldaláról mutatkozik be ;)
Remélem tetszeni fog. Jó hétvégét! :)
Nessa xx
Tágra nyílt szemekkel néztem a taxiból elém táruló várost,beharaptam a szám és hálás pillantást vetettem a mellettem ülő fiúnak,kezeinket összekulcsolta és közel hajolva hozzám együtt bámultuk ezt a csodálatos várost.Nem voltam még párizsba és lehet soha nem is jutottam volna el,ha ő nem veti fel ezt az ötletet.
A taxi megállt alattunk egy hatalmas,gyönyörű szálloda előtt.Vigyorogva figyeltem ahogy hablatyol valamit franciául,majd kifizeti az utat és ki kászálódunk a kocsiból.Állt már egy hosstess az ajtóban és egy csomagszállítóval tolta utánunk a bőröndjeinket.Egyik kezét a derekamra tette és be vezetett maga mellett a szállodába.Dübörgő szívvel néztem ahogyan ajkai formálják a francia szavakat,megkapta a kulcsot és a sráccal a nyomukban beszálltunk a liftbe.Megnyomta a négyes gombot,adott egy apró puszit a homlokomra,majd miután felért a lift a srác letette a bőröndjeinket,Harry adott neki valamennyi pénzt.Döbbent arccal néztem az elém táruló hatalmas ablakot,ablak? A szoba azon fele ahol az ágy van,csak üveg. Megbabonázva léptem oda és néztem ki a nyüzsgő,gyönyörű Párizsra és az Eiffel-toronyra.
-Tetszik?-lépett mögém és átölelte a derekam.
Felé fordultam és kezemet a mellkasára simítottam.
-Igen.-öleltem át.-Köszönöm.
-Mit?-nevetett.
-Mindent.
-Itt aki bármit is megköszönhet.-tette kezét az állam alá.-Az én vagyok.
Puha ajkai rá simultak az enyémre,először apró puszikat adott rá,majd gyengéden csókolni kezdett.Nyelve kérés nélkül,bátran csúszott át a számba,ezzel elmélyítve a csókunkat.Remegő lábakkal,a hasamban eszeveszettül repkedő pillangókkal,kezemet a vállára tettem és megpróbáltam lesimogatni róla a zakóját.Elhúzódott,a szám égett az övé után.
-Várjunk még vele.-tűrt egy tincset a fülem mögé.
Lábujjhegyre álltam és lehúztam magamhoz,egy rövid csók után én ismét az ablaknak szenteltem a figyelmem és onnan bámultam a várost,miközben ő valamit pakolászott.
-Elmegyünk sétálni?-kérdeztem.
-Várjuk meg míg besötétedik.-mosolygott.
Kimentem az erkélyre és nagyot szippantottam a levegőből,megfogadtam,hogy amíg itt vagyunk nem gondolok semmi rosszra. Nemsokára kijött hozzám,fejét a vállamra hajtotta miközben egyik kezével a derekamat ölelte,másikkal valamit a szám elé tartott.
-Nyisd ki a szád.-adott apró puszit,a fülem mögötti érzékeny pontra.
Engedelmeskedtem,nemsokára megéreztem a kókusz mennyei krémjének ízét a számban,Raffaello.
Felé fordultam,és a válla felett megláttam az ágy mellett,egy kis kosárban a tömérdek mennyiségű kókuszcsodát.
-Ha ennyi édességgel akarsz etetni,gurulva megyek haza.-nevettem.
Elmosolyodott és nagy tenyerét a derekamra simította.
-Hogy tudtad titokban tartani,hogy ide jöttünk?-kérdeztem.
-Nem tudtam.-mosolyodott el.
-Akkor,hogy lehet az,hogy nem tolonganak sikítozó lányok a szálloda előtt?
-Ezzel most ne foglalkozz.-lehelt apró puszit a számra,
Körbe jártuk a lakosztályunkat,volt egy kis konyha,a hatalmas "hálószoba" üveg fallal,egy kis előszoba,és egy,az enyémnél kétszer akkora fürdőszoba.A padló,és félig a fal vörös csempe volt,majd a fal másik fele bézs színű,a sarokban pedig egy hatalmas sarokkád terpeszkedett,ahogy láttam jakuzzi-val felszerelkezve.
Mire kipakoltuk az összes cuccunkat,már alkonyodni kezdett,így elindultunk.Nem húzott kapucnit a fejére,és nem vett fel napszemüveget sem,úgy sétáltunk a Szajna parton,mint egy átlagos szerelmespár.Furcsa volt,hogy a lányok ugyanúgy néztek rá mint Londonban,mégsem jött oda senki sem,amiért iszonyatosan hálás voltam nekik.Ahogyan egyre jobban besötétedett,kivilágították a várost,megbabonázva lépdeltem a karjai közt,olyan volt az egész mint egy álom.Egy nagyon szép álom...
Hirtelen megállított,kezei közé fogta az arcom,hüvelykujjával végig simított rajta,majd elmosolyodott és lehajolt hozzám.Lábujjhegyre álltam,átöleltem a nyakát,miközben ajkait az enyémre tapasztotta,átjárt a melegség.
-Szeretlek.-suttogta a fülembe.
-Én is szeretlek.
Lassan visszaandalogtunk a szállodába,ám itt közel sem lett vége a romantikázásnak.Minden csak most kezdődött...
-Lejössz velem vacsorázni?-lépett mögém és apró csókot adott a vállamra.
-Átöltözöm.-haraptam az ajkamba.
A szívem őrülten zakatolni kezdett,idegesített,hogy nem tudom még miket tartogat számomra,de ugyanakkor izgatott is voltam miatta.Készültem,külön bőröndből halásztam elő a ruhám és a hozzáillő magassarkút,majd belopództam a fürdőszobába,míg felöltöztem,bedugtam a göndörítőt.Gondosan húztam fel a lábamra a testszínű,alig észrevehető harisnyakötőt,ami csipkében végződött a combomnál,felvettem a cipőm,majd valahogy sikerült felhúznom a cipzárt a ruhámon.A hajamat loknikba göndörítettem és szabadon hagytam,a ruhámhoz,színben passzoló sminket varázsoltam magamnak,és elégedetten pislogtam a tükörképemre.Fújtam egy kis parfümöt magamra,majd nagy levegőt vettem és kiléptem. Harry háttal állt nekem,és szokásához hűen a nyakkendőjével bajlódott,megfordult és rám meredt. Egy pillanatra azt hittem nem tetszem neki,majd két lépéssel átszelte a köztünk lévő távolságot és tágra nyílt szemekkel,az ajkába harapva nézett le rám.A magam 162 centijével,még 10 centis magassarkúban is kisebb voltam nála.A nyakában ott lógott a félig megkötött nyakkendő,odanyúltam és levettem róla.
-Így sokkal jobb.-igazítottam meg az ingének a gallérját.
-Hú.-simított végig a karomat könyékig lefedő csipke anyagon.
Megrázta göndör fürtjeit,kezét az enyémbe csúsztatta és elhagytuk a szobát,lifttel mentünk le a szálloda étterem részébe,ahol már várt minket,egy eldugottabb részen egy asztal.Kihúzta nekem a széket,majd leült velem szembe.Egy pincér letett elénk 1-1 étlapot.
Valamit kérdezett franciául Harrytől,majd elment.
-Mit kérdezett?-hajoltam hozzá közelebb.
-Csak annyit,hogy kérünk-e valamit inni és,hogy elmúltál-e 18.-fogta meg a kezem.
Az étlapot nézegettem és miután kitaláltam,mit szeretnék enni,Harry elhadarta az éppen pezsgős üveggel visszatérő pincérnek. Mindkettőnknek töltött a poharába és elment.
-Mire készülsz még?-lötyögtettem meg az italt a poharamban.
-Majd meglátod.-vigyorodott el.-Nem ér kíváncsiskodni.
-Csak egy valamit,légyszi.
-Azt úgy is tudod,mivel szeretném majd lezárni ezt a csodálatos napot.
-Nem.-haraptam az ajkamba és megráztam a loknijaimat.
-Hát,akkor majd meglátod.
A pincér nemsokára visszatért,két tányérral,az egyiken valami tészta volt,a másikon viszont undorító kagylók meg mindenféle tengeri állatka.
-Harry.-böktem meg a villámmal egy mozgolódó valamit.-Ez mi?
Félre nyelte a tésztát és nevetni kezdett.
-Én nem rendeltem ilyet.-néztem tágra nyílt szemekkel a mozgó valamit.
-De.-nevetett.-A fruits de mer az ez.-bökött a villájával a tányéromra.
Fintorogva néztem le rá,van olyan ember aki ezt megeszi? Fúj.
-Hagyd ott.-nevetett.-Eszel velem ebből,vagy rendeljünk valami mást?-mutatott a tányérjára.
-Abban nincsen pislogó mini polip?
-Nincs.-rázta meg vigyorogva a göndör fürtjeit.
Mellém húzta a székét és a számba adogatta a falatokat.Jóllakottan és a pezsgőtől még jobb kedvűen hagytuk el az éttermet,a pincér nézett egy nagyot a szinte érintetlen tányéromra.Meglepő lehetett neki,hogy valakinek nem fut azonnal össze a nyála a szájában a fincsi kagyló és a tányérjáról rápislogó polip látványára.Ki tud megenni egy édes kis polipot?
-Most jön a következő meglepetésem.-karolta át a derekam,alighogy beléptünk a szobánkba.
Kezét a hátamra tette és finoman be tolt maga előtt a fürdőszobába,ma már sokadjára,döbbenten néztem magam elé.A kád dugig volt habbal és piros rózsaszirmokkal,mellette egy üveg pezsgő,csoki,és eper volt.
-Remélem,nincs ellenedre,hogy velem fürödj.-simított végig a hátamon.
Alig megmozdulva,megráztam a fejem.Gyengéden lehúzta a ruhám cipzárját és lefejtette rólam.Kiléptem a magassarkúmból és újra a természetes magasságomból szemléltem őt.Erőt vettem magamon,és levettem a zakóját,majd kigomboltam az ingét,a torkomban dobogó szívvel,csatoltam fel a hajam,miközben levette a nadrágját.A hátam mögé nyúltam és egy mozdulattal kikapcsoltam a melltartóm.
-Nem kell levenned,ha nem akarod.
-De.-túrtam bele a fürtjeibe.
A kád szélére ültetett és remegő kezekkel húzta le a lábamról a harisnyakötőt,majd ismét felállított,végig simítottam kockás hasán,miközben hüvelykujját a francia bugyim szélébe akasztotta és gyengéden lefejtette rólam.Alig húzta le,kibújt a boxeréből és az ölébe kapva tett a forró vízbe.
Gyengéd csókokat lehelt a számra,majd töltött pezsgőt,és egy szem epret csokiba mártott és a számba tette.
Nekidőltem a mellkasának és élveztem a forró vizet és a közelségét,ahogy az eper fogyott,én úgy tudtam kevésbé uralkodni magamon.A szájába adtam egy szem csokis epret és leharaptam a másik végét.Végig simított az arcomon és gyengéden megcsókolt,azonban már mindketten többet akartunk,az ölébe húzott és a mellemnél megkezdte az éjjeli programjának elővezetését.Hátra döntöttem a fejem,miközben puha ajkai a nyakamra vándoroltak,keze lecsúszott a derekamra,kinyúlt a vízből és elővett egy törülközőt.Majd az ölébe vett és miután biztonságosan kiszállt velem,körbetekert és gyengéden megtörölt.
Az ajkamba harapva húztam magamon össze a törülközőt,miközben a dereka köré tekert egy másikat.Gyors léptekkel közelítettem meg a szobát,majd ahogyan kiléptem,vissza is fordultam,hiszen bárki megláthat az üveg miatt,főleg,hogy sötét van. Harry teljesen nyugodtan lépett oda,és elhúzta a hatalmas,vörös sötétítő függönyt,majd az ajtóhoz ment,és elfordította a kulcsot a zárban.Ledobtam magamról a törülközőt,közelebb lépett miközben a tekintetével majd felfalt.Már nem voltam szégyenlős előtte,ezek után már nem lenne miért annak lennem.Hozzám simult és megcsókolt,finoman, a puha ágyneműre fektetett,ledobta a derekáról a törülközőt és fölém hajolt.
-Mára ennyivel szolgálhattam.-simított végig az oldalamon.
Összerezzentem,azt hittem már nem tervezi ezt befejezni.Elmosolyodott és közel hajolt a számhoz,de nem csókolt meg,még nem.
-Ne szórakozz.-a hangom erősen remegett,a szívem kiugrani készült a mellkasomból.
-Veled sose.
Ahogyan ajkai az enyémhez értek,lehúztam magam mellé és élveztem a gyengéd csókját,keze bebarangolta a testem,jóleső sóhajokat kiváltva belőlem,a lábammal,ma már lehetetlen lett volna járni,annyira elgyengült.Őrülten dobogó szívvel,túrtam bele göndör hajába és a hátát simogattam,Ő nem sietett.Komótosan haladt egyre lejjebb és lejjebb a kezével,majd hamarosan bejárta azt az utat a csókjaival,hogy megtegye ugyanezt visszafelé is. Behunytam a szemem és úgy élveztem,az arcomat bejáró ajkainak érintését,gyengéden a nyakamat szívogatta,majd erőt vettem magamon és a hátára fordítottam.Végig csókoltam a mellkasát,izmos hasát,majd az arca felé haladtam és megemeltem a csípőm,miközben ő kihúzta a hajamból a csatot,göndör fürtjeim az arcomba estek.Hirtelen találtam magam ismét a hátamon,lihegve,kipirult arccal nézett rám majd bosszúsan felsóhajtott és úgy tűnt lemászni készül rólam.
-Ne!-húztam vissza.
-Mindjárt szerelmem, a táskába van az...
-Szedek gyógyszert.-lihegtem.
-Mióta?-jellemző,biztosra akar menni.
-A szülinapom óta.
Elmosolyodott,hosszú csókot nyomott a számra,elhelyezkedett fölöttem,ujjait összefonta az enyémmel,miközben lassan belém tolta magát.Hagyott pár pillanatot,amíg hozzászokom hatalmas méretéhez majd eszméletlen lassúsággal kezdett mozogni,gondosan ügyelve minden mozdulatára.Csókokkal hintette be a felsőtestem minden szegletét miközben a vágytól sötét, zöld szemeivel az arcomat fürkészte.Lábaimat a dereka köré fontam,hogy még jobban érezzem Őt.
Testünk teljes összhangban olvadt egymásba,a látásom elhomályosult ahogyan Harry minden gyengéd tolásával feljebb taszított afelé a bizonyos csúcs felé.Öblös nyögések szakadtak fel belőle,amitől csak még közelebb kerültem.
-Harry!-lihegve mélyesztettem körmeimet a hátába.
-Csak egy kicsit várj még.-suttogta rekedtes hangon.
Erőteljesebben mozgott,de még így is annyira gyengéden.Éreztem,ahogyan meleg nedve belém lövell,hátam ívbe feszült miközben ő remegve omlott le rám,finoman a vállába haraptam,hogy elfojtsam a hangos nyögésem,így csak valami nyöszörgés féle hagyta el a szám.Le gördült rólam,pihegve fúrtam fejemet a mellkasába,hallottam ahogyan a szíve szaporán ver,az állam alá nyúlt és adott még egy csókot a számra.
-Hihetetlen vagy.-szökött mosoly az arcomra.
-Ne felejtsd el,hogy még nincs vége a hétnek.-nyomott puszit az orromra.
-Szeretlek.-döntöttem neki a homlokomat az övének.
-Én is kicsim.
Magunkra húzta a takarót,átölelt és a hajamat simogatta amíg el nem aludtam.Csak tudnám mivel érdemeltem ki Őt...

7 megjegyzés:

  1. Jesszus, úristen. Hát ez.. Nem találok szavakat, de komolyan. Ez valami eszméletlen jó rész lett. Ez lett az új kedvencem. Hamar a következőt:)
    Puszi Tami xx

    VálaszTörlés
  2. Ez eszméletlen édes rész lett meg fantasztikus is. Olyan cuki Harry *__* :D hamar a kövit!:)

    VálaszTörlés
  3. hmm....lassan már nem tudok miket írni megjegyzésként. BÁr mindig tudsz valami újat mutatni, én mindig csak egyetlen szót tudok rá mondani: csodás. <3333

    VálaszTörlés
  4. Uristen ez nagyon jó rész lett csak 3-szor olvastam el imádom <3

    VálaszTörlés