2013. január 23., szerda

53.rész

Reggel az apró simogatásaira és aranyos szavaira keltem fel,először az egyik,majd a másik szememet is kinyitottam,Harry nagy mosollyal az arcán nézett rám.Alig nyitottam ki a szemem,száját máris az enyémre nyomta.
-Jó reggelt.-mondta,reggeli rekedtes hangján.
Kezemmel elidőztem az arcán,beletúrtam göndör tincsibe és magamhoz húztam még egy csókra.Lehetetlen betelni vele.
-Neked is.-dünnyögtem a mellkasába.
A mellkasára hajtottam a fejem és míg én a hasára rajzoltam az ujjaimmal,ő a hajamat piszkálgatta.Végig simítottam rajta és felnéztem rá,elvigyorodott és hátra túrta az arcomba lógó hajamat.
-Hogy aludtál,Hercegnőm?-húzott fel magához és apró puszit adott az arcomra.
-Tökéletesen.
A karjai közé bújtam és kiélveztem,az apró mozdulatait,csókjait és a hirtelen jött becézgetéseket.Én mindig tudtam,hogy a sok perverz beszólás mögött ő nagyon romantikus,és ez a tegnap este után biztossá vált.
-Ugye tudod,hogy most már nehezen fogsz megszabadulni tőlem?-vontam fel a szemöldököm.
-Hmm.Nem áll szándékomban "megszabadulni" tőled. Vagy úgy tűnt?
-Nem.-ráztam meg kócos,széttúrt hajamat.-Te vagy a legromantikusabb fiú akit ismerek.-hajoltam a füléhez és puszit nyomtam a nyakára.
-Tudod.-tűrt egy tincset a fülem mögé.-Liam nem csak énekelni tud.
-Én tudom,hogy ezt nem Liam találta ki.
-Lebuktam.-sóhajtott fel drámaian, majd elvigyorodott és felém gördült.
-Mit szeretnél?-simítottam végig a mellkasán,majd fel a nyakán.
-Reggelizni.-gördült le rólam.
Látva az arcomat nevetni kezdett,magához húzott és puszit adott az orromra,felkapta az ágy melletti éjjeli szekrényről a vezetékes telefont és ha jól hallottam,rántottát és pirítóst rendelt.Megvártam míg kinyomja,majd felálltam és magam elé húzva a takarót keresni kezdtem a szétdobált ruhák között,azt amire nekem most szükségem van.
-Tegnap nem csináltad ezt.-fújtatott sértődöttet játszva.
Megvillantottam rá a mosolyom,feladtam a keresést,a bőröndhöz sétáltam ,kiszedtem belőle pár ruhát majd a fürdőszobába sprinteltem.A kád aljára rózsaszirmok ragadtak,a kukába dobtam őket majd felvettem a tiszta ruháim,jókedvűen,dúdolgatva szántottam végig a hajamon,fogat mostam,közben hallottam,hogy megérkezett a reggelink,reméltem,hogy Harry nem úgy nyitott ajtót,ahogyan pár perccel ezelőtt még az ágyban terpeszkedett.A cuccaimat a kezembe vettem és vigyorogva visszamentem,ledobtam a ruháim a földre a bőröndök mellé majd az ágyra ültem ahol Harry törökülésben ült és a tv-t kapcsolgatta. Óvatosan az ölébe másztam és végig simítottam puha arcán.
-Vedd le.-húzta meg dünnyögve a pólóm.-idegesít.Nem mondtam,hogy felöltözhetsz.Mi lesz így az ágyba reggelivel?
-Ma én parancsolok.-döntöttem végig őt az ágyon.
-Izgalmas napunk lesz.-ráncolta össze nevetve a szemöldökét.
A füléhez hajoltam,kezeit a derekamra tette,éreztem ahogyan a szívverése és a levegővételei felgyorsulnak,lágy puszit adtam a füle mögé,ahogyan visszahúzódtam ajkaim gyengéden érintették a fülcimpáját.Halkan felmordult és ágyékát hozzám préselte,elmosolyodtam és vigyorogva leugrottam róla.
-Kihűl a reggeli.-huppantam le és az ölembe vettem a tálcát.
Szikrázó szemekkel nézett rám majd szája sarkában megjelent cinikus,ám de kissé sértődött mosolya.
-Ez gonosz volt.
Felszúrtam egy darab tojást a villára és a számba tettem,kivette a kezemből a villát,megfogta a tálcát és kiemelte az ölemből.Felhúzott szemöldökkel néztem mit csinál,lenyeltem a falatot és érte nyúltam de elhúzta előlem és letette a földre.
-Naa!-hasaltam le és a tálca után kapálóztam.-Harry,éhes vagyok,add ide!
Megfogta a csuklóm,a következő pillanatban pedig már maga alá gyűrt és gonoszul vigyorogva döntötte fejét a homlokomnak.
-Fejezd be amit elkezdtél.-mondta teljesen higgadtan,ám de kissé rekedt hangon.
Vágytól csillogó zöld szemeinek nehezen tudtam ellenállni,de nagy levegőt vettem és mosolyra húztam a szám.
-Türelmetlen vagy.-csavartam az ujjam köré egy tincsét.
-Nessa.-fúrta arcát a nyakamba.-Kérlek.
-Legyél türelmes.-simítottam végig göndör tincsein.
Hördült egyet és legördült rólam.
-Haragszol?-tettem kezemet a vállára és hátulról az arcához hajoltam.
-Nem.-vigyorodott el,az ölébe húzott és lassan a számba adogatta a rántottát miközben ő is evett belőle.
Miután felöltözött,elhúztam az ablak elől a függönyt,mi tagadás,a kockás hasának látványát szeretném magamnak megtartani,nem pedig megosztani Párizs teljes lakosságával.
Míg ő készülődött kimentem az erkélyre és magamra kapva az egyik pulcsiját,néztem a forgalmas utat és az Eiffel-tornyot.
-Mi lenne,ha ma csak itt lennénk?-ölelt át hátulról.
Ahogyan megjelent mögöttem valahonnan sikítást hallottam,egyszerre kaptuk oda a fejünket, a távolban állomásozott pár lány akik örültek,hogy egy kis időre látják őt.
-Sajnálom.-sóhajtott és lágy csókot lehelt a számra ami csak fokozta a sikongatásokat.
-Ugyan már.-simítottam végig az arcán.-Menjünk le hozzájuk,téged szeretnének látni.
-De én azért hoztalak el ide mert veled akarok lenni.-makacskodott,de én tudtam,hogy ki szeretne menni hozzájuk.
-Most is velem vagy,a kedvemért menjünk le hozzájuk.-fúrtam arcomat a nyakába.-Tudod milyen öröm ha találkozhatnak valamelyikőtökkel.
Kezeit a derekam köré fonta,végig simított a hajamon és puszit adott a fejem búbjára.Megfogta a kezem és be vezetett maga után,ahogy becsukta mögöttünk az üveg ajtót ismét sikongatni kezdtek.Felvette a kabátját,felsegítette az enyémet,majd a lábunkra húztuk a cipőinket és lementünk.Bőszen vigyorogva húztam magammal a 14 év körüli lányok felé,akik a szájuk elé kapott kézzel,tágra nyílt szemekkel néztek ránk.
-Bonjour dames!-mosolygott rájuk.
Félénken intettem nekik majd félrevonultam amíg Harry beszélgetett velük,közös képeket csináltak,a nevetésből gondoltam elütött pár poént,majd egy alacsony a többieknél fiatalabb kislánnyal kivált közülük és felém igyekezett.
-Babe,Darcy szeretne veled képet.-szólalt meg angolul.
-Velem?-pislogtam rá.-De én..
-Látta a videót amin velem énekelsz,tudod még a nyáron.-kacsintott.
A kislány Harry kezébe adta a fényképezőgépét,beálltam mellé,elvigyorodtam és megszületett a közös képem vele.
-Merci.-pislogott hálásan kettőnkre.
Rámosolyogtam,Harry megölelte,és visszakísérte a nevetgélő társasághoz,úgy tűnt a kislányon kívül senkit nem érdekeltem különösebben.Elbúcsúztunk,mosolyogva intettem nekik és visszafordultunk.
-Olyan édes amikor franciául beszélsz.-pipiskedtem és puszit adtam a szájára.
Valamit dünnyögött,elkapta a derekam és felemelt,nevetve húzódtam el miközben a lábaim nem érték a földet.A nyakába kapaszkodtam,magához húzott és forró csókot lehelt a számra.
Miután letett,észrevettünk egy közeli kávézót,és úgy döntöttünk ott hülyítjük tovább a népet,meghúzódtunk az egyik sarokban és Harry segítségével sikerült kibogoznom,milyen süteményt takar a furcsa francia név.Szinte már nyál csorgatva,tátott szájjal néztem ahogy ajkai formálják a szavakat,alig vártam,hogy elmenjen a feltűnően csinos csaj aki felvette a rendelést.Akármennyire szemöldök húzogatva néztem,egyetlen jelet sem láttam arra,hogy megnézné magának ami jó érzéssel töltött el.Nem nézte meg a dekoltázsát,nem bámulta meg a fenekét,még csak nagyon rá se nézett.
-A nőcsábász Harry Styles nem bámul meg egy csinos francia pincérnőt?-húzódtam közelebb hozzá és miközben mondtam,lágy puszit nyomtam az arcára.
-Miért nézném őt,mikor nekem van egy nála sokkal szebb barátnőm?-vonta fel a szemöldökét és puha csókot adott az ajkaimra.
-Néha annyira meglepsz,Harry.-nevettem és az ujjam köré tekertem egyik göndör tincsét.
Szikrázó zöld szemét az enyémbe fúrta,ujjával végig simított az arcomon majd a fülem mögé tűrt egy tincset.
A lány alig észrevehetően csúsztatta elénk a süteményeket,feltételezem,jó étvágyat kívánt majd elvonult.
-Szeretném,ha az Eiffel-tornyot az utolsó éjszakára hagynánk.-rakott a számba egy falat sütit.
Nem kérdeztem miért,mert úgyse mondaná el,tudtam,hogy ez megint valami extraédesromantikus dolog lesz.
Mit sem sejtően bólintottam majd én adtam a szájába egy sütit,a szívem sokadjára is dörömbölni kezdett a mellkasomban amikor megszólalt, a szája egyszerűen elbűvölt.Nem hallottam mit mond,mert csak az ajkaira figyeltem amik a nevemet mondták,ahogyan néha mosolyra húzta és megjelentek azok az édes gödröcskék.
-Hallod te mit beszélek?-nevetett.-Föld hívja Vanessát,hallasz?-húzta el a szemem előtt a kezét.
Megráztam a fejem és még mindig elbűvölve nagyokat pislogtam rá.
-Hol jártál? Vissza tudod mondani az utolsó 3 mondatom?
-Nem tudok szájról olvasni.-motyogtam.
-Cica,beszívtál míg nem néztem ide?-nevetett.
-Nem.-haraptam be az alsó ajkam.-Csak,a szád...
-Mi van vele?-vonta fel a szemöldökét,valószínű teljesen hülyének nézett.
-Imádom.-húztam végig ujjamat az állán.
Halkan hümmögött valamit,elmosolyodott és bekapott egy darab sütit,majd az enyémbe is adott.Nem vettem észre,hogy eltelt az idő,már reggel sem keltünk túl korán,és jócskán elidőztünk a kávézóban.Tettünk egy sétát az utcákon,tátott szájjal,csillogó szemekkel bámultam az elém magasodó Eiffel-tornyot,bármennyire is szerettem volna felmenni,nem kértem.Megmarad utolsó napra.
Alkonyatkor indultunk vissza a hotelba,a lábaimat már nem éreztem a sok gyaloglástól,de nem adtam hangot neki,titkon a fejemben már összeállt,hogyan adom neki vissza a múlt éjjelt.
-Furcsa a fiúk nélkül.-dőlt le a hatalmas franciaágyra.
-Nekem is.-kuporodtam le mellé,fejemet a térdemre hajtottam és az arcát néztem.
-Azért,jól érzed itt magad?-tornázta fel magát.
Az a veszély fenyegetett,hogy vagy a szemével,vagy a szájával rabul ejt és megint nem fogok tudni normálisan gondolkodni.
-Ezt komolyan kérdezed?-másztam az ölébe.
Kezét rögtön a derekam köré fonta és nagyokat pislogva,az alsó ajkát beszívva nézett rám.
-Hát,nem vagyok unalmas?
-Harry.-kaptam levegő után.-Dehogy vagy unalmas.
-Úgy szeretném ha tetszene.-fúrta arcát a nyakamba.-Én nem.-nagy levegőt vett.-Nem szeretkezni hoztalak el,nem akarom,hogy azt hidd csak arra kellesz,nem akarlak untatni vagy bármi olyat tenni amit te nem akarsz vagy nem tetszik.
Kezemet az arcára tettem és magam felé fordítottam,mielőtt még bármilyen "vagy" szóval kezdődő mondatot mondott volna.
-Nem hiszem azt,hogy csak arra kellek.-hajoltam közel az arcához.-Nem untatsz,és nem csinálsz semmi olyat ami nekem nem tetszik.Értem ilyet még senki nem tett,hogy ne tetszene?
Apró köröket rajzolt a tenyerembe.
-Nem tudom.-motyogta.-Nem akarom elrontani.
-De nem rontod el!-döntöttem végig az ágyon.-Romantikus amit csinálsz,Harry.
-Nem csak erre értem.-sóhajtott.-Nem tudom sokszor mit akarsz,annyira nem lehet beléd látni.-nevetett fel halkan.-Attól félek,hogy fájdalmat okozok neked,durva vagyok,vagy csak nem akarsz engem,máskor attól,hogy nem vagyok elég jó.Ha beszélek akkor esetleg untatlak,nem vagyok elég vicces.
-Nem,ezt verd ki a fejedből.-hajoltam a szájához.
Kezeit a derekamra tettem,lábammal közbe zártam a testét,elengedtem a kezeit és a hajába túrtam.
-Nem okozol fájdalmat nekem,kellően vagy durva.-kuncogtam.-Nincs olyan,hogy nem kívánlak,Harry,az lehetetlen,nem untatsz és vicces vagy.Ha elbambulok,nem azért mert untatsz,hanem mert imádom,ahogyan beszélsz.-haraptam be az ajkam.
Elmosolyodott és kisimogatott egy tincset az arcomból.
-Szeretlek.-mosolygott.
-Én is.-túrtam bele göndör hajába.
Az ablakon jobban összehúztam a függönyt,finoman lehúztam róla a zakóját.Meghökkenve nézte,ahogyan leejtem az ágy mellé.
-Mit csinálsz?-kapott levegő után.
Csípőmet nekidörgöltem a nadrágjának,duzzadó pontjához.
-Hmm,Nessa.-túrt bele a hajamba.-É...
Nem fejezte be,előrehajoltam és megcsókoltam.Kezemet levezettem az öv csatjához és kipattintottam azt,elhúzódtam,zöld szemének kereszt tüzében,ledobtam a kardigánom.Nyelvét végig húzta az ajkain,testemmel lejjebb csúsztam ahhoz a pontjához ahol a legérzékenyebb,a nadrágján keresztül is éreztem kemény férfiasságát.Kezét a derekamra tette,majd megfogta a pólóm és kibújtatott belőle,ennyit engedtem,majd miután elhúzta kezeit,könyörtelenül préselődtem hozzá a kemény ponthoz,az adrenalin szétáradt az ereimben,amikor férfiasan felhördült és a derekamra szorította kezeit.
Megemeltem a csípőm amíg kigomboltam a nadrágom,ezt a pillanatot ő kihasználta és lerugdosta magáról a farmerét,összehúzott szemmel hajoltam előre,nem értem hozzá,kezemmel megtámaszkodtam a feje mellett.
Kezét a tarkómra tette,félresöpörte a hajam és magához akart húzni,de abban a pillanatban visszaereszkedtem arra a pontjára.
-Türelem.-húztam mosolyra a szám.
Becsukta a szemét,kezei erőtlenül fogták a derekam,ajkai résnyire szétnyíltak.Fel emeltem magam,leszálltam a boxer takarta területről,kinyitotta a szemeit és a dekoltázsomra szegezte.Szemei már feketék voltak,engedtem neki,hogy lassan levegye a nadrágom,majd kibújtattam a pólójából és kezelésbe vettem a mellkasát. Puha csókokkal hintettem be,halkan hümmögött,néha belemarkolt a hajamba,lejjebb húztam a boxerét és apró puszikat leheltem,előbukkanó V vonalára,majd megtettem az utat visszafelé is.Gyengéden  szívogattam a nyakát,elhitettem vele,hogy semmi "vad" dolgot nem tervezek,pedig a vérem felpezsdült,tombolt bennem az adrenalin.Közelebb bújtam hozzá,végig simítottam izmos karján miközben nagy tenyereit a hátamra simította és ujjaival kipattintotta a melltartóm kapcsát.Mohón rántotta le rólam,eldobta majd kezeit lassan a melleim felé irányította de elhúzódtam.
-Ne.-húzott vissza.-Elég volt,te jössz.
-Én parancsolok.-húztam végig nyelvemet az alsó ajkamon.
Lejjebb csúsztam,lassan kibújtatott a bugyimból,majd megfogtam fehér boxerének a szélét és egy határozott mozdulattal lerántottam.
Beletúrt a hajamba és ajkát az enyémre tapasztotta,nem tudtam ellenkezni.Fölém gördült,csípőmet még így is hozzápréseltem,kihasználtam a pillanatnyi elgyengülését, a hátára fordítottam és ráereszkedtem,meredő férfiasságára.Sötét szemeit az enyémbe fúrta,résnyire nyitott szájjal hevesen kapkodta a levegőt,megemeltem magam,alig mozdultam ujjait a hajamba vezette.Úgy éreztem elszállt minden erőm,megragadta a derekam és mozgatni kezdett magán,lehajoltam,ajkaival megkereste az enyémeket és szenvedélyes csókban forrtunk össze.Óvatosan a hátamra fektetett és végig csókolta az arcom.
-Kérelmet nyújtok be,hogy átvegyem az irányítást.-poénkodott,bár a szeme zöldjét már nem láttam.-Vanessa különleges ügynök,teljesítette a feladatát.
Egy erőteljes lökéssel tolta még beljebb magát,a hátam ívbe feszült és mindketten levegőért kapkodtunk.Beletúrtam a hajába és lehúztam magamhoz.
-Miért nem engeded?-simítottam ki egy kósza tincset az arcából.-Vissza akarom adni a tegnapit.
-Ez nem kölcsön,kicsim.-támasztotta homlokát az enyémnek.
-Nem érdekel.-gördültem felé.
Kezemmel a csuklóját az ágyhoz szorítottam,tudtam,hogy sokkal erősebb mint én,mégis engedte,hogy befejezzem amit elkezdtem.

9 megjegyzés:

  1. szia:D nagyon jó rész lett, mint a többi nagyon tetszik hogy ilyen sok perverz része van ;)gyorsan kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Imádom a perverz részeket..hát esküszöm nemtudom hogy csinálod de eszméletlenül jó..hihetetlenül imádom. Az egészet, milyen a kapcsolatuk, amilyen harry és az egész. Imadom.xx

    VálaszTörlés
  3. Nessa elképesztő vagy... De komolyan, hát megörülök ezektől a részektől, olyan jól leirod őket.. hamar a következőt:)
    Puszi Tami xx

    VálaszTörlés
  4. imádom ezeket a részeket. És annyira, de annyira kíváncsi vagyok, vajon TE mit gondolsz mikor ezeket írod?:))
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:)
      Huu,legalább háromszor (ha nem többször) ezeket a részeket általában újra írom,mivel én még "érintetlen" vagyok nincs ilyen téren tapasztalatom...
      Mindig nagyon félek közzé tenni,félek attól,hogy nem lett elég izgalmas,vagy esetleg túlságosan perverz fantáziám van. :DD
      Nagyából összefoglalva,ideges vagyok mit szóltok hozzá. Hála Istennek eddig még nem volt panaszotok,de nem tudom mindannyian mit gondoltok,hiszen nem mindenki kommentel. :)
      Remélem kielégítő választ adtam a kérdésedre. :)

      Törlés