2013. január 1., kedd

46.rész

Háát,sziasztok!
Borzalmas,unalmas,rövid,történésmentes egyszóval,bloggerina életem legrosszabb részét hozom most. Borzasztóan érzem magam emiatt :// de nem épp indult jól az új év>.< és most csak ennyit tudtam ki erőlködni magamból. Órákon át ültem felette ihlet nélkül,de mivel megígértem,hogy elsején hozom,ezt be is tartom de egyáltalán nem vagyok megelégedve ezzel. :( 

-Mit szólnál hozzá...-lépett mögém elég spicces állapotában Harry.-ha ketten lelépnénk Párizsba?
Apró puszit adott a nyakamra és hozzám simult.
-Párizsba?-fordultam felé.
-Ühüm.-mormolta a hajamba.-Ketten.-fonta össze az ujjainkat.
-Honnan jött ez az ötlet?-csavartam az ujjam köré egy göndör tincsét.
-Párizs a szerelem városa.-fúrta szemeit az enyémbe.
-Ha táncolsz velem akkor megígérem,hogy elmegyek veled..-haraptam be az alsó ajkam.
-Rendben.-húzott a táncoló emberek közé.
Fél szemmel a mulatozó társaságra pillantottam,még Liam is úgy tűnt jól szórakozik,Niall,Justin és Chelsea egy pillanatra sem hagyják egyedül és próbálják a hülyeségeikkel őt is felvidítani,Dani pedig már elég részegen táncikált Eleanorral és Louis-val. Zayn Perrie-vel elvonult az egyik üres boxhoz és most ott nyalják egymást,nagyon cukik,mi pedig itt bénáskodunk.
-Tényleg?-hajolt a fülemhez miközben ide-oda ringatta kezével a csípőmet.-Elvihetlek Párizsba?
-Ezt majd egy józanabb pillanatodban megbeszéljük.-fontam kezemet a nyaka köré.
-Nem vagyok annyira berúgva,hogy ne tudjam mit beszélek.-húzta csibészes mosolyra a száját.
-Tudom,de majd holnap,nem hiszem,hogy egy buli jó hely arra,hogy Párizsról beszélgessünk.
-Azt mondtad ha táncolok veled akkor elvihetlek.-húzta össze a szemöldökét.
El nevettem magam és további alkudozás helyett adtam egy kis csókot a szájára.Nem sok alkoholt ittam,de az ami bennem volt kezdett a fejembe szállni.
-Gyere.-fejtettem le kezemet a nyakáról.-Liam túl messze van Danielle-től.
Szófogadóan követett,járása egy picit ingadozó volt de Louis rajta már régen túltett.
-Loui!-szóltam oda a vigadozó fiúnak.-Vedd rá Liamet,hogy táncoljon egy kicsit.
Elvigyorodott és végig nézett a kis társaságunkon.
-Liaam!-kiabált.-Gyere már egy kicsit táncolni!
-Felejtsd el.
-Ne makacskodj már,gyere szépen táncolni.-fogta meg a kezét és húzni kezdte.
Liam kezét összefonta Daniével és mint aki jól végezte dolgát vissza ment Eleanorhoz. Mivel Danielle nem volt épp józan azzal sem volt teljesen tisztában,hogy mi történt köztük így magával húzta Liamet.
I gotta feeeling!-hangzott fel a box felől.
Felkaptam a tálcáról egy poharat amiben valami kékes színű lötty volt,lehúztam és mindannyian rázendítettünk.Fél 3 körül leléptünk Harryvel, Liam már úgy nézett ki,megbékélt azzal,hogy neki kell pesztrálni a többieket és úgy tűnt jót beszélget a józanodó Danivel. Justin volt még az aki nem itta le magát a sárga földig,még nekem is sikerült elég rendesen becsiccsenteni.El támolyogtunk a taxihoz,be vágódtunk a hátsó ülésre,valahogy sikerült elmondanunk a taxisnak,hogy hova mennénk és elindultunk. Scooter a kanapén aludt előtte pedig szólt a tévé.Felijedt arra,hogy nevetve betámolygunk a nappaliba.
-Látom jól éreztétek magatokat.
-Az nem kifejezés.-vigyorgott rá Harry.
-Jobb lenne,ha maradnék reggelig.
-Menj nyugodtan.-próbáltam meg nyelvbotlás nélkül kimondani ezt a két szót.
Összehúzott szemöldökkel méregetett minket majd beadta a derekát és össze szedte a cuccát.
-További kellemes estét,és próbáljátok nem felébreszteni Macey-t.
-Jó-jó.-tessékelte ki Harry.-Kellemes lesz.-kacsintott.
Fel botorkáltam a lépcsőn és úgy ahogy voltam bedőltem az ágyamba.A hátam mögé nyúltam és megszabadultam a már kényelmetlen fehér ruhámtól.Magamra húztam a takarót,figyeltem ahogy Harry bejön,és leveszi a ruháit.
-Az marad!-mutattam a boxerére.
Motyogott valamit majd le rántotta rólam a takarót és be feküdt mellém,visszahúzta és már aludt is.
Reggel Harry mocorgására és borzalmas fejfájásra ébredtem,nagy nehezen ki nyitottam a szemem és kezemet a fejemre szorítottam.Ki mászott mellőlem,egy ideig tapogatózott valami után majd nyomott egy puszit az arcomra.
-Hozok fel gyógyszert.-mondta.
Nyöszörögve visszafúrtam a fejemet a párnába,végig simított a hátamon és kiment.Pár perc múlva finoman felhúzott és a kezembe nyomott egy poharat és egy szem fájdalomcsillapítót.
-Köszi.-pillantottam rá hálásan.
Ő is ugyanolyan szarul érezhette magát ahogyan én,miután bevettem vissza hajtottam a fejemet a párnára.
-Macey felkelt már?
-A szobájában tévézik.
-Biztos éhes.-tápászkodtam fel.-Csinálok reggelit.
-Segítek.-pislogott nagyokat.
Magamra kaptam a köntösöm,becsuktam magunk után az ajtót és még mindig sajgó fejjel megfogtam a kezét és Macey szobája felé lépkedtem,az ágyán ült és unott arccal kapcsolgatta a tévét.Mintha csak magamat látnám még a srácok előtt..de Macey soha nem lesz olyan mint amilyen én voltam akkor.
-Szia nagylány.-mosolyogtam.-Éhes vagy?
-Igen.-nyújtózkodott.
Nyomtam egy puszit az arcára és kimentünk,a konyhában gyorsan főztem egy kávét,utálom,olyan keserű nem is értem,hogy lehet ezt így meginni,de most egyikünk sem szeretne Starbucks-ba menni így kénytelenek vagyunk ezt meginni.
-Szóval.-lépett mögém és kezeit a derekam köré fonta.-Eljössz velem Párizsba?
Összehúztam a szemöldököm,meg kellett magam erőltetni,hogy bármi is eszembe jusson Párizsról.
-Még sem én voltam annyira részeg.-nevetett.-Tegnap azt mondtad,hogy ha táncolok veled akkor elvihetlek Párizsba,szerintem annyit táncoltunk,hogy akár el is rabolhatnálak.
Míg hallgattam a magyarázatát felvertem néhány tojást.
-Összegezzük.-csaptam egy újabb tojást a pult széléhez.-Azt szeretnéd ha Párizsba mennék veled,és abban állapodtunk meg,hogy ha táncolsz velem elvihetsz.
-Így van.-bólintott.-És el is viszlek,teljesítettem a kívánságod.
-Mikor?-vontam magamhoz és apró csók után visszafordultam a készülő rántotta felé.
-Vasárnap,azaz 2 nap múlva,megy vissza Macey,Justin szintén.-dörgölte meg fáradtan a szemeit.-5 napot leszünk Holmes Chapelben,lesz egy koncert.Jövőhét után?
-Szeretnéd?-haraptam be az alsó ajkam h valamit kicsikarjak belőle így reggelre.
Kezemből kivette a tálat,maga felé fordított és homlokét az enyémnek döntötte.
-Ha nem szeretném,megkérdezném?
-Udvarias vagy.-vezettem ujjaimat a hajába.
-Tudom,de hidd csak el,hogy nem amiatt szeretném.
-Bizonyítsd be.-vigyorogtam.
-A húgod 2 ajtóval van odébb a szobádtól de ha ennyire szeretnéd...
-Kifogásokat keresel?
-Így ismersz? Nem tart vissza.-fonta kezeit a derekam köré és lassan lejjebb vezette.
-Egyenlőre egy csókkal is beérem.
Ajkait az enyémre tapasztotta,megemelt és a pultra ültetett.Kábultan túrtam a hajába és vontam közel magamhoz,lábaimat körbe fontam a derekán míg ő erősen fogott.Közelebb furakodott,kezeit a hátamra csúsztatta és lassan végig simított rajta majd a pultra támaszkodott,viszont mellettem ott volt a tányér tojás amibe beletenyerelt és kiborította.A tojás lassan végigfolyt a pulton egyenesen a boxerére,arrébb ugrott és tágra nyílt szemekkel figyelte a lábain végigfolyó tojást.
-Fúj.-fintorgott.
Nevetve ugrottam le a pultról és egy szalvétával törölgetni kezdtem a tojást tócsát ami lassan a földre csepegett.
-A szobámba a szekrényben van neked pár ruha.-vigyorogtam rá.
-Ha kiröhögsz összekenlek.-nyújtotta rám a nyelvét.
-Ha már ott vagy szólj Macey-nek is.-küldtem neki egy puszit.
Feltöröltem a földről a tojást és újat kavartam be.Pár perc múlva Harry és Macey csattogott be és levágódtak az asztalhoz. Ki szedtem három tányérra a rántottát és eléjük csúsztattam,élvezettel néztem ahogyan betermelik majd a hasukra tett kézzel hátradőlnek.
-Köszönöm.-nyomott puszit az arcomra.
Válaszul csak rámosolyogtam és elvettem előlük a kiürült tányérokat,bögréket.
-Felöltözök.-töröltem szárazra mindent.
A kanapén Spongyabobot néztek,már meg sem lepődtem ezen,egyrészt mert Harry egy nagyra nőtt kisfiú másrészt mert aranyos tőle,hogy így próbál foglalkozni a húgommal.
El slisszoltam előttük és felszaladtam a lépcsőn.Mivel eddig úgy van,hogy mára nincs semmi programunk,csak egy farmernadrágot vettem fel Supermanes pólóval, a hajamat lófarokba kötöttem és a szemeimet halványan kihúztam.Hátul ide-oda libegő copfal le ugráltam a lépcsőn,a kanapén viszont már nem csak kettőjüket találtam hanem mellettük a többieket is,Niallt kivéve,ugyanis ő a hűtőben kotorászott.
-Sziasztok.-ugrottam Louis hátára és puszit nyomtam az arcára.
Felvisított és halálra vált tekintettel nézett rám.
-Hátba támadunk?-vonta fel a szemöldökét.
A többiek kiröhögték de azt állította,direkt csinált úgy mintha megijedt volna.Le másztam a hátáról és leültem Liam és Zayn közé.
-Szia Liam.-vigyorogtam.
-Neki miért köszönsz külön?-háborgott a másik oldalamról Zayn.
-Szia Zayn.-kacsintottam.-Szia Louis! Szia Niall!-kiáltottam oda a konyhában kutakodó haspóknak.
-Szia Nessa!-kiabált vissza.
-Szóval,Liam.-könyököltem a kanapéra.-Kibékültetek?
-Nem.-konyult le a szája.-Hazavittem,lehet,hogy ő részeg volt de én nem.
Duzzogva dőltem neki Zaynnek és már azon agyaltam mivel fogom őket kibékíteni. Niall két kistányérral a kezében huppant le a szőnyegre,az egyiket Macey kezébe nyomta és a tévét bámulva kezdték el megenni a jégrémet.
-Az honnan van?-vágta magát hasra Louis.
-A fagyasztóba van.-kezdtem a hajamat csavargatni miközben egyre jobban törtem a fejem.-Hozzál a többieknek is.
Harryvel az élen lerohanták a konyhát és nagy profin mindenkinek szedtek.Át másztam Zaynen és Harry ölébe huppantam,miközben a számba adagolta a fagyit a haját csavargatva gondolkoztam.Szervezni kell nekik egy vakrandit,Danielle se tudja hova megy,Liam se,és valami szép helyre külön kocsival visszük őket.
-Nessa.-rázogatta a lábamat Macey.
-Hmm?-pislantottam rá,és megráztam a fejem.
-Elmehetek Niallel Nando's-ba?-nézett szépen.
-Jó ötlet ez?-fordultam a húgom szerelme felé.
-Megpróbálunk észrevétlenek maradni.
-Anya kinyír ha Macey az újságban lesz,de menjetek.-nyúltam az asztalon heverő pénztárcám felé.
Arrébb húzta és szigorúan nézett rám.
-Én fizetek.-artikulált.
-Szó sem lehet róla.-ráztam meg a fejem.
-Macey a második barátnőm.-ölelte magához az apró hugicám aki elégedetten fúrta a fejét a szőkeség mellkasába.-Én fogok fizetni.
-Jó.-adtam meg magam.-De még számolunk Horan.
Vigyorogva felpattantak és magukra küzdve a kabátjukat egy köszönés után már indultak is.
-Megyünk Párizsba.-jelentette ki büszke fejjel Harry.
-Mi? Mikor? Én nem tudok róla.-ráncolta a szemöldökét Zayn.
-Mert te nem jössz.Ketten megyünk.-puszilt bele a nyakamba.
-Szóval romantikázni mentek.-húzogatta a szemöldökét Lou.-Macey-t ki viszi vissza?
-Én.-sóhajtottam.-Beszélnem kell anyával.
-Megyek veled.-fonta kezei a derekam köré Harry.
Kicsit oldalba böktem,látva Liam arckifejezését,hogy ejtsük a szerelem és az ahhoz hasonló témákat.Nyugi Liam,nem sokáig leszel búskomor,Nessa tesz róla,hogy a Payzer újra együtt legyen,és már tudom is,ki fog nekem segíteni ebben.Az pedig,hogy Harry szeretne velem a szüleimhez jönni,fog okozni még egy kis idegeskedést.

6 megjegyzés:

  1. Még ugy is h a szavaiddal élve történésmentes imadtam. Annyira aranyosak h ah:D

    VálaszTörlés
  2. Még hogy "borzalmas,unalmas,rövid,történésmentes"??? :OO
    Nessa!!! Ez hülyeség!!:))) <3 Te nem tudsz rossz/pocsék részt írni!!!
    Szuper lett, de komolyan.:DD
    xx Dorcii*-*

    VálaszTörlés
  3. Úristen, nagyon jóó. szerintem nem lett unalmas, de ha szerinted igen, akkor erre csak ezt tudom mondani: kell egy ilyen nyugis rész is. :)))

    VálaszTörlés