2012. december 28., péntek

45.rész

Hahó! :D
Itt is van az úúj rész :D Nem tudom mit mondhatnék,talán csak annyit,hogy mostanában sokan írnak olyanok is kommentet akik eddig nem,iratkozzatok fel rendszeres olvasónak :*
Azt hiszem,ez az év utolsó része,köszönöm mindenkinek aki eddig olvasott,kommentelt,köszönöm a díjakat amit ebben az évben kaptam tőletek,sokat jelent.Köszönöm,hogy velem voltatok 2012-ben,és remélem 2013-ban is legalább ennyien fogjátok olvasni a blogomat. Sikerekben gazdag és nagyon boldog új évet kívánok nektek! Csapjatok egy nagy bulit Szilveszterkor :*  Imádlak titeket!
Nagyon-nagyon sok puszi: Nessa ♥ 

Macey majd kiugrott a bőréből amikor odaértünk a helyre,ahol fotózni fognak,pedig még nem is tudta,hogy itt lesz a fiúk után egy másik bálványa is.
-Macey.-fordultam felé.-Itt lesz valaki,és szeretném ha nem sikoltoznál.
-Nem fogok.-rázta meg a fejét.-Ugye Niall,hogy akkor se sikítottam amikor veletek találkoztam?
-Persze,hogy nem.-borzolta össze a haját.
-Látod?
Elmosolyodtam és puszit nyomtam a hugicám arcára.Remélem arra már mindenki rájött,hogy el van ájulva a szőke haspóktól.
Ki kapcsoltam a biztonsági öveinket és ki kászálódtunk a hatalmas autóból.Egyik kezemmel a hugomét fogtam,de ő szépen el engedte és belekarolt a szőkeségbe.
-Áruló vagy.-nyújtottam rá a nyelvem.
-Nem is.Te vagy az áruló mert mindig csak Harry kezét fogod.
Körülöttem mindenki nevetni kezdett.
-Igen?-gugoltam le elé.-Mrs.Horan.-böktem oldalba.
Fülig pirult és elrejtette az arcát Niall pólójába,alig ért fel a derekáig.
-Gonosz vagy.-sziszegte.
Nevetve adtam egy puszit az arcára.
-Nélkülem nem ismernéd őket,ne felejtsd el.
Ki pislantott Nialler piros pólója mögül.
-Tudom,és szeretlek.-ölelt meg.
Visszaöleltem,majd felálltam és hagytam,hogy Niallel jöjjön be,visszamentem Harry mellé és idegesen kezemet az övébe csúsztattam.
-Édes ahogy civakodtok.-mormolta a fülembe.
-Az is az volt,amikor ezt Gemmával csináltátok.
Finoman oldalba bökött,ki nyitotta az ajtót és be vezetett egy olyan szobába,ahol Justint már javában fotózták. Niall és Macey jött be utoljára,figyeltem,hogy fog reagálni.Először még annyira elmerült Niall és az ő összekulcsolt kezének vizslatásával,hogy észre sem vette Justint,majd ahogy felnézett először elkerekedtek szép szemei és a szája elé kapta a kezét.
-Sziasztok.-lépett oda hozzánk Justin.
Mindenkivel pacsizott,én pedig kaptam két puszit.
-Felkészültél?-vigyorgott.
-Azt hiszem.Az a kislány aki Niall kezét fogja a húgom és nagyon nagy rajongód.Megtennéd,hogy csinálsz vele pár képet?
-Hogyne.-vigyorodott el még szélesebben.
Justinnal és Harryvel oda mentünk Macey-hez,majd a húgom bálványa,az akit még nem ismer,legugolt elé.
-Justin,ő itt Macey,a kishúgom. Macey ő...
-Justin Bieber.-szakított félbe.
-Igen.-bólintottam.
Ahelyett,hogy lerohanta volna Biebert, a nyakamba vetődött.Majdnem felborított azzal a 20 kilójával de Harry még idejében megfogta a derekam.
-Te vagy a legeslegjobb tesó.-szipogott.
Nem kellett rájuk néznem a többiekre,hogy tudjam mit csinálnak. Louis és Zayn egymásnak dőlve törölgették a szemüket,ha más nem,ők tudják milyen érzés ez. Liam,Niall és Justin szélesen mosolygott,Harry pedig,nos,Harry vigyorogva fogta a derekam.
-Szeretlek.-suttogtam a fülébe.
-Én is.
Le tettem,megszorítottam a kezét,miután elengedtem,a 7 éves hugicám visszamasírozott Niallerhez és tágra nyílt szemekkel nézte az előtte gugoló Justint. Megköszörülte a torkát,mintha valami nagyon fontos beszédet kellene mondania,szólásra nyitotta a száját.
-Kaphatok egy aláírást?-mondta.
Harry hátulról átölelt és halkan felnevetett.
-Ha előtte megölelsz.-alkudozott Justin.
Mondani se kellett Macey-nek,már borult is Justin karjaiba.
10 percen át beszélgettek,Niall lefényképezte őket majd szóltak nekem,hogy menjek öltözni.Ott hagytam őket,és megindultam egy szőke hajú nő felé.
-Szia.-köszönt mosolyogva.
-Hello.-intetem sután.
Miközben keresgélt megpróbált beszélgetni velem,kérdezett a srácokról,Macey-ről,a dalaimról és persze a készülőben lévő kislemezemről.A kezembe nyomott egy gondosan összeválogatott szettet,fel vettem,bejött egy huszonéves lány is,aki nekilátott kisminkelni és végül egy pasi aki megcsinálta a hajam.Miután késznek nyilvánítottak kimehettem,hogy ezekben a ruhákban lefényképezzenek.Egy 30 év körüli pasi csinált valamit a fényekkel,nagyon profinak tűnt.
-Szia, Eric vagyok.-nyújtotta felém a kezét.
-Vanessza.
-Állj be kérlek oda.-mutatott a vászon elé.
Kicsit.Kicsit? Nagyon francia kiejtése volt.Nagyon kellett küzdenem,hogy ne kezdjek el nevetni és ezen nem segített a sarokban hangosan röhögő srácok látványa.
Összeszorítottam a szám és be álltam,valamit igazított és elkezdett magyarázni meg mutogatni,hogy mit csináljak.
-Tedd csípőre a kezecskéd.
-Szerinted buzi?-hallottam meg a sarokból Louis Harrynek intézett kérdését.
-Fogd már be Louis.-szólt rá Liam.
Niall nekidőlt a falnak és Zaynnel nevetett,Macey még mindig Justinnal beszélgetett.
-Csendet kérek!
Összeszorították a szájukat és le ültek a sarokba.
Először feszélyezve éreztem magam a kamera előtt majd az első képek után kezdtem feloldódni és már a fiúk sem röhögtek Eric kiejtésén.Többször is átöltöztem,majd jöttek a Justinnal közös képek.
Én egy rózsaszín nadrágban és fehér atlétában voltam,ő meg olyan,Justin Bieber szerkóban.Semmi intim nem jöhetett szóba,nem ölelte át a derekam,egyszerűen csak a vállára dobtam a kezem vagy háttal álltunk egymásnak.
-Kész vagyunk.-jelentette ki Mr.Nagyonfranciavagyok.
Ki nyújtóztam és lustán odabattyogtam a többiekhez. Harry kezeit a derekam köré fonta és apró csókot adott a számra majd odament alkudozni Erichez. Végig mutogatta vele az összes rólam készült képet és kijelentette,hogy neki mindből kell.
-Nem látsz eleget?-léptem mögé.
-Nem.Van amikor perceken át távol vagyok tőled,vagy ami még rosszabb,nem alszol velem.
Még magassarkúban is alig értem kb a szájáig és ezt az apró termetet Macey is örökölte,megrángatta a pólóm és nagy szemekkel nézett rám.
-Miért fotózkodhattál Justinnal?
-Mert közös dalunk van.
-Justinnal?-hitetlenkedett.-Meghallgathatom?
-Majd visszafele,Harrynél vannak CD-k.
-Áll még a mai buli?-lépett oda hozzánk Louis.
-Menjetek,de én maradok otthon Macey-vel.
-Majd én vigyázok rá.-jött oda szomorú mosollyal az arcán Liam.-Úgy sincs kedvem menni.
-Ezt elfelejtheted.-állt meg előtte Zayn.-Louis nem hagyta,hogy Nessáék szakítsanak,én meg azt nem fogom hagyni,hogy ti.-bökte meg nyomatékosításul a mellkasát.
-Pontosan.-kapta fel a húgomat Niall.
-De te is jössz.-mutatott rám Louis.-Mikor voltunk utoljára bulizni?-vonta felé a szemöldökét.
-Azt nem tudom,hogy ti mikor de én a szülinapomon.
-Jössz velünk.-jelentette ki Zayn.
-Zayn, vigyáznom kell Macey-re.
-Majd Scooter vigyáz rá.
-Scooter Braun?-nézett fel Niall karjaiból.
-Aha,mit szólsz hozzá?-vigyorgott rá Justin.
-Jó.-nevetett.
-Probléma megoldva.-rántotta meg a vállát Harry.
-De csak ha nem baj.
-Nem.-rázta a fejét Justin.-Felhívom és megdumálom vele.
-Hát jó.-sóhajtottam.-Egy feltétellel.
-Mi az?-kérdezték kórusban.
-Elhívhatom Danielle-t.
-Nessa,nemár légyszi.-nézett rám kérlelőn Liam.
-A te érdekedben.
-Szeretnétek ti is eltölteni egy hosszú hétvégét a nyaralóban?-kérdezte felvont szemöldökkel Lou.
-Louis,értem,hogy jót akartok, de mi ezt már megbeszéltük.
-Az engem nem érdekel,hogy ti mit beszéltetek meg és mit nem,de mint már azt a múltkor is mondtam,nem fogom hagyni,hogy a barátaim depizzenek.
-Óóó Louis.-vetődött Harry a nyakába és cuppanós puszit nyomott az arcára.
-Van valami amiről én nem tudok?-kérdezte Justin.
-Majd elmondom.

5. órával később.
-Kész vagy?-lépett be a szobámba Harry.
Az utolsó simításokat végeztem a sminkemen,a fülem mögé fújtam egy kicsit a kedvenc parfümömből és felé fordultam.
-Igen.
-Tetszik ez a ruha.-pillantott a combomra.
Meg igazítottam az ingének a gallérját és adtam egy puszit az arcára. Macey szaladt be a szobámba.
-De szép vagy.-nézett rám csillogó szemekkel.
-Köszi.-vigyorogtam rá.
-Megjött Scooter.
-Bácsizd le.-kacsintott rá huncutul Harry.
Összevigyorogtak és hármasban mentünk le a lépcsőn, az ajtóban már ott állt Justin és Scott.
-Szia Justin.-kiabált le neki már a lépcső tetejéről a húgom.
Le száguldott és megölelte,majd Scooter felé fordult.
-Csókolom.
-Mi az,hogy csókolom?-nézett rá tátott szájjal.
Macey el-vissza hintázott a sarkán Justin pedig nevetni kezdett.
-Sziasztok.-köszöntünk.
Harry mindkettőjükkel pacsizott én pedig kaptam tőlük két-két puszit.
-Scooter ő a húgom Macey.-mutattam rá a hugicámra.
-Le csókolomozott.-árulkodott Scott.
-Elnézést Scooter bácsi.-hajtotta le a fejét.
Harry mellettem hangos nevetésbe kezdett és belecsapott Macey apró kezeibe.
-Nincs bácsi,nincs csókolom. Scooter vagyok.-gugolt le elé.-Nem vagyok még olyan öreg.
-Oké.-nevetett rá.-Tudom.
-Indulhatunk?-csörgette meg a kocsikulcsát Harry.
-A számomat tudod,kaja van a hűtőben,max 11-kor lefekvés.-kezdtem hadarni.
-Nyugi.-tette kezét a vállamra.-Minden oké lesz,ha Justinra tudok vigyázni Macey nem lesz kihívás.
-Jó.-sóhajtottam.
Fel vettem a rövid kis kabátkám és előre siettem a kocsihoz,be vágódtam a hátsó ülésre és összébb húztam magamon a kabátom.Kell nekem miniruhában bulizni menni.A két fiú előre ült,és elindultunk a Direction házhoz,be ugrottunk Daniért és 20 perc múlva már ott is voltunk.
-Nem kellett volna jönnöm.-rázta meg göndör haját Danielle.
-Ezt meg sem hallottam,szórakozni megyünk és ha te nem jössz akkor én se.
-Menjünk akkor vigyázzunk a húgodra,még úgysem találkoztam vele pedig Liam.-a hangja megremegett.-Szóval izé,már hallottam róla.
-Scott vigyáz rá.-engedtem el a fülem mellett amit mondott.-Sziasztok.-kiabáltam el magam.
Megöleltem Eleanort,Perriet és Chelseat majd négyen bevonultunk a fürdőszobába.
-Hallottam Macey nagyon belezúgott Niallbe.-nevetett rám Chels tükörképe.-Úgy látszik riválisom van.
-Aligha csábítja el előled Niallt.
-Nem mehetek haza?-nyöszörgött Dani.
-Nem!-vágtuk rá egyszerre.
Felsóhajtott.
-De hát Liam miattam van kiakadva,látni se akar.
-Éjjel én vigasztaltam őt hidd el,hogy nagyon is látni szeretne.
-Engem is hívott.-szólalt meg Eleanor.-Hajnali fél 4-kor felkeltett.
-Istenem.-temette arcát a kezébe.-Nem azért szakítottam vele mert nem szeretem,hanem mert már azzal fenyegetnek,hogy kinyírnak.
-Amelyik kutya ugat az nem harap.-simogatta meg a hátát Perrie.-Nekem is mondtak már ilyet.
-Nekem is.-rántotta meg a vállát Eleanor.-De Louisért megéri ezt elviselni.
-Pontosan.-bólogattam.-Ha nem is akarsz most beszélni vele,legalább érezd jól magad velünk.
-Megpróbálom.adta be a derekát.-De ha nem érzem jól magam akkor hazamegyek.
-Oké,de majd én teszek róla,hogy jól érezd magad.-vigyorgott Eleanor és lopva rám kacsintott.
Louis hozza az első kört,ami mindig elég ütős.
-Alkoholmérgezést fogok kapni.-nevetett fel a göndör hajú lány.
Jó volt hallani,hogy nevet.Sajnos Liamet nem fogjuk tudni egy kis alkoholtól jobb kedvre deríteni.
-Csajook!-dörömbölt az ajtón Louis.-Itt vannak a taxik!
Ki mentünk a fürdőszobából, két taxi állt a ház előtt. Én utaztam Harryvel,Louis-val,Eleanorral,Danielle-t és Justinnal a többiek pedig a másik taxival.Indulhat a békítsük ki a Payzert terv.

9 megjegyzés:

  1. :))) ez a rész nagyon jóó, mint a többi..^^

    VálaszTörlés
  2. pámpárámpárámpáráám
    vagy inkább a Payzer kibékítési akció James Bond párossal.:DDD
    nagyon tetszett.:D minnél hamarabb a következőőőőt.!
    Ez parancs kadét.! *szalutál*
    csókolom kezét lábát.:D
    puszi.:D
    L*

    VálaszTörlés
  3. nagyooooonnagyon tetszik ^^ várom a következőt:)

    VálaszTörlés
  4. nagyooooonnagyon tetszik ^^ várom a következőt:)

    VálaszTörlés