2012. december 13., csütörtök

40.rész

Sziasztok!:)
Húzós héten vagyok túl,de holnap Hála Istennek már péntek és utána 2 nap pihenő *-*.
Nem nagyon halmoztatok el kommentekkel az előző résznél. Rossz lett?
Nessa  xx
U.i: Épp Justin Bieber "Never Say Never" filmjét nézem,a végén onnan jött az ötlet :D 
-Felkelni!-ugrált köztünk az ágyon Louis.
Kivételesen nem lettem morcos ettől az ébresztéstől,sőt még örültem is neki,hogy nem kell egyedül ébrednem és kintről hallatszik a többiek nyüzsgése,azt  pedig mondanom sem kell milyen érzés Harry karjaiban ébredni.
-Jó reggelt.-motyogta és apró puszit adott a fülem mögé.
-Kelljetek fel.-huppant a hasára Louis és közénk durakodott.-Megyünk a stúdióba. Kelj fel Törpilla!-ugrott rám.
-Szállj le a csajomról.-lökte meg Harry ami miatt mindketten le borultunk az ágyról.-Nem is tudtam,hogy ilyen erős vagyok.-ült fel és nézegetni kezdte a bicepszét.
Álmosan két lábra álltam és el támolyogtam a fürdőszobáig.
-Ha hányni fog apa leszel.-súgta oda ahhoz elég hangosan Louis Harrynek,hogy én is meghalljam.
-Össze kell törnöm az álmaidat Lou,mert nem fogok hányni.
Meg mostam az arcomat,hogy kicsit felfrissüljek.Fogat mostam és megfésülködtem majd vissza mentem a szobába.
-Haza viszel majd? Nincs már itt több tiszta ruhám.-ültem le az ágy szélére a picit elszundító Harry mellé.
-Hmm?-nyitotta ki a szemeit.-Igen,mindjárt.-nyújtózkodott.
-Ha fáradt vagy majd haza sétálok.-nyomtam puszit a szájára.-Pihenj még.
-Nem.-rúgta le magáról a takarót-Elkészülök és mehetünk.Louis úgy is addig zaklatna míg fel nem kelnék.
Magamra rángattam a tegnapi nadrágom és pólóm,megvártam Harryt és elindultunk. 15 perc után ki tett a házam(?) előtt és elment reggeliért.Elő kerestem a lakáskulcsot,ki nyitottam az ajtót és beléptem a rég nem látott kis otthonomba.Le rúgtam a cipőm és fel caplattam az emeletre,mióta elmentünk a fiúk után nem voltam itthon csak addig amíg le tettem a cuccomat.Ki nyitottam az ablakokat és amíg be pakoltam a mosógépbe be raktam az Up All Nigh-ot és hangosan énekelve át táncoltam a szobámba és öltözni kezdtem.
-Hoztam neked valamit?-ölelt át hátulról.
Össze rezzentem,mert nem vettem észre,hogy bejött.A fejembe nyomott egy sapkát,kíváncsian vettem le.Fekete-rózsaszín One Direction-ös Fullcap.
-Tetszik?-vigyorgott.
-Igen.Köszönöm.-nyomtam puszit a szájára.
Ártatlan kis pusziból hosszas csók lett,le esett a fejemről a sapka így még közelebb hajolt.Bele kapaszkodtam a lila pulcsijába és átöleltem a nyakát.
-Hoztam reggelit a Starbucks-ból.-húzódott el.
Vissza tette a fejemre a sapit és le húzott a lépcsőn.Megtámadtam a kávés poharat és élvezettel kortyoltam bele a habos,karamellás finomságba.
-Louisnak tetszeni fog a pulcsid.-simította kezeit a derekamra.-Nekem is tetszik.
-A csíkok miatt?
-Neki igen,nekem másért.
Keze a derekamról lejjebb csúszott és hozzám simult,szívverésem felgyorsult és egy pillanatra belém szorult a levegő.Megfordította a sapkát és puszit nyomott a homlokomra.
-Szeretlek.-motyogta.
-Én is szeretlek.
Gyorsan megettük amit hozott és elindultunk. A stúdióban,ahol fel fogjuk venni az első saját dalomat,már ott voltak a többiek.Még egyszer sem voltam stúdióban,pláne nem úgy,hogy nekem kell itt a legjobbat nyújtani.A mai napra valahogy elintézték,hogy mi kapjuk meg ezt a stúdiót.
-Felkészültél?-ugrott elém Louis.
-Mit kell csinálni?
-Cuki sapka.-vigyorgott Zayn.
-Köszi.-küldtem felé egy mosolyt.
-Én vettem.-nyomott puszit az arcomra Harry.
-Be állsz oda,és énekelsz.
Vicces volt,ahogy kézzel-lábbal mutogat ehhez az egy kis rövid mondathoz.El engedtem Harry kezét,adott egy biztató csókot én pedig be mentem az üveg,hangszigetelt szobába.Egyetlen mikrofon és fülhallgató volt.Figyeltem ahogyan a srácok ügyeskednek valamit a rengeteg gombbal ellátott valami előtt,majd Liam felpillantott és bólintott egyet,elindult az előző este Niallel közösen komponált ritmus ami most már teljesen máshogyan szólt mint a gitáron,de tetszett.Meg ragadtam a mikrofont,be hunytam a szemem és vettem egy nagy levegőt,hagytam,hogy a hangok maguktól hagyják el a szám.Hamar vége lett,meg fordítottam a fejemen a sapkámat és fel pillantottam a srácokra,Louis be kapcsolt egy mikrofont és beszélni kezdett.
-El énekled még egyszer? Nincs vele semmi baj,csak szerintünk menne ez jobban is.
Bólintottam,pár másodperc után újból meghallottam a művünket és most sokkal jobban ki nyitva a számat és erősebben énekeltem fel a dalt.
Várakozóan néztem a fiúkra,csak mosolyogtak és Zayn intett,hogy menjek ki.
-Csodás vagy Baby.-húzott magához Harry.
Valamit nyomkodtak azon az "izén" és hirtelen meghallottam a saját hangom.
-Ez az első.-kommentált hozzá Liam.
Furcsa volt vissza hallani magamat,csak álltam mint egy idióta és végig hallgattam mindkét verziót.
-Vegyük fel még egyszer.-sóhajtottam.
-Nem tetszik?-nézett rám azokkal a nagy,kék szemeivel Niall.
-Menne jobban is.-mosolyogtam.
Vissza mentem,ezúttal még jobban próbáltam törekedni arra,hogy jó legyen de ahelyett,hogy jobb lett volna hamis lett. Biztatóan mosolyogtak,abbahagytam,hiszen ha már elrontottam ebből nem lehet semmi jót kihozni. Harry eltűnt a többiek mellől és be jött hozzám.
-Elrontottam.-hajtottam le a fejem.
-És akkor?-csúsztatta kezét az arcomra és a szemembe nézett.-Mindenki hibázhat, és az előző kettő tökéletes volt,ennél ráparáztál,de nincs abban semmi rossz. Énekeljük el ketten.
-Tudod a szöveget?
Bólintott.Át ölelte a derekam és be álltunk a mikrofon mögé.
-Ne izgulj.-bökött oldalba és rám mosolygott.
El indult az ismerős zene,Harry kezdte,egy pillanatra el akadt bennem a levegő.Az én dalomat énekli.Más lány mindent megadna azért  ha elénekelné a dalát,én meg amilyen mázlista vagyok nem csak a dalomat énekli hanem még a barátom is.Be hunyta a szemét éneklés közben,összefűzte az ujjainkat és egy picit megszorította a kezem. Nagy levegőt vettem és mindent bele adva végre teljesen elengedve magam kezdtem el vele együtt énekelni. Bántam,hogy vége lett,a zene elhallgatása után csak arra lettem figyelmes,hogy szorosan magához szorítva megcsókol.
-Ez volt eddig a legjobb!-kapcsolt be a mikrofon és hangosan beszélt bele Niall.
-Írjátok ki egy CD-re.-utasította őket Hazza.-Ezt fogom hallgatni a kocsiban.
-Még egyszer így!Most egyedül.-szólt bele Liam is.
Ki kapcsolt a mikrofon,Harry pedig kifelé indult.
-Énekelj nekem.-motyogta a fülembe,megölelt és egy kacsintás után ki ment.
Ki engedtem a hajamat a sapka alól,felborzoltam a lelapult hajamat és félre téve a sapit ismét a mikrofon elé álltam,megfogadtam amit mondott és neki énekeltem. Miután befejeztem egyszerre rontottak be és kezdtek el ölelgetni.Egy valami zsongott a fejemben,két hét múlva ha minden igaz, Justin Bieberrel fogok itt állni és énekelni.Az egész testem remegett miközben hagytam,hogy mind az öten átöleljenek.
-Büszkék vagyunk rád.
Ettől az egy mondattól szakadt el a cérna,ez az a mondat ami még a szüleim szájából sem hangzott el soha.
Meg töröltem a szemem és elbújtam köztük.
-Menjünk haza.-fogta meg a kezem Harry.
-Várjatok.-kezdte el vadul nyomkodni a gombokat Niall.-Ki írom CD-re az utolsó kettőt.
Pár percig ügyeskedett,utána ki adott a gép egy CD-t.Bele csúsztatta egy tokba és a kezembe nyomta,megölelt,adott egy puszit az arcomra és elhagytuk a stúdiót.
Hazafelé be rakta a lejátszóba a CD-t,és rá zendítettünk.Vissza érve a Direction házba már semmire sem vágytam jobban mint,hogy elnyúljak velük a kanapén,pedig még várt rám egy rakat tanulni való.
Később értünk haza mint a többiek,ők már a tv előtt ültek és valamit néztek,a legjobban Niallt kötötte le.Le huppantunk Zayn mellé,Harry az ölébe húzott én pedig a tv-t néztem amin Justin Bieber filmje ment.
-Egyszer mi is fellépünk a Madison Square Gardenben,ugye?-fordult hátra a szőkeség.
-Reméljük.-mosolygott Liam.
Neki döntöttem a fejemet Harry mellkasának,meg simogatta a hajamat és átölelt,be hunytam a szememet.Fáradt voltam,Louis korán keltett,előző este végig fent voltunk és az a pár óra alvás nem volt elég.Próbáltam nyitva tartani a szememet,miközben amennyire ébren voltam figyeltem ahogyan Justin "i" és "e" hangokat énekel betegen.Meg mosolyogtatott ahogyan Niall rá ragad a tv-re,és az is,hogy Justinban és bennük is milyen akarat erő van.El határoztam magamban,hogy egyszer én is itt lépek fel.Ki pattant a szemem,már teljesen éberen ugrottam fel Harry öléből és kezdtem el kutatni tollért és papírért.
-Mi a baj?-bámultak rám kétségbe esve.
-Papírt.-kapkodtam össze-vissza.Féltem,hogy elfelejtem.
Liam megértette mi jött rám és a kezembe nyomott egy spirálfüzetet és egy tollat.
Le huppantam ott ahol voltam és hevesen körmölni kezdtem.


Stop, don’t say that it’s impossible

‘Cause I know, it’s possible
Though I know you never look my way

I can say you will one day
I can say you will one day

Megszületett a második dalom ami a Popular címet kapta.Mától mindig fogok magammal hurcolni egy füzetet és tollat,alig vettük fel az elsőm dalom,itt a második.

9 megjegyzés:

  1. DEjo:) nagyon édesek voltak mikor énekeltek, és tök jó hogy dalokat is ir.xx

    VálaszTörlés
  2. Nessa:D<3
    Ez is, és az előző rész is bámulatosra sikeredett ;D
    Hozd a kövi minél hamarabb:D*-*
    ~Dorcii~

    VálaszTörlés
  3. Szia, eszméletlen lett. Imádtam. Siess a kövivel! Remélem feldob az akis dolog amit találsz a blogomon :) http://thisismylife-stella.blogspot.co.uk/
    pusssz :)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:D sietek és nagyon szépen köszönöm a díjat is *-* <3

      Törlés
  4. Szia :D
    Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik, jól írsz, bejön nekem ez a stílus :D
    Tetszenek a karakterek és maga a történet ötlete és kivitelezése!
    Szóval tetszik és várom a folytatást, így tovább ;)

    Muszáj megemlítenem mekkora plusz pont a Popularért :D Eric Saade a kedvenc énekesem :DD Jó ízlésed van.. 1D..Eric Saade.. :DD

    Jenni

    VálaszTörlés
  5. omg iszonyú jó rész. *---* gratu.. és a végén a lehető legjobb ötlet volt eric saade egyik legjobb számából írni részletet. gratuuuu :D xx

    VálaszTörlés