2012. december 7., péntek

38.rész

~Harry~
Szemei furcsán elhomályosodtak,majd bólintott és hátat fordítva nekem fel ment a lépcsőn.Ennyi? Komolyan csak bólint egyet és elmegy? Itt lett volna az esély,de én most nem fogok utána menni.Dühösen dobtam be a sarokba a partvist és fel vágtatva a lépcsőn be csaptam magam mögött a szobám ajtaját,az arcom elé emeltem a párnát,ordítani akartam. Miután hatalmasat ordítottam a párnámba,megtöröltem a szemem és magamra rántottam a takarót. Komolyan nem hiszem el,hogy csak egyet bólint és el van intézve.

~Vanessa~
Le vágtam magam az ágyra,mellettem a telefonom le bucskázott és a földön landolt és darabjaira hullt. Sóhajtottam és össze raktam szerencsétlen kis készüléket,be pötyögtem a pin kódot,nem kerülte el a figyelem a háttér,amin mint az igazi szerelmesek vigyorgunk.Nem tudom,hogy jutott eszembe de kikerestem a névjegyzékemben Justint,amikor feleszméltem már bele szólt.
-Szia Vanessa!-köszönt vidáman.-Hogy vagy?
-Szia Justin.-böktem ki.-Nem jól,de nem erről akarok beszélni.Zavarlak?
Ajtócsukódás hallatszott,és megszűnt a hangzavar.
-Nem,dehogy.Hallgatlak.
-Áll még az a közös dal?
-Természetesen.
-Benne vagyok,dolgozzunk együtt.
-Tessék?-szökött fel a hangja pár oktávval,ez olyan Loui-s reakció.-Komolyan?
-Hát,ha te még szeretnéd akkor igen.
-Persze,pár nap múlva Londonba utazok és mindent megbeszélünk.
-Figyelj,azt most lehet nem fog menni.-túrtam bele a hajamba.-Louis be zárt minket Harryvel.
-Mi?-nevetett.-Miért?
-Hosszú,maradjunk annyiban,hogy összevesztünk és szerinte ha bezár minket egy házba majd kibékülünk.Két hét múlva neked jó?
-Megbeszélem Scooter-el és később felhívlak.
-Rendben,köszönöm.
-Örülök,hogy meggondoltad magad.
Megrándult a szám és picit elmosolyodtam.
-Mi vitt arra,hogy megváltoztasd a döntésed?
-Nem tudom,le esett a telefonom a következő percben pedig már veled beszéltem.
-Mindenesetre én örülök,viszont most mennem kell,épp stúdiózunk.
-Oké,szia.
-Örülök,hogy beszéltünk,szia.
Ki nyomtam,nagyot sóhajtva dőltem hanyatt és percekig csak néztem ki a fejemből majd ismét magamhoz vettem a telefonom és pötyögtem egy sms-t Niallnek.
Justin Bieber és Vanessa Smith közös dala hamarosan debütál.-küldtem el a kis szösszenetet.
Össze szedtem a pizsamám,bár talán már van 11 óra is,én csak egy pólóban találtam magamat az ágyon,gőzöm sincs hogyan került le a nadrágom,talán valamikor félálomban levettem.Át mentem a szobához tartozó fürdőszobába és le dobáltam magamról a ruháim amikor ismét zenélni kezdett a telefonom.
-Elfogadtad?!-támadott le.-Úristen Nessa! Mikor? Hol? Kibékültetek Harryvel?-bombázott a kérdéseivel.
-Szia Niall. Igen,elfogadtam,az előbb, te tudtad meg elsőként,telefonon és nem.
-A kedvemért béküljetek ki.-szontyolodott el.
-Figyelj,az előbb már váltottunk pár szót de majdnem elkezdtem sírni ezért inkább eljöttem.
-Istenem.-sóhajtott.-Mindegy én nem szólok bele,ugye majd hallhatom a debütálás előtt?
-Igen,majd mondj róla valami kritikát.
-Oké,hogy vagy?
-Szarul.-húztam el a szám.-Nekem nincs mit mesélnem,ti hogy vagytok?
-Hiányoztok.Furcsa nélkületek.
-Nekem is,nem baj ha leteszlek? Fáradt vagyok.
-Nem.Holnap beszélünk?
-Hívj majd fel.
-Rendben,szia jó éjszakát.
-Szia,nektek is.
Le dobtam a telefonom a mosógépre és be álltam a zuhany alá,elgondolkoztam,hogy milyen lesz együtt dolgozni Justinnal,milyen lesz ha már nem csak a fiúk miatt szólít le valaki az utcán hanem azért,mert az én rajongóm is.Örülök,hogy elfogadtam.Fáradtan dőltem be az ágyba,de sokáig csak forgolódtam aztán a gondolataimba merülve bámultam a sötétbe.Mint akit villámcsapás ért,ugrottam ki az ágyból felkaptam egy tollat és papírt majd a villanykapcsolóhoz ugrottam,hatalmasat ütöttem rá,a fény elvakított de elbotladoztam az asztalig és körmölni kezdtem ami eszembe jutott.




Elgondolkozva nézegettem az előttem fekvő teleírt papírt,néhol vastagon lefirkáltam egy szót vagy sort mellette pedig ott volt a kijavított változat.Dalt írtam! Én írtam egy dalt! És tetszik.Ki adva magamból mindent dőltem be az ágyba és elaludtam,most nem tört rám az álmatlanság.Reggel az ablakon beszűrődő fényre keltem,órákig tudtam volna lustálkodni és most lehetett is volna,de hívogatott a kinti jó idő.Bár ősz van,ráadásul London nem épp a kánikuláról ismert,most gyönyörűen sütött a nap.Fel küzdöttem magamra egy nadrágot és egy lenge rövid ujjú pólót,majd a hajamat lazán össze kötöttem egy kontyba és smink nélkül mentem le,előtte viszont vetettem egy pillantást a dalomra,az én dalomra. Harry az asztalnál ült és müzlit rágcsált,össze dobtam magamnak egy sonkás,sajtos szendvicset majd amikor indultam ki a teraszra,hogy a jó időn fogyasszam el,utánam szólt.
-Vanessa.-halkan mondta a nevem,felkaptam a fejem és megpördültem.-Beszélhetnénk?
Bólintottam és le ültem vele szembe,ennyit arról,hogy kint reggelizem.
-Miért mentél el este?-hajtotta le a fejét és felettébb érdeklődve kavargatta a müzlijét.
-Harry,én csak,ne haragudj.-jött ki a számon. Húha Vanessa ez aztán az értelmes mondat,gratulálok!
-Nem haragszom,csak nem tudom miért,én meg akartam veled beszélni ezt,amiért itt vagyunk.De elszaladtál.
-Mert gyenge vagyok,mert szar volt látni ahogyan Caroline az én barátomat csókolja.-kaptam fel a tányérom és elindultam kifelé.
-Megint elmész.-jegyezte meg halkan.
Ki rohantam az ajtón,le huppantam a lépcsőre és a kezembe temettem az arcom.Miért menekülök ha hozzám szól?
-Vanessa,kérlek csak hallgass meg.-szaladt utánam.
Le ült mellém,az állam alá nyúlt és a szemembe nézve kezdett el beszélni,azoknak a szemeknek lehetetlen ellenállni.
-Tudom,hogy láttad mi történt és azt is tudom,hogy emiatt mennyire utálsz,de én nem akartam,azt sem tudtam mi történik és elragadott a hév,hiszen fél perccel azelőtt még veled voltam fent.Tudom,hogy ez nem mentség,de én szeretlek.Kérlek,könyörgök Vanessa,felejtsük el ezt,én,haza akarlak vinni és bemutatni a családomnak,nem akarom,hogy Caroline tönkre tegyen minket.-hadarta.
-Én is szeretlek.-suttogtam.
Ujjai a hajamba vándoroltak,arcára hitetlenkedő mosoly ült ki majd ajkai mohón tapadtak az enyémre.Az ölébe húzott és perceken át amíg a fulladás szélén nem álltunk,faltuk egymást.Homlokát az enyémnek döntve szuszogott,az ujjam köré csavartam egy göndör tincsét,elmosolyodott és megfogta a kezem.
-Harry.-vettem nagy levegőt.
-Hmm?-hümmögött és mosolyogva nézett rám.
-Együtt fogok dolgozni Justin Bieberrel.
A döbbenettől azt hittem ki fog ejteni az öléből,az arcát fürkésztem hátha felfedezek valami mást is a mosolyán kívül.
-Tényleg?Elfogadtad?
-Igen,tegnap este.Szerinted jól döntöttem?
-Igen,ha téged boldoggá tesz majd akkor mindenképp.
-De,te nem bánod?
-Mit kellene bánnom hercegnőm?
-Hát,hogy én,ajj lehet még sem kellett volna.-temettem arcomat a mellkasába.
-Kicsim,tudom,hogy szeretnéd.És veled fogunk menni,együtt fogunk turnézni,elintézem.
-Tudod,hogy erről nem te döntesz.
-Megoldom,bízz bennem.-kacsintott.
-De mi lesz később?
-Mire gondolsz?-simított végig a hajamon és apró puszikat adott az arcomra.De hiányzott már ez.
-Hát ha.-megálltam és picit elpirulva folytattam.-Ha mi,majd esetleg izé...
-Ha kisbabánk lesz?-mondta ki úgy mintha már évek óta házasok lennénk,pedig fél éve sincs,hogy járunk(!).
-Ne érts félre,én nem akarom,hogy te azt hidd,hogy én.
-Nem hiszek semmit,aranyos amikor így össze-vissza beszélsz.Tudom mire gondolsz és én is normális családot szeretnék majd egyszer.De éljünk a mának,és egy ilyen hangot kár lenne csak néhány embernek hallani.
-Túlzol.
-Nem túlzok.-haladt át az arcomról a nyakamra.-És ha én túlzok akkor a többiek is?És azért akar feled dolgozni JB mert igazából rossz vagy de aranyos a pofikád?-csipkedte meg az arcom,úgy ahogyan az öreg nénik szokták.
-Hiányoztál.-bújtam a karjai közé.Jól esett,hogy a karjába zár és apró puszikkal halmoz el.
-Te is,kicsim.
-Nem megyünk haza? Felhívhatnánk Lou-t,hogy jöjjön értünk.
-Hmm,nem.Tudod,Louis azt mondta addig nem mehetünk el amíg tele van az a doboz.-nézett rám ártatlanul. De az ártatlan kis pofija mögött én tudom milyen perverz fantázia van.
-Le is fogja ellenőrizni.
-Igen?-fordultam teljes testemmel felé.-Pontosan mennyinek is kell hiányozni.
-Mindnek.-csúsztatta kezeit a fenekemre.-És ha rajtam múlik az kevés lesz.-sötétültek el a szemei.
-Bele se merek gondolni mik járhatnak a fejedben.-nevettem.
-Hát különböző olyan dolgok amiket veled szeretnék művelni.-húzódott ártatlan mosolyra a szája.
-Psszt. Meghallják.
-Ki az a hülye aki erre jön? És azt elfelejtetted,hogy Londontól több kilométerre vagyunk,úgy,hogy akár ki is ordibálhatnám mit akarok.
-Ne merd.-tapasztottam a szájára a kezem.
-Mert mi lesz?-tolta el a kezem és nagy flegmán felhúzta a szemöldökét.
-Lehúzom a WC-n azt a kis dobozkát és felhívom Louist.
-Ne hidd,hogy az ha lehúzod a WC-n megakadályoz bármiben is.-kacsintott.-Tudok a bogyókról.
-Miről beszélsz?-pislogtam rá.
-Az óvintézkedésekről,tudod a kis bogyók amiket a bőröndöd hátsó zsebében rejtegettél,meg a konyhaszekrényedben,én pakoltam be neked.
-Attól még felhívhatom Louis-t.
-De nem fogod.
-Honnan veszed?-emelkedett ezúttal az én szemöldököm magasba.
-Onnan,hogy most pár óráig nem fogod elhagyni a szobát.-pattant fel velem és nagy léptekkel vonult fel a lépcsőn. Kuncogva fúrtam arcomat a pólójába miközben fel vitt a lépcsőn majd hangosan be csapta mögöttünk az ajtót és az ágyra dobott majd fölém hajolt és cseppet sem habozva támadta meg a pólóm ami aztán két darabban ért földet.
-Veszek neked másikat.-motyogta és a csípőmre huppant.
-Beérem helyette az ingeddel is.-haraptam az ajkamba és előbukkanó mellkasát csodáltam.
-Tiéd.-hajolt előre és gyengéden megcsókolt.
Meglepődtem hiszen abból következtetve,hogy a pólómat ketté tépte nem épp erre számítottam,aztán amikor a hátára fordult és magára húzott,rá jöttem mit akar.Szemeiből eltűnt a vadság ami kint a teraszon még tisztán tükröződött belőle,kezét felém nyújtotta,nagyot nyelt és ki kapcsolta a melltartóm.Óvatosan le húzta és eldobta,be csukta a szemét,nagy levegőt vett,éreztem,hogy mire kell ez.
-Nem akarom,hogy visszafogd magad.-simítottam végig az arcán.
-Tudom,de én igen.
Maga mellé húzott és puha ajkaival kezdte felfedezni a testem miközben keze fel-le járt a derekamon.

Sziasztok! :)
Most a végére hagytam a rizsát,sajnos a dalhoz nem találtam olyan cover-t amit lány énekelt volna ezért inkább az eredeti verziót "linkeltem". 
Kellemes hétvégét! :)
Nessa
U.i: köszönöm szépen a sok komit *-* <3 

4 megjegyzés:

  1. Na végre:) NAgyon tetszett h harry egyből átváltott perverzbe mikor kibékültek visszatért az igazi harry:) arra meg kiváncsi vagyok mi lesz a dallal.xx

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    jujujujuj ű:D nagyon jó lett. Valahogy én is így képzeltem a kibékülésüket :D Ugyan itt folytasd ! Várom!

    xx Cher

    VálaszTörlés