2012. december 10., hétfő

39.rész

Hahii! o.O
Amit mondani,vagyis inkább kérdezni szeretnék az nem a történethez kapcsolódik.
Szerintetek mi igaz ebből az egész Haylor dologból?
Én már teljesen összezavarodtam :( Most együtt vannak vagy nem? Nem rajongok Taylorért de ha az igaz amiket én eddig láttam akkor kezdem nagyon megutálni...
Mindegy,ha valaki érti ezt az egészet írjon :) Jó olvasást!
xx
A telefonom valahonnan a szoba másik végéből harmadszorra kezdte játszani a csengőhangom.

When he opens his arms and holds you close tonight. It just won't feel right,

Fel akartam ülni de megfogta a karom és vissza húzott,egy csók után elengedett és felkönyökölve látványosan végigmért míg fel ne kaptam magamra a pólóját és a telefonom keresésére indultam.
-Miért nem vetted fel eddig?-szólt bele gyanakvóan Niall.
-Ki az?-kérdezte hangtalanul Harry.
-Szia Niall.
-Csőő haver!-kiabált.
-Kibékültetek?-élénkült fel a hangja.
-Harry,kibékültünk?-pillantottam az ágyon terpeszkedő fiúra.
-Igeen!
-Louis azt kérdezi,hogy mehet-e értetek.
-Felőlem.Már klausztrofóbiám van.
-Akkor szedjétek össze magatokat kis répáim mert Louis bácsi nemsokára ott lesz!-kiabált bele a vonal másik végéről Lou.
-Igenis.Mennyi az a nemsokára?
-1 órán belül ott vagyok.
-Oké,sziasztok.-köszöntem.
Ki nyomtam és az asztalra tettem adtam egy puszit Harrynek és át vonultam összeszedni a cuccaimat. 
-Ezt otthagytad.-dőlt neki az ajtónak és meglóbálta előttem a melltartóm.
-Add ide.-kaptam utána fülig pirulva.
-Mit kapok ha odaadom?-tolta a háta mögé és pimaszul nézett rám.
-Egy puszit.
-De az nekem nem elég.-nézett elgondolkozva az ujjai között tartott fekete fehérneműre.
Nem akarom tudni mi jár a fejében.
-Mit szeretnél?-sóhajtottam és utána kaptam de ismét elhúzta és a magasba emelte.
-Aludhatok ma nálad?
-Igen.Na de add vissza.-ugrottam fel és megpróbáltam elvenni.Sikertelenül.
-Kapok egy csókot?-csücsörített.
Megcsókoltam,kezét le eresztette és a derekamra simította miközben megpróbálta felgyűrni a pólómat.
-Fogd vissza magad.-nevettem és óvatosan ismét azért nyúltam ami az enyém.
Lentről valami furcsa hangot hallottam de mit sem törődve vele elkaptam Harry kezét és belecsimpaszkodva próbáltam meg elvenni.
-Már megkaptad amit akartál.-néztem rá haragosan.
-Nem.-kapta el a derekam és le húzott.-Louis csak 1 óra múlva jön.-vigyorgott perverzen.
-És addig össze kell pakolni,kitakarítani magunk után és.
Ajkait az enyémre tapasztotta,nem tudom lesz-e olyan amikor nem azt akarja.
-Vas happenin?!-ugrott elő a lépcsőtől Zayn.
Ijedten rebbentünk szét,ki kaptam a kezéből a melltartóm és magamra csaptam az ajtót.
-Látom kibékültetek.-szűrődött be Zayn nevetése.
-Sziiiaaa egyetlen kis répáám!-visítozott Lou majd a puffanásból ítélve eleshettek.
-Megzavartunk valamit?-hallottam meg Liam hangját is.
-Nem láttad mit csináltak?-Niall.-Mondtam,hogy később jöjjünk!
Tiszta ruhát vettem fel,szétzilált hajamon végig szántottam a fésűvel,gyorsan halvány sminket kreáltam magamnak és miután elpakoltam magam után és rendbe tettem a szobát, a dalt a zsebembe süllyesztettem és ki mentem a fiúkhoz.
Egyszerre fordultak felém és dulakodtak oda ölelésért.
-Nyugtass meg,hogy nem az én szobámba békültetek.-motyogta Zayn.
-Megnyugodhatsz.-nevettem és megöleltem.
-Biztos,hogy kibékültetek?-méregetett átható tekintettel Louis.-Lehet,hogy csak színészkedtetek ott fent mert meghallottátok,hogy jövünk.
-Nekem is nagyon hiányoztál Lou.
-Le ellenőrizem.-húzta ki magát.
Azt hittem majd átkutatja a házat az üres doboz után kutatva de ehelyett egyenesen Harry szobájába igyekezett,tágra nyílt szemekkel mentem utána. A kukához sétált és óvatosan fel emelte a tetejét.
-Fúj.-fintorgott.-Kibékültek.
Azt kívántam bárcsak megnyílna alattam a föld és elsüllyednék,de hiába vártam sajnos ez nem történt meg helyette viszont a vörös arcomat Harry mellkasába rejtettem.
-Biztos szükség volt erre Louis?-nevetett Liam.
-Igen.-jelentette ki komolyan.-Tudom Harry,hogy békül,én csak biztosra akarom tudni,hogy nem csak színészkednek,hogy haza jöhessenek és ott nem szóljanak egymáshoz,megspóroltam magamnak egy utat.
-Addig se sodorod magadat életveszélybe.-nevetett fel Niall.
-Nem is vezetek olyan rosszul.-durcáskodott.
-Megállított minket a rendőr.-Zayn.-Louis életében először gyorsan hajtott.
-Bűnöző.-néztem rá összeráncolt szemöldökkel.-Nem elég,hogy be zártál minket ide de még elkapnak gyorshajtásért is.
-Kibékültetek,lásd be,hogy ez egy jó terv volt.
-Enélkül is kibékültünk volna.
-De így hamarabb.
-Rendben,köszönjük szépen Louis!-öleltem meg drámaian.
-Igazán nincs mit Törpilla.-törölgette a szemét. Erről soha nem szokik le?
Ki hoztam a szobából a cuccom és le szaladtam vele a lépcsőn,alig vártam már,hogy végre kiszabaduljak innen,hiányzott már London, a nyüzsgés,a fiúk,és az,hogy bármikor elmehessek valahova.
Ki szaladtam a kocsihoz és mélyet szippantottam a levegőbe,első dolgom volt,hogy miután be dobtam hátulra a cuccom rohantam két kört.
-Meg őrült.-rázta a fejét Zayn.
-Tudod milyen szar bezárva lenni?-álltam meg.
-Nem,de ahogy látom nem is szeretném megtudni.-nevetett.
-Menjünk haza.-toporzékoltam.-Hiányzik London.
-Várjál mert a kedves kis barátod még nincs kész.-vágott grimaszt.
-Mondja ezt Zayn Malik aki csak a haját egy óráig állítgatja be.-lépett ki az ajtón Harry.
-Hol vannak a többiek?-kérdeztem.
-Itt.-vágtattak ki az ajtón.
Be zsúfolódtunk a kocsiba,Harry ki hisztizte,hogy ő vezessen és vissza indultunk Londonba.Az út felénél Louis tüsszentett egy nagyot amire összerezzentünk.
-Hopp, a nagy meztelencsiga.-kezdett el nevetni a saját hülyeségén Niall.
-Ne röhögj,van valakinél egy zsepi?
A zsebembe nyúltam és mindent ki vettem,a dalt is.Későn láttam meg de mire el akartam venni Zayn már ki is kapta az ölemből és olvasni kezdte.Louis kezébe nyomtam a zsebkendőt és kapálózva nyúltam a papírért.
-Ezt te írtad?-nézett csodálkozva az arab srác.
-Mi az?-kapták fel egyszerre a fejüket.
Harry a visszapillantóból nézett ránk kíváncsiskodva,megpróbáltam elvenni Zayntől de maga elé tartva halkan énekelni kezdte.
-Ez gyorsabb.-motyogtam.
-Valaki elmondaná mi az?-fordult hátra.
-Harry! Az utat nézd!-szóltunk rá egyszerre Liammel.
-Jó-jó.-rázta a fejét és visszafordult.
-Vanessa írt egy dalt.-vette el Niall és ő is elolvasta.-El játszhatom majd a gitáromon?
-Még nincs megzenésítve.
-Majd együtt.-vigyorgott.
-Felolvasná valamelyikőtök?
-Énekeld el.-vigyorgott rám Liam.
-Igen,jó lenne tudni te,hogy képzeled el.-biztatott Niall.
-Jó.-sóhajtottam.
Végre vissza került hozzám,át futottam a sorokon és nagy levegőt véve elkezdtem énekelni.

I've run away from you Erased my love tattoo But you're the one that makes my heart beat faster

Az egész magától jött,lendületesen énekeltem végig és már nem zavart,hogy engem néznek.
-Holnap bemegyünk a stúdióba.-dőlt hátra Louis.-Felvesszük és ha akarod,ki adsz belőle egy EP-t.
-Louis,két hét múlva ide utazik Justin.Felvesszük a közös dalt.
-Tényleg?-nézett rám döbbenten az a 4 srác aki még nem tudott erről.
-Én már tudtam.-vágott fel vele a szőkeség.
-Miért csak 2 hét múlva?-kérdezte Liam.
-Mert jövőhéten Chesire-ben leszünk.-szólt közbe Harry.
-De attól még holnap felvesszük?-pattogott Lou.
-Nem tudom.-sóhajtottam.
-Légyszi!-néztek rám egyszerre.
Azoknak a szemeknek amúgy sem lehet ellenállni,hát még ha úgy néznek rám mint egy szegény kiskutya.
-Még meggondolom.
Be kanyarodtunk az ismerős utcára,Harry be állt a garázsba én pedig végre otthon érezve magam ki ugrottam a kocsiból.Kedvem lett volna egy fejest ugrani a medencébe de ahhoz túl hideg volt,ennyiből hiányzik L.A.
Kezemben a cuccommal fel ugráltam a lépcsőn és ki csaptam az ajtót,Eleanor,Perrie,Danielle és Chelsea a konyhában szorgoskodtak valamit.
-Sziasztok!-dobtam el a táskám és megölelgettem őket.
-Kibékültetek?-kíváncsiskodott Perrie.
-Igen.-ültem fel a konyhapultra és Dani vállán át lestem.-Mit csináltok?
-Csokis sütit.-ült fel mellém Eleanor.
-Jól hangzik.Kell még valamit csinálni?
-Nekem egy kakaót.-ölelt át hátulról Harry.-Sziasztok.
-Szia Harry!-köszöntek neki kórusban.
Le ugrottam a pultra és gyors puszit nyomva a szájára amit a lányok hangos "óó"-zással díjaztak neki láttam megcsinálni a kakaóját.
-Egyéb óhaj?-nyomtam a kezébe a gőzölgő bögrét.
-Egy puszi.-pislogott nagyokat.
-Nézzétek meg,hazajöttek és már nyalakodnak is.-rázta a fejét Zayn.
-Te csak maradj csendbe.-veregette meg a vállát Liam.
-Vanessa írt egy dalt és együtt fog dolgozni Justin Bieberrel és Louist elkapták a rendőrök amikor mentünk és...-hadarta Niall.
-Meg sem lepődök.-forgatta meg a szemét Eleanor.-Mit csináltál?-nézett Lou-ra.
-Gyorsan mentem.-húzta el a száját.-Büntess meg!
-Louis!Tartsd féken a perverz fantáziád!
-Szeretlek.-rebegtette meg a szempilláit.
-Én is.-adott puszit a szájára.
Nem csak mi "nyalakodunk".
-Dalt írtál?-kérdezte Perrie.-Megnézhetem?
Bólintottam és előhúztam a zsebemből a papírt amin a dalom volt.
-Remélem még ki tudod olvasni,a fiúk egy kicsit összegyűrték.-néztem körbe haragosan.
-Nembaj.-nevetett és olvasni kezdte.
Abból,hogy Harry nálam alszik nem lett semmi,tulajdonképpen egész éjszaka nem aludtunk,a fiúk szundítottak el néha de a nevetésünkkel mindig sikerült felébreszteni őket. Jó volt végre nem egy házba bezárva kuksolni és "haragszok rád"-ot játszani Harryvel. Caroline Flack-re pedig jó magasról teszek.

4 megjegyzés:

  1. íííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí *-* iszonyat jó lett :D Siess a kövivel! annyiraaaaaaaaaaaaaaaa de annyiraaaaaaaaaaaaaaaaaaa jól írsz xDD xx

    VálaszTörlés
  2. nem tudom igaz-e. én olyan vagyok mint a szédült liba ha Taylor szóba kerül. El-t Dani-t meg Parrie-t még megtüröm de Taylort nyúzni tudnán! ;) amugy nagyon jo rész lett :)) nagyonjól irsz! :)

    VálaszTörlés
  3. Csak 3 srác, mert Harrynek már mondta a teraszon ;) nem szőrszál hasogatás, amúgy imádom, amiket írsz, ezer csók neked!! :*

    VálaszTörlés