2012. december 17., hétfő

41.rész


Enyhe gyomorideggel,enyhe? Borzalmas! Gyomorideggel szorongattam Harry kezét miközben át hajtott a "Holmes Chapel" táblán.
-Nem szeretnék megválni a kezemtől.-nevetett.-Ne szorítsd el légyszi.
-Bocsi.-enyhítettem és összefűztem az ujjainkat.
-Nyugi,nem fognak megenni.
-Megenni nem,de mi lesz ha nem leszek szimpatikus? Vagy béna leszek és elejtek valamit vagy leverem?-soroltam az aggodalmaim miközben le húzódott és megállt egy nagy,családi ház előtt.
Hát itt nőtt fel Harry Styles.
-Figyelj!-fogta meg a kezem és maga felé fordított.-Szeretni fognak,azért meg ne aggódj,ha elejtesz valamit.Már megszokták.-mosolygott majd adott egy csókot.
Nagy levegőt vettem és ki szálltam a kocsiból,körbe néztem,megvártam míg bezárja és a kezébe kapaszkodva indultunk be.Semmitől nem féltem még így életemben mint ettől a találkozástól,ki nyitotta előttem az ajtót és finoman be tolt maga előtt.
A nappaliban egy lány tévézett,biztos ő Gemma.El dobta a távirányítót és fel ugrott a kanapéról,igen biztosan ő Gemma,ugyanolyan arca van mint Harrynek.
-Öcsi!-ugrott a nyakába és ölelgetni kezdte.-Anya!Megjöttek!
-Szia Gemma.-nyögte.
Kicsit feszengtem de megmosolyogtatott Gemma reakciója.
-Szia.-ölelt át.
Meghökkenve öleltem vissza majd rámosolyogtam.
-Szia,Vanessa vagyok.
Mást nem bírtam mondani?
-És mi?-ölelt át hátulról Harry és puszit nyomott az arcomra amibe bele pirultam.
-Harry barátnője.
-Úgy van.-vigyorgott.
-Tudom.-kacsintott Gemma.-Örülök,hogy Harry végre nem öreg banyákkal randevúzgat.
-Fogd be Gemma.Anya hol van?
-Nem tudom az előbb még itt volt.Anya?!
-Jövök már.-lépett elő egy másik helyiségből.-Sziasztok!
Először Harryhez lépett és szorosan megölelgette,kedvem lett volna lefényképezni ezt a kis jelenetet,olyan aranyos volt.
-Anya.-fogta meg a kezem Harry.-Ő itt a barátnőm,Vanessa.
-Csókolom.-nyögtem ki.
-Ugyan már.-legyintett.-Nem vagyok én még olyan öreg,tegezz nyugodtan. Anne vagyok és ha már ilyen udvarias lettél Harry.-pillantott a fiára.-Harry anyukája.Nagyon örülök.-ölelt át.
Igaza volt az autóban,eddig mindenki nagyon kedves.Nem is gondolhattam volna másra,ha Harry ilyen akkor a szülei is.
-Éhesek vagytok?
-Igen.-húzott magával a konyhába.-Mit főztél?
-Hal,sült krumplival.
Ki húzott egy széket amire finoman le nyomott majd le huppantam mellém és éhesen kapott a tálak után.Elém tolt egy tányért utána neki esett az övének és tömni kezdte magába.
-Lassabban kisfiam,ne malackodj!-szólt rá Anne.
-Anyaa.
-A többiek is haza mentek?-ült le velünk szemben.
-Ühüm.-motyogta teli szájjal.-Majd még jövünk,csak Vanessához jön Justin.
-Beleegyeztél?-mosolygott.
-Igen.
-Írt két dalt.-mondta tovább Hazza.
-Tényleg?-ült le a másik oldalamra Gemma.-Majd elénekled?
-Az egyiket már fel is vettük.A kocsiba van az egyik CD,az csak az enyém.-büszkélkedett.
-És a másik? Azt elénekled?-vigyorgott rám Gemma.
-Hagyd már őket,még csak most érkeztek.-szólt közbe Anne.
Fel szúrtam a villámra egy kis sült krumplit és a lehető legilledelmesebben próbáltam meg enni.
-Igen Gemma.-nézett rá szemrehányóan Harry miközben a szája sarkából lassan ki fojt valami.
-Disznó.-horkant fel mellettem a lány.
Nevetnem kellett tőlük,tipikus testvéri civakodás. Hányszor eljátszottuk ezt Jake-el...
-Szépek vagytok.-dorgálta őket az anyuka.-Vanessa előtt ezt csináljátok.
-Tudja milyen vagyok.-rántotta meg a vállát és vigyorogva fordult felém.-Ugye így is szeretsz?-vágott kiskutya szemeket és orrát az enyémhez dörgölte.
Ki robbant belőlem a nevetés,rázkódó vállakkal kezdtem törölgetni a majonézes száját.
-Igen.-nevettem.
-Látod anya?-vigyorgott büszkén.
Anne csak mosolyogva megrázta a fejét.
Hazza mondott valamit teli szájjal,de semmit nem értettem belőle,ellenben az asztalon jó pár darabka sült krumpli landolt.Megpróbáltam vissza tartani a nevetést,hogy ne tűnjek egy vihogós idiótának de mellettem Gemma már a széken fetrengett a röhögéstől.Ismét megpróbálkozott a beszéddel,sikertelenül és még több darabka került az asztalra.Be haraptam a szám miközben a vállam rázkódott a nevetéstől.Feladta,további próbálkozások helyett megrágta az ételt és miután lenyelte fordult felém.
-Megmutatom a szobám.-mondta el most már érthetően.
Megivott két nagy pohár vizet,fel húzott az asztaltól és fel vezetett a lépcsőn egyenesen egy nagy "Harry" táblával ellátott ajtóhoz.Ki nyitotta az ajtót és be tolt maga előtt.A fal kékre volt festve,képek  függtek rajta és pár poszter,volt bent egy szekrénysor,íróasztal és egy nagyobb ágy.Mivel nem gyakran van itt nem voltak szétdobált ruhák ellenben a Londoni szobájával.
-Hát,itt laktam 16 évig.-huppant le az ágyra és az ölébe húzott.
Körbe néztem,elmosolyodtam a falon függő kis családi képtől.
-Tetszik.-piszkáltam meg a fürtjeit.
-Mit gondolsz anyáékról?
-Aranyosak.Igazad volt.
-Mint mindig.-vigyorodott el.
Finoman oldalba löktem,elkapta a derekam és hátra dőlt velem az ágyon.Ajkai finoman simultak az enyémhez amitől akaratlanul is megborzongtam,picit elmosolyodott és kezét a derekamra simította.Kezemet a tarkójára csúsztattam és közelebb vontam magamhoz,megragadta az egyik lábam és felhúzta a derekáig.
Nyelve bebocsájtást kért amit meg is kapott,akaratoskodva tört utat magának én pedig megeresztettem egy apró sóhajtást.Bele túrt a hajamba és még közelebb húzott magához,feleszmélve,hogy hol vagyunk el húzódtam.Bosszús morgással jelezte nemtetszését és megpróbált újra megcsókolni.
-Nem otthon vagyunk.-simogattam meg az arcát.
Az ujjaimmal kezdett játszani majd egy puszit adott a tenyerembe és gyönyörű zöld szemeit az enyémbe fúrta.
-Mondtam már,hogy imádlak?-kérdezte egy félmosoly kíséretében.
-Nem.-haraptam be a szám és az ujjammal piszkálni kezdtem a fürtjeit.
-Imádlak.-hajolt a fülemhez.
Leheletétől kellemesen megborzongtam és bele túrtam a hajába.
-Én is.-adtam puszit a szájára.
A szívem valamiért kiugrani készült a mellkasomból.Minden apró kis érintése jól esett,éreztem benne a szeretetet.Halk kopogásra húzódtunk el egymástól.
-Gyere be.-szólt Harry.
Gemma dugta be rajta a fejét,mosoly terült szét az arcán ahogyan ránk nézett.Picit zavarba jöttem és ülő helyzetbe tornáztam magam.
-Nem jöttök át filmezni?-kérdezte.
-De.-tápászkodott fel Harry is.
Át mentünk Gemma szobájába,hasonló volt Hazzáéhoz,csak itt a falak barack színűek voltak és lányosabban volt berendezve.Le ültünk a szőnyegre,Harry átölelte a derekam és fejét a vállamon pihentetve nézte a filmet (Kalandférgek 3.). A vége fele amikor már fájt a hasunk a nevetéstől Gemma rá tett egy lapáttal és elkezdte mesélni miket csinált Harry kiskorában. Nem is a történetein inkább azon nevettem a legjobban,hogy most mit művelnek.
-Látod milyen gonosz nővérem van?-fordult felém sértődötten.-Megpróbál mindig beégetni.
-Ez nem is igaz.-háborodott fel.-Olyan kis aranyos vagy.-kezdte csipkedni az arcát.
-Hagyjál.-húzta el a fejét és mögém bújt.
-Miért vagy ilyen undok?-vágta be a durcit Gemma is.-Alig vagy itthon és még ilyenkor is ezt csinálod.
-Jól van na.-mászott ki mögülem és megölelte.
Elő kaptam a telefonom és mielőtt valamelyikük megszólalt volna lefényképeztem őket.
-Töröld ki.-próbálta meg elvenni.
-Nem,aranyos lett.-nyújtottam rá a nyelvem.
Le zártam a fényképes mappát,hogy ha véletlenül is megkaparintaná a telefonom ne tudja kitörölni.Majd szép nagyba ki nyomtatom és karácsonyra neki adom Anne-nek. Ki kapta a kezemből és hevesen nyomkodni kezdte,de a pin kódom nélkül nem sokra ment.
-A lányok olyan..
-Micsodák?-szólaltunk fel egyszerre Gemmával.
-Szépek.-motyogta.
-Azért.-vigyorogtam.
-Mit akartál először mondani Öcsi?
-Nem mondom el mert bántani fogtok.
Be furakodtam az ölébe,rá kacsintottam a Gemmára és piszkálgatni kezdtem a fürtjeit.
-Én szerinted bántanálak?-pislogtam rá nagyokat.
-Ha te nem,akkor ő.-mutatott a nővérére.
-Soha nem bántottalak.-húzta ki magát.-Te vagy az cuki kisöcsém.-rebegtette meg a szempilláit.
-Szóval,mit akartál mondani?-pusziltam meg az arcát.
Pupillája ki tágult és keze lejjebb csúszott a combomon.
-Gonoszak.-vigyorodott el.-Főleg te.Amiért ezt csinálod.-húzta össze a szemét majd puszit adott a számra.
-Jól van fiatalok.-pattant fel.-Nagyon édesek vagytok,de én kezdek éhes lenni.-masírozott ki az ajtón de először összeborzolta Harry haját.
Éreztem,hogy ha továbbra is minden ilyen jól alakul akkor nagyon jóban leszünk Gemmával.
-Elmegyünk sétálni?-nézett rám szép zöld szemeivel.
Bólintottam és ki másztam az öléből.
-Sétálni megyünk.-szólt oda az anyukájának.
-Vegyetek fel valamit,hideg van.-igen,ez a tipikus anya mondat.
A lábamra küzdöttem a cipőm,felkaptam a dzsekim és ketten indultunk el,hogy megnézzem hol nőtt fel Harry Styles.

6 megjegyzés:

  1. ííííííííííííp *-* Én is elmennék Hazzával hogy meg mutassa hol élte le majdnem a fél életét *o* #álmodikanyomor :D Na mindegy, a rést rohadt jó lett olvastam volna még tovább. Annyira imádok :$$ Siess a kövivel :* <3 xx

    VálaszTörlés
  2. DEÉDESEK.AHW. Most csak ennyi telik tőlem:) nagyon aranyosak olyan jol irod le..aa...ugy mindent.xx

    VálaszTörlés
  3. szia :D Ismét írok, de most csak azért, hogy kitettem a kritikát a blogodról az oldalamra. Bár én sokkal inkább mondanám Tanácsnak:)))
    Ja, és minél hamarabb hozd a friss részt! :)))
    xoxo, Cher

    VálaszTörlés
  4. tütütütüüüü tütüüüüüüüüüü :D
    hát igen én is megérkeztem:D "lö* közérdekű közlemény"

    MI AZ HOGY ABBA HAGYTAD?? SÜRGŐSSEN SZÜKSÉGEM VAN A STOLE MY HEART KÖVETKEZŐ DÓZISÁRA vagy i'm die..but i know you don't want this..:DDDDDD
    GYORSAN.!! hotd a kövit.:DD mielőtt megkérdenéd kivagyok..
    megsúgom.. hogy senki ne tudja meg.!:DD "egykrvasicretolvasóó":DD
    Puszikaaaaaa:DDDDD
    U.I.: ha akarsz benézhetsz hozzám is.:DD max megharap..de nem fáj.D:DD

    L*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánatért esedezem :D mit szólnál mondjuk holnap 5-6 óra körül egy új részhez? :3
      Miest lesz egy kis időm elolvasom a blogod,de remélem ha nem is fáj,nem harap meg :P
      Puszi :DD
      xx

      Törlés