2012. december 19., szerda

42.rész

Holmes Chapel nyugodt kis városnak látszott,itt végre anélkül sétálhattunk,hogy bárki is visítozva rohant volna felénk.Tényleg hűvös volt egy kicsit de ez egyikünket sem zavart,jó volt csak csendben sétálni egymás mellett.Néha megszólalt és elmondta milyen emlékek kötik egy-egy helyhez,megmutatta az iskoláját és egy parkban kötöttünk ki.Lábaimat az ölébe húzta míg neki dőltem a vállának és átöleltem.Meg emelte a fejem és megcsókolt,nem szoktunk nyilvánosan csókolózni,abból tuti címlap lenne de itt nem fenyegetett ez a veszély. 
Apró kis puszikat adott a számra,ujjainkat össze fűzte és másik kezével ki simított egy tincset az arcomból.
-Nem fázol?-dörzsölte meg a karomat.
-Nem.-motyogtam és finoman az ölébe csúsztam.
Át ölelte a derekam és arcát a kabátomba rejtette.Végig simítottam a tarkóján és a haját kezdtem piszkálni.Szerettem volna én is bemutatni őt a családomnak,de nem tudtam,hogy reagálnának rá anyáék ha be állítanék.Sosem értettem mit követhettem el,hogy egyik pillanatról a másikra már nem érdekeltem tovább a szüleim.Elő vettem a telefonom és be állítottam háttérképnek az ölelkező testvéreket.
-Gonosz vagy.-nézett rám összehúzott szemmel.
-De ez olyan aranyos.
Adott egy puszit a számra és azt nézte mit csinálok.
-Menjünk haza.-fogta meg a kezem.-Éhes vagyok.
-Most olyan vagy mint Niall.-nevettem.
Lassan andalogtunk visszafelé,páran itt is jól megnéztek minket de senki nem jött oda.
-Megjöttünk!-kiáltotta el magát amint be léptünk a házba.
Le rúgtuk a cipőnket és a nappaliban tv-t néző Anne mellé ültünk.
-Hogy tetszik Chesire?-mosolygott rám.
-Aranyos.-mondtam,tényleg az volt.
-Mindjárt jövök.-pattant fel Harry és zokniban rohant ki az udvarra.
Pár másodperc múlva egy CD-t lobogtatva jött vissza.Be csúsztatta a lejátszóba és max hangerőre vette.Fel csendült az ismerős zene és az ő hangja nemsokára pedig az enyém. Picit elpirultam míg ő elégedett fejjel le huppant mellém és puszit nyomott az arcomra.
-Ezek ti vagytok?-vágtatott le a lépcsőn Gemma és le huppant a kanapéra.-De király.
-Nagyon szép hangod van.-dicsért meg Anne.
-Köszönöm.
-Így adod ki?-vigyorgott Gemma.
-Nem,abból azt vonnák le,hogy Harry szóló karrierbe kezd.-magyaráztam.-Ezt csak azért vettük fel így,mert egyedül kicsit nehézkesen ment.
-Ez nem igaz.-rázta a fejét fürtöske.-Az előző kettő is gyönyörű lett csak neki nem tetszett és harmadjára be csúszott egy hamis hang és mivel Őkelme maximalista,velem énekelte fel,hogy feloldódjon.
El hallgatott kettőnk hangja és néhány másodperc szünet után ismét elindult a zene és ezúttal egyedül az én hangom csendült fel.
-Jövőhéten jön Justin és felveszik a közös dalt.

3.nap múlva: 

A Holmes Chapelben tett látogatásunk elég rövidre sikeredett a munka miatt de még úgy is megyünk vissza csak ezúttal még 4 fiúval.
A repülőtéren ácsorogtam Niallel és Harryvel az oldalamon és azt vártuk,hogy megérkezzen Justin magángépe.A rajongói semmit nem tudtak az érkezéséről de kicsit sem volt feltűnő ahogyan egy napszemüveges baselball sapkás fiú aki úgy néz ki mint Justin Bieber,mert tulajdonképpen ő Justin Bieber,át verekedi magát egy hatalmas testőrrel és Scooter Braun-val a tömegen. Maga után húzott egy nagy bőröndöt és ahogy ki szúrt minket elvigyorodott és valami oda szólva Scooter-nek gyors léptekkel elindult felénk.
-Sziasztok.-állt meg előttünk szélesen vigyorogva.
Két puszival és egy öleléssel üdvözölt,pacsizott Niallel és Harryvel majd toporogva várta be a menedzserét.
-Sziasztok.-mosolygott ránk hasonló jókedvvel mint Justin.
-Hello.-próbáltunk valami köszönés félét kipréselni magunkból a szőkeséggel.
-Veled fogunk együtt dolgozni ugye?-vette le a napszemüvegét.
-Igen,Vanessa Smith vagyok.-nyújtottam fel a kezem.
-Scooter Braun.-fogta meg a kezem de ahelyett,hogy megrázta volna egy puszit adott rá.
Miután elengedte Niall is bemutatkozott.
-Niall Horan vagyok.
Úgy ki húzta magát mintha karót nyelt volna.
-Nagyon örülök,Scooter Braun.-rázta meg a kezét.
-Harry Styles.-fogott vele kezet Harry is.
Az ember azt hinné,hogy ha valaki sztár akkor teljesen normális ha más sztárokkal találkozik de Niall úgy viselkedett néha mint egy tinilány,de szerintem ez aranyos tőle.
Ki mentünk és be ültünk Harry Audijába. Scooter ült az anyós ülésre,mi hárman és Mr.Hústorony pedig hátra. Őket le tettük a szállodánál Justin cuccaival és négyen indultunk a Direction házhoz. 
-Vas happenin?-csapta ki az ajtót e hatalmas ordítással Zayn és Louis-val az oldalán szinte rá ugrottak szegényre.
-Hello.-nyögdécselt valahonnan közülük Justin.
-Srácok ne nyomjátok agyon.-jelent meg az ajtóban Liam is.
Niall már a konyhában kanalazott müzlit amikor beléptünk.
-Sikerült megtanulni a dalt?-mosolygott rám Justin.
-Igen,csak még nincs meg teljesen a ritmus de kezdek belejönni.
-Hallhatjuk?-huppantak le a többiek a szőnyegre.
-Felőlem.-rántotta meg a vállát.-Vanessa?
-Hát,jó de lehet elrontom.
Be csúsztatta a CD-t amin a zene van a lejátszóba,lábammal ütni kezdtem a ritmust és elkezdtem énekelni. 

I know, I know it’s been a while
I wonder where you are, and if you think of me
Sometimes, got you always on my mind
You know I had it rough, trying to forget you but
The more that I look around, the more I realize
You’re all i’m looking for

Justin részénél csendbe maradtam majd ketten fejeztük be a dalt.
-Ha megkérdezi bárki is ki a kedvenc énekesnőm esküszöm azt mondom Vanessa Smith.-szólalt meg először Zayn.-Ez nagyon király volt
Niall új nézett ki mint aki sokkot kapott,Harry büszkén vigyorgott Liam és Louis pedig egymás szavába vágva kezdtek beszélni.
-Szerintem is.-nyomott puszit a hajamra Harry.-Alszol ma nálam?-halkította le a hangját és puszinak álcázta.
-Inkább te nálam.-simítottam végig a mellkasán és neki dőltem.
-Megbeszéltük.
-Holnap mikor szeretnél stúdiózni?-kérdeztem már jóval hangosabban Justintól.
-Délután,ha neked az úgy jó.Előtte lesz pár interjú.
-Oké.-bólintottam.
-Holnap után pedig lesz egy közös fotózás.
-Oké,úgy sincs még közös képünk.-nevettem.
-Na látod.Tudod már milyen lesz az albumborító?
-Halvány lila gőzöm sincs.-húztam el a szám.-Azt se tudom,hogy ki akarom-e adni.Lehet én nem viselném el valami könnyen az utálkozókat.
-Dehogynem,és egy idő után már nem fog érdekelni.
-Hol van még az.-túrtam bele a hajamba.
-Hidd el,majd megszokod.
Justin telefonja csörögni kezdett majd be jelentette,hogy neki mennie kell.Meg is értem,hogy nem volt most túl beszédes,hosszú volt az út és Amerikában ilyenkor hajnalodik.
-Majd beszélünk.-pacsizott egyenként a srácokkal.
Harry fel szaladt tiszta ruháért míg Justin búcsúzkodott,egy táskával a vállán szaladt le a lépcsőn.
-Mehetünk?
-Te hova szöksz?-nézett rá áthatóan Louis.
-Vanessánál alszom.
-Aha,alszol.-méregetett minket.
-Kímélj meg minket a perverz dolgaidtól.-veregettem vállon.
Mindegyikőjüket megöleltem és ki mentünk a kocsihoz.Egyedül ültem hátra és előrehajoltam a két ülés között.
-Mi lenne,ha holnap után csinálnánk pár képet amin egyedül vagy? Csak próbaként és hátha az egyiket ki választod,ha meg nem akkor kap pár képet Harry.
-Én úgy is akarok belőle.-vigyorgott.
Finoman a vállára csaptam.
-Rendben.
Le húzódott,Justin a fejére húzta a kapucniját,fel vette a napszemüvegét és mielőtt be szaladt volna pacsizott Harryvel és nyomott két puszit az arcomra.
-Holnap találkozunk.-intett.
A helyére ültem és kifelé bámultam az ablakon,nem akartam erre gondolni de eszembe jutott,hogy anyáék büszkék lennének-e rám. Valószínűleg nem,anya minden ilyet utál,Macey-t is azért vitette haza. Harry kezét az enyémbe csúsztatta,felé fordultam és neki dőltem az ülésnek,bármit mondhatnak anyáék,ő akkor is büszke rám.Csak azért is meg fogom valósítani amit szeretnék,ha nem is anyáék,Macey,Jake és a srácok büszkék lennének rám.
Ahogy fel hajtott a kocsi feljárón kedvem lett volna ki ugrani és az őszi hidegben a fűbe feküdni.A szomszéd néni kíváncsian kémlelt ki az ablakán,amióta az eszemet tudom itt lakik és Jake valahányszor haza hozta a barátnőjét mindig sikerült megbotránkoztatni. 
-Csak nekem tűnik fel,hogy az a néni a szomszéd ablakban nagyon bámul minket?-húzódott közelebb és átfonta kezét a derekam körül. 
-Sophie néni,és mindig ezt csinálja.-nevettem.-Régebben leszidta Jake-et is azzal,hogy micsoda undorító dolgokat művelnek a kertben.Értsd úgy,ha megpuszilták egymást.-forgattam meg a szemem.
-Tudnék én olyan dolgokat is művelni ami miatt szívrohamot kapna.-nevetett.
-Mocskos kölyök.-utánoztam a szomszéd nénikét.
Az ablak fel pillantottam,még mindig minket nézett és rosszallóan csóválta a fejét.Nem értem,hogy ha ennyire megbotránkoztatja már az is,hogy beszélgetünk,akkor miért néz? Öreg néni logika.
-Remélem most nagyon figyel a néni.-kacsintott.
El kapta a derekam és megcsókolt,a fenekemre csúsztatta a kezét majd még lejjebb miközben picit bele mosolygott a csókba.Fel emelt,lábaimat a dereka köré fonta,egy pillanatra el húzódott és nevetni kezdett. Ki nyitotta az ajtót majd be is csapta maga mögött,elhúzta a függönyt és le dobott a kanapéra.
-Szemtelen teremtés.-húztam össze a szemem,úgy ahogyan a néni szokta.
-Hogy mered produkálni az öregeket?-húzódott közelebb,már amennyire a kanapé engedte.
Komoly erőfeszítések kellettek ahhoz,hogy ne teperjem le.Zöld szemei szinte már elkezdtek levetkőztetni.
-Borzasztó vagyok.-leheltem.
Homlokát az enyémnek döntötte és apró puszikat adott a számra amiket végül egyre hosszabban elhúzott.Le ült és az ölébe ültetett,a fülem mögé adott kis puszikat,úgy éreztem magamat mint a fagyi egy forró nyári napon,teljesen szétfolyva egyetlen nagy pocsolyába.teljesen kiszolgáltatottnak éreztem magam,ahogyan mást nem tudok csinálni csak az ajkamba harapva sóhajtani.
Lassan fel emelt és erősen tartva a karjai között fel vitt a lépcsőn,sokkal gyengédebben ültetett le.Szemében már nem azt a visszafoghatatlan vad vágyat láttam,sokkal inkább tükröződött most benne a szerelem.Az inge után nyúltam és egyenként,remegő kezekkel gomboltam ki.A lélegzetem el akadt a mellkasa láttán,mintha csak most látnám ezt először.Pimaszul elmosolyodott és most az ő kezei közeledtek felém.Kezét be csúsztatta a pólóm alá miközben apró puszikat adott a dekoltázsomra. Már itt végem volt..

4 megjegyzés:

  1. my dead.... már itt is kezdesz gonoszkodni? imádtam, egyszerűen csodáaltos ahogyan írsz, vagy ahogy megofgalmazod minden egyes kis mondatot!:) <3 folytasd!

    xoxo, Cher

    VálaszTörlés
  2. NAgyon nagyon nagyon nagyon jo lett..imádom ahogy leirod hary perverzségeit meg a kapcsolatukat és ez a justinos munka. Kiváncsi vagyok mi lesz belőle:) xx

    VálaszTörlés
  3. nagyon szeretem a blogodat! nem gondolkoztál még azon h kiadatod könyv formájában? :)

    VálaszTörlés