2012. december 22., szombat

43.rész

Sziasztok!
Ez a hét az ünnepek miatt csak rohanás volt és nem igazán volt időm leírni,ezt a részt is csak most sikerült összehoznom de nem igazán tetszik :/ Imádom a karácsonyt és felhajtást de már kicsit elegem van belőle és iszonyúan fáradt vagyok,a két ünnep között jelentkezem
Mindenkinek Boldog Karácsonyt kívánok!
Millió puszi:Nessa xx



Kicsit még álmoskásan kapcsolgattam a tv-t miközben Harry a hajamat birizgálta,végre egy nyugodt reggel.Örültem,hogy egyikünknek sem kell most semerre sem rohanni,Justin majd hív ha indulnom kell a stúdióba,addig meg nem sok kedvem van elhagyni a házat.Nem találtam semmi értelmes műsort ezért inkább ki kapcsoltam a tv-t és úgy döntöttem elmegyek lezuhanyozni.
-Hova mész?-fogta meg a csuklóm és finoman vissza húzott.
-Zuhanyozni.-nyomtam puszit a szájára.
Magamra kaptam a földről az ingét és be mentem a fürdőszobába,ahogy be csuktam magam mögött az ajtót le dobtam a mosógépre a finom illatú ruhadarabot,Harry illata van.Fel kaptam a tusfürdőmet,meg nyitottam a vizet és be álltam a zuhany alá,alig húztam be a kabin ajtaját már nyílt is ki és egy bizonyos valaki átölelt hátulról és ajkait a nyakamra tapasztotta.
-Azt hitted majd hagyom,hogy egyedül gyere?-dörmögött a nyakamba.
-Arra nem gondolsz,hogy szégyenlős vagyok?-fordultam felé.
-Nem.-nyomott neki a csempének.-Mert nincs olyan amit még nem láttam.
-Mit akarsz csinálni?-vontam fel a szemöldököm és le-lepillantgattam izmos mellkasára.
-Jó reggelt kívánni a barátnőmnek Harry Styles módon.Példát vehetnének rólam.-húzódott csibészes mosolyra a szája.-Csak úgy ott hagytál.
-Ezer bocsánat Mr.Styles.-csavartam az ujjam köré egy vizes tincsét.
-Majd meglátjuk,hogy megbocsájtok-e.
Vadul,követelőzve csókolt miközben szorosan neki nyomott a csempének.A meleg víznek köszönhetően a párától alig láttunk valamit,de nem is volt rá igazán szükség.Éreztem mennyire be van indulva és néhány mélyről jövő morgással hangot is adott ennek.Meguntam,hogy csak nekem akar jót miközben én az elgyengüléstől megmozdulni sem bírok,hogy valami örömet okozzak neki.
Bele túrtam a hajába,ki használtam a pillanatot amikor lazított egy picit és ujjaimat körbe fontam a férfiasságán.Megremegett és halkan felmordult.Kezemet le-föl kezdtem mozgatni ő pedig egyre szorosabban fogta a derekam.
-Jó reggelt.-hajoltam a füléhez miközben óvatosan bele haraptam a nyakába.-Vanessa Smith módon.
Válaszul bele túrt a hajamba,félre lökte a kezem és ismét a csempének nyomott.Időm sem volt semmit tenni mert egy határozott mozdulattal belém vezette magát,halk sikítás hagyta el a szám.
-Jó reggelt.-nevetett kissé rekedten.
Egy kis ideig nyugton maradt és hagyta,hogy szokjam a méretét,ez idő alatt simogatással és apró csókokkal halmozott el majd mint akibe bele csapott a villám kezdett mozogni.Nyugodt szívvel jelenthetem ki,hogy ez volt eddigi 18 évem legextrémebb,legvadabb és legjobb szeretkezése,bár ki tudja miket tartogat még számomra Harry.
Miután mindketten lehiggadtunk az időnket a tisztálkodásnak szenteltük, azt hiszem ilyen esetben nem éppen igaz,hogy a zuhanyzással kevesebb vizet fogyasztunk.
-Megszáríthatom a hajad?-puszilt bele a nyakamba.
-Hogyne.-nevettem.-Be is göndöríthetnéd.
-Mester fodrász is vagyok,tudtad?
-Mik ki nem derülnek.
Lejjebb húzta rólam a törölközőt és apró puszit adott a hátamra.
-Szeretlek.-fordított maga felé.
-Én is.-simogattam meg az arcát.-Tűnés kifelé mert én egy szégyenlős lány vagyok.
-Nem volt elég?-lépett közelebb.-Teszek róla szívesen,hogy előttem ne legyél az.
-Türtőztesd magad Baby.
-Mond még ezt,olyan szexi.
Adtam egy puszit a szájára és kifelé toltam az ajtón.
-Meg fogok sértődni.-durcáskodott.
-Majd kiengesztellek.-dobtam felé egy puszit és be csuktam az ajtót.
Felvettem egy rózsaszínes csőnadrágot és egy hozzá illő pólót,a hajamat a fejem tetejére kötöttem egy erős copfba a frufrumat púposan felcsatoltam és enyhén kisminkeltem magam.Bele dobáltam a ruhákat a szennyes tartóba és miután feltakarítottam magunk után,vissza mentem a szobámba.
-Gyönyörű vagy.-ölelt át.-Mit csináljunk?
-Menjünk le reggelizni,éhes vagyok.
-Okés,akkor csinálok neked valamit.Szakács is vagyok.
-Akkor én meg egy mázlista.
-Profin tudok tejet önteni a müzlire.
-Tökéletes lesz.-fogtam meg a kezét.
A kanapén a tv előtt ülve kanalaztuk magunkba a müzlit,neki dőltem a vállának és elmélyülten néztem egy zenecsatornát amin épp a Gotta Be You ment.
-Ugye milyen cukik vagyunk?
-Psszt!-pisszegtem le.-Most jön a szólód!
Nyál csorgatva bámultam a tv-t,tényleg nagyon cukik benne.Mondjuk mindenhol,na de akkor is.
-Várj,úgy teszek mintha nem engem látnál a tévébe.-dőlt hátra nevetve.
Az utolsó hang után hátra dőltem mellé és pár másodpercig próbáltam feldolgozni amit láttam.
-Sikerült megnyugodni?-piszkálgatta a hajam.
-Hmm igen.Tényleg cukik vagytok.
-Örülök,hogy így hónapok után rájössz.
-Addig is tudtam.-húztam össze a szemöldököm.-Ne felejtsd el,hogy én még mindig egy szerencsésen béna Directioner vagyok.
-Nekem tetszik,aranyos.
Az ölébe húzott és míg én továbbra is a tévére ragadtam ő a nyakammal foglalta el magát.
-Ki fogom kapcsolni.-fenyegetett.-Rám nem is figyelsz.
Mivel nem reagáltam elkezdett csikizni,le bucskáztam az öléből és a földön folytatta tovább a kínzásom.
-Nee.-fordultam hasra és próbáltam úgy összehúzni magam,hogy ne érjen olyan helyet ahol csikis vagyok.-Engedj el!
-Mi folyik itt?-csapódott ki az ajtó.
-Megzavartunk valamit?-nézett ránk összehúzott szemmel Zayn.
-Nem enged eel!-ficánkoltam továbbra is Harry alatt.
-Az szar,mert Justin küldött minket érted.-röhögött Niall.
-Engedj el.-próbáltam komolyan nézni a kajánul vigyorgó fürtös fiúra.
-De csak azért mert hallani akarom a dalt.-szállt le a csípőmről.
-Azt hittem azért mert szeretsz.
-Szeretlek is.-hajolt le hozzám és megcsókolt.
-Én is.-túrtam bele a fürtökbe.
-Jól van galambocskáim,indulni kéne.-ugrott közénk Louis.
Miután rendbe szedtük magunkat be ültünk az autóba és a stúdióba indultunk,ahol Justin már skálázva várt minket.
-Sziasztok!-köszönt ránk vigyorogva.
Mindenkivel pacsizott majd nyomott két puszit az arcomra.
-Minden oké?
-Aha.-bólogattam.
El daloltam pár százszor,hogy "mi,mi,mi,mi,mi.mi".Majd kissé idegesen járkálni kezdtem.
-Mi lesz ha elszúrom?-huppantam le a srácok közé.
-Nem fogod.-horkantak fel.
-Énekelj nekem.-nézett bele egy pillanatra a szemembe.
Adtam egy rövid kis csókot a szájára majd feltápászkodtam és Justinnal az oldalamon be vonultunk az üveg szobába,most a gombok mögött nem a fiúk,hanem valami profi izé kezelő ült.
Be álltunk a mikrofonok mögé,vettem egy nagy levegőt és még utoljára rá pillantottam a fiúkra,Justin küldött felém egy biztató mosolyt majd elindult a dal én pedig énekelni kezdtem.Amíg elénekelte az ő részét figyeltem a többieket,majd be szálltam és ketten fejeztük be a dalt.
-Mehetne még egyszer?-utasított minket Scooter.-Bátrabban Vanessa.
-Rendben.-bólintottam.
-Nagyon jó voltál.-vigyorgott rám Justin.
-Köszi.
Fel pillantottam a srácokra akik felfelé mutatták a hüvelykujjukat és bőszen vigyorogtak.
-Mehet még egyszer?-kapcsolta be ismét Scooter a mikrofont.
-Igen.-vettem ismét nagy levegőt.
Amennyire csak lehetett beleadtam mindent,úgy amikor Harryvel énekeltünk.
-Végeztünk.-rontott be Scooter.-Csodálatos vagy kislány,hosszú és sikeres jövőd lesz a zeneiparban.
-Köszönöm.-pirultam el egy picit.
-Mit csináltok délután?-fordult felém Justin.
-Nem tudom.
-Rendelünk kaját a Nando's-ból.-jelentette ki Niall.
-Akkor haza megyünk és punnyadunk.-vigyorgott Louis.-Jössz?-pillantott a mellettem álló srácra.
-Kell még ma mennem valahova?-pillantott a menedzserére.
-Nem.
-Akkor igen.
-Mondtam,hogy nem fogod elrontani.-lépett hozzám Hazza.-Azt hiszem,kezdhetem lebeszélni a közös turnét Paullal.
-Ne siessünk annyira előre.
-Add vissza a telefonom Liam!-hisztizett Niall.
-Nem.-makacskodott.
-Add ide!-nyavajgott és a magasba emelt telefonja után kezdett ugrálni.
-Menjünk mielőtt valamit elrontanak.-fogott kézen Harry.
Miután összeszedelődzködtünk elindultunk a Direction házba.
-Holnap hány órára kell elkészülnöm?-fordultam Justin felé.
-Fél 11.
-Vigyek valamit?
-Nem,majd ott öltöztet a sytlist meg ki is sminkelnek.Magadat hozd.
-Okés.-dőltem neki fáradtan az ülésnek.
Elég,mozgalmas éjszakánk volt és az a pár óra alvás nem volt elég.
-Fáradt vagy Nessa?-nézett rám perverz mosollyal Louis.
-Igen,Lou.-motyogtam.
-Volt kis ágytornázás ugye? Nem sokat aludtak a fiatalok.
A többiek nevetni kezdtek,finoman hátba vertem Louist.
-Tartsd kordában a gondolataid Tomlinson.
-Igazam van vagy igazam van Harry?
A visszapillantóból ránk vigyorgott de nem szólalt meg,tekintettel,hogy Justin még nincs igazán hozzászokva a perverzkedésükhöz.
-Hallgatás beleegyezés.
-Holnap este elmehetnénk bulizni.-vetette fel Zayn.-Régen voltunk már.Mit szóltok hozzá?
-Okés.-harsogták kórusban.
-Miért nem ma?-vonta fel a szemöldökét Niall.
-Mert holnap fotózás és nem szeretnénk ha a mi kis Nessánknak karikásak lennének a szépséges szemei.-rebegtette meg a szempilláját Louis.
-Akadj le a csajomról.-szólt oda neki Harry.
-Én téged szeretlek,meg Eleanort.
-Ne ijesszétek meg Justint,arra még van egy kis esély,hogy ő még nem néz titeket teljesen hülyének.-nevetett mellettem Liam.
-Hogy van Sel?-mosolyogtam rá duettpartneremre.
-Jól,most éppen valami kisvárosban forgatnak.
Álmosan pislogtam kifelé az ablakon,míg a többiek Justint kérdezgették én neki dőltem az ajtónak és azon igyekeztem,hogy ne aludjak el.
-Jól vagy Baby?-nézett rám a visszapillantóból Hazza.

-Ühüm.-hümmögtem.-Csak fáradt vagyok.-ásítottam.
A kocsi lassan megállt és be kanyarodott az ismerős udvarba.Ki támolyogtam és az ajtó felé indultam.
-Haza vigyelek?-fogta meg a kezem.
-Ne.-ráztam meg a fejem.-Nézzünk meg valami filmet.
Le rúgtuk a cipőnket és a kanapéra/fotelba/padlóra dőltünk,Niall kivételével aki már hívta is a kedvenc éttermét és begyűjtve a kívánságainkat leadta a rendelést.
-Nemsokára megérkezik a kaja.-huppant le Liam és Zayn közé.
Be tettek valami filmet amíg vártuk a kaját,de a fiúk hangos nevetése ellenére is sikerült elaludnom.

7 megjegyzés:

  1. wáááááááá *o* megérte várni rá :) egyszerűen imádom... az megoldható hogy a szünetben sűrűbben hozod a részeket ._. Imádom! :* xx

    VálaszTörlés
  2. khm..közérdekű bejelentés.
    A stole My Heart történetében először megjelenek ÉN-aki ünnepélyesen kijelenti,hogy..:Olvastam a történeted,de ez a fostalicska -akarom mondani-Megjegyzés írós izébizénem engedte,hogy kommenteljek.DE mivel az én kis agyacskám 2% megerőltettem,így sikeresen megérkedztem:D
    A következő rész folytatását kéremkéremkérem.! ÚJJABB DÓZIST SZERETNÉK
    Ugye nem akarod,hogy meghaljak? UGYE NEEEEEEEEEEEEEEM??
    Az életben maradásom érdekében csipkedd a kis ujjacskáid.:DDD <3
    nagyondenagyondenagyon fenomenal-Liam kiejtés*
    IMÁDTAAM*.* kövitkövit kövit*.*
    pusszancs.:) xoxo L*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem akarom,hogy meghaalj! :D Az ujjacskáim pihenésre vágynak és csak karácsony után szolgálhatok új résszel. Köszönööm *-* puszi :DD

      Törlés
  3. Egy barátnőm javasolta az oldalt..Hát bevallom nagyon örülök,hogy elkezdtem olvasni!:)Nagyon jól írsz és bele tudom élni magam..Hamar hozd a következőt és köszönöm neked,hogy írod ezt a történetet!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem de édes vagy *-* :) köszönöm <3 köszönöm,hogy olvasol/olvastok :))

      Törlés