2013. január 26., szombat

54.rész

Sziasztook! :3
Mint láttátok,oldalt kiraktam egy szavazást arról,hogy ki legyen a következő blogom főszereplője,eddig az állás:
Liam-1 o.O
Louis-6
Niall-6
Zayn-5
Azért döntöttem,úgy,hogy ti szavazzátok meg,mert a legújabb agyszüleményemet tervezem a későbbiekben megosztani veletek,eddig úgy van,hogy Harry is elég nagy szerepet kap benne de ez még változhat ;) de nem tudom eldönteni ki legyen a Főfőszereplő :D Tessék szavazni! :)
Puszi:Nessa

~Harry~

Hátamat a falnak vetettem,miközben Vanessa puha ajkai a nyakamat szívogatták,belemarkoltam a fenekébe,éreztem ahogyan elmosolyodik,szempillái megcsikizték a nyakam,csípőjével nyolcasokat írt le.Hátra hajtottam a fejem és összeszorítottam a szám,belekapaszkodott a vállamba,míg én a derekát szorítottam és gyorsabb mozdulatokra ösztönöztem.
-Harry..-halkan a nevemet nyögte.
Beletúrtam a hajába és megcsókoltam,gyengéden harapdáltam az alsó ajkát,majd nyelveink táncot jártak egymással,lábait még jobban a derekam köré fonta.A csúcs vészesen közeledett,éreztem ahogyan elernyed a karjaimban,a nevemet ismételgette.Erősen megfogtam és mozgatni kezdtem magamon,gyönyörű háta megfeszült,fejét akaratlanul is hátrahajtotta,erősen fogtam,teste megvonaglott és halkan felsikított. Számmal az övére tapadtam,hogy elfojtsam a sikolyát. Fáradtan és bűntudatosan pislogott rám,óvatosan a hátára fordítottam és heves mozdulatokkal követeltem a saját orgazmusom.
A hajamba markolt,megremegtem amikor elöntött a mindent elsöprő élvezet,most rajta volt a sor,hogy ajkaival elfojtsa a belőlem előtörni vágyó káromkodásokat.Testemen hamar úrrá lett a fáradtság,levezetőként toltam rajta párat,majd óvatosan legurultam róla és a mellkasomra húztam. Mellkasom szaporán emelkedett és süllyedt,fejemet hátrahajtottam,amikor kezeit végig húzta a hasamon.
-Sajnálom.-pillantott fel rám.
-Mit?-nevettem el magam és felhúztam,hogy egyenesen a szemébe tudjak nézni.
-Hát,hogy nem én...
-Fejezd be! Tovább ne merd ezt mondani!-hajoltam az ajkaihoz és gyengéd csókot leheltem rá.-Fantasztikus volt.
Halványan elmosolyodott és végig simított az arcomon,felhúztam magunkra a takarót,szorosan magamhoz öleltem és a haját simogattam.
-Vissza fogod kapni.-hajoltam a füléhez és finoman megharaptam a nyakát.
Kezemet óvatosan végig húztam a combján,halkan sóhajtott,mire mosoly suhant át az arcomon.Ártatlanul pislogtam rá,majd a karjaimba zártam és figyeltem ahogyan lassan elpilled.Miközben aludt halkan szuszogott,néha megrándult egy ujja,vagy csak valami érthetetlen dünnyögve közelebb bújt.

~Liam~
-Minek kell idejönnünk?-horkantam fel.
A kocsi lassan lefékezett a "nyaralónk" vagyis inkább,búvóhelyünk előtt.
-Ne csak Harryék szórakozzanak.-rántotta meg a vállát cinikusan vigyorogva Zayn.
Nem tudtam mire is érti,csak remélni mertem,hogy semmi csúnyára.A csúnya alatt perverzet értek.
Morgolódva,Niallel az oldalamon bevonszoltam a táskámat,viszont amikor megláttam a kanapén,felhúzott lábakkal ücsörgő,exbarátnőm és Eleanort,elengedtem és sarkon fordultam.
-Nem,nem,nem,Liam.-tolt vissza Louis a mellkasomat bökdösve.
-Srácok! Mi folyik itt?-pattant fel a kanapéról Danielle és villámló szemekkel nézett a fiúkra.
Még dühösen is lélegzetelállítóan szép volt.
-Payzer kibékítési akció,indul!-visított Louis.-3,2,1...
Az ajtó felé sprinteltek,El is felugrott a kanapéról és mielőtt elértem volna,eltűntek.Kattant a zár,az ablakhoz rohantam,hülyén vigyorogva integettek,puszikat dobáltak,Zayn vágott egy szerinte "bűnbánó" fejet,ami szerintem hasonlít egy kutyához,majd elvigyorodott,beugrottak a kocsiba és elhajtottak.
Összehúzott szemekkel,fújtatva fordultam meg,felkaptam a bőröndöm és felmentem az emeletre,hogy bezárkózzak a szobámba. Leginkább Harryhez hasonlíthattam,ő csinálja ezt mindig.
Nem akartam bunkó lenni,elvégre Dani-vel barátságban váltunk el egymástól,rövidre nyírt hajamon,semmit nem kellett igazítani.Farkasszemet néztem magammal a tükörben majd lecaplattam a lépcsőn és a konyhába mentem.
-Kérsz valamit?-vakargattam meg a tarkóm.
A lélegzetem elállt,amikor megrázta a fejét és hosszú,göndör fürtjei édesen ugrálni kezdtek az arca körül.
-Liam,sajnálom,nem tudtam,hogy ezt csinálják. Eleanor azt mondta,hogy csak lejövünk pár napra a csajokkal és,hogy a kocsival Perriet meg Chelsea-t hozzátok. Nem tudtam,hogy be fognak zárni veled.
-Remélem van kaja.-nyitottam ki a hűtőt. 
Ez a kijelentés,mintha Nialltől származott volna,és az én számból kissé bunkó volt.Nagyot sóhajtott,becsuktam a hűtőajtót és felé fordultam,eddig is meg tudtuk beszélni a dolgainkat,most miért ne tudnánk? Nekidőltem a hűtőszekrénynek és néhány másodpercig csak néztem.
-Ne haragudj.-löktem el magam.-Ez elég bunkó lett.
Leültem a kanapéra,tartva köztünk a tisztes távolságot.A füle mögé tűrt egy göndör tincset,figyeltem az ujjait, a szép kezét,mennyire hiányzik amikor átölel...
-Nem értem miért van erre szükség.
-Louis meg van róla győződve,hogy ha bezárnak egy házba muszáj elviselni egymást és akkor,szóval,kibékülünk.-lesütöttem a szemem és a cipőmet fixíroztam.
-Nem haragszok rád,Liam.
Beharaptam a szám és felnéztem rá.Tényleg nem érti mi is van.
Holmes Chapelben nem kellett eljátszani a jókedvem,lekötöttek a többiek,mindig volt valami programunk és nem jutott eszembe,de ahogy hazajöttünk és Nessáék elmentek Párizsba,eszembe jutott,hogy nekem nem volt alkalmam elvinni oda Danielle-t. Így történt,hogy Liam Payne elzárkózott még a barátai elől is,és életében először bunkón viselkedett. Halkan hümmögve felálltam,előkaptam egy müzliszeletet a hűtőből,ami mellesleg tele van tömve kajával, és visszamentem a szobámba.
Furcsa volt belépni,nem itt élem a napjaim és nem tervezek hozzászokni,max 4 napig lehetünk ide bezárva,utána Harry hazajön és lesz egy koncertünk is,Vanessa meg dolgozik a bemutatkozó kislemezén,csak kibírom ezt a pár napot.
A számba tömtem a müzlit,levágódtam az ágyamra és a táskámból előszedtem a laptopom,úgy döntöttem,legalább a lányainknak szerzek egy kis örömet,néhány lányt visszakövettem,és kiírtam,hogy 20 perc múlva tartok egy askLiam-et és jöhetnek a kérdések.
Amíg vártam,zenét hallgattam,elindítottam a laptopomról az egyik új dalunk akusztikus verzióját és halkan dúdoltam,végig böngésztem a kérdéseket,volt néhány nem túl szokványos,amiken jókat nevettem és viccesen válaszoltam rájuk,köztudott,hogy a Directioner-ek pervezek így a Hány centi? és hasonló kérdésekre nem válaszoltam. Mosolyogva böngésztem az adatlapokat,amiken most az ÚRISTEN!! Liam válaszolt!! stb... kiírások domináltak.
Kiléptem és összecsuktam a laptopom,lerúgtam a nadrágom és pólóban dőltem az ágyamba,unottan kapcsolgattam a tv-t majd valamikor elnyomott az álom.

~Danielle~

Nagy levegőt vettem és benyitottam Liam szobájába,már az ajtóban hozzá akartam kezdeni a mondandómhoz de ahogy megláttam amint a hasára fordulva halkan szuszog az ágyán,becsuktam a szám. Nem tudom miért és honnan lett hirtelen ennyi bátorságom,kibújtam a nadrágomból,felemeltem a takarót,bebújtam Liam mellé és magunkra húztam. Karjait azonnal a derekam köré fonta és szokásához hűen,arcát a hajamba temette. Hazudok,ha azt mondom nem hiányzik,már régen megbántam,hogy szakítottam vele,csak egyszerűen eddig még nem volt bátorságom elmondani neki. A kanapén a telefonomon twittereztem,amikor Liam adatlapján megakadt a szemem egy kérdésen,vagyis a válaszon.

Igaz,hogy Leona Lewis a barátnőd? Máris túl léptél Danielle-n?
Nem igaz,nem léptem túl rajta de tiszteletben tartom a döntését. Barátok vagyunk.

Sosem hazudik a rajongóknak,magától ritkán nyilatkozik a magánéletéről,de ha valaki kérdez kettőnkről mindig őszintén válaszol.
Nagyot sóhajtva,óvatosan,hogy fel ne keltsem,felé fordultam és óvatosan megpusziltam sima arcát.Szempillája megremegett,próbáltam észrevétlenül kimászni mellőle de már késő volt,kinyitotta nagy barna szemeit és értetlenül nézett rám.
-Dan? Mit csinálsz itt? Ugye csak álmodtam,hogy szakítottunk?-dörzsölgette fáradt szemeit.
Értetlenül, aranyos arccal körbe nézett.
-Én...nem tudom. Nem,sajnos. Nem akartalak felébreszteni,bocsi.-próbáltam felállni,de elkapta a kezem és gyengéden le húzott maga mellé az ágyra.
-Danielle...
-Ne!-tettem kezemet a szája elé.-Ne nézz hülyének és ne szólj közbe!
Elhúztam a kezem,lassan bólintott. Lehajtottam a fejem és a takarót piszkáltam,vettem egy nagy levegőt és belekezdtem volna mondandómba.Sosem voltam jó az ilyenekben,nagy levegőt vettem de hang nem jött ki a torkomon,újból megpróbáltam,de ismét sikertelenül,úgy nézhettem ki,mint akinek asztmás rohama van,Liam egy félmosollyal az arcán nézett rám.
Ismét vettem egy nagy levegőt,ezúttal viszont más miatt,bátortalanul megpusziltam a száját,halkan hümmögött és kezét a derekamra tette,nyelvét lassan végig húzta az alsó ajkamon,most már biztos voltam benne,hogy köztünk minden rendben.

~Vanessa~

-Harry!-kaptam levegő után.-Menjünk le innen!
Egy Donald kacsás kocsiban ültünk és arra vártunk,hogy elinduljon,fel a számomra több száz méteres hullámvasútra,különböző dugóhúzókkal meg hasonló ijesztő elemekkel ellátva. Mögöttünk többen videóztak minket,de cseppet sem érdekelt már,Harry kedvéért felültünk erre,de veszélyes,hogy a menet végén viszont látom az előbb elfogyasztott sült krumplit.
-Késő!-nevetett fel.
A kocsi lassan elindult,remegő kezekkel kapaszkodtam,nem csak attól kellett félnem,hogy kiesek vagy hányni fogok,hanem attól is,hogy a mögöttünk a telefonjukkal kamerázó lányok valamelyike elejti a telefonját és az szétzúzza a fejemet. Felfelé mentünk,majd hirtelen az egész elkezdett gyorsan lefelé száguldani,Harry egyszerre nevetett és ordított,haját hátra fújta a szél,ahogyan az enyémet is,láthatóvá vált a nyakamon az a piros,lilás folt amit eddig a hajam takart..Miután túl voltunk,nem tudom hány százezer fényév gyorsasággal, 3 nagy kör,2 dugóhúzó és még az Isten tudja micsodán,kicsit émelyegve és nevetve kászálódtunk ki.Belekapaszkodtam Harrybe és leültünk a lehető legközelebbi padhoz,egy fejrázással megigazította göndör haját és nevetve puszit nyomott az elfehéredett arcomra.
-Nem is volt olyan rossz,ugye?
-Hmm,de! Ijesztő volt! Megígérted,hogy bejössz velem a kastélyba,akkor gyere.
-Előtte menjünk be a kísértet házba.-pattant fel és hevesen mutogatott és ugrált.
-Meg fogsz ijedni.-ráncoltam a szemöldököm.
-A fiúkkal már túl vagyunk a szellemes korszakunkon.-legyintett.-Menjünk be oda! Légysziii.
-Jó.-adtam be a derekam.
Megragadta a kezem és futni kezdett felé,valaminek,vagy valakinek neki ütközött,én pedig kis híján megfejeltem a hátát.
-Miki egér!-kezdett el össze vissza ugrálni.
Előkapta a telefonját és egyik lábáról a másikra ugrált,nevetve lefényképeztem és mielőtt észrevette volna kiraktam a képet,amin körbe ugrálja Miki egeret,twiterre.
A kezembe nyomta a telefonját és követelte,hogy fényképezzem le vele,szélesen elvigyorodott én pedig még mindig nevetve rajta,lefényképeztem. Maga mellé húzott,elkapott egy kisgyerekével sétálgató anyukát,franciául megkérte rá,hogy fényképezzen le minket,én beálltam az egér egyik karja alá,Harry a másikhoz,elvigyorodtunk és elkészült a "közös képünk" Miki egérrel. Szerencsétlen alig szabadult tőlünk,jött Harry másik áldozata,Goofi.
Fél órányi fényképezkedés után Disney rajzfilmes figurákkal,végre nem jött velünk szembe egyetlen hercegnő,egér,kacsa,törpe,mókus és ogre sem így bejuthattunk a kísértetházba. Nem nagyon értem,miért van Disneyland-ben kísértetház,unottan lépdeltem Harry mellett amikor elsuhant előttünk egy lepedő (?). Hülye nevetés és még több lepedővel való találkozás,nagy gumi pókok és hasonlók után,végre kimehettünk,világos volt,hogy Harry csalódott a kísértetházban.Morcosan fogta a kezem,alkonyodni kezdett,megálltunk venni vattacukrot és azt majszolva kerestünk olyan játékokat,amiket még nem próbáltunk ki. Szamár, a Shrek-ből, látszólag izgatottan szökdécselt nem messze tőlünk. Nevetve néztem,ahogyan Harry-ből ismét előtör a kisgyerek és maga után húzva,franciául körberajongja a Szamár jelmezes illetőt.
-Ide egyszer eljövünk a fiúkkal is.-vigyorgott bőszen.
Nevetve,a fejemet rázva dőltem neki,és végre megindultunk a Disney kastély felé,ez leginkább engem kötött le.
A nap végén fáradtan,fájó lábakkal sétáltunk vissza a szállodába,felhozattuk a vacsoránkat és az ágyon elnyúlva fogyasztottuk el. Harry a telefonján,vigyorogva nézte végig a ma készült képeket,sorjában posztolta ki mindet,majd az arcáról egyszer csak lefagyott a mosoly.
-Te lefényképeztél ahogy Miki egér körül ugrálok?
Látszólag felháborodott,eldobta a telefonját és nevetve huppant le a csípőmre.
-Jól érezted magad?-fúrta tekintetét az enyémbe.
-Igen.-túrtam bele a hajába.
A telefonja rezegni kezdett mellette,legördült rólam és elolvasta az üzenetet.
-Louis azt kéri Skypoljunk.-vigyorgott.
-Oké.-tornáztam fel magam.
Előszedtem a laptopom a táskámból és felléptem skypra amíg Harry mint a tinilányok sms-ezett vele.
Nemsokára megjelent a képernyőn széles mosollyal az arcukon,3 fiú.
-Sziasztok.-integettem bele mosolyogva a kamerába.
-Már fent vannak?-ugrott mellém Harry.-Hol van Liam?-húzta össze a szemöldökét.
Louis még szélesebben vigyorgott.
-Bezártuk,kibékítem őket.Mióta elmenetetek Liam átment remetébe,bezárkózott a szobájába és mindenkivel bunkó volt.-biggyesztette le a száját.-Ezért egy kis trükkel bezártuk őt meg Danielle-t,oda ahová titeket is,amikor vihar volt a paradicsomban.
-Ki van kapcsolva a telefonja.-kezdett el nevetni Niall.
-Bevált a tervem.-dörzsölte össze a kezét Louis.
-Harry! Te mióta haverkodsz Miki egérrel?-szökött fel Zayn hangja.
-Disneyland-ben voltunk.-büszkélkedett és puszit nyomott az arcomra.
-Vanessa,ugye milyen romantikus Harry?-rebegtette a szempilláit Louis.
-Igen.-pirultam el és befészkeltem magam Hazza karjai közé.
-Harold! Tudsz róla,hogy tele a twitter a te kiszívott nyakaddal?-röhögött fel Zayn.
A telefonját nyomkodta és a kamerába mutatott egy képet,amin a hullámvasúton ültünk és világosan látszik Harry nyakán a folt.Arcomat a kezembe temettem,míg a többiek nevettek.

2 megjegyzés:

  1. Ajj, még mindig nem tudom, hogy lehet valami ennyire jó.. de az bitos, hogy ha a szótárban megnéznék csodás szónak a jelentését, biztosan a Te történetednek kell mellette lennie!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem :') De édes vagy! <3 Köszönöm szépen <3

      Törlés