2013. január 13., vasárnap

50.rész

50.rész :)
Ami azt jelenti,hogy még ugyanennyi és vége ennek a történetnek ._. nemakaroom.  
50 rész alatt lett 23 rendszeres olvasóm, több mint 23 000-szer nyitották meg a blogomat 7 országból és az enyéimmel együtt  179 komment van + amit a chatbe írtatok,tudom,hogy van az enyémnél ezerszer jobb blog,de számomra sokat jelentenek ezek az adatok. :) Köszönöm! :)
Nessa xxx
Utólag is.Boldog Születésnapot a mi Zayn-ünknek.

-Harry!-hasított a csendbe Louis az átlag férfi hangnál magasabb hangja.-Hát hazajöttetek elveszett báránykáim?!-vetődött az ágyba és befurakodott közénk.
Az arcába vágtam a párnám és az oldalamra fordultam miközben ő ölelgetni kezdte Harryt.
-Jól van na,te is kapsz ölelést Louis bácsitól.-ugrott rám.
-Csöndet.-nyomtam a fülemhez a párnát és a lábammal megpróbáltam letaszítani magamról.-Szállj le rólam Louis.
Hirtelen eltűnt rólam a plusz súly és hangos röhögés közepette bukfenceztek le az ágyról.
-Idióták.-tornáztam fel magam és álmosan pislogtam a korán reggel is elég aktív fiúkra.
-Mi van itt?-törölgette a száját Nialler.-Ti mikor jöttetek haza?-nézett rám nagy kék szemeivel.
-Fél 4 körül.-közölte vele Louis alól Harry.
-Hány óra?-ásítottam.
-Ne feledkezzetek el arról,hogy fél 5-kor még itt röhögtetek.-lépett be Zayn is és le vetődött mellém az ágyra.
-Volt hancúrozás?-húzogatta a szemöldökét Louis.
-Nem,Louis.-dőltem vissza a párnámra és magamra húztam a takarót.
Liam is csatlakozott és szépen körbe ültek engem,Harry ölébe hajtottam a fejem és nyakig betakaróztam.
-Tartsunk mese délelőttöt.-vigyorgott Lou.-Mi volt Denverben?
-Ha megmondod hány óra akkor elmondom.-dörzsöltem meg a szemem.
-Fél 11.-adták meg kórusban a választ.
-Úristen.Álmos vagyok.-szorítottam össze a szemem.
-Így jár az aki fél 5-kor még huncutkodik.-csipkedte meg az arcom Zayn.
-Te is láttad,hogy csak röhögtünk.-húztam össze a szemem.
-Meg hallottam,hogy csak egy valaki zuhanyzik.Ne próbáljátok meg letagadni!
Mindenki hangos "uuu"-zásba kezdett.
-Együtt zuhanyoztunk.-közölte velük pimaszul vigyorogva Harry. Rajta nem látszott a fáradtság semmilyen jele,bezzeg én olyan voltam mint egy zombi.
-Tudtam én.-vigyorgott önelégülten Louis.
Rájuk hagytam és erőt gyűjtöttem a beszéléshez.
-Szóval.-csapott a combjára Liam.-Mi volt?
-Anya kötekedett.-motyogtam.-Elköltözök.
-Ugye nem mész Denverbe?-kiáltott fel Niall.
-Nem.-mosolyodtam el.
-Húú.-sóhajtottak fel egyszerre.
-Akkor meg hova költözöl?-jött a kérdés a szőkeségtől.
-Anya eladja a fejem felől a házat.Összeköltözünk Harryvel.-csúsztattam kezemet az övébe.
-Tényleg? Benne vagy?-vigyorgott szélesen Hazz.
Mosolyogva bólintottam mire felhúzott és ajkait az enyémhez tapasztotta,a srácok tapsolni és fütyülni kezdtek.Befészkeltem magam Harry ölébe és részletesebben is elmondtuk mi volt Denverben,fél 12-kor pedig elkezdtünk készülődni.Egy rózsaszínes nadrágot vettem fel,hozzá illő rózsaszín-fehér kockás inggel,és a kinti időjárás miatt fehér csizmát.Fújtam egy kis parfümöt a fülem mögé,a hajamat kibontottam,így lágy hullámokban keretezte az arcom.
-Gyönyörű vagy.-nyomott puszit az arcomra.
Felé fordultam és az ujjaimat göndör fürtjeibe vezettem.Végig mértem,farmernadrág,fehér póló,és a szokásos fehér tornacipője,még így is fájdítóan helyes volt.
-Köszönöm.-nyomtam puszit az arcára és kezemet a mellkasára simítottam.
Arcát a hajamba fúrta és gyengéd puszikat lehelt a nyakamra.
-Jövőhéten.-motyogta.-Csak mi ketten,Párizsban.
 Elhúzódott,én pedig lábujjhegyre álltam,lehajolt hozzám és ajkait az enyémre simította.Belekapaszkodtam a nyakába,ő pedig kezét a farzsebembe csúsztatta és gyengéden belemarkolt a fenekembe.
-Na csináld.-nevettem.-Mindjárt indulunk.
Motyogott valamit és elhúzódott.
-Csináljunk képeket!-kapta elő a telefonját.-A lányaink már hetek óta közös képért trendelnek.

Elmosolyodtam,a tükör elé húzott,átölelte a derekam,elvigyorodtunk és elkészült a közös képünk.A következőn megpusziltam,kihisztizett egy olyat amin csókolózunk,egyet amin értetlen,hülye fejet vágunk majd betörtek a többiek és velük folytattuk a fotózást. Néhány képet Harry feltöltött a twitter profiljára majd  a cuccainkat kihordtuk,benyúltam a postaládába,ahonnan egy vastag borítékot húztam elő,az én nevemre címezve. Be ültünk a kisbuszba,hátra ültem a többiekhez,Liam az anyós ülésre és Harry vezetett. Egy ideig hallgattam ahogyan ontják magukból a hülyeséget,velük együtt nevettem majd valamikor az út felénél Zayn bealudt és megmozdulni se tudtam mert engem használt párnának.Hiába bökdöstük,szólítgattuk,nem ébredt fel.Előhúztam a kabátzsebemből a vastag borítékot.
-Az mi?-kíváncsiskodott Niall.
-Nem tudom.-rántottam meg a vállam és immáron a többiek figyelmével kiegészülve,bontottam fel.
Az ölembe hullott rengeteg kép,2-2 példányban.
-Uu!-kapott ki egy párat az ölemből Louis.-Harry! Megjöttek a képek!
-Milyen képek?-értetlenkedett a göndör és a visszapillantóból hátra nézett ránk.
-Vanessáról!-visított fel Louis.
Zayn horkantott egyet és nehézkesen nyitogatni kezdte a szemeit.
-Kussoljatok már.-morgott.
Niall az orra alá nyomott egy képet amin én és Justin vagyunk.
-Mi ez?-vette ki a kezéből,megdörzsölte a szemét és nézegetni kezdte.-Ki ez a jó csaj?-vigyorgott.
-Vigyázz a szádra,Malik.-pillantott hátra Harry.
A kezembe vettem a képeket és egy kis kupacba rendezve nézegetni kezdtem.
-Itt is van.-nyomott néhányat a kezembe Louis.
-Minek kell ennyi?-ráncoltam a homlokom.-Én azt hittem ezeket nem kapom meg így.
-Én kértem.-vigyorgott Hazza.-Mondtam,hogy kell belőlük nekem is,a többit meg ha nem kéred,szépen elküldjük a szüleidnek.-kacsintott.-Amúgy,neked kell majd kiválasztani belőlük az album borítót.
-Megmutatod őket?-nyújtotta a kezét Liam.
Oda adtam neki és előhalásztam a telefonom,régen voltam már fent twitteren ezért beléptem,egyből feltűntek a trendek.
#VanessaBeautifulGirl
#HanessaSmyles
A követőim száma az utolsó belépésem óta háromszorosára nőtt,így már 3,5 millió követővel büszkélkedhettem,kaptam kedves,de ugyanakkor gyűlölködő üzeneteket is.Néhány lányt visszakövettem,válaszoltam a kérdéseikre,majd írtam egy rövid kis üzenetet és kiléptem. Időközben visszakaptam a képeket,a kezembe vettem őket és sorjában nézegetni kezdtem,nem is lettek olyan borzasztóak.Bizonyára Justin is megkapta,mert a telefonom csörögni kezdett és az ő nevét írta ki.
A srácok elhallgattak és felvettem a telefont.
-Szia.-szóltam bele mosolyogva.
-Szia Nessa,megkaptad a képeket?
-Igen.Most néztük meg,egész jók lettek.
-Nekem is tetszik.Feltehetek párat twiterre?
-Őőő.-vakargattam meg a tarkóm.-Jó ötlet ez?
-Miért ne? 2 hét van a Beautiful premieréig,felteszek párat és mindennap írok valami kis rejtett dolgot a dalról.Mit szólsz hozzá?
-Rendben.
-Hogy van a húgod?-hallottam a hangján,hogy mosolyog.
-Öhm,már haza vittük Denverbe. Jól van.-nyögtem.
-Minden oké?
-Aha,persze.
-Akkor jó,leteszlek mert hulla fáradt vagyok.Éjfélig stúdióztunk.Szia.
-Szia,jó éjt.
Kinyomtam és nekidőltem a szundító Zaynnek,ha ő aludhat rajtam akkor én miért ne aludhatnék rajta?
Behunytam a szemem,a többiek halkan beszélgettek én pedig elaludtam.
Niall hangjára ébredtem,majdnem összefejeltünk Zaynnel,amin az ír srác nevetni kezdett,kivillantva ezzel a fogszabályzóját.Eddig ő az egyetlen srác,aki szerintem nagyon cuki fogszabályzóval.Zayn mögött lépdelve kiugrottam a kisbuszból,egyenesen neki Louis mellkasának.
-Óvatosan apróság.-fogott meg.
Meginogtam,de hálásan rámosolyogtam Lou-ra,Harry kezébe csúsztattam az enyémet és megindultunk befelé.
-Szia Anne!-köszöntöttük kórusban Harry anyukáját.
-Sziaa anyaaa.-ugrott mellé a kanapéra Hazza.
-Sziasztok.-köszönt mosolyogva Anne.
A csomagjainkkal lecövekeltünk a nappali közepén,Gemma szaladt le a lépcsőn és a nyakamba ugrott.
-Szia Nessa!-ölelgetett.
-Szia Gemma!-vágott sértődött arcot Louis.-Tudod,mi is itt vagyunk ám,és én is Harry szerelme vagyok!
-Bocsi Lou.-engedett el és sorjában megölelgette a többieket.
-Pakoljatok le.-terelt minket fel a lépcsőn Anne.-Kész van az ebéd is.
Az "ebéd" szóra Niall elvigyorodott és kérdezgetni kezdte Anne-t a kajáról.Követtem Harryt fel a szobájába,csak ledobtuk a cuccainkat majd törökülésben leült az ágyára,az ölébe húzott és elégedett arccal nézegetni kezdte a képeket,Louis masírozott be és ledobta a cuccát.
-Gyönyörűm.-nyomott puszit az arcomra.
Elmosolyodtam,és nekidőltem a mellkasának.
-Ooo,Harry.-vetődött le az ágyra Louis és simogatni kezdte Harry fürtjeit.-Itt alszok veletek.-rebegtette meg hosszú szempilláit.
-Gyertek le enni!-tépte fel az ajtót Niall,majd miután ezt elhadarta már robogott is le.
A nappaliban,konyhában szétszórva tömtük magunkat tele,Anne fincsi főztjével,Harry lehozta a képeket és mindegyikhez hozzáfűzve valamit,büszkén mutogatta Gemmának és az anyukájának.
-Mit csináljunk?-simogatta a hasát Zayn.
-Sátorozzunk.-csillant fel Louis szeme.
-Hideg van ahhoz.-rázta a fejét Liam.
-Dehogy!Majd összebújunk!-pattant fel Lou.-Ne legyél ünneprontó.
-Fent vannak a hálózsákok meg a sátrak.-rántotta meg a vállát Harry.
-Hol akartok sátorozni? A kertben?-nevettem.
-Nem!-vágták rá egyszerre.-Az erdőben.
-Anya! Az erdőben fogunk kempingezni.
-Ilyenkor? Hideg van ahhoz kisfiam.
-Látjátok? Még Anne is nekem ad igazat!-húzta ki magát Liam.
-Mondom,hogy majd összebújunk.
-Rendben van,de visztek pokrócokat,hálózsákot,takarót..-kezdte sorolni.
-Igen,igen anya.-bólogatott jó kisfiúsan Harry.-Viszünk.
Összepacsiztak,és fel verekedték magukat a lépcsőn.
-Te is jössz?-pillantottam Gemmára.
-A hidegben sátorozzak egy csapat idiótával az erődben?-vonta fel a szemöldökét.-Hogyne mennék!
A többiek után mentünk,az emelet valóságos csatatérré változott,a folyosóra dobálták a hálózsákokat és az egyéb kempingezéshez szükséges cuccokat.Gemmával a szobájába mentünk,és előhalásztunk valahonnan a szekrénye legmélyéről egy hálózsákot,összeszedte a cuccait,majd én átvergődtem magam Harry szobájába.Louis-val a földön feküdtek és nevettek valamin,a bőröndömhöz léptem és előszedtem belőle a legvastagabb ruháim,átléptem rajtuk és beslisszoltam Harry fürdőszobájába.3 réteg ruhában masíroztam ki,rendbe tették a dolgaikat és indulásra készen sorakoztak,le cipekedtünk a lépcsőn.Elbúcsúztunk Anne-től és gyalog indultunk el,Liam,Zayn és Harry vitte a sátrakat,mi a többiekkel a hálózsákokat,kaját,édességeket,1 óra sétálás után értünk oda az erdőhöz.Kerestünk egy nagyobb tisztást és lepakoltuk a cuccainkat.Lassan kezdett besötétedni ezért sietnünk kellett a sátrak felállításával,hosszú ideig szerencsétlenkedtünk vele mire sikerült egyet felállítani,azután már gyerekjáték volt a másik kettő. Be pakoltuk a hálózsákokat,párnát,takarót,és megbeszéltük,ki-kivel lesz egy sátorban.
-Louis kap egy külön sátrat!-mutatott rá Niall.-Borzasztóan horkol.-grimaszolt.
-Nem is igaz!
-De igen.-nevettek.
-Miénk a két személyes.-ölelte át a derekam Harry.
-Persze,hogy majd huncutkodjatok.-húzta össze a szemöldökét Louis.
-Majd én elosztom.-csapta össze a tenyerét Gemma.
-Harry,Nessa.-mutatott ránk.-Semmi rosszalkodás.
A szememet forgattam és nevetve nekidőltem Harrynek.
-Én egyedül leszek.-jelentette ki.
-Louis,Zayn,Liam,Niall.-tiétek a négy személyes sátor.
Egyikőjük sem mert ellent mondani Gemmának,ezért rábólintottak.
Szedtünk fát és Liam megpróbált tüzet gyújtani.
-Csináljuk úgy mint az ősemberek!-ugrott mellé Zayn és hevesen egymáshoz dörzsölt két darab fát.
-Az nektek nem nehéz.-nevetett fel Gemma.
-Naa!-horkantak fel egyszerre.
-Vagy.-léptem melléjük.-Csináljuk úgy mint akik a 21. században élnek.
Érdeklődve néztek rám,papírt tömködtem a fa közé és lekuporodtam mellé.
-Hagyd Baby,majd mi megcsináljuk.-tette kezét a vállamra Hazza.
Ügyet sem vetettem rá.
-Zayn,ide adnád az öngyújtód?
A kezembe nyomta,meggyújtottam a papírt és hátrébb ugrottam,először úgy tűnt nem gyullad meg,de megkapta a fát és normálisan égni kezdett.
-Te ezt honnan tudtad?-vonta fel a szemöldökét Liam.
-Van egy bátyám.-vigyorogtam.

2 megjegyzés: