2013. február 1., péntek

56.rész

Hey! :D
A szavazás eldőlt,92-en szavaztatok összesen és Louis 35 szavazattal győzedelmeskedett,tehát hamarosan vele főszerepben jelentkezek egy új bloggal! :)
Ha már itt tartunk,a blogot kicsit alakítgattam. Szerintetek jobb vagy rosszabb így? :D
Végül,de nem utolsó sorban:
Boldog Szülinapot Harry! <3 
Embedded image permalink
Jó hétvégét,sok puszi: Nessa





Egyszerre voltam boldog és szomorú is,elérkezett az utolsó Párizsban töltött napunk,ami azt jelenti,hogy Harry ma felvisz az Eiffel-toronyba és,hogy holnap haza megyünk.Azt hiszem,ezen a héten még egyszer beleszerettem Harry-be,bár nem tudom lehet-e ennél még jobban szeretni valakit.
Az egész napot a szállodában töltöttük és már tűkön ülve vártam,hogy elérkezzen az este. Harry is tudta mennyire várom már,és csak tovább húzta az agyam,felhozatta a vacsorát és csiga lassúsággal adagolta a számba,majd bevonult a fürdőszobába és vizes hajjal,meztelenül flangált előttem.Be szabadultam a fürdőszobába,talán még ilyen gyorsan soha nem mostam hajat és fürödtem meg,a kezembe nyomtam egy jó adag tusfürdőt és hevesen dörzsölni kezdtem a karomon.
-Nem kell annyira sietni.-jött be rossz fiúsan vigyorogva.
A hajamról a hab a szemembe csorgott,egy gyors mozdulattal le töröltem és dörzsölni kezdtem a fejem.
Neki támaszkodott az ajtónak és engem nézett,az alsó részét már alsónadrág takarta viszont a felsőtestén még mindig ott csillogott néhány csepp víz.Le öblítettem a hajam,a törülközőért nyúltam és magam köré csavartam,majd ki léptem a puha szőnyegre.
Gyorsan felkaptam a fehérneműmet és egy bő pólót,a törülközőből turbánt csináltam a hajamra és kimentem,hogy válasszak valami ruhát.
-Mit vegyek fel?-guggoltam le a már teljesen bepakolt bőröndömhöz.
-Teljesen mindegy.-nyomott puszit a homlokomra.
Összehúzott szemöldökkel kihalásztam egy fekete nadrágot és kisebb keresgélés után egy fekete-fehér kockás inget,előkaptam a fehér Conversem és vissza mentem a fürdőszobába.
-Te maradj csak kint.-próbáltam meg becsukni az orra előtt a fürdőszoba ajtót.
-Nemár,tudni akarom,hogy megy egy ilyen készülődés a csajoknál.
-Majd holnap reggel megnézed.-vigyorogtam.
Nagyot sóhajtott,adott egy puszit a számra és engedelmesen megfordult,becsuktam az ajtót,egy pillanatra nekidőltem és kifújtam a levegőt,majd ellöktem magam és a tükörbe néztem. Túlságosan ráálltam erre az egészre,nem fogja megkérni a kezem,nem értem miért csinálom ezt.De ez mégis csak az Eiffel-torony,és az utóbbi napokban rájöttem,hogy Harry akkor is különféle meglepetéseket talál ki,amikor egyáltalán nem számítok rá.A hajszárító valahogy most szokatlanul lassan szárította meg a hajam,kismilliószor újra fésülködtem aztán újra meg újra végig haladtam rajta.Még egyszer kifésültem,majd a hajvasalóval amilyen gyorsan csak tudtam végig haladtam rajta. Le dobtam a pólómat,felrángattam magamra a nadrágom,begomboltam az ingem és a lábamra húztam a cipőm. Szememet halványan kihúztam fekete szemceruzával,ám a remegő kezem miatt,csak sokadik próbálkozásra sikerült egyenes vonalat húzni,átpödörtem a pilláim és halvány csillogó szemhéjpúdert tettem rá,fújtam egy kis parfümöt a fülem mögé és a csuklómra,gondosan elpakoltam a cuccaim és még utoljára megnéztem magamat a tükörbe.
Vettem egy nagy levegőt és kinyitottam az ajtót,Harry arcára kiült az a szokásos széles mosolya,amitől szinte megroggyant a lábam.Barna nadrágban és fehér ingben feszített,lábán neki is fehér Converse volt,csak jóval nagyobb mint az enyém.Közelebb lépett,egyik kezével átölelte a derekam és apró csókot adott a számra,elmosolyodott és kezét az enyémbe csúsztatta.
-Menjünk.-döntötte homlokát az enyémnek.
Próbáltam elrejteni az izgatottságom,az ajkamba haraptam és a kabátomért nyúltam.Felsegítette rám,a tükörben még megigazítottam magam,ő is felvette a kabátját majd a kezét nyújtotta és ki mentünk.Egyik kezével a derekamat ölelte,a másikat lazán zsebre vágta és bementünk a liftbe,lent nem várt minket kocsi,nem volt messze a torony ezért gyalog indultunk útnak.Ahogy egyre közelebb értünk,úgy lett még jobban úrrá rajtam az izgatottság,na meg a félelem,mégis csak egy elég magas fém torony.
Közelebb húzódtam hozzá és Párizs fényeire koncentráltam,hamarosan megérkeztünk.
Erősen szorítottam a kezét,miközben egy furcsán vigyorgó férfi beterelt minket a liftbe,amivel felmegyünk a torony tetejére.Remegő lábakkal és kezekkel bújtam el teljesen Harry karjaiban amikor elindult felfelé a lift.
-Ne félj.-simított végig az arcomon majd gyengéd puszit adott és jobban magához ölelt.
Tágra nyílt szemekkel néztem ki az üveg liftből,a torony darabjai között láttam az egyre apróbb,fényekben pompázó Párizst.Hirtelen megállt alattunk a lift és kinyílt az ajtó,egy kis terasz szerűséghez érkeztünk,ahol most ott volt egy gitár és két szék.
Elfojtott egy mosolyt,miközben megfogta a kezem és ki vezetett a liftből.Elbűvölve néztem le,kissé megszédültem,de a látvány még így is csodálatos volt,óvatosan átölelte a derekam és valamit dörmögve,arcát a nyakamba fúrta.
Finoman maga felé fordított,megemelt és a lábaira állított,mindkét kezét a derekam köré fonta és megcsókolt,elképesztően lassan és szenvedélyesen.Karjaimat a nyaka köré fontam,ajkait elszakította az enyémtől és kissé pihegve,a szája sarkában bujkáló mosollyal megfogta a kezem és gyengéden le nyomott az egyik székre,míg ő leült mellém a másikra és az ölébe vette a gitárt.
Halkan pengetni kezdett,egy számomra ismeretlen dallamot (zene), fel emelte a fejét és elmosolyodott.
-Your hand fits in mine Like it's made just for me But bear this in mind It was meant to be And i'm joining up the dots With the freckles on your cheeks And it all makes sense to me.
A torkom elszorult,az arcát néztem,ahogyan szája formálta a szavakat.Könny szökött a szemembe,ahogyan arról énekelt,hogy az összes számomra hibának tartott dolgot szereti,arról,hogy ő így szeret engem. 
A gitár és a hangja elhalt,lassan én is észhez tértem,szememből a könnyeim megállíthatatlanul folytak,halkan szipogva felálltam,letette az öléből a gitárt és a helyére én ültem.Arcomat a vállába temettem,erősen tartott és apró puszikat adott az arcomra,ujjaival a hajamat simogatta,fel emeltem a fejem és megtöröltem a szememet,lehet vízálló smink kellett volna...
Hüvelykujjával letörölte könnyeim és rám mosolygott.
-Köszönöm.-suttogtam.
Zöld szemeit az enyémbe fúrta,le hajolt hozzám és gyengéd kis puszikat adott a számra,beletúrtam göndör hajába és magamhoz húztam.
-Te írtad?-simítottam végig az arcán.
-Mi.-nyomott gyengéd puszit a számra.-A fiúkkal lett volna az igazi,de hiába hívtam őket ragaszkodtak hozzá,hogy egyedül énekeljem el.
Elmosolyodtam és fejemet a vállára hajtottam,csöndben néztük a csillagokat és a várost,a várost ahol életem legszebb napjait töltöttem. Kétség kívül a legjobb dolog ami történt velem az életemben,hogy beléjük szaladtam.
Órákon át tudtam volna,csak csendben ülni az ölében és nézni az eget,de mennünk kellett. Harry telefonja harmadjára kezdett rezegni a zsebében, a francia vigyorgós pasas sorjába küldözgette neki az sms-eket,hogy odakint már rengetegen állnak sorban.
Egyik kezében a gitárt fogta,másikat az enyémbe csúsztatta és be szálltunk a liftbe.Odalent azért,mégiscsak biztonságosabbnak éreztem,mint a föld felett kétszáz akármennyi méterrel.
Le hajtott fejjel szálltunk ki a liftből,kattogtak a fényképezőgépek,rajongók,újságírók,pletykára éhes riporterek özönlöttek felénk,Harry a derekamat szorosan fogva vezetett ki közülük,de tőlem akár egy focicsapat is várhatta volna,az se tette volna tönkre ezt a napot.Arcomat a mellkasába rejtettem,záporoztak a kérdések,angolul,franciául,egyikre sem válaszolt,csak haladt előre.
Valószínűleg a vigyorgós hívta ránk ezeket,ha eddig senki nem tudta melyik szállodában vagyunk,így utolsó napra kiderül.Leintett egy taxit,finoman be tolt a hátsó ülésre,majd le huppant mellém és becsapta az ajtót,egyenesen egy fotós előtt.
Valamit mondott a taxisnak majd átölelt és a mellkasára vont,hülye mosollyal az arcomon kifelé kémleltem az ablakon.Tettünk egy jó nagy kört és félóra kocsikázás után,megérkeztünk a szállodához.
Gondosan körbenézett mielőtt kiszállt volna,majd a kezét nyújtotta és kisegített,kifizette a taxit majd megfogta a kezem és bementünk.
-Nem vagy éhes?-hajolt a fülemhez.-Hozathatok fel valamit.
-Valami édeset.-nyúltam a pénztárcámért.
Jelentőségteljes pillantást vetett rám,majd ki vette a kezemből a pénztárcám és visszatette a kis táskámba.
-Had fizessem én.-motyogtam miközben a lift felé tolt.-Mindent te fizettél,a szállodát...
Be csukódott a lift ajtaja,finoman neki nyomott a falnak miközben elindultunk felfelé.
-Azért,mert ezt én találtam ki.A barátnőm vagy és szeretném ha mindenből a legjobbat kapnád,én akartalak ide elhozni,én fizetek.Mindent! A sütit is.
-De én nem a pénzed..-kezdtem,de ismét félbe szakított.
-Tudom,hogy nem a pénzem miatt vagy velem,de had fizessek én.
-De olyan rossz,hogy én semmit nem csináltam míg itt voltunk csak "költöttem a pénzed".-rajzoltam idézőjeleket a levegőbe.
Összevonta a szemöldökét,ám mielőtt bele kezdett volna a mondandójába,a lift egy halk csengéssel felért és kinyílt az ajtó,egyenesen velünk szemben pedig egy öreg házaspár állt.
Harry arrébb lépett és ujjait összefűzte az enyémmel,illedelmesen köszönt nekik és kilépett a liftből,a néni mosolyogva ránk nézett,a bácsi szintén,már-már azt hittem ad egy pacsit Harrynek.
Ahogy be csukódott mögöttünk az ajtó,ismét a falnak nyomódtam.
-Semmit?-vonta fel a szemöldökét.-Igazad van,semmi olyat ami pénzbe kerülne,annál sokkal fontosabb dolgokat kaptam.
-Például?
Perverz mosollyal az ágyra pillantott.
-A mosolyod.-hajolt közelebb.-Látni az arcodat,hogy tetszik egy hely,hallani a hangod ahogyan lelkesen mesélsz valamiről.Ahogy pipiskedve nyújtózkodsz egy pusziért-simított végig ujjával az arcomon-amikor durcáskodva felhúzod az orrod,vagy ahogy reggelente álmosan és kócosan pislogsz rám.Hidd el,hogy ezekért cserébe az amit én teszek a semmi.
Tenyeremet az arcára tettem,majd lejjebb vezettem és ujjaimmal kigomboltam az inge legfelső gombját.
-Ez lett volna a következő amit mondok.-húzta perverz mosolyra a száját.
El löktem magam a faltól,egy gyors mozdulattal kibújtam a "csapdájából" és elhúztam a hatalmas függönyöket.Ám ő ott termett és ismét elkapott,nevetve dobott az ágyra,majd le ült a csípőmre és zöld szemeivel rabul ejtett.
A haját birizgálva figyeltem az arcát,az egyik pillanatban még nevetve nézett,a másikban már szinte láttam mire gondol.Szemei sötétek voltak,pedig még semmi nem történt,száját résnyire nyitotta majd az ajkába harapott és kényszerítette magát,hogy a szemembe nézzen.
-Tudod mit szeretek még?-hajolt közelebb és rekedtes hangon suttogott a fülembe.
-Hm?-simítottam meg a tarkóját.
Szinte éreztem,hogy valami perverzet fog mondani.
-Ahogyan a nevemet sóhajtod.-adott apró puszit a nyakamra.
Kigombolta az ingem legfelső gombját és lejjebb haladt.Halkan kuncogtam és beletúrtam a hajába,hmm,fejezzük be jól ezt az estét is.

~~~~

-Megvan mindened?-kérdezte meg már sokadjára az ajtóból.
-Igen,minden.-sóhajtottam.
Ki vette a kezemből a bőröndöt,még utoljára végig néztem a szobán majd becsuktam az ajtót,megvártam míg bezárja és nagyot sóhajtva indultam meg előtte a lift felé. Tudnék még maradni itt vele,de mennünk kell haza,mindkettőnket vár a munka.
-Majd eljövünk még.-mosolygott rám és puszit nyomott az arcomra.
Visszamosolyogtam és beszálltunk a liftbe,a csomagjainkat magunk után húzva le adtuk a kulcsot,majd Harry kezébe csúsztattam az enyém és kimentünk. Az idő elég borús volt,nem szeretek rossz időbe repülni,de a fél órás utat csak kibírom.Beszálltunk egy taxiba,ami indult velünk a repülőtérre.
Egymás kezét szorítva,lehajtott fejjel át rohantunk a repülőtéren,sikeresen átjutottunk minden kapun és elfoglalhattuk a helyünket a repülőben. Éppen időben értünk,ugyanis amikor lehuppantunk,megszólalt az ismerős hang és franciául,angolul meg még kitudja milyen nyelveken elmondta ugyanazt a szöveget. Bekapcsoltam a biztonsági  övem és Harry vállának dőltem,valamit nyomkodott a telefonján,letette és gyengéd csókot nyomott a számra.A felszállás után,halkan hümmögve közelebb csúsztam hozzá,érdeklődve körbe néztem,nem sokan utaztak most Londonba,hátul egy srác vadul nyomkodta a telefonját,előrébb egy öreg házaspár fennhangon mesélte a mellettük ülő lánynak,hogy milyen hmm..hasmenéses betegsége van az unokájának. Harry mellettem megpróbálta elfojtani a nevetését de az "egész nap a budin ül" mondatra kitört belőle a nevetés.
A fél óra hamar eltelt,megpróbáltuk röhögés nélkül hallgatni a házaspár sztorijait,zenét hallgattunk,majd a repülő leszállt.Miután megszereztük a csomagjainkat,Harry adott pár lánynak aláírást meg képet,és kifelé indultunk. Valaki megérintette a vállam,kíváncsian fordultam hátra,egyenesen szembe találtam magam a bőszen vigyorgó Niallel.
-Niall!-fojtottam el egy kiáltást.
A nyakába vetettem magam és szorosan megölelgettem,mögötte feltűntek a többiek is,Harry Louval szerelmeskedett,körülöttünk pedig kezdett gyűlni a lánytömeg.Mindenkit végig ölelgettem és igyekeztem elbújni valahová amíg fotózkodtak.
Egy csapat fényképező lánnyal a nyomunkban beültünk Harry Range Rover-ébe,amit most Louis vezetett.El terpeszkedtem közöttük a hátsó ülésen és nevetve hallgattam a hülyeségeiket,hiányoztak.
-Hogy éreztétek magatokat Párizsban?-vigyorgott rám Zayn.
-Szerintem.-haraptam az ajkamba.-Nagyon jó volt.
A visszapillantóból Harry rám mosolygott és fel mutatta a hüvelykujját.
-Voltatok a szobán kívül máshol is?-nevetett fel Louis.
-Igen,Louis.
Hátra fordult és rám vigyorgott,Lou tényleg nem a legbiztonságosabb vezető...
-Tényleg kibékültetek Danivel?-pislogtam reménykedve Liamre.
-Igen.-bólogatott hevesen.
-Nessa,Chelsea azt kérdezi,hogy holnap reggel elmész-e vele reggelizni.-kukkantott fel a telefonjából Niall.
-Elengedjelek?-vonta fel a szemöldökét Harry.
-Légyszi.-rebegtettem meg a szempilláim.
-Na jó.-sóhajtott fel,mintha valami nagyon fontos döntést hozott volna.
Louis lefékezett és behajtott a kapun,vigyorogva ugrottam ki a kocsiból,toporogva megvártam míg nevetve utánam jönnek és kinyissák az ajtót. 
Ahogy kinyílt,valami a lábamnak rontott én pedig meglepetten néztem le rá.

8 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik :) annyira aranyos Harry.. amiket mondott Nessának :) :$$ gyorsan írd a következőt, és hozd ;) IMÁDOM A BLOGOD, ÚRISTEN! <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! most nemrég találtam a blogodra és bátran kimerem mondani hogy ez a legeslegjobb blog! EGYSZERŰEN IMÁDOM♥ hamar kövit:DD♥ xx

    VálaszTörlés
  3. nagyon jo lett! boldogot Hazza! :)) <3

    VálaszTörlés
  4. imááááááááááááááádom *o*♥ nagyon jó lett :'3 teljesen elképzeltem mindent :'DDD igen, azt hiszem a megfelelő szó rá az; imádom :$ siess a kövivel :$♥ xx

    VálaszTörlés