2013. február 4., hétfő

57.rész

Szememmel Chelsea-t kerestem a Starbucks tömött asztalai valamelyikénél,hevesen integetett az egyik asztaltól,lehajtott fejjel siettem oda hozzá,felpattant és a nyakamba ugrott.
-Sziaa!-kezdett el ugrálni.-Olyan régen találkoztunk.
Nevetve lefejtettem magamról a karjait,levettem a kabátom és leültem vele szemben.
-Szia Chelsea!-mosolyogtam.
-Mesélj!-húzódott közelebb.-Milyen volt Párizsban?
Kicsit lehalkította a hangját majd a táskájában kezdett kotorászni és elém csúsztatott egy mai nap megjelent News-t.A címlapon én és Harry virítottunk amint magához szorítva kidurakszunk a fotósok tömegéből,nem szántam rá magam,hogy elolvassam a cikket,nem lehetett benne semmi érdekes,mert Harry nem szólt hozzájuk egyetlen szót sem és a cím is csak annyi: Harry Styles,barátnőjével Párizsban romantikázott.
-Megkérte a kezed?-húzódott közelebb és szinte suttogott.
-Mi?-nevettem.-Dehogy.Honnan veszed ezt?
Megrántotta a vállát és elvigyorodott.
-Inkább te mondj valamit,mi van veletek?
Tekintete álmodozóvá vált és fülig pirult.
-Semmi.-motyogta.-Minden tökéletes.
Sejtettem,tegnap amikor beléptem az ajtón egy kiskutya rohanta le a lábam,Niall vette neki és ma szeretné odaadni.
Egy lány közeledett felénk,elhadartam neki mit kérek,majd elment és néhány perc múlva visszajött a sütimmel és a fehér csokis kávémmal.
-Mondj már valamit.-kérlelt.-Voltatok a szobán kívül is?
-Louis is ezt kérdezte.-kuncogtam.-Igen,bejártuk Párizs látványosságait és elmentünk a versailles-i kastélyba is.
-Pont neked való.-kortyolt bele a kávéjába.-Romantikus volt? Mármint Harry.
-Nagyon.-pirultam el.-Első nap,raffellók az ágy mellett,rózsaszirmokkal teli kád,pezsgő,csokis eper, és mindezt arra fogta,hogy Liam nem csak jól énekel,egész héten ezt csinálta,mindig meglepett valamivel.
Elmosolyodott és a villájával piszkálni kezdte a sütijét,ilyenkor merül el a saját kis világában és elképzeli az egészet.
Kifelé néztem az ablakon,október közepe van,London amúgy sem egy napsütéses város,de a nap már egyre ritkábban bújik elő és nagyon gyakran esik az eső,most éppen nem esett,de az ég be volt borulva és a szél is fújt.
-Hiányoztál.-emelte fel a fejét és rám mosolygott.
Sokat változott mióta utoljára találkoztunk,a haja megnőtt,mindig is nagyon mosolygós,vidám lány volt,de most még jobban,amikor mosolyog mélyebb gödröcskék jelennek meg az arcán,ezt teszi Niall.
-Te is hiányoztál nekem.-tettem kezemet az övére.
-Nialler mesélte,hogy voltatok a szüleidnél.
-Igen.-fújtam ki hosszan a levegőt.-Borzalmas volt.
-Sajnálom,mi történt?
-Anya kifejezte a nemtetszését,apa békülni akart de anya mindent elrontott,Amerikába akar parancsolni,azt mondja amíg az ő házában lakok ő parancsol nekem.
-Költözz el.-rántotta meg a vállát és bekapott egy falat sütit.
-Összeköltözünk Harryvel.-suttogtam.
A kezéből kiesett a villa és tátott szájjal meredt rám.
-Csukd be a szád.-nevettem.-Nem szép látni azt a félig megrágott sütit.
Becsukta a száját,de még mindig tágra nyílt szemekkel meredt rám,azt vártam mikor borítja fel az asztalt és ugrik rám vagy kezd el visítani.
-Légyszi,ne visíts.-kérleltem.
-Úristen!-kapta a szája elé a kezét.
Gondterhelten néztem körbe,viszont mindenki el volt foglalva valami mással és nem minket figyeltek,szerencsére most nem tartózkodtak bent Directioner-nek kinéző lányok.
-Mikor?-ragadta meg a kezem.
-Nem tudom,egyszer beszéltünk róla,most el kell majd utazniuk az új lemez miatt Svédországba.
-Addig lakj nálam,utána majd ugye segíthetek átcuccolni hozzá?
-Biztosan.-mosolyogtam.-Szerinted nem korai még?
-Egyáltalán nem.-rázta meg egyenes szőke haját.-Ti,olyan tökéletesek vagytok! Jut eszembe,hogy állsz a CD-vel?
-Már csak a borítót kellene kiválasztani a képekből.-sóhajtottam.-A Beautiful jövőhéten jelenik meg.
-Ideges vagy miatta?
-Nagyon! A CD-t is nem tudom,hogy fogom kiadni,még menedzserem sincs.
-Biztosan lesz.-tette kezét az enyémre.
A telefonja rezegni kezdett az asztalon,az arcáról le tudtam olvasni,hogy nagy valószínűséggel Niall üzent neki.
-Vanessa,sajnálom de mennem kell,Niall valami nagyon fontosat akar.
-Rendben.-fojtottam el egy mosolyt.A kiskutyus már biztosan nem tud várni.
Gyorsan legyűrtem a maradék sütit,felvettem a kabátom és megvártam amíg ő is összeszedelődzködik,felvettem az asztalról a kávémat,hagytam egy kis pénzt majd együtt sétáltunk ki.
-Majd beszélünk.-ölelt meg.
-Oké,vigyázz magadra!
-Te is! Szia.-integetett.
-Szia.
Megráztam a fejem amikor eltűnt a sarkon,a kávét szorongatva gyalog indultam haza.Nem volt kedvem taxiért vadászni és Harryt sem akartam ugráltatni.Útközben elkortyolgattam a kávémat,nem szólított le senki azzal,hogy én vagyok-e Hazza barátnője így nyugodtan sétáltam.Már a kapuból hallottam,hogy a fiúk nem bírnak magukkal,mosolyogva igyekeztem befelé.Ahogy kinyitottam az ajtót valami nekicsapódott és én ijedten ugrottam hátrébb.
-Bocsi!-jött Liam kiáltása.
A kezemet az arcom elé tartva léptem be,lerúgtam a cipőmet és végig néztem a rendetlen nappalin.Az asztalt arrébb tolták,az egyik fotel felborult,a kanapén chips és egyéb kajamaradványok voltak. Harry fejjel lefele csüngött le róla és Louis a haját fonta,Zayn és Liam párnával dobálták egymást.
-Szia!-bukfencezett le a kanapéról Harry.
Elkapta a derekam és hosszú csókot lehelt a számra.
-Ne!-ugrott mögé Louis és elkapta Harry befont tincsét.-Még nincs kész!
-Miért nem szóltál,hogy menjek érted?-kérdezte.
Követtem őket és leültem a szőnyegre.
-Jól esett sétálni.
-A kutya miatt van ilyen kupi.-huppant le a kanapéra Zayn.
-Hogyne,a kutya szórta ki a chipset és párnacsatázott.-nevettem.
-Nagyon rossz kutya.-rázta rosszallóan a fejét Louis.
-Fiúk!-nyomkodta a telefonját Liam.
Egyszerre fordultak felé,Louis még mindig az ujjai között tartotta Harry haját.
-Paul most küldött sms-t,be kell mennünk a stúdióba,valamit rosszul csináltak és elvesztek az eddig felvett dalok.1 óra múlva itt lesz.
-A fenébe.-duzzogott Zayn.-Délután Perrie-vel akartam találkozni.
-Szólok Niallnek.-sóhajtott Liam és elvonult a telefonjával.
-Még össze is kellene pakolni,megint elkésünk.-dünnyögött Harry.
-Menjetek fel készülődni.-nyomtam puszit az arcára.-Majd én feltakarítom ezt.
-Egyszerűbb ha hazajön Niall és megeszi a chips morzsákat.-nevetett Louis.
-Nem kell,majd ha hazajöttünk megcsináljuk mi.-túrt bele göndör hajába.
Ráhagytam,ő is tudja,hogy úgyse fogom így hagyni.Adott egy puszit a számra és felmentek készülődni,előkerestem a porszívót és felporszívóztam a kanapét és a szőnyeget,a fotelt felállítottam viszont az asztalt nem tudtam visszahúzni anélkül,hogy le ne borítsam a tv-t vagy tönkre ne tegyek valamit. Liam szaladt le a lépcsőn és a konyhába ment.
-Liam!-szóltam utána.
Egy müzliszelettel a szájában nézett rám.
-Segítenél ezt visszahúzni?-mutattam az asztalra.
Kivette a szájából a müzlit,óvatosan megfogtuk mindkét oldalról az asztalt és a helyére tettük.
-Úgy hagyhattad volna.-rázta meg rosszallóan,mégis mosolyogva a fejét.-Nem a takarítónőnk vagy.
-Szexi takarítónéni.-robogott le a lépcsőn Harry.
Finoman oldalba böktem,vigyorogva adott egy puszit a számra,kinyitotta a hűtőt és a táskájába dobott egy üveg ásványvizet. Niall is megérkezett,fújtatva dobta le a cuccát,úgy nézett ki mint aki futott,intett nekünk majd felrohant a lépcsőn.
-Mit fogsz csinálni?-ölelte át a derekam Hazz.-Mondanám,hogy gyere el,de neked is ki kell várni,hogy halld a dalokat.-dörgölte orrát az enyémhez.
-Hősszerelmes Harold herceg,kész vagy már?-fojtott el egy mosolyt Liam.
-Igen,Liam kapitány,indulásra készen állok,kérlek hagyj néhány romantikus pillanatot nekem,az én oly gyönyörűséges hercegnőmmel.-vigyorgott.
Liam feltartott kézzel kiment és egyedül maradtunk.
-Szóval,mit fogsz csinálni?-fúrta zöld szemeit az enyémbe.
-Nem tudom.-hümmögtem,és az ujjam köré csavartam a haját.
-Nem akarlak itt hagyni.
-Megleszek.-mosolyogtam.
-Hozzunk neked valamit? Kávét,sütit?
-Nem.-kuncogtam.
-Harry!-kukkantott be az ajtón Zayn.-Nem akarok zavarni,de itt van Paul.
El húzta a száját és nehézkesen elengedte a derekam,ki kísértem őket,Paul a kocsiból integetett,visszaintegettem és megvártam amíg be ugrálnak a kocsiba.Egyenként pacsiztak a menedzserükkel majd integetve elhajtottak.
Nagyot sóhajtva léptem be az üres házba,a már tiszta kanapéra telepedtem a laptopommal az ölemben.A fotós átküldte e-mail-ben a képeket,kis gondolkodás után,végül kiválasztottam a szerintem legjobbat,de volt egy kis bökkenő. Kinek küldjem el? Nincs menedzserem,ez kilőve.Végül elküldtem Justinnak,ne kérdezzétek,nem tudom miért pont neki. Válaszra egyhamar nem számíthattam,ott most éjszaka van.
Hátradőltem és becsuktam a szemem,máris unatkoztam a fiúk nélkül.
Bekapcsoltam a tévét és unottan kapcsolgattam,egy zenecsatorna vette át a főzőműsort,egy erősen  lány énekelt egy dalt.Látszott a produkcióján,hogy valószínűleg egy jól fizetett menedzser találta ki az egészet,a dalt,a műsort,magát a lányt,ilyen nem akarok lenni.
Hirtelen felugrottam,felrohantam a lépcsőn és berontottam Niall szobájába,felkaptam az először kezembe akadó gitárt,visszamentem a nappaliba,előkotortam egy papírlapot és egy tollat,behangoltam a hangszert és játszani kezdtem.
Halkan dúdoltam mindent ami eszembe jutott,a lábammal ütöttem a ritmust,majd hevesen körmölni kezdtem.Elégedetten néztem a papírra,néhány szót átfirkáltam,de megszületett a 3. saját dalom ami a Make You Believe címet kapta. A délutánt innen már a dal alakítgatásával töltöttem,addig játszottam amíg meg nem tanultam.Mosolyogva dőltem hátra és olvasgattam a dalszöveget,nem is vettem észre,hogy a tévé végig ment,kikapcsoltam,a ház előtt lefékezett Paul kocsija.Nem igaz,hogy ennyire hamar eltelt az idő,a fiúk felpörögve csapták ki a bejárati ajtót és a kanapéra ugrottak,mellém.Gyorsan a zsebembe csúsztattam a papírt,nem voltam benne biztos,hogy meg akarom mutatni nekik,egyenlőre nem.
-Niall,nem baj,hogy kihoztam a gitárod?-tettem le a kanapé mellé a hangszert.
-Nem.-pislogott rám a rakás alól.
Le gördült a kanapéról,mindenki esett vele és nevetve tornázták fel magukat.
-Dalt írtál?-nézett rám nagy barna szemeivel Liam.
-Csak gitározgattam.-hümmögtem.
Harry mintha belém látna,sunyi mosollyal az arcán méregetett,arrébb dúrta Louis-t és mellém ült.
-Hiányoztál.-nyomott cuppanós puszit az arcomra.
Megsimogattam az arcát és a vállára hajtottam a fejem.
-Néézd,milyen édesek!-kapta egyik kezét a szája elé Louis,a másikkal Zayn-t rángatta.
-Látom.-nevetett.-Ne tépd már szét a pólóm!
-Bocsi.-vette le róla a kezét és fejét Harry combjára hajtotta.
-Sikerült felvenni a dalokat?-kérdeztem.
-Nagyjából.-mosolygott Liam.
-Mennyi az idő?-pislogtam körbe.
-Fél 10.
Úristen,tényleg nagyon gyorsan eltelt a délután,eddig gitároztam volna? A hasam megkordult,a kezemet rászorítottam és felpattantam,a konyhába siettem,egész délután nem ettem semmit,és ha most nem jutok valami táplálék után rosszul leszek. Kikaptam a hűtőből egy joghurtot és gyorsan a számba kanalaztam,amikor elmúlt a pillanatnyi szédülés,már nyugodtabban csináltam magamnak és a többieknek is szendvicset és egy tálcát egyensúlyozva leültem vissza a kanapéra.
-Nem ettél semmit?-pislogott rám ijedten Harry.
-Elmaradt.-nevettem.
Szigorúan nézett rám,majd vonásai meglágyultak és az ölébe húzott.
-Megijesztettél,azt hittem valami baj van.
-Nyálas.-köhintett Lou.
-Hagyd már őket.-lökte meg a vállát Liam.-Nem baj ha én lelépek? Danielle vár.
Az utolsó mondatára elvigyorodtam.
-De! Baj!-játszotta a hisztit Louis.
Liam arckifejezését látva röhögve dőlt el.
-Tűnés! Érezd jól magad.-kacsintott.
Megrázta a fejét és szem forgatva szaladt fel a szobájába.
-Kiválasztottam az albumborítót.-újságoltam.
-Melyiket?-kapta fel a fejét Niall.
A telefonomon büszkén megmutattam nekik,Liam leszaladt a lépcsőn egy táskával a kezében,felkapta a cipőjét és a kabátját,kinyitotta az ajtót és egy köszönés után eltűnt.
A fiúk a tv-t kapcsolgatták,leragadtak a Spongyabobnál és nagyokat nevettek a sárga szivacs hülyeségein,más esetben én is velük együtt nézem,de kezdett elnyomni az álom. Harry a karjaiban vitt fel a lépcsőn,kómásan integettem a tévére meredő fiúknak,egyik kezével kinyitotta az ajtót miközben erősen tartott,óvatosan lefektetett az ágyára és a nadrágom gombjához nyúlt.Lassan lehúzta rólam,magamra húztam a takarót és fáradtan pislogtam rá,ujjai közt egy összehajtott papírt fogott,kíváncsian széthajtogatta és olvasni kezdte.
-Aha! Nem írtál dalt!-vetődött le mellém.-Miért nem akartad megmutatni?
Felültem és az ölébe másztam.
-Nem tudom.Nem rólam szól.
-Attól még nagyon jó lett.-puszilta meg a homlokom.-Holnap eljátszod nekem?
-Talán.-mosolyodtam el fáradtan.-Megyek lezuhanyzom.
Elővettem a szekrényéből a pizsamám és tiszta fehérneműt majd bevonultam a fürdőszobába,a hajamat egy laza kontyba kötöttem,szokatlanul gyorsan lezuhanyoztam,ennek oka pedig az volt,hogy állva el tudtam volna aludni.Visszacsoszogtam a szobába és be estem Harry mellé,még láttam ahogyan elővesz egy boxert és ő is bemegy zuhanyozni,de azt már nem tudom mikor feküdt be mellém.

6 megjegyzés:

  1. ezt a részt is imádom:3 remélem, hogy hamar jön az új rész:) és az új kinézet, kicsit jobban tetszik mint a régi^^

    VálaszTörlés
  2. jóóó:))) hamar a következőt:) És szerintem is szebb lett a blog*.*

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóóóóó:)) sztem is jó az új kinézet naon tetszik:) hamar kövit:D♥ xx

    VálaszTörlés
  4. Dejoooooo.*______*siess a köviveeel.!;))

    VálaszTörlés
  5. imádom nagyon jól írsz
    harry és nessa pedig annyira aranyosak :-*
    :D

    VálaszTörlés