2013. február 24., vasárnap

63.rész

Hey! :)
Meghoztam az új részt,de szerintem nem lett a legjobb,ezek csak olyan átkötő részek lesznek,mert nem szeretném összecsapni a történetet,úgyhogy még várni kell egy kicsit a nagy durranásra. :D
Hamarosan jelentkezem :)
Puszi: Nessa xx

Arcomat Harry oldalába fúrtam,éreztem,hogy figyel de ahhoz még túl lusta voltam,hogy kinyissam a szemem.Egyik karját a derekam köré fonta és megéreztem,ahogyan fürtjei finoman csiklandozzák az arcom,ajka megkereste az enyémet és lágy,finom reggeli csókot hagyott a számon. Ujjai többször végig szántották a hajam,majd megállapodtak a tarkómnál és finoman cirógatott. Apró puszikat hagyott az államtól felfelé haladva a bőrömön,számat mosolyra húztam és kinyitottam a szemeim.Az első dolog amit megpillantottam a szemtelenül csillogó zöld szempár volt.
-Jó reggelt.-köszöntött reggeli rekedtes hangján és még közelebb húzott magához.
Arcomat a nyakába fúrtam és elmormoltam egy jó reggeltett,kezét becsúsztatta a pizsama felsőm alá és a hátamat simogatta. Nem sokáig bírtam nem ránézni,adtam egy puszit a nyakára és elhúzódtam.
Furcsa volt egy másik szobában ébredni,az is furcsa volt,hogy amikor felébredek nem hallom lentről a fiúk hangját,amint épp vitatkoznak valami hülyeségen.
Az én cuccaim mellett,most rengeteg fiús dolog hevert, és jó érzéssel töltött el,hogy ez velem történik.
Hosszú percekig csak kíváncsian szemlélődtem a szobában,vagyis,a mi szobánkban.
-Éhes vagyok.-nevetett halkan és közelebb csúszott hozzám.
-Keljünk fel,és menjünk el vásárolni.
-De olyan jó itt melletted.
Ki simítottam a szeméből egy rakoncátlan göndör tincset és rámosolyogtam,karomat a fejem fölé emeltem és nagyot nyújtózkodtam.Ujjai a csuklóm köré fonódtak és pimasz mosollyal az arcán,fölém gördült.
-Azt mondtad éhes vagy.-pislogtam rá nagyokat.
Hümmögve magához ölelt és arcát elrejtette a hajamban,a tincseivel szórakoztam miközben ő beleszuszogott a nyakamba és percenként adott egy puszit.Felsóhajtott és nagy nehezen elengedett.

~Harry~

Ide-oda pakolásztam a polcokon,furcsa volt nem a megszokott szobámban ébredni,a dolgaim között nem véletlenül voltak ott Vanessa apróságai,és most már nem csak véletlenül vagy direkt,felkészültségből maradtak nálam a ruhái. Soha nem költöztem még össze egy barátnőmmel se,és való igaz,egyikőjükkel sem volt ilyen kapcsolatom mint vele. A kapcsolataim nagy része arról szólt,hogy ha összefutottunk adtam neki egy puszit,huzamosabb időre csak az ágyamban akartam tudni,de vele más...Tudunk beszélgetni,hülyéskedni,jól kijön a fiúkkal,aranyos,gyönyörű,és tökéletes.Számomra ő az a lány,akivel mindenféle gondolkodás és idegeskedés nélkül,bátran leélném az életem. Ő az,aki így szeret ahogy vagyok.
Szórakozottan előkaptam egy fehér pólót,nadrágot és egy sapkát, bekopogtam a fürdőszoba ajtaján és neki dőltem.
-Bejöhetek?-kérdeztem.
-Igen.-jött csilingelő hangja bentről.
El löktem magam az ajtótól és benyitottam,a lélegzetem elállt,egy törülközőt szorított magához,néhány tincséből csöpögött a víz,háttal állt nekem, a cuccaim kiestek a kezemből,ösztönösen léptem mögé,egyik kezemmel átöleltem a derekát,mutató ujjamat bele akasztottam a törülköző szélébe és finoman lejjebb húztam a hátán. Kuncogva nyúlt a tarkómhoz,fejemet a hátának döntöttem és apró csókokat adtam hófehér bőrére és az ott húzódó gödröcskékre.
-Gyönyörűm.-sóhajtottam és a hátáról áttértem a nyakára.
Hátra hajtotta a fejét és nyöszörögve markolt bele a hajamba,mosolyogva,kezemet a hátáról előre vezettem és ujjaimmal a nyakát simogattam.
-Harry,ne csináld...-sóhajtott.
-Uhmm,miért ne?-pimaszkodtam.-Senki nem zavarhat meg minket,különben sem ünnepeltük még meg,hogy összeköltöztünk.
Finom ujjai elgyengültek,a törülköző pedig lassan lefelé csúszott,viszont mielőtt bármit is megláttam volna,visszahúztam és előre léptem.
-Szemtelen vagy.-pihegett és megrovó pillantást küldött felém.
-Még nem fejeztem be.-vigyorogtam.-Különben is a te hibád,miért engedsz be amikor így vagy? Ez egy normális férfinak kész próbatétel.
-Próbára teszlek?-mosolygott.
-Nincs rá szó,hogy mennyire.-hajoltam az ajkaihoz.
Először csak lágyan kóstolgattam,finoman megharaptam,majd lejjebb haladtam,csípőmet hozzá nyomtam és a nyakára tértem. Két kézzel kapaszkodtam a derekába de mielőtt még jobban belemerültem volna, a mosógépen csörögi kezdett a telefonja.
-Ne vedd fel.-nyögtem panaszosan és közelebb húztam magamhoz.
-De Justin az.-simította meg az arcom.
Dünnyögve elengedtem,nyelvemet végig húztam a számon,ahogyan feljebb húzta magán a törülközőt és egyik kezével azt tartotta,a másikkal a telefonért nyúlt és kiviharzott a fürdőszobából.
Mosolyogva álltam be a zuhany alá,időközben visszajött,sajnos felöltözve,és míg én áztattam magam,ő mindenféle lányos dolgot csinált,elhúztam a kabin ajtaját és a szekrényből kivettem egy törülközőt.
-Mostantól a meztelenkedésemet is el kell viselned.-vigyorogtam és a derekam köré tekertem.
Csillogó szemeit rám emelte és elmosolyodott.
-Szabad levegőt venned.-hajoltam le hozzá és kuncogva megpusziltam.
-Nem olyan egyszerű.-nevetett és a haját csavargatta.
-Na látod,és amit én érzek amikor te csinálod ezt,az sokkal..szűkebb.-kutattam a megfelelő szó után.
Nevetve megrázta a fejét és visszafordult a tükörhöz.
-Mit mondott Justin?-dobtam le magamról a törülközőt és felhúztam a boxerem.
-Semmi különöset.
-Vanessa!-sóhajtottam.
Közelebb léptem hozzá és magam felé fordítottam,le sütötte a szemét és ujjaival a hasamra rajzolt apró mintákat,le vezette a V vonalamon,egészen a boxer széléig,majd újra fel,és finom ujjaival megállapodott az anyajegyeimen.
-Nagyjából azt amit te.Hogy ne hagyjam abba,de én már tényleg nem akarom ezt.
Megfogtam a kezét és elhúztam a hasamtól,ha be akarunk vásárolni,akkor nem szabad ezt csinálnia.Most nem. Sóhajtva húztam magamhoz egy ölelésre,de amilyen gyorsan elszomorodott,olyan gyorsan derült fel újra,és nagy puszit adott az arcomra.
Elengedtem és miközben figyeltem,ahogy egy szemceruzával anélkül húzza ki a szemét,hogy nem kap bele,nem kezd el könnyezni vagy bármi más veszélyes,amit egy ilyennel lehet csinálni,megtörténne,felvettem a pólómat és magamra rángattam a nadrágom.
A hajamat csak megráztam,és az ujjaimmal elrendezgettem az összegabalyodott tincseim majd a fejembe húztam egy sapkát és gondosan el igazgattam a hajam.
-Kész vagy?-pislogtam rá a tükörből.
-Aha.-bólintott,és vidáman mosolyogva,apró kezét az enyémbe csúsztatta.
Apró lábait egy lila tornacipőbe bújtatta,fel segítettem rá a kabátot és gyorsan én is felöltöztem. Az ujjaim között forgattam a kulcscsomót,míg ki értünk a kocsihoz,vagyis a kocsikhoz.Van egy pár...
Segítettem neki beszállni a Range Roverbe,majd én is beugrottam és egy távirányítóval kinyitottam a kaput.
-Hova menjünk először?-pillantottam rá.
-Postára.-szorongatta elfehéredő ujjakkal a táskáját.
Egyik kezét le feszegettem róla és váltóra tettem,rá pedig az én kezemet,és miközben tekintetem az útra szegeztem,megnyugtatóan próbáltam simogatni a kezét. Tudtam,hogy fél,nagy dologra készülünk és az anyukájának nem épp vagyok a szíve csücske.Idegesen nyitotta ki az ajtót,miután lefékeztem az épület előtt,kivette a táskájából a megcímezett borítékot,de mielőtt ki ugrott volna,megfogtam a kezét és visszahúztam.
-Szeretlek.-nyomtam lágy puszit az ajkaira.
Beletúrt a hajamba és nagyot sóhajtva húzott közelebb magához.
-Én is.
Figyeltem ahogy kiszáll,hátradőltem az ülésen miközben ő a nagy postaládához lépett és belecsúsztatta a borítékot,megkönnyebbülten mosolyogva ült vissza mellém.
-Jól vagy?-fürkésztem az arcát,hátha valamilyen érzelmet le tudok róla olvasni.
-Soha nem voltam még jobban.-nevetett.
Mosolyogva megráztam a fejem és kiálltam a parkolóból.
-Ejnye,milyen szófogadatlan kislány vagy.
-Maradhatok csendbe is,de akkor el kell köszönnünk egymástól.-biggyesztette le az alsó ajkát.
-Szeretem a rossz kislányokat.-húztam össze a szemöldököm.
Az ajkába harapott,az arca rózsaszínes lett és lehajtotta a fejét. Szeretem zavarba hozni,aranyos.
Behajtottam a Tesco parkolójába és üres helyért kanyarogtam,egy fehér autó épp akkor állt ki én pedig sietősen beálltam a megüresedett helyre,megelőzve egy igencsak szitkozódható pasast.
Kiugrottam és sietősen megkerültem a kocsit,kinyitottam neki az ajtót,a kezemet nyújtottam amit mosolyogva elfogadott.
-Hölgyem.-emeltem ki,és egy puszit nyomtam a kézfejére.
Nevetve lábujjhegyre állt és pusziért nyújtózkodott,elkaptam a derekát és magamhoz öleltem.
-Menjünk.-nevetett rám és még egy puszit adott az arcomra.
Becsaptam az ajtót és bezártam a kulcsomon lévő kis gombbal,megfogtam a kezét,szereztünk egy bevásárló kocsit és bementünk.
-Nem lesz ebből baj?-bújt közelebb és görcsösen szorította a kezem,amikor meglátott egy vásárolgató lány csoportot.
-Nem.-pusziltam meg a homlokát.
Egyik kezemet a derekára tettem,a másikkal a bevásárló kocsit toltam,és megpróbáltam a legkevesebb feltűnést kelteni,ami elég nehezen ment a hajam miatt,mivel én voltam az egyedüli az egész üzletben,aki ilyen fürtökkel a fején kóválygott.
-Úristen!-sikított fel valaki mögöttünk.
Ijedten nézett rám és közelebb húzódott,nemsokára egy csapat lány indult el felénk.
-Sziasztok.-mosolyogtam.
Egymást lökdösve jöttek közelebb,papírokat dugtak az orrom alá és a telefonjukkal fényképeztek.
-Vegyél még ami kell.-fordultam Vanessa felé.-Mindjárt megyek utánad.
Nem kerülték el a figyelmem,a szúrós pillantások,de nem foglalkoztam velük,csak óvatosan segítettem neki ki durakodni az eléggé nagy társaságból. Készségesen fordultam a lányok felé és a combomon megtámaszkodva aláfirkantottam az orrom alá tolt papírokat.

~Vanessa~

-Ne haragudj.-fogta meg valaki a vállam.
Ijedten fordultam hátra és szembe néztem az előttem álló szőke lányra.
-Igen?
-Te vagy Vanessa Smith?
-Igen,én vagyok.-harapdáltam az ajkamat.
Elsőként valami csúnyára számítottam,ami miatt megállított,a második verzió,hogy itt van-e Harry,vagy más One Direction tag,de erre nem számítottam.
-Kaphatnék egy aláírást?
-Tőlem?-nyitottam nagyra a szemeim.
Szégyenlősen mosolyogva bólintott.
-Igen.
-Hogyne.-dadogtam és a táskámban valami aláírható dolog után kezdtem kutatni.
Felém nyújtott egy cetlit,elvettem tőle és aláírtam.
-Köszönöm.-ugrándozott.
Rá mosolyogtam,Harry megjelent a sor legvégén,amikor meglátott kissé gondterhelten,sietős léptekkel közeledett felénk.
A lány tágra nyílt szemekkel figyelte őt.
-Harry Styles.-suttogta.
-Szia.-cövekelt le mellettem Harry és az arcát fürkészte.
-Le-lehetne veletek képet?-harapdálta idegesen a száját.
-Persze.-vigyorgott.
-Lefényképezlek titeket.-nyúltam a telefonért.
-Szeretném ha te is rajta lennél.-nézett rám nagy barna szemeivel.
Harry a száját önelégült vigyorra húzta,elvette tőle a telefont és egy mellettünk elhaladó vásárlót udvariasan megkért,hogy fényképezzen le minket.
-Köszönöm.-hálálkodott.
-Szívesen.-mondtuk egyszerre.
-Sziasztok.-integetett szégyenlősen.
-Szia.
Hosszú percekig néztem utána,ő az első Directioner,aki a dal megjelenése óta nem nézett rám úgy,mintha valami hatalmas bűncselekményt követtem volna el,hanem aláírást és képet kért.
Kábán fogtam meg Harry kezét és követtem az italokhoz.
-Mégis,mennyire nagy bulit akar Louis?-pillantottam rá.
Egy üveg Jack Daniels-t tett a kocsiba,és arrébb lépett,hogy kiválassza a következő italt.
-Nem tudom.Nem lesz túl nagy,szerintem csak eljönnek a srácok,hozzák a barátnőiket és majd kitalálunk valamit.-vonta meg a vállát.-De azért pia mindig kell.
-Ki gondolta volna.-nevettem.
4 üveg alkohollal,és 3 üveg üdítővel távoztunk a sorból.
-Minden megvan?-nézett összehúzott szemmel a kosárba.
-Müzli,kakaópor,kenyér,tej,tészta.-soroltam.-Joghurt,tojás,liszt,cukor,kávé,banán és még nagy csomó gyümölcs meg zöldség.Éhen halni már nem fogunk.
-Neked nem kell valami?-hajolt közelebb és apró puszit adott az arcomra.
Megráztam a fejem és mosolyogva közelebb léptem hozzá.
Miután fizettünk,megkerestük a kocsit és mindent bepakoltunk a csomagtartóba.
-Harry?-néztem fel rá.
-Hmm?
-Nem mehetünk el egy kicsit a fiúkhoz?
-De,hogyne.-nevetett és cuppanós puszit nyomott az arcomra.
Le csapta a csomagtartó tetejét és segített beszállni a nagy autóba,az ablakból figyeltem ahogyan megkerüli a kocsit. A szél az arcába fújta a haját,két kézzel söpörte ki és beugrott mellém,alig huppant le,a szélvédőn megjelent az első esőcsepp,és egyre szaporábban követte a többi.
Az utat végig fészkelődtem,valószínűleg az állandó mocorgásommal az őrületbe kergettem Harryt.
-Baby,egy napja nem láttad őket.-nevetett.-Nem lesz semmi.
-Tudom.De akkor is hiányoztak.
Alig ért be az utcába,már a sarkon kikapcsoltam a biztonsági övet és a lábaimat ide-oda lóbáltam.A feljáróra kanyarodott,ahogy leállította a kocsit,feltéptem az ajtót és kiugrottam. A kapucnimat a fejembe húztam és átrohantam a kerten,feltéptem az ajtót,egyenesen Zaynbe ütköztem.
-Vas happenin?!-kiáltottam és a nyakába ugrottam.
Meg tántorodott de nevetve elkapott és magához ölelt.
-Mi ez a ricsaj?-jött beljebb Louis hangja,majd ő is megjelent,a háta mögött Niallel és Liammel.
Elengedtem Zaynt és közéjük vágódtam,1 nap után kb annyira hiányoztak,mintha egy éve nem láttam volna őket.

18 megjegyzés:

  1. Jó rész, imádom ezt a blogot ♥

    VálaszTörlés
  2. A legeslegjobb vagy! Imádlak és a történetedet is! Sajnálom, hogy pár részhez nem írtam, remélem nem haragszol:) Nos.. várom a folytatást! <33

    xx, Cher B.

    VálaszTörlés
  3. jövök a szokásos kommentemmel, hogy imádom, és a várom a következőt, szóval nagyon imádom és nagyon várom a következőt:D♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett*________*<3 egyzserűen imádom.!:) nagyon várom a következőt..!:DD kár, hogy csak 100 rész lesz:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) indítok majd másik blogot helyette ;) ♥

      Törlés
  5. Imádom imádom<3<3 Siess!! xx

    VálaszTörlés
  6. nekem ez is tetszett,nem igazán részletezném,hisz mindig csak ugyanazt tudnám leírni;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon király lett ! Mikor lesz kövi ???? Már nagyonvárom

    VálaszTörlés
  8. ÁÁÁ fantasztikus lett én már mást nem is tudok mostanába írni:)) Kínáncsi vagyok mit találtál ki nagyon várom a kövit*-* siess^^♥ xx

    VálaszTörlés
  9. Szia!Nagyon jó lett*-*
    Egyszerűen nem tudom leírni hogy milyen jól írsz:))
    nem tudok már mondani csak hogy hamar kövit:D<3
    Puszi Liza:*

    VálaszTörlés