2013. február 27., szerda

64.rész

Izgatottan,teljesen felpörögve rohangásztam össze-vissza a házban. A tegnap,szépen bepakolt ruháim,most mind az ágyra voltak dobálva,Harry pedig teljesen letaglózva,értetlen arccal nézte,amint idegesen durkálok a ruhák között.
-Mond csak.-mosolyodott el.-Kinek akarsz kiöltözni?-pásztázott szemeivel,egy kezemben tartott fekete,strasszkövekkel kirakott miniruhát.
Hümmögve dobtam a többi közé,Harry rosszallóan vigyorogva,a fejét csóválva felállt,könnyedén felemelt és arrébb tett a szekrénytől. Be dugta a fejét a maradék felakasztott ruha közé és ide-oda tologatta a vállfákat.
-Vedd fel ezt.-emelt ki egy fekete cicanadrágot,és egy fehér,hosszított pólót.
Először engem,majd a ruhát méregette és felém nyújtotta.
-Nem tudom mibe jönnek a lányok.-húztam el a szám.
Nevetve arrébb tette a kiválasztott ruhát és elkapta a derekam.
-Akkor vedd fel az én pólómat,tegyél a derekadra egy övet és tőlem bugyiban is mászkálhatsz.-dörmögte a fülembe.
-Gondoltam,hogy neked úgy is jó lesz.-bújtam a mellkasához.
-Nekik is.-nyomott puszit az arcomra.-Nem értelek,a fiúknak pizsamában is Nessa vagy,hidd el,hogy nem azt fogják kritizálni,hogy milyen ruhában vagy.Mindenhogy láttak már.
-Tényleg?-vontam fel a szemöldököm?
-Na jó,nem mindenhogy,mert egy lehetőség az marad nekem,de...érted.-nevetett.
-Aha,azt hiszem.-túrtam hátra a hajam.-Úgy döntöttem,hogy ilyen nagyon szexi fekete fehérnemű szettben fogok mászkálni,harisnyakötővel.
-Uhm,van olyanod?-csillant fel a szeme.
-Talán.
-Azt is hagyd meg nekem.-pislogott nagyokat.-Légyszi.
-Másnak nem is mutatnám meg.-fordultam vissza a szekrény felé.
-Remélem.-fonta kezeit a derekam köré és édes puszit adott az arcomra.
Végül maradtam annál,amit Harry választott ki. Az ágyon ülve bújtattam bele a nadrágba a lábaim,a tükörben,felhúzott orral,fintorogva állapítottam meg,hogy híztam.
-Mire vállalkoztam én!-temette arcát a kezébe és röhögve dőlt hátra az ágyon.
Percekig forgolódtam jobbra-balra,előre-hátra,és akármilyen szemszögből néztem magam,a hasamra igenis híztam.Egy ponton olyan,mintha úszógumim lenne,blah. Szerencsére,még épp hogy csak november van,nyárig van időm ezt ledolgozni,de akkor is. Fúj..
-Hagyd már abba!-röhögött ki.
-De..-kezdtem.
-Nincs de!-emelte fel a kezét.-Tökéletes vagy.
-Nem.-toporzékoltam.-Nézd!-tapasztottam kezemet arra a területre,ahol szerintem híztam.-Fúj!
-Te megőrültél.-nevetett még hangosabban.
Durcásan felkaptam az ágyról a pólót,felvettem és a fürdőszobába mentem.A tükörből a morcos fejem köszönt vissza,ki húztam a hajamból a gumit és az ujjaimmal szétborzoltam. Gondosan kifésültem a hajam,
el szórakoztam a sminkem készítésével,lemostam,újra csináltam,végül a szememet kihúztam egy fekete szemceruzával és a pilláimat átpödörtem a szempillaspirállal,a számra pedig epres szájfényt kentem.
Amikor visszamentem a szobába,Harry még mindig az ágyon terpeszkedett és unottan kapcsolgatta a tévét.
-Idejössz?-tárta ki a karját.
Ki tudna ennek ellenállni? Hát én nem.
Be bújtam a karjai közé,fejemet a mellkasára hajtottam,ujjaival a hátamat simogatta,majd fel vezette a kezét és az állam alá nyúlt. Ajkai lágyan simultak az enyémre,hümmögve húzott magához közelebb,beletúrt a hajamba és elmosolyodott.
-Ez finom.-húzta végig nyelvét az alsó ajkamon.
Kuncogva hajoltam közelebb,a hajam előre esett,és a vállára omlott.A csengő hangjára rebbentünk szét.
-Megjött Louis bácsi!-hangzott lentről az ordítás.
Tipikus Louis,csenget,de nem várja meg míg ajtót nyit valaki hanem egyből ordítozik.
Hirtelen felültem,le simítottam a hajam és követtem Harryt,aki már komótosan ki lépdelt a szobából.
-Sziasztok!-üvöltöttem a lépcső tetejéről és a rövid utat futva tettem meg és a szőke fiút majdnem felborítottam az érkezésemmel.
-Szia!-nevetett.
Egy ideig a nyakába csimpaszkodtam,őt követték szép sorjában a többiek,míg én mindegyikőjüket megölelgettem Harry pacsizott velük.
-Csajok?-pislogtam körbe.
-Később jönnek.-indult a konyha felé Niall.-Van valami kaja?
-A hűtőben van süti.-kacsintott rá Harry.
Niall kék szemei élénkebben kezdtek csillogni,feltépte a hűtőajtót és diadalmasan kiemelte a habos sütiket.
-Uu.-kapott elő a fiúkból egy villát.
-Ne edd meg mindet!-utasította Liam.
-Mé'?-nyammogott teli szájjal.
Nem lepődnék meg,ha Niall bevágna 15 szelet sütit.
-Mert én is akarok belőle.-közölte vele.
Beljebb tereltem a fiúkat, Liam megdicsérte a házat,hogy szépen berendezkedtünk,pedig nem változtattunk szinte semmin. Niall már a második szelet sütit termelte be,direkt többet hoztunk,gondoltunk az ír haspókra.
-Ez mind nagyon szép,de engem a szobátok érdekel.-mondta karba tett kézzel,huncutul vigyorogva Louis.-Egyben van még?
-Fogd vissza magad.-bökte lazán oldalba Zayn.
Kezdtem pánikolni,a szobában úgy vannak a ruháim,ahogy hagytuk. Szétdobálva...
-Aha,csak Nessa problémázott a ruhákon,ezért kicsit kupi van.-vont közelebb magához Harry és puszit nyomott az fejem búbjára.
-Én is ezt mondanám.-méregetett minket Lou.
-Egy kicsit.-hümmögtem.
-Harry!-csapott a vállára Zayn.
-Olyan hamar felnőnek.-húzta fel az orrát Louis és sírást színlelt.
-Jajj Boo Bear! Neem!-ugrott rá Harry.
-Ez tök finom.-hallatszott a konyhából Niall nyammogása.
Elmosolyodtam,annak ellenére,hogy pár órája beugrottunk hozzájuk,már hiányoztak,és jó volt,hogy nálunk vannak. A csengő hangjára a pillanatnyi elbambulásból kizökkentem,és ki tártam az ajtót.
-Sziasztok!-tártam ki az ajtót,miközben egyik lábamról a másikra álltam.
Mindenkit puszival és öleléssel köszöntöttem.
-Hű.-tátotta el a száját Chelsea.
Mosolyogva lépkedtem beljebb,nyomomban velük. Talán tényleg én reagáltam túl az egészet,mindenki teljesen hétköznapian volt felöltözve,kezükben egy táska volt a dolgaikkal.
-De nagy ez a ház.-nézett körbe Chels.
Niall mögé lépett,a szája elé tette a mutató ujját,hogy maradjunk csendbe,de elég nehezen fojtottam el a nevetésem,mert az ír fiú szája körbe tejszínhabos volt.Kezét Chelsea szeme elé tette,a barátnőm értetlen fejjel tapogatta a kezét,majd elmosolyodott.
-Niall?
-Honnan tudtad?-toporzékolt a szőkeség.
Megvonta a vállát,és megölelték egymást.
-Mutatunk valamit.-fogta meg a kezem Harry.
Értetlenül követtem,a tévé elé sétált,hozzám hasonlóan a többi lány sem tudott semmit.
-Üljetek le!-tapsolt Louis.
Le ültem Eleanor és Perrie közé,összevont szemöldökkel néztem,ahogyan Louis(!) kifelé fordította a tévét és valamit kotorászott hátul.
-Oldalt van.-mutogatott Harry.
Louis be dugott a tévébe egy pendrive-ot,a távirányítóval nyomkodtak valamit. Zayn elhúzta a függönyöket és leültek mellénk.
Mit sem sejtve,figyeltem ahogyan Lou gyakorlottan nyomkodja a távirányítót,Harry hátulról átölelt és fejét a vállamra hajtotta.
A tévében elindult,egy számomra ismeretlen dallam,megjelent Harry arca,amint épp aludt(?) őt követték a többiek,majd Liam énekelni kezdett. Csillogó szemekkel néztem,ahogyan mindannyian kidugják a fejüket egy sátorból majd kiesnek belőle, Zayn kezdett énekelni,körben ültek,Niall gitározott,majd valahonnan lefelé haladva,együtt énekeltek. Mindannyian nevettünk,amikor Louis egy kötélről egy tóba ugrott,ruhástól! Ezután pedig bemutatta a bámulatosan biztonságos vezetését. Színes labdákban szerencsétlenkedtek a tónak a tetején,míg Harry egy csónakból ülve ki nevette őket, Niall a szólója közben gitározott,ezután jött egy esti jelenet,rengeteg lánnyal,ahol fociztak,közös,új táncukat is bemutatták,majd újra nappal,ahol félmeztelenül,egy medencében hülyéskedtek.
Amint a tévéképernyő elsötétült,mindannyian csendben meredtünk magunk elé.A dal járt az eszembe,látni akartam még egyszer a klipet. Nincs rá más szó,se a dalra,se a klipre,és főleg a srácokra,csak,hogy tökéletes...
-Na?-pislogott körbe Niall.
Egyszerre kezdtünk beszélni,de semmit nem lehetett kivenni belőle.
-Örülünk,hogy tetszik.-nevetett Zayn és puszit nyomott Perrie arcára.
Döbbenten ültem Harry karjai között,zöld szemeivel kíváncsian méregette az arcom,ki vettem a távirányítót Lou kezéből,és újra indítottam. Amint vége lett,ismét.
-Tetszik?-nevetett Harry.
Hátra fordultam,a kezem közé vettem az arcát,és olyan hirtelen csókoltam meg,hogy elvesztette az egyensúlyát és hátra borultunk.
Mindenki rajtunk nevetett,Harry nem zavartatta magát,kezeit a derekam köré fonta és feljebb húzott. Vigyorogva megfogta a derekam,és lazán felemelt.
-Tegyél le!-kerekedtek el a szemeim.
-Ejnye,Harry! A lányokkal nem szabad súlyzózni! Ne vagánykodj!-csóválta a fejét Zayn.
-Tudod mit mondott?-eresztett le a göndör és felháborodottan,az ölében velem,felült.
-Psszt!-pisszegtem le,és a szája elé tettem a kezem.
Oldalba bökött,összerándultam és oldalra dőltem,kihasználta a pillanatot és csikizni kezdett.
-Nee!-vonaglottam nevetve alatta.-Liaaam! Segíts!
-Miért pont ő?-értetlenkedett Louis.
-Te segítenél neki?-fogta meg a kezem és egy határozott mozdulattal,kihúzott Harry kezei közül.
-Hmm.Nem.-vigyorgott.
-Áruló.-nyújtotta ki a nyelvét Harry.
-Kértek valamit?-tápászkodtam fel a földről.-Van süti,kivéve ha Niall megette mindet,mert akkor nincs.-rendezgettem a hajamat.
-Nem ettem meg mindet!-hördült fel a szőkeség.
-Komolyan?Beteg vagy?-tette kezét a homlokára Zayn.
-Haha.-fintorgott.
A Live While We're Young-ot dúdolva léptem be a konyhába Daniellel.Miközben a sütiket egy tányérra rendezgettem,ő felült a konyha pultra és a lábát lóbálva figyelt.
-Szépen berendezkedtetek.-mosolygott.-Nem hittem volna,hogy Harry egyszer megkomolyodik.
-Nem komolyodott meg.-nevettem.
-Jó,tudom.Nem úgy értettem.
-Tudom,hogy értetted.-mosolyogtam rá.
-Mi újság a CD-vel? Mikor hallhatjuk?
Danielle,semmit sem sejtve,hozta fel azt a dolgot,amiről egyáltalán nem akartam beszélni.
-Hát.-hajtottam le a fejem.-Ha Harryt megkéred,biztos megmutatja. Az a CD csak neki lesz meg.
-Tessék?-köhögött.-Miért?
-Hát..-túrtam hátra a hajam.-Mert a Beautiful elég nagy,felháborodást váltott ki.-nyeltem nagyot.
-Ne!-ugrott le a pultról.-Ne add fel az álmaid kislányok miatt!
-Dan...
-Vanessa! Komolyan mondom! Az utálkozásra majdnem ráment a kapcsolatom,nem szabad,hogy ez veletek is megtörténjen!
-Nem fog. De,most utálnak mert azt hiszik,hogy kihasználom a fiúkat.-motyogtam.
-Had higgyék! Majd rájönnek,hogy ez nem igaz.
-Nem bírom elviselni ha utálnak.-huppantam le a székre.-És nem is akarok sztár lenni,szeretek énekelni,szeretném,ha szeretnének. De nem vágyom rengeteg pénzre,luxus kocsikra,tömérdek házra,nekem elég ha Harry meg ti szerettek.
-Értem.-ölelt át.-De miattuk ne engedd el az álmaid,és főleg ne Harryt.
-Nem!-hőköltem hátra.-Őt soha.
Elmosolyodott és felvett két tányért az asztalról,kezemben két üveggel követtem őt. Több tányért és üveget nem kellett kihordanunk,megtalálták őket,és a nappaliban lehuppanva betermelték.
-Egyél!-bökött meg a villájával Harry.-Ha nem eszel nem nő meg a babánk!
Nagyra nyílt szemekkel meredtek ránk,Louis kiköpte a félig megrágott falatot és elnyílt szájjal bámult,de én tudtam mire megy ki a játék.
-Mondtam,hogy híztam!-fordítottam neki hátat.
-Vanessa?-motyogott Liam.
-Nem várok babát!-tettem fel a kezem.-Harry piszkál,mert híztam.
-De nem híztál!-hadonászott a villájával.-Csak húzom az agyad.
-Hú.-fújta ki hangosan a levegőt Zayn.-Már megijedtem.-túrt a hajába.
-Most komolyan? 18 évesen nem tervezek gyereket.-kacagott fel mellettem a göndör.
-Őrült.-vágott az arcába egy párnát Louis.-Ne ijesztgess!
-Azt.-mutatott Niall,Louis tányérján a félig megevett darabra.
-Ne mond,hogy meg akarod enni!-nézett rá fintorogva Perrie.
-Nem hagytad,hogy befejezzem.-emelte fel a fejét.-Szóval. Azt,még én se vagyok hajlandó megenni!
-Vérig lettem sértve.-grimaszolt Lou.
Eleanorral összeszedtem a tányérokat,a mosogatóba tettük,azzal a céllal,hogy holnap elmosogatunk.
Mire visszaértünk,a fiúk már bontogatták az első Jack Daniells-t. Eleanor mellettem rosszallóan rázta a fejét,amint Louis kikapta a felbontott üveget Zayn kezéből,és meghúzta.
-Szabad ilyet innom?-nézett rám kisfiús mosollyal Harry és az üveget kicsit meglökte,így Louis magára borította a piát.
-Papucs.-horkantottak fel egyszerre.
-Idióta.-kapta le magáról a pólóját Louis és Harry arcába nyomta.
-Ne vetkőzz már!-ugrott a fiú hátára Eleanor.
-Még nincs is berúgva,de már most ezt csinálja.-rázta a fejét Liam.
-Liam.-játszotta a meghatódottat Zayn.-Milyen szépen mondtad. MÉG!
El vette Harrytől az üveget,és azzal együtt ő is meghúzta.
-Na!-toporzékolt Niall.-Nekem is add ide!
-Mi lesz még itt.-sóhajtott Dan.
-Játszunk felelsz vagy merszet.-vigyorgott körbe Lou.-Idd meg azt,Niall!-bökött az üvegre amiben még lötyögött egy kevés.
-Jó.-vonogatta a vállát,és ki itta a maradék alkoholt.
-Úristen.-fogta a fejét nevetve Pezz.-Egy üveget megittak négyen!
Harry pedig már bontotta is fel a következőt. Hosszú,és izgalmas estének nézünk elébe...

20 megjegyzés:

  1. haha ez vicces volt :DD nagyon jó lett :D
    mikor lesz következő?? <3

    VálaszTörlés
  2. Imádom*-* Mikor lesz a következő?♥

    VálaszTörlés
  3. Imádom <3 Mikor hozod a kövit?:))
    Siess:) xx

    VálaszTörlés
  4. hát ezen a részen nagyon jót nevettem!:DD tetszik:3 várom a következőt nagyon:3♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon király! Remélem egyszer majd becsúszik egy kis csöpség:) Siess a kövivel!:D

    VálaszTörlés
  6. jujujuuuuuj alig várom a felelsz vagy merszet :33 annyira jól írsz !! IMÁDLAK NESSAAAA!!!!!! xx

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁ ez a felelsz vagy mersz érdekes lesz:DD imádom hamar kövit^^<3 xx

    VálaszTörlés
  8. Sziaa:) tenyleg nagyon jo lett:) siess a kovivel.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Köszönöm,igyekszem,holnap vagy ma lesz új rész! :)

      Törlés
  9. Szia :) nem rég kezdtem olvasni és még nem értem a végére de van egy olyan érzésem, hogy baba van a háttérben és nem hízás, mert furcsa mód AZ a bizonyos egy hét kimarad egy jó ideje.. :D ne szedjétek le a fejem még csak ennél a résznél tartok ezért nem tudom mi vár még rám :) de nagyon jól írsz, imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem árulnék el akkor semmit sem a folytatással kapcsolatban, de nagyon örülök neki, hogy nem olvastál előre. :)
      Köszönöm! :) <3

      Törlés