2013. június 26., szerda

Eredményhirdetés!

Jó reggelt! :)
Bár még pizsamában üldögélek, én sem tudtam tovább várni, így már most kiteszem a novellaverseny eredményét. DE! egy nagyon fontos dolog: Nem szeretnék senkit sem megbántani, mindannyian csodás novellát írtatok és nagyon nehéz volt döntenem, többeket nem akartam díjazatlanul hagyni, de aztán rájöttem, hogy nem adhatok mindenkinek különdíjat. Azt hiszem helyesen döntöttem, a novellák és a két beküldött videó is hamarosan kikerül egy új oldalra, ahol bármikor, bárki megtekintheti őket. 
A képekről szeretnék még szót ejteni, nem igazán vagyok otthon az ilyen szerkesztős dolgokban, most először csináltam ilyet, ha nagyon bénának találjátok őket írjatok és egy nálam jóval gyakorlottabb szerkesztőt megkérek, hogy csináljon új okleveleket. Próbáltam mindenkinek a novellájához illő képet csinálni. :)
Nem is szaporítanám tovább a szót, jöjjenek a díjazottak! :)


3. helyezett
lilosa- You're my best friend! c. novellája

2. helyezett
Blair Lace-Independent Princess

1. helyezés
kriszty96-Csinos kis hazugságok


Mindenkinek gratulálok!
 A nyerteseket megkérem, hogy a bejegyzés alá linkeljék be nekem a blogot amire kritikát kérnek.
Végül, de nem utolsó sorban, ide is kiteszem a videóversenyre jelentkezőknek járó emléklapokat.




A novellákat és a beérkezett 2 videót a délután folyamán közzé teszem! 
Nessa. xx

8 megjegyzés:

  1. Úramisten! *-* Köszönöm szépen Nessa! El sem hiszed mennyire örülök ^^
    Itt van a blogom: http://lovestorywithamy.blog.neon.hu/
    Az oklevél pedig nagyon tetszik, még egyszer köszönöm <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magadnak köszönd! :)
      Küldeni fogom a kritikát.

      Törlés
  2. Gratula mindenkinek :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyesek voltatok!Gratulálok!♥

    VálaszTörlés
  4. Drága Nessa!
    El sem hiszed mennyire örülök ennek! Nem gondoltam volna, hogy első helyezést fogok elérni, s ezért most nagyon hálás vagyok neked! Itt van a blog melyre szeretnék kritikát kérni: http://csinoskishazug.blogspot.hu/ (Ez az amihez a novella is kapcsolódik) Még egyszer nagyon, nagyon szépen köszönöm. A képek pedig fantasztikusak lettek!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Magadnak köszönd, nagyon tetszett a novellád! :)
      Hamarosan küldöm a kritikát.

      Törlés
  5. Kedves Nessa!
    Azt hittem képzelődök mikor elolvastam, hogy nekem jutalmaztad a második helyezést, de többszöri újraolvasás után szembesültem azzal, hogy bizony mindez valós.
    Köszönöm szépen a lehetőséget, a jutalmat, s ezúton is szeretnék gratulálni a blogod tökéletes történetéhez!
    A blogom, amelyhez a kritikát kérném: http://iwannabelast.blogspot.hu/

    Még egyszer köszönöm! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Magadnak köszönd!
      Köszönöm szépen, hamarosan küldöm a kritikát! :)

      Törlés