2013. június 27., csütörtök

Epilógus

Sziasztok! :)
Hát, ez is elérkezett. Az utolsó rész ezen a blogon, amivel befejezem Harry és Vanessa történetét.
Fáj a szívem, hiányozni fog, hogy róluk írjak, de egyszer mindennek vége lesz, ennek pedig most jött el. Ez az első One Direction fanfiction-öm, sokáig remélni sem mertem, hogy ennyien fogjátok olvasni, szeretni ezt az egyszerű kis történetet. Most még nem lelkiznék, pár nap múlva itt is lesz egy külön búcsúzós bejegyzés, mint a már befejezett blogomon.
Remélem velem lesztek a hamarosan induló új blogmon, és a jelenleg is futó történetemnél. Szeretettel várom a régi, és az új olvasókat. 
Hamarosan jelentkezem. 
Mindent köszönök nektek, hihetetlenek vagytok! 

~Vanessa~

Csak egy átlagos reggel volt, semmi sem változott.
A lábai a takaró alatt ugyanúgy beférkőztek az én lábaim közé, arcát ugyanúgy a nyakamba fúrta, göndör haja ugyanúgy kócosan üldögélt a fején, a szuszogása sem változott semmit. Még nem ébredtem fel teljesen, túlságosan ragaszkodtam az alvás okozta nyugalomhoz és a kettesben töltött édes pillanatokhoz. Sokat jelentett, hogy ugyanúgy ölelt ahogyan évekkel ezelőtt, néha képes volt ugyanolyan gyerekesen könyörögni egy csókért, nem változtunk, még én sem érzem magam felnőttnek, az ő arca sem borostás, talán a vonásai lettek egy cseppet markánsabbak az eltelt évek alatt. Nem változott, gyerekes volt, néha eljátszotta a sértődöttet, a perverz gondolatai is megmaradtak, csak már halkabban suttogta a fülembe a reggelinél. Egy 6 évesnek kifinomult hallása van az apuci által termelt, általa ,,butaságnak" titulált dolgokra. 
Érzékeltem, ahogyan lassan megmozdul és a fejét felemeli a vállam hajlatából, éberebb lettem de nem nyitottam ki a szemeim, jobban bújtam a mellkasához és mélyen magamba szívtam az illatát. Ez sem változott, ahogyan az sem, hogy csak egy alsónadrágot viselt. A fejét visszaejtette a párnára és izmos karjait körém fonta, ajkait éreztem a homlokomon és már erősebben kellett magamra parancsolnom, hogy ne zökkenjek ki teljesen az álomvilágomból. Ébren voltam, de a gondolataim messze jártak.
A testem ragaszkodott ahhoz, hogy egy kicsit élvezzem az érintéseit és jól tudtam, hogy reggelente mindig megszeretget egy kicsit, sokszor használtam fel a színészi képességeim és tettettem alvást, amikor csókokat hagyott az arcomon és a vállamon. Ezek a dolgok jót tettek a testemnek és a lelkemnek is, tudtam, hogy a szerelmünk egy percre sem ingott meg és ugyanúgy tombol, ahogyan Justin előtt. Ezt bebizonyította a reggelente csak, és kizárólag ,,apás" bögréből kakaót iszogató kislány, aki egyre többet vitatkozott az idősebb gyerekünkkel. Egy 6 és egy 4 éves néha összeférhetetlen tud lenni, de ők így imádni valóak. 
A lábaim feljebb húztam amikor az ajkát hosszabb ideig hagyta az enyémen, halkan nevetett magában és apró csókokat hagyott az arcomon, majd az ujjaival a hajam simogatta míg én a mellkasán szuszogtam.
-Tudom ám, hogy ébren vagy.-nevetett halkan.
Felhúztam az orrom és ráhunyorogtam, az állam megtámasztottam a mellkasán és egy ideig csak csendesen csodáltam a szájának édes vonalát.
-Szeretem ha ezt csinálod.-csúsztam feljebb és az arcom ezúttal én rejtettem el a nyaka és a válla közti helyen.
-És éberebb pillanataidban nem csókollak meg, ugye?
-De az olyan édes, amikor azt hiszed, hogy alszom.-haraptam az ajkamba és ismét ránéztem.
Évek óta az enyém, és a szívem még mindig megőrül amikor reggel kinyitom a szemem és az ő angyali arcával találom szembe magam. 
-Most lelepleztem magam.-biggyesztettem le a szám. 
-Nem számít, majd figyelmen kívül hagyom.-nevetett.
-Nem hagyhatnád most is figyelmen kívül?
-Meglátjuk mit tehetek.-hajolt felém.
A szívem meglódult és mohón hajoltam én is felé, minden alkalommal amikor megcsókol egy másik világba jutok. Nem tudom, most mi lenne velem, ha Macey nem szól neki és ő nem talál rám, valószínűleg magányos lennék és Justint megfosztottam volna egy ilyen csodás apukától. Az izmai megfeszültek egy pillanatra, feljebb támaszkodott és fölém hajolva folytatta a munkáját. 
-Jobb ébren lenni.-sóhajtottam.
Elmosolyodott, a száját még egy rövid percre az enyémhez nyomta majd az orrát hozzá dörgölte az enyémhez és a fejét jobbra-balra kezdte mozgatni. Felnevettem, a mutatóujját a szám elé tette és vigyorogva pillantott az ajtó felé.
-Kukkolóink vannak.-suttogott, és megpuszilta az orrom hegyét.
Vigyorogva pislogott az ajtó felé, a derekamnál fogva húzott magához és az ajtóra pislogott, ami lassan kezdett kinyílni, és egy hosszú barna hajú kislány dugta be rajta a fejét.
-Sziasztok.-mosolygott szégyenlősen, beljebb tipegett, az ajtót pedig halkan becsukta maga után.
-Hello, tündérkém.-tárta ki a karjait.
Hannah óvatosan bemászott közénk és Harry karjai közé bújt. Tudtam, hogy szeret, de ő inkább apásabb volt, míg Justin gyakrabban legyeskedett körülöttem.
-Szia, anyu.-nyomott puszit az arcomra.
Büszkén simítottam meg az arcát és én is felültem.
A haja kissé kócosan borította a hátát és a vállát, zöld szemeivel ártatlanul fürkészte a szobát és Harry mellkasához simult.
-Bebújsz egy kicsit közénk?-kérdezte.
A zöld szemeivel és az enyhén göndörödő hajával Harry-re hasonlított, az arca is visszatükrözte az apja vonásait, viszont az apró termetét, a kissé félénk természetét és a Harry iránti szeretetét kétségtelenül tőlem örökölte.
-Most nem mész el korán?-kérdezte.
-Nem, drágám.-nyomott puszit a lányunk hajára.-Szabadnapos vagyok.
A szabadnap annyit jelentett, hogy nem kell stúdióba mennie, se próbára vagy interjúra, és a fiúk egész nap nálunk fognak terpeszkedni. Ez ismét egy szórakoztató, családias nap lesz.
Kimászott Harry öléből és befészkelte magát közénk, a takarót a nyakáig felhúzta és nagyokat pislogott ránk. Visszabújtam mellé és magamhoz öleltem.
-Mindjárt jövök.-nyomott puszit mindkettőnk fejére Harry, kimászott a takaró alól és mezítláb elcsattogott az ajtóig, majd kilépett a szobából.
Hannah hosszú fürtjeit rendezgettem, a karjai körém fonódtak és a fejét a mellkasomra hajtotta.
-Anya?-pillantott fel.-Ma elmegyünk a Nando's-ba?
Niall rászoktatta, nincs olyan nap, hogy ezt a kérdést ne tenné fel, nemet pedig egyikünk sem tud mondani neki.
-Ezt jobb lesz Niall-el megbeszélni, ő biztos szívesen elvisz.
-Niall bácsi is szabadnapos?
-Mindenki.-bólintottam.-Nem bácsi.-böktem meg az orrát.
-Jó.-mosolygott.-Elfelejtettem.
Az ajtó kinyílt és Harry belépett, vállán a kissé kómás Justinnal.
-Felkeltetted?-néztem rá megrovóan, legalábbis próbálkoztam vele.
-Már fent volt.-huppant le az ágyra és letette közénk a kissé szöszke, göndör hajú kisfiunkat.-Ugye, nagyfiú?
-Még álmos vagyok.-duzzogott, és közelebb húzódott hozzánk.
Harry sértődötten húzta fel az orrát, hátat fordítva nekünk visszafeküdt az ágyba és a fejére húzta a takarót.
-Menjetek oda hozzá.-suttogtam.
A két kicsi huncut vigyorral az arcukon összenézett, kibújtak az ölelésemből és rávetették magukat a hátára. Felnyögött és elkapta Hannah derekát, egyszerre visítva és nevetve próbáltak kiszabadulni Harry karjai közül.
-Kifelé az ágyból, túl hangosak vagytok!-próbált szigorú lenni.-Kisajátítom anyát.
Átmászott rajtuk, bebújt mellém és mindkettőnk fejére ráhúzta a takarót, lopva puszit nyomott a számra, majd félszemmel kilesett a takaró mögül.
-Esetleg, szeretnétek idejönni?
Nem láttam mit csinálnak, Harry arrébb húzódott és beengedte közénk a két rosszaságot, az egyik hosszú karját körénk fonta és puszit nyomot Justin kócos hajára, míg én kifújtam Hannah néhány hajszálát az arcomból. Néztem őket, Harry arcán ott ült a szokásos, édes mosolya.
Lehunytam a szemem, nem tudom mi történt volna ha nem talál meg. Egyedül lennék, Hannah sem lenne, nem lenne itt sem ő, sem a többiek. Akkor túl elhamarkodottan döntöttem, nem gondolva arra, mi lesz a következménye a dolgoknak, de a kicsik néhány esetben érettebben gondolkodnak, és azóta sem tudom eléggé megköszönni Macey-nek. Visszakaptam a barátaim, lett egy csodás, nagy családom, a gyerekek jól érzik magukat a turnékon, kifejezetten élvezik az utazgatást, mert a One Direction nem oszlott fel annak ellenére, hogy lassan mindenki családot alapít.
Hogy mi történt a többiekkel?
Louis és Eleanor a második gyereküket várják, a kicsi Louis nemsokára 5 éves lesz és érkezik egy újabb Tomlinson csemete.
Liam és Danielle szakítottak, de később rájöttek, hogy nem megy nekik külön utakon, két kislány büszke apukája.
Zayn és Perrie húzták a legtovább a családalapítást, a Little Mix nagy sikereket ért el Amerikában, Jade-nek igaza lett, Perrie elsőként házasodott meg a lánybandából, a 6. hónapban jár, hamarosan érkezik egy kicsi Zayn.
Niall és Chelsea hiába kezdték újra, nem ment nekik, a szöszi haspók egy egyszerű, kisvárosi lány mellett találta meg a boldogságot, a kislányuk hamarosan 2 éves lesz.
És mi lett velünk? A rajongók lassan, de elfogadták, hogy Harry már nem lehet az övék, megbékéltek velem és a két kicsivel is. Az énekesi karrierem feladtam, sosem vágytam rá igazán és a boldogságomhoz nem is volt rá szükség, sokkal jobban élveztem amikor Harry és a fiúk álltak színpadon, én jobban éreztem magam egy szál gitárral, néhány üres papír és egy toll társaságában.  Justinnal azóta is jó kapcsolatot ápolunk, bár velem több közös dal nem született, a One Directon és Justin Bieber elég jó párosításnak bizonyult néhány dal erejéig.
Nem számít a pénz, nem számít a siker és a csillogás, a rivaldafény vagy az, hogy mekkora hűhót csapnak körülötted, az egyetlen dolog ami számít a szerelemben, hogy megbízz a párodban és bármit megtégy érte. A boldogsághoz rögös út vezet, de ha bejárod, egy életre veled marad.

Elloptad a szívem...

The End.

Kívánom, hogy mindenki megtalálja a saját Harry-ét!
Lots of love: Nessa. xx

68 megjegyzés:

  1. Drága Nessa!
    Annyira sajnálom, hogy vége lett! Eszméletlen volt az egész, és ez a befejezés is tökéletes lett! Annyira el tudom képzelni, ahogy ott fekszenek az ágyban, köztük a gyerekek. Nagyon fog hiányozni, hogy ezt olvassam. Már várom, hogy az új blogodat is elkezd! További sok sikert!
    Puszi! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen, nekem is hiányozni fog.
      :*

      Törlés
  2. Gratulálok ehhez a bloghoz fantasztikus lett bármi történt velem ez mindig itt volt és boldoggá tette a napjaimat. Köszönöm.
    Én vagyok a végére ez is sikerült.:-P

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ez így volt a legszebb befejezés:') Nem szoktam komit írni,de most írtam egy rövidet:3:)Imádtam ezt a blogot:')^.^

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom hogy vége lett ennek a blognak, de ez így lett kerek történet.Nagyon jó lett az utolsó rész!Puszi:Bea:)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Nessa!!
    Hát sikerült megsiratnod engem....
    Miután elolvastam az utolsó részt elgondolkodtam az egész történeten,és azt kell h mondjam,hogy büszke lehetsz magadra!!!<3 Hogy ha ezt a történetet a Harry is elolvasná szerintem odáig lenne érte!!És ezt most komolyan mondom!!:)
    Így utószóként még az h kívánom h te is találd meg a saját HARRY-det!!!!<3
    Még egyszer köszönöm,hogy ezt a történetet megírtad és,hogy elolvashattam mert ez egy csodálatos történet!!!
    Sok-sok puszi<3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szépen köszönöm!
      Szégyellhetném aztán magam ha Hazza elolvasná.
      :*

      Törlés
  6. Hiányozni fog. Hazudnék ha azt mondanám hogy nem, de már tovább tényleg nem lehetett húzni. Megeresztettem pár könnycseppet a végére, hiszen imádtam ezt a sztorit mint minden történetedet. És bár nemszoktam komit írni, úgy döntöttem te megérdemled.(érezd magad megtisztelve, mert tényleg nem szokásom.:D) Csak annyit még így a végére hogy köszönöm ezt a csodás történetet minden percér imádtam♥. Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon hiányozni fog... :/
      Megtisztelve érzem magam minden komi után! :)
      Köszönöm!

      Törlés
  7. Akkor most itt írom le,hogy a rajongód lettem mióta elkezdtem a történetet olvasni :) Minden egyes részt imádtam és alig vártam,hogy jöjjön egy új fejezet.Azt hiszem sokszor vissza fogok még térni erre az oldalra,hogy bele-beleolvassak újra :) Sajnálom,hogy vége,mert nagyon bele tudtam magam élni az eseményekbe,de egyszer mindennek vége :( Viszont alig várom már az új blogod,amit szintén végig fogok követni ;) köszönöm az élményt,amit adtál :) Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rajongó? :D
      Nem vagyok én sztár vagy írónő, hogy rajongóim legyenek.
      Én köszönöm, hogy olvastad a történetem! <3

      Törlés
  8. Tee te lány......tökéletes befejezés! Nincs szükség túl csavart szálakra, vagy "túl rágott" (de hülye kifejezés xD) lezárásra. Ez így kerek egész!
    Köszönöm, hogy olvashattam :)
    Sok-sok puszi: Liza xx :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak másik profilom van kijelölve, de a megszólításból rájöhetsz ki vagyok :)

      Törlés
    2. Igen, tudom ki vagy! :D <3
      Én köszönöm, hogy olvastad! :) <3

      Törlés
  9. Szia Nessa !:)
    Tudom elég béna megszólítás,de ennyire tellett tőlem.. Nagyon jóra sikerült az epulógusod,olyannyira,hogy most még jobban siratom az egész történetet!! Már másodjára olvastam el előröl a végéig,és már másodjára szerettem bele a blogodba:)) Hihetetlenül tehetséges író vagy,ráadásul a történeted egyedi. Sehol sem olvastam ilyen szívszorító,vicces és egyben romantikus blogot!!!<3 Sajnálom,hogy vége van,de nem hagylak el SOHA;) Én mindig egy leszek abból a sok oldalmegjelenítésből:D*.*
    Ezerszer puszil: Odett:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Köszönöm szépen, édes vagy! :) <3
      :***

      Törlés
  10. Annyira sajnalom,hogy vége lett..De nagyon jo lett a vége..Imádom...kár :(((
    Köszönöm az élményeket :)) <33

    VálaszTörlés
  11. Az epilógus olvasása közben végig mosolyogtam. :) annyira fantasztikus lett. Nem tudom, hogyan tudsz ennyire jól írni.
    Nessa és Harry annyira tökéletes párt alkotnak. Nagyon aranyosak együtt. Na és a gyerekek. Tudtam, hogy Harry és Nessa jó szülők lesznek... :D
    Amikor az utolsó sorokat olvastam...elszomorodtam....annyira szerettem ezt a .történeteet olvasni.
    Nem tudom elégszer elmondani, hogy mennyire fantasztikusan írsz. És hogy mennyire imádom a blogot, meg az egész történetet... <3
    Most az epilógushoz csak ennyit tudtam írni. A hosszabb kommentemet a búcsúzós részhez írnám.
    :D <3 <3

    VálaszTörlés
  12. Rettenetesen hiányozni fog ez a blog! Az igazság az, hogy rengeteg olyan blogot olvasok ahol Harry a főszereplő, de ez a blog számomra azért különleges, mert valahogy ez adta vissza azt, hogy talán valójában ilyen személyisége van Harrynek. Mindig élvezettel olvastam, imádtam a vicces részeket benne, emlékszem sokszor volt olyan, hogy csak egy vicces mondat miatt percekig nevettem.
    Kíváncsian várom a következő blogod, és persze a másikat is olvasom :)
    Tami xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy mázli lenne, ha tényleg ilyen lenne Harry. :D Egyszer majd egy szerencsés lány megtudja. :)
      Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  13. Hát most hogy vége lett a blognak rádöbbentem hogy nagyon hiányozni fog. Nagyon jó volt olvasni minden részt volt az akár vidám vagy szomorú én nagyon szerettem/szeretem. Nagyon jól körül van írva a történet és ezzel a befejező résszel teljes lett a "kör" és ez pont így jó.
    Bevallom mikor elsőnek olvastam csak tetszett de most már nagyon nagyon tetszik és nagyon sajnálom hogy vége van.
    Az epilógus nagyon jó lett, és be vallom hogy szomorú voltam mikor elolvastam az utolsó sorokat is, mivel tudatosult bennem hogy már nem lesz több rész. :( De nem baj ez így egy TÖKÉLETES BLOG!!!
    Na 100 szónak is egy a vége és csak annyit mondok Büszke lehetsz magadra nagyon tehetséges vagy! És csak Gratulálni tudok neked!

    Üdv.: Cappy

    VálaszTörlés
  14. Imádom és Imádtam eszt a blogot :D ez volt a kedvenc blogom máris hiányzik :'D annyira cukik h meg zabálom nagyon ügyes vagy.. :D <3 Imádlak remélem h fogóm még másik blogot csinálni.. és olyan izgis lesz mint ez :D ugye tervezel egy másik blogot?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Természetesen, még ott van két blogom, de az egyiket már befejeztem, a másik jelenleg is fut, és pár napon belül indul az új blogom, attól függ mikor kapom meg a fejlécet. :)

      Törlés
  15. Nessa! Itt előtte mindenki több soros köszönetet meg mindent írt de én csak egy szót tudok nekde mondani és remélem ennyi elég is : Köszönöm <3

    VálaszTörlés
  16. Kedves Nessa!
    Ha őszinte akarok lenni szinte az elejétől fogva olvasom a blogod de még sohasem írtam kommentet, bár azthiszem eljött az ulólsó alakalom hogy ezt megtegyem.
    Olvastam már egy pár blogot de nekem mindig ez marad a kedvencem.
    Fantasztikus ahogy egyre jobban és jobban írsz és beszélhetnék akármennyit a lényege az, hogy neked tehetséged van ehez!
    Remélem egyszer majd megjelenik egy könyved és azt is olvashatom.
    Azthiszem még többször el fogom olvasni ezt a blogodat:)
    Köszönöm hogy olvashattam: Réka <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! <3
      Bárcsak úgy lenne...

      Törlés
  17. Uristen nagyon jó . Megint sirok anyra jòl tudsz irni. Remélem egyzer egy hires ironő leszel teles szivemböl kivànom az biztos hogy minden könyvedet el fogom olvsni és még ezt a blogot is vagy még husszor.

    VálaszTörlés
  18. Uristen nagyon jó . Megint sirok anyra jòl tudsz irni. Remélem egyzer egy hires ironő leszel teles szivemböl kivànom az biztos hogy minden könyvedet el fogom olvsni és még ezt a blogot is vagy még husszor.

    VálaszTörlés
  19. Kedves Nessa!
    Hát igen sikerült megsiratnod..:/
    Eljött a nap hogy e blog kapuja is bezár...Fáj abbahagyni...már nem fogod minden héten várni az újrészt hogy hogy alakul Harry és Vanessza sorsa..:/ Mindig amikor olvastam a blogot magamat képzeltem Nessa helyére és egy rész vége után belecsöppentem egy àlomvilágba és elemeztem a történetett.:)
    Egyszó mint száz felemelő érzés és megtisztelő volt olvasni ezf a blogot! Imádtam<3 Örök kedvencem marad!*-*
    Köszönöm! <3
    Puszi a legnagyobb rajongód xx <3
    Ui:És akkor már kezdhetünk bele a Louisosba!:)

    VálaszTörlés
  20. Imádlak !!! Imádom a blogok sajna csak ma tudtam végig olvasni faltam mminden rèszét a blogodnak:* <3 Nagyon jó vagy kár h vége még most hajnali 5-kor is itt lógok xdd Kis kocka vagyok :P mindegy Imádlak Dreamerxx.

    VálaszTörlés
  21. Gratulálok hogy ilyen nagyszerű blogot írtál :)) Az új blogod ide felteszed majd?

    Puszi:Bui

    VálaszTörlés
  22. Kedves Nessa!
    Én sem írtam mindig kommentet, amit sajnálok, de végig követtem a blogod. Annyira fantasztikus volt az egész, imádtam Vanessa és Harry kapcsolatát! :) Szóval az is biztos, hogy nem utoljára olvastam ezt a blogot.!^^
    Nem tudok mást mondani, csak gratulálni tudok hozzá, hogy egy ilyen csodálatos történetet osztottál meg velünk! Nagyon tehetséges író vagy! Köszönöm, hogy olvashattam ezt a nagyszerű blogot!<3 És már alig várom, hogy a következő blogod olvashassam.^^
    Puszi: Jenny

    VálaszTörlés
  23. Szia!
    Most egyben szomorú is vagyok meg valahogy boldog is.
    Szomorú mert tényleg vége a blognak, ennek a csodálatos történetnek, amit megteremtettél nekünk. Ennek a világnak, amiben egy-egy új fejezet elejéig csöppenhettünk.
    Viszont nagyon boldoggá tett, hogy rátaláltam-ezt hiszem nyíltan kijelenthetem, hogy a legeslegjobb történetre, amit valaha is olvastam.
    Boldog vagyok, mert végül Happy end-el zárult a story.
    A másik blogodat ezután is olvasni fogom és várom az új történeteket is. :)
    Nem is tudok mit mondani. Örülök, hogy megajándékoztál minket a blogjaiddal és megosztottad őket a nyilvánosság előtt. Mert te egy igazán tehetséges író vagy és megérdemled a dicséretet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igen, ezzel én is pontosan így vagyok. :)
      Köszönöm szépen, hálás vagyok mindenért! <3

      Törlés
  24. áradozhatnék oldalakon keresztül...de már mindent leírtak a fentiek...csak annyit,hogy:KÖSZÖNJÜK! :)
    u.i.kíváncsian várom a következő blogod.
    Puszi:Zsófi

    VálaszTörlés
  25. Annyira jó lett! Nem tudom elégszer elmondani, mennyire tetszik, s mennyire cool!
    Az utolso bekezdés is, és amit irtál végezetül, annyira aranyos! Legyen igazad! :)
    Olvasni fogom az összes további blogodat, kiváncsian várom őket, a nothing like us-t sem fogom kihagyni!
    Goodbye! <3
    BG.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  26. Drága Nessa! :) ❤
    Miután leírtam ezen sorokat megkereslek Facebookon, eskü. ;D
    Na szóval az E.A.Sz.. Csak annyit, hogy KÖSZÖNÖM. Köszönöm, hogy olvashattam minden sorodat, amit leírtál és közzétettél! Köszönöm, hogy megismerhettem egy, olyan fanfictiont, amit örökre a szívembe zártam. Tényleg, csak köszönni tudom ezt a blogot neked, az összes olvasód nevében.
    Tudom, már bezártál egy blogot, de ez is egy ugyanolyan időt zár le, mint az. Hogy várunk 1-1 izgi részre, hogy szerdánként suli után egyből rohanunk a gép elé, mert tudjuk, hogy akkor jön a rész. Igen, Vanessa és drága Haroldunk története lezárult, de másik blogodon és az újon is ott leszek, az biztos, hogy rám számíthatsz! ;) Komolyan, az írásodra rátérve... miközbe olvasok, olyan, mintha kikapcsolnám magam körül a világot és csak a blog lenne és a telóm, amin olvasom, de tényleg és ilyet nagyon kevés blog tud elérni nálam, illetve könyv!
    Sajnálom, hogy vége lesz, de vigasztal az új blogod. :)

    Váárok én már mindent...:D:D

    Xoxo, Zsuu_Lorant, egy hűséges olvasód. :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui1.: Remélem valamelyik blogodba végre BOB lesz a fiú neve ._. xddd
      Ui2.: Ha nem mérges leszek:DDDD

      Törlés
    2. Drága Zsuu! :)
      Mint már említettem néhányszor: Itt csak én tudok köszönni bármit is, hisz' az olvasóim nélkül sehol sem lennék!
      Elmondhatatlanul hálás vagyok mindenért, köszönöm a rengeteg dicséretet!
      Hát, talán egyszer lesz egy Bob nevű szereplő is, a világért sem akarnám, hogy haragudj rám! :D

      Törlés
  27. Csodálatos*-* Kiváncsian várom az új blogod :)))

    VálaszTörlés
  28. Kedves Nessa!
    Bocsi, hogy ezt mondom, de amilyen gyengéden indult, olyan fantasztikus lett a végére. Utolsó pár részt végig sírtam. Nagyon tetszik, ahogy írsz és remélem még több blogod lesz. Pl.: egy Zayn-est is szívesen olvasnék. :D (na de nem azért, mert ő a kedvencem és imádom ahogyan írsz. áá dehogyis)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Semmi baj, az eleje szerintem borzasztó rossz. :'D
      Köszönöm! :)
      Az új blogomnak Zayn a főszereplője! :) http://secretwhichchangedmylife.blogspot.hu/?m=1

      Törlés
  29. Uristen, én most találtam erre a történetre. Pár nap alatt el is olvastam, olyan jo lett. Gyönyörű a történet, a vége felé sokat sírtam. Gratulálok! Nagyon ügyes vagy, köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  30. Kedves, Nessa! :)

    Sírtam, nevettem, szörnyülködtem, meglepődtem, kétségbeestem, idegesen toporzékoltam, elmerengtem és ezer más dolgot éreztem miközben a történetet olvastam. És hogy mit jelentett nekem a blogod? A legjobbkor érkezett támaszt és inspirációt. Egyetlen problémám az volt vele, hogy képtelen voltam abbahagyni. Hajnalig ültem a gép előtt és végkimerüléség olvastam. Nem tudom eléggé kifejezni a hálámat. Köszönöm, KÖSZÖNJÜK! ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Drága! :)
      Igazán örülök neki, hogy a blogom ennyi érzést váltott ki belőled. Én köszönöm, igazán, mindenkinek. <3

      Törlés
  31. Kedves Nessa!
    Nem tudom hogyan találtam rá erre a blogra, de örülök, hogy elolvashattam. Nagyon jól írsz és ezt az is mutatja, hogy rengeteg érzelmet váltott ki belőlem olvasás közben. Volt amikor nevettem Louis hülyeségein, Nessa vagy Harry esetlenségén és haonló dolgokon. Többször sírtam azoknál a részeknél, amikor külön voltak vagy éppen amikor békültek, illetve az esküvőt is megkönnyeztem. Néha haragudtam rád, hogy szétválasztottad őket, de tudom, hogy az ilyen részek nélkül unalmas lett volna. Én is, mint az előttem szóló végkimerülésig olvastam és ez néha meglátszott rajtam másnap reggel a suliban, de egyszerűen nem tudtam abbahagyni. Tudnod kell, hogy mostanában Harry-s blogokat nem nagyon szoktam olvasni, de a tiéd már az elején megfogott. Lehet, hogy pár dolgot én máshogy alakítottam volna, de ebből is látszik, hogy ez a te blogod :) Nem akarok itt hegyibeszédet mondani, de tudnod kell, hogy remekül írsz és nem hagyd abba. Ha lesz időm a többi blogodat is el fogom olvasni. Köszönöm, hogy megajándékoztál minket ezzel a bloggal és rengetek örömteli percet szereztél nekem/nekünk.
    xoxo DG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága DreamerGirl!
      Nagyon szépen köszönöm, számomra hihetetlennek tűnik, hogy a blog zárása után is kapok kommenteket. Tudom, hogy mennyire bénák voltak az első részek, és nagyon hálás vagyok azért, hogy ennek ellenére is vannak olyanok akik elolvassák a történetem. Én köszönöm, hogy elolvastad a blogom és írtál nekem! <3

      Törlés
  32. Szia Nessa!
    Csak annyit szeretnék írni,hogy imádom ezt a történetet. Harry-t egy teljesen más, szerintem létező oldaláról mutattad meg. Ez egy gyönyörű szerelmi történet ami megmutatja mi is az a kötődés és igaz szerelem. 3 napja kezdtem el olvasni ezt a blogot és rögtön magával ragadott. Volt pár rész aminél sírtam vagy az örömtől vagy a meghatottságtól vagy éppen azért mert kiakadtam, hogy Nessa miért nem hívja már fel a fiúkat. Na de annyi a lényeg, hogy nagyon tehetséges vagy és remek a blog. Nagyon nagy hatással volt rám Harry és Nessa élete. Köszönöm! <3

    VálaszTörlés
  33. Az elso dolog amit irok Az az hogy megkiszonom neked ezt a csodas bligit.Nessa sok elnennyel gazdagodott.kezdjuk az elso fejezettel beleszalad a fiukba majd eggyutt toltenek par napot.Az elso randi majd az ujsagcikk vegul a buli ami megadja az utolso liketet ahhoz hogy a.baratnoje legyen.Aztan a tyrne majd Nessa szulunapja amikor harry elmegy erte majd az a bizonyos ,,elso,, este.aztan az ijesztgetes Louival majd Justin ajanlata.amikor osszeveszik Carolin miatt Harryvel es.bezarjak omega a nyaraloba majd amimor holmes chapelbe mennek parizs es Itt jezdebek bonyolodni a dolgok.amikor eszreveszi hogy nott a hasa majd a rosszullet aztan a szulei ,,latogatasa,, majd mikor kidedul hogy terhes.A medison sqour garden neki fellepes és az azutani reggel akikor Nessa elmegy.Harry és nessa a szenvedese majd Macky telefonhivasa ami mindent megvaltiztat.ujra talalkoznak a vallomas hogy miert ment el aztan a vilag felhaborodasa. az ultrahan akin eloszor vannak eggyutt Harryvel. A 100.resz ami arrol szol.hogy megszuletik Justin .Az elso plusz resz mely eszaka jatszodik majd. Masodik pluszvresz amivaz eskuvo.Vegul de.Nem.utolso sorban pedig Az epilogus ami mar egy csalad tortenetet irjak le.Engem nagyon megvaltoztatott ez a blog persze jo ertelemben.Megtanultam mashigy latni a dolgokat masok szemszogebol.koszonettel tartozom mert megirtad ezt a csodalatos blogot.Harry és nessa eleete nem.csak egy blog volt sxamomra hanem en ugy olvastam mintha en lettem volba az a szerepli akinek a dzemszgebol irod.megegyszer koszobon!!!!

    VálaszTörlés
  34. Sziia.Már annyi blogot elolvastam hogy az hihetetlen...De ez a blog egyszerűen hihetetlen minden úgy van leírva amilyennek lennie kell.Sajnálom hogy nem előbb találtam meg ezt.Még egyetlen bloghoz sem írtam komit mert valami nekem mindíg hiányzott vagy épp voltak benne olyanok ami részben elrontja a történetet.De a te blogodban minden benne volt.Nagyon szépen köszönöm hogy elolvashattam. <3 (Nem gondolkoztál még írói pályán.?)

    VálaszTörlés
  35. Jézusom, tudom ez a blog már régi nem is tudom hogy nézzed-e még. De imádom, annyira kár hogy vége, de így jobb is, hogy miért ? Sok értelme nem lett volna már tovább bonyolítani, imádom ! Sokszor nevettem na meg persze sírtam is, nem tudod elképzelni milyen élményt nyújtottál számomra ezzel a történettel és olyan érzelmeket hozott ki belőlem amire sosem gondoltam hogy lesz valaha ilyen. Nem tudok többet mondani mert sírok hogy vége lett és teljesen homályos minden, ezeket a sorokat is nehezem írom le de szívesen teszem. Nem tudom felfogni hogy egy blog miatt sírok ! Köszönöm és szerintem mondhatom mások nevében hogy köszönjük hogy ilyen élményt nyújtottál számunkra a történettel kapcsolat ! Sok szerencsét, ez a történet mindig a szívembe marad, leges legjobb történet eddig és mindig is az lesz számomra ! :)

    VálaszTörlés