2013. június 30., vasárnap

Búcsú

2012. július 28.-án felkerült az első rész a blogra. 
Nem voltak nagy reményeim, csak szerettem volna megosztani veletek egy történetet, amely hónapok óta piszkálta a fantáziám. Amikor belevágtam nem voltak ötleteim, spontán jöttek az ötletek és én mindig azt írtam le, ami abban a pillanatban eszembe jutott. Hosszú ideig csak néhány kommentet kaptam és kezdtem elkeseredni, de feladni valamit az nem az én stílusom, úgy gondoltam unalmas történetet írok és bele kell vinnem egy kis izgalmat. 
Sokszor megkaptam más bloggerektől, hogy a történetem csak egy újabb sablonos One Direction fanfiction, és ezt nem akartam, valami egyedit akartam alkotni.
Miután beindultak a dolgok a megjegyzések egy szempillantás alatt megsokszorozódtak, egyre több lett a feliratkozó, és én mérhetetlenül boldog voltam. Sokaknak nem tetszett, hogy szétcibáltam az addig rózsaszín burokban élő főszereplőim, de úgy gondoltam, hogy ez az én történetem, én írom és azt teszek a szereplőimmel amit akarok. Gondolkoztam azon, hogy sosem fognak újból találkozni, az is megfordult a fejemben, hogy összehozom őket, de valami baleset éri őket és mindketten, illetve hárman meghalnak, de aztán rájöttem, hogy nem lehetek ennyire kegyetlen és nem ölhetem meg, vagy vihetem teljes depresszióba az általam megalkotott, és igencsak szívemhez nőtt karaktereim. 
Nem mesélem el az egész történetet, hisz olvastátok, tudjátok mik történtek.
Időközben, november 19.-én megnyitottam a 2. blogom a ,, My Best Friend, Harry Styles, or not?"-ot, így párhuzamosan futott a kettő. Nem esett nehezemre egyszerre két blogot futtatni, az írás a szenvedélyemmé vált és még a kegyetlen iskolai hajsza közben is mindig szakítottam időt arra, hogy időben hozzak nektek izgalmas, jó részeket. 
Az első részeket hihetetlen bénának tartom, de nem írom át, úgy hagyom ahogy van, tele hibákkal, hiszen csak így látszódik, mennyit is fejlődtem majdnem 1 éve alatt. 
Nehezemre esik megválni ettől a blogtól, ahogyan a másiktól is nagyon fájt. De minden vég egy új kezdete, a My Best Friend, Harry Styles, or not? befejezése után elindult az első olyan blogom, melynek nem Harry a főszereplője, ez a Nothing like us, nothing like you and me
Most pedig itt vagyok, befejeztem az első blogom ami nem várt sikereket hozott. 
Ha akarnám se tudnám abbahagyni a blogolást, túl nehéz lenne megválni tőletek. Szeretném, ha mindannyian tudnátok, hogy egytől egyik mindenkinek hálás vagyok és nagyon szeretlek titeket! 
A 4. blogom kicsit félve indítom útjára, de már hosszú ideje várom, hogy belefoghassak ebbe a történetbe: Secret, Which Changed My Life. A prológus már felkerült, remélem itt is velem tartotok, és olvasni fogjátok / olvassátok Louis bonyolult szerelmi kalandjait is. 
Mindent köszönök, mérhetetlenül hálás vagyok a rengeteg kommentért, a biztatásért és dicséretekért, nem is tudjátok mennyire jól estek, és a rosszabb időkben mennyi reményt adott nekem. Ez csak egy blog, nem is olyan különleges történettel, én mégis rengeteg új embert ismertem meg általa. Nem ismerlek titeket személyesen, vannak, akik valószínűleg egyszer sem kommenteltek, de köszönöm! Mindent köszönök nektek, teljesen biztos vagyok benne, hogy nekem vannak a világon a legjobb olvasóim, számomra ti vagytok a másik családom! Felejthetetlen élmény volt írni nektek ezt a történetet.
Végezetül néhány adat: 






A gyönyörű fejlécet köszönöm Noricii!
Talán sikerült valami egyedit alkotnom, de ha nem, én akkor is köszönök nektek mindent!
Remélem velem tartotok a későbbiekben is!
Big hug and million kiss: Nessa. xx

16 megjegyzés:

  1. Kedves Nessa!!
    Hát eljött a búcsú ideje!!:(
    Nagyon köszönöm neked,hogy megírtad ezt a blogot és,hogy elolvashattam.Egy ideig amikor még az a nagyon nagy Szent Johanna Gimi fan voltam azt gondoltam,hogy annál jobb történet nem létezik!Hát óriásit tévedtem!Ugyanis a te történeted felülmúlta az SZJG-t számomra!!
    Az új blogodat is nagyon nagy figyelemmel fogom követni!!
    Amikor megírtad az epilógust akkor jöttem rá,hogy ennek a történeknek vége,amit iszonyatosan sajnálok!!
    Kívánom,hogy a további blog írásban is sikereket fogsz elérni!!Puszi
    UI:én voltam az aki az epilógusnál azt írta,hogy Harry is elolvashatná(ami tényleg igaz)Sok-sok puszi<3:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igen, sajnos...
      Nagyon aranyos vagy, szerintem a nyomába se ér az SZJG-nek de jól esik, hogy ezt mondod! :) <3
      Köszönöm, hogy olvastad a blogom, örülök, hogy tetszett! :)
      Puszi! :)

      Törlés
  2. Kedves Nessa.!
    Olyan szomorú vagyok, hogy ennek a blogodnak vége, hisze nagyon szerettem / szeretem. Mindennap megnéztem a bloggert, hogy esetleg raktál-e fel új részt és mikor igen egyből elolvastam. Volt amikor már nagyon izgultam hogy, jujj mikor lesz már új rész. Egyszerűen fantasztikusan írsz. Imádtam a 'My best friend Harry Styles or not?' című blogodat is. Tudom nem voltam valami aktív a kommentelésben, de mindenegyes részt elolvastam volt amelyiket többször is. Nagyon sajnálom, hogy nem kommenteltem mindig.
    Bevallom volt, hogy csak úgy rágondoltam a blogodra és elfogott a sírás, hogy Vanessa és Harry nem lesznek együtt a végére és szomorú befejezés lesz, de amikor közölted, hogy Happy End lesz a vége nagyon örültem. Élőpélda vagy arra, hogy nem lehet mindent csak úgy feladni. Én is blogolok nem vagyok olyan tehetséges mint te ez biztos és volt számtalan blogom de végül töröltem s most maradtam egynél. Kezdtem én is feladni, hogy nem kapok kommentet, de azután most kezdenek jobbra fordulni a dolgok. Tudom ez nem nagyon érdekelhet de azért leírtam.
    Remélem, hogy továbbra is ilyen nagyon sikereid lesznek mind a bloglás terén és az életben.! Puszi :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen! :)
      Sajnálom, ha megsirattalak.
      Ne add fel! Tarts ki, jönnek majd azok a kommentek, fejlődni fogsz, ha törlöd a blogod meg fogod bánni, ne tedd!
      Puszi! :)

      Törlés
  3. Kedves Nessa !

    Annyi szépet mondtak màr hogy nem is tudom hogyan kezdjem.Köszönöm hogy megírtad ezt a fantasztikus blogot ! Imádtam ! Nagyon szomorú vagyok hogy vége lett és remélem nem szeretnéd letörölni mert én nagy örömmel olvasom majd ujra . Rengetegszer . A történeted egyáltalán nem volt sablonos, és szerintem az első réazeket is fantasztikusan megírtad. Minden blogodat elolvastam és azt kell hogy mondjam mindet imàdom <3 Sok blogot olvasok de a te blogjaid a kedvenceim :) nem is hagynánk hogy abba hagyd a blogolást hiszen fantasztikusan írsz ! Ó és el kell hogy mondjam eleinte nem gondoltam hogy tetszeni fog a blogod mert nen szerettem az 1D-t csak Zayn-t a bandából. De te megszerettetted velem őket és ezt nagyon köszönöm ! Természetesen olvasni fogom az uj blogodat ! Sok sikert hozzá! ;)

    Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ui: bocsi az elírásokért de mobilról vagyok :)

      Törlés
    2. Szia! :)
      Köszönöm szépen! A blogot természetesen nem törlöm le, hiszen nem azért írtam, hogy aztán törlésre kerüljön. Hosszú évek múlva is el szeretnék vele dicsekedni, hogy egyszer nekem ennyi olvasóm volt. :)
      Külön öröm számomra, hogy a blogom által szeretted meg a fiúkat! :)

      Törlés
  4. Drága drága drága Nessa!
    Ez a blog volt a kedvencem, és mindig is az marad. Soha nem olvastam még ennyire jó blogot...
    Imádtam, ahogy leírtad a történetet.Általad én is úgy éreztem, hogy részese lettem a sztorinak. Mindig együtt örültem vagy szomorkodtam a karakterekkel.
    Imádtam, ahogyan megírtad ezt a sztorit. Sablonosság, és nyálasság nélkül. Talán pont ezért is szerettem meg már az elején. Ilyen fajta történetet még sehol nem olvastam. Humoros, szerelmes, vidám és néha szomorú... Egyszóval tökéletes.
    Mindig tudtál az olvasóknak valami újat, érdekeset hozni. Úgy gondolom, hogy mindenki örült, amikor kiderült hogy Nessa terhes. Ám te ekkor sem hagytad, hogy mi kitaláljuk a történet végét. Megleptél mindenkit, sokadszorra is. Szerintem nagyon sokan sírtunk, és szomorkodtunk Nessával, amikor elhagyta Harryt. Majd mindannyian örültünk, mikor Macey ellopta a bátyja telefonját...
    Most pedig vége, amit nagyon nagyon sajnálok. Hiszen mindannyian megszerettük a blogod, és mostantól furcsa lesz, hogy nincs több rész.
    Remélem, hogy jó sokáig nem fogod abba hagyni az írást. Sokáig szeretném még olvasni a történeteidet, és boldogítani akarlak még a kommentjeimmel is.
    Így a végére nem tudom, hogy mit is írjak, mivel elég nehéz megfogalmazni az érzéseimet, és a gondolataimat. Szomorú vagyok mert vége, boldog mert elolvashattam a blogod, hálás mert megírtad ezt a fantasztikus történetet...
    MINDENT KÖSZÖNÖK!!!
    Puszii :) <3

    U.I.: Remélem te is megtalálod a Harrydet......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Heni!
      A blogomat nem tartom tökéletesnek, csak egy történet ami kipattant a fejemből, de köszönöm szépen, elképesztően hálás vagyok! :)
      Még jó sokáig foglak boldogítani titeket, mert nem szeretném egyhamar befejezni, még rengeteg ötletem van! :)
      Én köszönöm!
      Igyekezhetne...
      Puszi! :)

      Törlés
  5. Drága Nessa!
    Először is bocsi hogy csak most írok, de ugye táborba voltam és most jöttem haza és tegnap nagyon fáradt voltam ezért nem tudtam írni rendesen úgy hogy ma bepótolom, kezdem is:)
    Mikor rátaláltam a blogra elképzelni se tudtam volna hogy ilyen jó,elkezdtem olvasni az elejét és azt vettem észre hogy csak úgy falom a sorokat:D hajnali 3ig fent voltam hogy olvashassam és 4 nap alatt el is olvastam (kb a 45. résznél járhattál amikor én elolvastam az egészet) rajongója lettem a blogodnak, egyszerűen fantasztikus ez a blog, nagyszerűen írsz imádom ahogy megfogalmazod az egészet, és kellőképpen volt benne minden (szerelem, humor, bánat, sírás..stb.)Most pedig nagyon szomorú vagyok hogy vége ennek a történetnek, ez volt az egyik nagyon nagy kedvenc blogom és most vége körül belül most úgy érzek mint az SzJG 8. vége elolvasása után..nagyon jó blogokat írsz és megtudod lepni újból és újból az olvasóidat és a humorod se utolsó ebben:D nagyon köszönöm hogy olvashattam a blogodat(most is előlről kezdtem olvasni mindjárt^^) és ne feledd nem szabadulsz meg tőlem az új blogodba és a Louisosban is jelentkezem:D Sok sikert a továbbiakban:)Imádlak<3
    Puszi:*
    UI: én a találkoztam az én Harrymmel és én is bejövök neki úgy hogy lehet h lesz belőle valami:$ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Semmi baj, megértem! :)
      Köszönöm szépen, remélem a további blogjaim is tetszeni fognak! :)
      Szerencsés vagy, remélem igazad lesz! ;)
      Puszi! :)

      Törlés
  6. Bonjour!:3
    Régóta nem írtam,először mert lusta voltam aztán szándékosan,mert úgy gondoltam,hogy itt írok neked utoljára,ezen a blogon:)
    Egyszerűen el sem tudod képzelni,hogy mennyire tetszett a befejezés és,hogy mennyire örültem a 02 bónusz résznek!:)Emlékszem,hogy amikor rátaláltam a blogodra-húú de rég volt már-,akkor gondolkoztál azon,hogy bezárod,mert nem kapsz elég visszajelzést,és akkor még a feliratkozó száma is 50-55 körül volt,ha nem csal az emlékezetem.Természetesen letettél a szüneteltetésről,hál'istennek.:)
    Most egy picit az elmúlt részekről;őszintén szólva egy icipicit ,,haragszom" rád,mert én mindenféleképpen a Harold mellett maradtam volna,és Hannah is zabálni való lehet,de nem Darcy-nak kellett volna lenni?:) Persze ezek már csak az én baromságaim,amikbe azért is belekötök:D
    Elégedett vagyok és imádtam egészen az elejétől,amiről azt gondolod,hogy tele van hibával,a depis részektől kezdve Justin születésig és az esküvőig.:)
    Csak így tovább és természetesen nem szabadulsz tőlem sem!;)<3
    xx,Iduus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha! :)
      Hiányoltalak is. :D
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett!
      Ne haragudj! A Harold lett a 2. neve, Hannah pedig Hannah lett, ki tudja... talán tartogatják a Darcy nevet egy 3. gyereknek! ;)
      Még egyszer köszönöm! :)

      Törlés
  7. Ciao Nessa!
    Nem írtam sok hozzászólást és most sem fogok sokat írni,de nagyon köszönök mindent amit a blogon keresztül átadtál. A rosszabb napokon ezt olvastam, infoórán is (nem értette a tanár miért sírok vagy nevetek :D). Nagyon sokat jelentett nekem ez a blog(ha szabad ilyet mondani). Sok érzelmet váltott ki az emberből. nagyon szerettem. Emlékszem, mikor elkezdtem..nagy hülyeségnek tartottam, egyaltalán nem volt reális és abbahagytam, de eszembejutott, hogy egy lány mennyit dolgozhatott vele és én így, pár rész után lehúzom. Újrakezdtem és a kedvenc blogom lett...nem győztem kivárni a napokat, hogy jöjjön mááár az új rééész! :D Szóval nagyon köszönök neked mindent! :)♥ A többi blogodat is olvasni fogom...élni sem tudnék nélkülük :D Szóval még fogsz látni! ;) Sajnálom, hogy nem ismerlek személyesen, de örülök így blogon keresztül "megismerhettelek". ♥ Hát mégis csak sok(k) lett, de ezt muszáj volt leírnom :D♥ :))
    Ui.: Megérdemelsz Te is egy ilyen fiút, mint Harry..remélem megtalálod :)
    Pusziiii♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igen, én is tudom, hogy az első részek borzasztóak lettek, legszívesebben átírnám őket de nem teszem. :) Köszönöm szépen, hogy bizalmat szavaztál és elolvastad a blogom annak ellenére, hogy az eleje nem tetszett.
      Köszönöm!
      Hát, én is remélem. :)
      Puszi, és te is találd meg! :)

      Törlés
  8. SZIAAA!!
    Nagyon tetsztett/tettszik a blogod és nagyon örülök, hogy Harry és Vanessa a végén egymásra találtak, habár igazán sajnálom, hogy vége.
    Gratjlálok a sikereidhez!!!:)
    UI: 4-SZER OLVASTAM EL AZ EGÉSZET ÉS FELEJTHETETLEN VOLT!!!
    :) RITU

    VálaszTörlés