2013. június 18., kedd

100.rész

Sziasztok!
Hát, elérkezett ez a rész is. Nem kezdek búcsúzkodni, nem mondok beszédet, mert még lesz 2 bónusz rész és az epilógus is hátra van, szóval még legalább egy hétig nem szabadultok ettől a történettől, sőt, tőlem se mivel a Nothing like us, Nothing like you and me... blogom ugyanúgy futni fog, és hamarosan indul a következő blogom, melynek címe: Secret, which changed my life. 
Nem mondok mást, csak a szokásost. Remélem tetszeni fog ez a rész is! :)
Nessa. xx

~Vanessa~
2013. 06. 15.
Fáradtan nyitottam ki a szemeim, az éjszakáimat már úgy aludtam, hogy bármikor eljöhet az a pillanat amire már mindannyian tűkön ülve várunk. Nedvességet éreztem magam alatt, a szívem hevesebben kezdett dobogni és abban a pillanatban fogtam fel, mi fog történni. Harry semmi nem vett észre, nyugodtan szuszogva aludta az igazak álmát, karja a derekamon pihent. Már nem tudtam hason vagy az oldalamon aludni, maradt a háton fekvés. Az álom egy szempillantás alatt kiröppent a szememből, messzi útra kelve, mint ősszel a madarak. Féltem, soha nem tűrtem jól a fájdalmat és őszintén rettegtem a kínoktól amiket át fogok élni, valószínűleg még a mai napon. Az óra fél 3-at mutatott, hevesebben vettem a levegőt és gyengéden próbáltam felkelteni Harry-t. A kezemet az arcára tettem és végigsimítottam rajta.
-Harry.-suttogtam.
Aprót mozdult, felültem és lefejtettem magamról a karjait. Hirtelen fájdalom nyilallt belém, összerezzentem és elfojtottam egy fájdalmas kiáltást.
-Kicsim?-pillantott fel.
Megdörzsölte a szemét és fáradt arccal nézett rám.
-Miért nem alszol?
A karjaimat a hasam köré fontam, úgy éreztem a baba szét fog rúgni belülről, vagy ha nem ő, akkor szétszakadok. 
-Menni kell.-suttogtam.
Éberebben pislogott rám, tudtam, hogy az ő álommadara is útra kelt. Hevesebben szedte a levegőt és kipattant az ágyból. Próbált nyugodt maradni, vagy legalábbis annak látszani, de a kezei remegtek amikor felkattintotta a villanyt. A világosság bántotta szemem és egy pillanatig vakon bámultam előre, majd a látásom visszatért és a tekintetem a napbarnított bőrére tévedt, csak néhány napot töltöttünk Amerikában, ahol már tombolt a nyár és igencsak megkapta a bőrét. Lélegzetelállító látványt nyújtott a kócos göndör hajával, barna szemeivel és a szépen lebarnult bőrével. Remegve kapott ki a szekrényből egy nadrágot, kapkodva húzta magára majd egy fehér ingbe bújtatta hosszú karjait és sietve túrt bele az én dolgaim közé.
-Gyere, kicsim.-nyúlt felém.
Rezzenéstelen arccal hámozta le rólam a pizsama felsőm, nem viseltem alatta semmit. Segített belebújni a ruhadarabba, majd letérdelt elém és lehúzta a lábaimról a nedves bugyim, óvatosan húzott fel rám egy tisztát, majd a lábaim beledugta egy nadrágba.
-Fel kell állnod.-kérlelt.
Megkapaszkodtam a vállaiban míg megemeltem magam és ő felhúzta rám a nadrágot. Sietve kapott a telefonja után és babrálni kezdte, a füléhez emelte míg én ismét összegörnyedtem a fájdalomtól.
-Sajnálom.-húzódott közelebb.
A következő pillanatban remegő hangon közölte a vonal másik végén, valószínűleg édes álmából felvert fiúval, hogy be kell mennünk a kórházba. A telefont a farzsebébe nyomta és felém nyúlt.
-Félek.-suttogtam és magamhoz húztam az arcát. Néma könnyek peregtek le az arcomon, a homlokát az enyémnek döntötte és szokatlan nyugalommal simított végig reszkető ajkaimon.
-Minden rendben lesz, erős vagy.-suttogott.-Ott leszek veled.
A fájdalom ismét belém nyilallt, összehúztam magam és kétségbeesetten markoltam az ingébe.
-Bárcsak elvehetném a fájdalmad.
Az ő arca is nedves volt, könnyedén kapott a karjaiba és hagyta el velem a szobát. Kitárta a bejárati ajtót és sietve vitt a garázsba az autó felé. Befektetett a hátsó ülésre, de úgy éreztem fel kell ülnöm ahhoz, hogy kibírjam ezt az utat a kórházig. Visszarohant bezárni az ajtót, majd nyugodtságot erőltetve magára, a távirányítóval kitárta a kaput és kihajtott rajta, majd a válla fölött tartva a készüléket be is zárta azt. Próbáltam nyugton maradni és nem sikoltozni, nehogy megijesszem. Türelmetlenül taposta a pedált és normális tempóban kerülgette az autókat, a keze remegett a kormányon.
Megint éreztem azt a borzasztó fájdalmat, lehunytam a szemem és összeszorítottam a szám. Úgy éreztem kettészakadok.

~Harry~

Az események túl gyorsan teltek, az egyik pillanatban még vele a karjaimban, kétségbeesetten orvosért kiáltozva rohantam be a hatalmas épületbe, a következőben pedig már talpig fehér maskarában és zöld színű maszkban álltam egy ágy mellett. Túl volt az első megpróbáltatáson, de már rájöttem, hogy az volt a kisebbik, két óra hosszáig kellett járkálnia.
Ujjai összefonódtak az enyémmel, muszáj volt ott maradnom mert tudtam, hogy szüksége van rám, de szédülni kezdtem, nem beszélve arról, hogy legszívesebben leszúrtam volna magam egy szikével amiért ezt tettem vele. Szaporán lélegeztem, a kék szemek ijedten csillogva fonódtak össze a tekintetemmel, a következő percben pedig az ajkába harapva fojtott el egy fájdalmas kiáltást. Bele gondolni sem mertem mit érezhet, ő olyan kicsi volt, nehezen tűrte a fájdalmat, mindig meg akartam védeni mindentől, de most miattam kellett átélnie ilyen kínokat, ez a tudat pedig megrémített. Izzadtság gyöngyözött a homlokán, a haja csapzottan és kócosan omlott az arcába és a hátára. Más apuka valószínűleg levideózta volna ahogyan világra jön a gyereke, én viszont azért küzdöttem, hogy ne kelljen senkinek se fellocsolnia a földről. 
-Harry.-nyögött nagyot és az ujjamat megszorítva könyörgött, hogy nézzek rá, de túl fájdalmas volt. 
-Sajnálom.-ismételgettem.-Sajnálom, kicsim. 
Éreztem amint elveszítem az egyensúlyom és a fejem hatalmasat koppan valami keményen, egy pillanatra elsüllyedtem a csendes öntudatlanságban, nem hallottam hangokat, nem láttam azt kapkodó nővért aki egyfolytában azt ismételgette, hogy ,,ki-be és mosd nyomja". Az egész csak egy rövid ideig tartott majd valami nagyon hideg csapódott az arcomba kizökkentve ebből az egészből és ismét hallottam és láttam mindent. Hallottam a hangját, láttam amint ijedt tekintettel néz rám és a kezét nyújtva kérlel arra, hogy ismét megfogjam azt. 
-Kelljen fel.-utasított halkan egy másik nővér.-Mindjárt meglesz. 
Imbolyogva álltam talpra és ismét mellé léptem, ujjaink összefonódtak, légzése szakadozott, az arca fájdalmasan eltorzult, hangos sírás töltötte be az apró, kanárisárga szobát az ő arcán pedig megkönnyebbült nyugalom áradt szét és ezúttal mosolyogva, fájdalommentes örömkönnyek folytak végig gyönyörű arcán. Kábán néztem amint az egyik nővér megtörli a nedves kis emberkét.
-Szeretné elvágni?-nézett rám egy hatalmas ollónak tűnő dologgal a kezében az orvos.
-Mit kellene elvágni?-pánikoltam.
-A köldökzsinórt.-oktatott ki, a szeménél megjelentek a nevetőráncok, jól szórakoztatta a szerencsétlenségem.
Szaporábban lélegeztem, remegő kezekkel vettem el az ollót, mielőtt észhez tértem volna, már elvágtam. Az ápoló kék színű plédbe bugyolálva nyújtotta Vanessa felé a remegő kis testet. Gyengén nyúlt felé, boldog, fáradt mosoly játszott az ajkain miközben elvette a kisfiunkat és felnézett rám. A tekintetem találkozott az apróság zöld szemeivel, ismét megroggyant a térdem, sötét haja nedvesen tapadt a kicsi fejéhez, már nem sírt, helyette csodálkozva szemlélődött körbe. 
Óvatosan leültem az ágy szélére, a fejemet a vállának döntöttem és megpusziltam az arcát.
-Annyira szeretlek.-nyomtam apró csókokat a bőrére.-Büszke vagyok rád. 
Mosolygott, erősebb volt mint hittem. Bátortalanul nyúltam a kicsi felé, ujjaimmal óvatosan elhúztam az arcából a kék takarót, hogy jobban szemügyre tudjam venni. A haja száradni kezdett és pihésen meredezett az apró kis fején, a bőre nem volt ráncos, sőt, egészen sima volt csak egy kicsit kipirult, érdeklődve pislogott a nagy, zöld szemeivel. A kezeit kinyújtotta felém és mielőtt elhúzhattam volna, az apró ujjak a mutatóujjam köré fonódtak. Halkan sírva néztem az apró kezecskét amely ragaszkodva fogta az ujjam, mielőtt újból sírni kezdett volna. Valószínűleg rájött, hogy üres a pocak. Éreztem amint a haja hozzáér a ruhámhoz, fejét fáradtan hajtotta rá, lenéztem, ajkaink pedig óvatos csókban találkoztak. Csak egy rövid pillanatig tartott, de ebben az apró csókban benne volt minden amit iránta éreztem.
-Adja ide, kérem.-szólalt meg halkan a fiatalabbik nővérke. 
Óvatosan elhúztam a kezem a kisfiunktól, figyeltem amint elveszi és lassan elballag vele. 
Sajnos fel kellett állnom és ,,kifáradnom" a szobából, mert Vanessát át kellett vinni egy másik szobába. 
Elbukdácsoltam az ajtóig, hallottam amint gyengén felnevet a bénaságom láttán, óvatos, bocsánatkérő mosolyt küldtem felé, majd kimentem a folyosóra ahol 4 fiú, anya, apa, Gemma, Robin és Paul várt.
-Jajj, kicsim!
Anyu erősen szorított a karjaiba, halkan pityergett majd eltolt magától és megtapogatta az arcom.
-Gratulálok, édesem.
Akkor éreztem meg a fejemben a lüktető fájdalmat, eddig az adrenalin nem engedte, hogy érezzem, de most erősen tört rám és sziszegve tapogattam meg a duzzadt területet.
-Megismerkedtél a padlóval, kisfiam?-hallottam meg apu hangját.
Megszorította a vállam majd megölelt és megtapogatta a lapockám.
-Gratulálok.
Csak egy mosolyra telt tőlem, majd a nővérem visongva ugrott a nyakamba és most saját magamon kívül őt is meg kellett tartanom. Sírni kezdett és erősen csimpaszkodott belém. A válla felett Paul vigyorogva nyújtotta felém a kezét én pedig erőtlenül csaptam bele.
-A kisöcsém.-pityergett.
-Szia, Gemma.-szorítottam magamhoz.
-Jajj, Istenem!-fogta a fejem a kezei közé.-Láttam! Annyira szép! 
Megtöröltem az arcom és felébredve lehúztam a fejemről a zöld maszkot. A fiúk egyszerre rohantak le és óvodás kisgyerekek módjára egymást túlkiabálva gratuláltak. 
-Gratulálok!-húzott magához ezúttal Robin.
-Köszönöm.-nyögtem.
Kihátráltam közülük és lerogytam az egyik ülőhelyre. Az arcomat a kezeim közé fogtam és próbáltam felébredni a kissé sokkos állapotból. 
-Hogy néz ki?-meredt rám kék szemeivel Niall.-Pontosan mond el milyen! Mikor láthatjuk?
-Egyszerre csak egyet, Niall.-szólalt meg Liam, majd felnevetett. 
-Nem tudom mikor láthatjátok.-emeltem fel a fejem.-Nagyon szép.
-Azon kívül, hogy néz ki?-vigyorgott szélesen Zayn.
A családom körbeállt vagy leült körénk, nehezemre esett felfogni, hogy most már nekem is saját családom van, akikért nekem kell felelnem és boldoggá tenni őket, mindent megadni amit csak akarnak.
-Nagy zöld szemei vannak.-mosolyogtam, hiszen ez volt a legfeltűnőbb hasonlóság.-Sötét haja.
-Van haja?-nézett kíváncsian Louis.
-Van, elég nagy.-mosolyogtam.
-Hogy van Vanessa?-érdeklődött anya.
-Most már jobban. Elég kemény volt... 
-Szívem.-lépett felém kitárt karokkal és magához ölelt. Az anyukám hosszú haja a vállamra omlott miközben erősen fogta a mellkasához a fejem.-Még csak most születtél.-pityergett.-Büszke vagyok rád, kincsem. Biztosan nagyon jó apa leszel. 
Elmosolyodtam és lenyeltem egy jó adag könnyet. 
-Mr. Styles?-hallottam a nevem.
Felkaptam a fejem és az arcomat törölgetve néztem a felém közeledő nővérkére.
-Igen?
-A barátnője látni szeretné. 
-Megyek.-pattantam fel és kiugrottam a többiek közül. 
Intettem nekik és nagy léptekben követtem a fehér ruhás nőt, fel mentünk egy lépcsőn, majd odaterelt egy ajtóhoz és magamra hagyott. Nagy levegőt vettem és óvatosan benyitottam. Mosolygós arccal nézett rám a szépen bevetett ágyból, nem volt betakarózva csak a lábáig, így már a tiszta fehér ruhában feküdt. A szívem nagyokat dobbant miközben bátortalanul, a kilincset szorongatva, mint egy rakás szerencsétlenség álldogáltam az ajtóban.
-Szia.-köszönt halkan.
-Szia.-dőltem az ajtónak és becsuktam. Gyönyörű volt, a haja megszáradt és lágy hullámokban keretezte meseszép arcát. Bátortalanul léptem oda az ágyhoz és lerogytam rá, kezei körém fonódtak és gyengéden ölelt, utat engedtem a könnyeimnek és míg én kiengedtem magamból mindent, ő a hátam és a hajam simogatta. 
-Tudom, hogy nagyon fájt.-néztem rá a könnyeim mögül.-Sajnálom, kicsim. 
A jobb kezem az arcára tettem és végigsimítottam rajta, a szemeiből neki is könny csordogált. 
-Szeretlek.-nyomtam csókot a szájára.-Nagyon, szeretlek. 
-Én is szeretlek.-mosolygott. 
-Megint lapos a hasad.-simítottam rá a kezeim.
-De nem lettem magasabb.-nevetett fel.
-Hála Istennek, így még hihetem azt, hogy megvédhetlek mindentől.
-Lesz mit ledolgozni.-sóhajtott fel.
-Butaság.-simítottam végig a haján.
-Tetszik?-kérdezte.
-Gyönyörű.-pusziltam meg a kezét.
-Olyan mint te.
-Nagyon fáj, m-most is?
Az alsó ajkát kiengedte a fogai közül és bágyadtan mosolygott rám.
-Nem jó, de ahhoz képest ez elviselhető.
Ujjaival megtalálta az újonnan beszerzett sérülésem és gyengéden simított végig a fájó ponton.
-Jól vagy?
Eleresztettem egy mosolyt és bólogattam. Kezét nyújtotta felém és a fejét a mellkasomra hajtotta.
-Szeretném látni, de fel sem tudok állni.
-Kicsim.-suttogtam.
-Semmi baj.
A fájdalma jogos volt, ő egy apró, törékeny lány és alig pár órája megszült egy több mint 3 kg-os babát.
-Többiek?
-Itt vannak a szüleim, Paul és a fiúk, feltételezem a mai nap folyamán jönnek a lányok is, Liam pedig felhívta Jake-et.
-Látták már?
-Még nem, csak Gemma amikor kivitték. Teljesen el van bűvölve.
-El sem hiszem.-törölte meg a szemeit.
A hüvelykujjammal lesimítottam a könnyeit.
-Biztosan megnézhetitek, később hozzám őt behozza valaki.
-Haza megyek, mit hozzak neked?
-Normális ruhát, mert ebből kint van a fenekem.-pirult el.-Fehérneműt, az újakat, tudni fogod mert meg a címkék is rajtuk vannak. A baba...Justinnak is kellenek ruhák, egyenlőre a legkisebbekből kell válogatnod és csak rugdalózót.
-Értettem hölgyem. És még? Csoki, édesség? Barmit veszek neked.
-Csak néhány könyvet hozz a polcról, légyszi.
-Meglesz.-hajoltam le hozzá.-Annyira boldoggá teszel.-suttogtam.
Aprót mozdult, orra súrolta az enyémet, ajka gyengéd csókot lehelt a számra. Óvatosan megsimítottam a lábát és végigmértem, valószínűleg nagyon fájó testét. Karjait a nyakam köré fonta, de ahogy megmozdult halkan felszisszent. A pulzusom azonnal az egekbe emelkedett.
-Semmi baj.-nyugtatott és az egyik tenyerét a mellkasomra simította.
-Ha tehetném elvenném.-néztem a szemeibe.
-Inkább csókolj meg.-mosolyodott el.
A számmal óvatosan kerestem meg az ő gyönyörű ajkait, félve csókoltam meg, csak az ajkát simogattam majd halkan nyögve hozta a tudatomra, hogy többet akar. Elnyílt a szája, mohóbban dugtam ki a nyelvem, a légzésem folyamatosan gyorsult, majd vége lett és ő megmutatta nekem a gyönyörű mosolyát.

~~~~
2013. 06. 20.
Csak álltam és bámultam. A fiúk mellettem ugyanolyan csendben voltak mint én, a kezeim az üvegre tettem és nekidöntöttem a homlokom. Sok kisbaba volt bent, kislányok, kisfiúk, újszülöttek és olyanok, akik nemsokára hazamehetnek a szüleikkel. A miénk apró volt és míg a többiek sírtak, ő szuszogva aludt. Álmában az aprócska szája mosolyra húzódott, barna haja az ég felé meredezett.
-Annyira szép.-suttogott Eleanor.
Rámosolyogtam, majd visszafordultam és a szemeimmel mohón faltam a látványát. Szerettem volna bemenni, a karjaimba venni és úgy gyönyörködni benne, de maradt köztünk ez az üveg és még pár napig kénytelen leszek innen csodálni.
Vanessa már jobban érezte magát, de még fájdalmai voltak. Tudtam, hogy legszívesebben csak feküdne addig, amíg regenerálódik a teste és újra anélkül tudna megmozdulni, hogy fájnának az izmai. Ehelyett járkálnia kellett, éjjelente felkelni és megetetni Justin-t. Alig vártam, hogy hazavigyem őket és én gondoskodhassak mindkettőjükről, az éjszakai keléseket átvegyem tőle, hogy nyugodtan tudjon pihenni.
-Milyen csendes.-hüledezett Louis.-Ebben rám hasonlít.
-Ezt te se hiszed el.-nevettem.
-Majd amikor felébred és üvöltözni fog az anyukája után, na majd akkor olyan lesz mint te.-lökte meg Zayn.-Ne vedd bántásnak, Harry.
Mosolyogva néztem az apróságot, nem féltettem egyikőjüktől sem, őrültek, de kedvesek és gondoskodóak, nem hagynák, hogy bármi baja essen.
-Én is szeretnék.-motyogta egyszerre mindhárom lány.
Úgy tűnik ez nem csak köztünk működik.
-Majd miután megnéztük nekik hogy megy a gyereknevelés, megbeszéljük.-nyomott puszit Danielle göndör hajára Liam.
Lépteket hallottam a folyosó végéről, megfordultam, először azt hittem egy ápoló jár erre vagy egy másik büszke apuka, de nem, az én gyönyörű hercegnőm közeledett a rózsaszín pizsamájában, amiből nincs kint a feneke. Két kis pánt húzódott a vállán, az anyag combközépig ért és a mellénél apró rózsaszín kövecskék fénylettek, bizonytalan lépéseket tett felénk. Elé siettem és hagytam, hogy rám támaszkodjon.
-Sziasztok.-mosolygott jókedvűen a kis társaságra.
-Szia!-üdvözölték őt egyszerre, majd szép lassan mindenki megölelte.
-Miért nem pihensz?-tűrtem a füle mögé egy tincset.
Apró lépéseket téve ő is az üveghez ment és a kezét hozzám hasonlóan rátette, mögé léptem és átöleltem a derekát.
-Tudtam, hogy itt vagytok.-mosolygott.-Látni akartalak titeket.
-Hogy vagy?-kérdezte feszengve Niall.
-Jobban.
-Mikor engednek haza?-folytatta a kérdezősködést Liam.
-Hétfőn.-sóhajtott és az orrát durcásan felhúzta.-Itt kell maradnunk még egész hétvégén.
-Nézzétek!-kiabált Louis.-Ébredezik a kis bébirépa!
-És rád hasonlít a kisfiam.-néztem rá röhögve.
Megráztam a fejem és visszafordultam a szemeit nyitogató apróság felé. Az ujjai összefonódtak az enyémekkel a derekánál, Justin pedig mindennél hangosabb sírásba kezdett.
-Én megmondtam!-nevetett fel Louis.

~Vanessa~

Az egész testem sajgott, de ez nem tudott belerondítani abba amit éreztem. A szemeim lehunytam egy pillanatra, míg a széles mellkasának dőltem, védelmező kezei pedig a derekamra csúsztak és óvatosan fogott magához. Először az ő szemébe néztem, majd a tekintetem a keservesen síró babára vezettem.
A boldogság felé rögös út vezet. Rögös, tele akadályokkal. Talán azt hiszed, az a helyes döntés, ha boldogtalan leszel de ezzel megóvsz másokat, ez nem így van. Tartsd szem előtt a saját érzéseid, a szerelem akkor igaz, ha a másik fél is ugyanúgy érez mint te. Az életét adná érted, egyetlen mosolyért a világ végéig menne és addig keresné a lehetetlent, amíg meg nem találja.
Az élet akadályokat gördített elénk, én megfutamodtam és elmenekültem a saját boldogságom elől, de ő megtalált és visszahozta a fényt az életembe. 
Az első találkozáskor menthetetlenül ellopta a szívem és soha nem adta vissza, a szívem azon darabja, mára már egy aprócska testben él tovább.

Justin Harold Styles

52 megjegyzés:

  1. SZIA!
    Én azért nem írtam eddig mert úgy gondoltam,hogy az én megjegyzésem nélkül is csodálatos történetet írsz!!A 100.rész után csak ennyit tudok mondani:GRATULÁLOK NESSA!!Fantasztikusan írsz!!FOLYTATNOD KELL!!Imádtam az egész sztorit éjjel 1-ig olvastam....
    Még egyszer GRAT!!!!<3

    VálaszTörlés
  2. Nessa csodálatos vagy, remekül írsz, és ez a történet, na de nem írok egyenlőre regényt, mert itt még nincsen vége ahogyan te is leírtad :)) Siess következőkkel :)
    Puszi Tami <3

    VálaszTörlés
  3. Oooh my Styles!!!Haha, 100. Rész! Imádom!!! Justin Harold Styles...tök jó!
    Nagyon örülök h lesz két rész!
    Puszi:Lolaaa...:))

    VálaszTörlés
  4. SÍROK és nem is tudok mást mondani.
    Gyönyörű lett*.*

    VálaszTörlés
  5. Drága Nessa, eddig nem kommenteltem, amit nagyon-nagyon sajnálok. Meg kell mondjam, a te történeted a legeslegeslegkedvencebbem. (Hű, ez értelmes szó volt:D) Csodásan fogalmazol, és én mindig is fontosnak tartottam, hogy egy jó sztori érzelem-dús legyen, hát a tied nem volt híján az érzelmeknek. Amikor ma megláttam, hogy felraktad a 100. részt, én már akkor majdnem elkezdtem pityeregni, de ezt betudhatjuk a nem túl erős idegzetemnek. :D Éppen indultam valahova amikor elolvastam, és előtte 10 percig csináltam a sminkem, kár volt, lesírtam az egészet. :D Na de, eltértem a tárgytól. Az általam olvasott blogok száma meghaladja a 20-at is szerintem, de a tied messze a kedvencem, minden nap feljöttem megnézni, hogy felraktad-e az új részt. Bár nem ismerlek, de felnézek rád, mert az, hogy 100 fejezetet megírtál, nem mellesleg, baromi nagy teljesítmény, ráadásul 100 nem is akármilyen színvonalú fejezetet. Írtad, hogy lesz még pár rész, amit már most elképesztően várok, de azért az már nem lesz ugyanolyan, legalábbis szerintem. Nagyon szomorú vagyok, hogy vége van, egyik szemem sír, másik nevet, hát még te mit érezhetsz most!:/:D Bocsi, a hosszú rizsázásért, de te vagy a kedvenc blog íróm, és és ez a blog pedig a kedvenc történetem, szóval ... ez így most nagyon ... Nem találok szavakat. :( Egyébként fantasztikus rész lett, várom a bónusz részeket, és az epilógust! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Egyszerűen... nem tudok mit mondani. Már annyiszor sírtam miattatok, mert elmondhatatlanul hálás vagyok azért amit kapok, de ezt lehetetlen megszokni. Én is nagyon szomorú vagyok, hogy vége lesz ennek a történetemnek, hiszen ezzel indult minden, de nem hagyom itt abba. :)
      Köszönöm szépen! <3

      Törlés
  6. Szia Nessa!
    Jajjjj ez olyan aranyos. Hahahhh Louis milyen vicces kedvében volt. Szegény Harry meg kidőlt. Sajnálom, de jót nevettem rajta.
    Nem találok szavakat, pedig még annyira szeretném elmondani a véleményem, de mindenki írja, hogy csodálatos, meg nagyszerű, és próbálnék valami eltérőt írni, de hát lehetetlen kifejezni, amit gondolok. Egyszerűen elképesztő, ahogy írsz!
    Tudod jól, hogy imádom a történetedet (akárcsak a többit, amit írsz), és már nagyon várom a folytatást. Kíváncsi vagyok, mi lesz még itt az utolsó pár részben.
    Puszi! :*
    Sz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy írsz.
      Köszönöm szépen! :) <3
      :*

      Törlés
  7. :))))) nagyon sajnálom, hogy az előző részeknél nem tudtam írni:(( de ez a rész....fantasztikus...nem hiszem el:))) Harry olyan cuki, hogy az már lehetetlen:)) a baba is cuki:))) és tudom, hogy még nincs vége, de már most szomorú vagyok:)))feldobtad a napomat:)) köszönöm:))) <3 xx

    VálaszTörlés
  8. Aztaa*-* áá olyan cuki rész lett itt olvadtam az egész alatt^^ Harry olyan cuki volt itt ás áhh*-* Lou meg mint mindig most kis vicces kedvében volt de nagyon:D:D meg se bírok szólalni:D és a végén ez a kisbaba kép nagyon édes:) nem hiszem el hogy már csak ilyen kevés rész van hátra:( nagyon várom a kövi részt feldobtad a napomat:)Puszi:* xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik. :)
      :*

      Törlés
  9. Te jó ég! Ez egyszerűen fantasztikus volt. A baba a végén nagyon édes volt. Nem hiszem el, hogy hamarosan vége. :(
    De nem aggódok, mert imádom a másik blogodat is, és az újat is olvasni fogom. Egyébként tudod már, hogy abba melyik srác lesz a főszereplő? (Remélem, hogy ott is Harry.) Már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      A következőbe Zayn lesz a főszereplő és Liam is nagyobb szerepet kap. :)

      Törlés
  10. imádom! <3 egyik kedvenc blogom volt, sajnálom, hogy vége van.. :c de nem baj, én elkezdem előröl elolvasni az egészet ISMÉT xddddd olyan édes volt a kisbaba is a végén :33 imádtam. egyszerűen IMÁDTAM. TÖKÉLETES EZ A BLOG.őszintén gratulálok! <3 <3 xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Messze van a tökéletestől de köszönöm. :) <3

      Törlés
  11. úúúh megkönnyeztem, mikor Harry fogta a születés után... tökéletes, mint mindig :) gratulálok ehhez a bloghoz, tényleg van hozzá tehetséged!! további sok sikert és megyek olvasni a nothing like us-t :33

    ui. nem lett Bob a neve :(((( xddd

    Xoxo

    VálaszTörlés
  12. Istenem, hát eljött ez a nap is.
    Végre megszületett :) és az a kép.. ááá nekem is kell egy ilyen baba :D
    Tetszik a neve, nagyon egyedi :)
    Várom a "befejező" részeket. és gratulálok a bloghoz. Csodálatos történetet írtál nekünk, és szerintem mondhatom más nevében is, hogy megszínesítetted vele az életünket. Megérte türelmetlenül várni az új részekre, mert a végére egy remek kis történet kerekedett ki belőle.
    Az új blogodat is mindenképpen olvasni fogom, nagyon tehetséges író vagy, remélem egy napon a boltok polcain sorakoznak majd a könyveid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)) <3
      Azt én is nagyon szeretném.

      Törlés
  13. Ettől tökéletesebb befejezést el sem tudtam volna képzelni. Drága Nessa! Már az első fejezetekben is úgy éreztem, te tökéletes író vagy, de a századik fejezethez érve, az a tökéletesség még inkább kiteljesedett. :) Azt hiszem, a fejezetek során, írói példaképemé váltál, s ha majd egyszer kérdezik valamiért, én büszkén fogom említeni a TE nevedet.(Még akkor is, ha az eredetit nem tudom).
    Őszintén gratulálok a 130 olvasódhoz(bár biztos van még több is) mert megérdemelted. Megérdemled.
    Nem akarok búcsúzkodni én sem, de nagyon nem is kell szerintem. Hiszen, szerintem tudod, hogyan is vélekedek a történeteidről. :)
    Annyit még említenék, hogy naagyon várom a 2 bónusz részt, valamint az epilógust, amiben szinte biztos, hogy a kis Justin (ha nem is felnőtté válásáról) növekedéséről is lesz szó.
    TE vagy a legjobb, csak így tovább! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cher! :)
      Köszönöm szépen, a te blogod is csodás és a nyár folyamán elölről fogom olvasni. :) <3

      Törlés
  14. Sziaa:)
    már elég rég komiztam :( ne haragudj!
    nem birlak dicsérni h milyen csodálatos vagy,csodálatsan írsz mint egy igazi író nő.:) sírva fogok ettől a blogodtol megválni...:( mindig annyira vártam.ha Vanesza sírt vagy nevetet én is ugyan azt csináltam. Ennek a blognak majd nem a ballagásomal együtt lett vége ezért is lesz nehéz megvállni a blogtól:( De nem siratom tovább az egereket!xd Kivánok neked sok sikert tovább az íráshoz,remélem egyszer majd a TE könyveid is a polcokon fog sorakozni<3 köszönöm az élményt amit nyújtotál<3
    puszii imo:* <3

    VálaszTörlés
  15. Manchesterbol jelentkezem, azert ilyen a minoseg. Imadom a blogodat! Valahogy ereztem, hogy igy fogod a 100. reszt befejezni. Remelem nem olyan hamar fejezed meg be a blogot mert EDDIG ez tetszik a legjobban. Miutan hazamegyek magyarorszagra elolrol kezdem a egeszet. Valahogy ugy irod, hogy beleeljem magam es atsirom vagy nevetem az egeszet. Imadom es remelem (nem akarom elvenni az otleted),hogy a plusz reszekben leirod pl hogy keri meg Harry Vanessza kezet vagy talan az eskuvot, az eletuket... Inkabb nem folytatom, mert nagyon sok otletem van. Nem tudom te, hogy tudod ilyen hamar befejezni.
    Nagyon imadom a blogodat.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mázlista! Remélem jól érzed magad. :)
      Köszönöm! <3

      Törlés
  16. Istenem meg zabálom annyira édesek együtt tetszik nekem ez a név: Justin Harold Styles :D így fogják hívni a gyerekemet xDD.. nagyon ügyi vagy.. nem akarsz bele kezdeni egy második évadban????? :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha:) Köszönöm, nem lesz 2. évad, azt már nem tudnám kedvemre bonyolítani.

      Törlés
  17. Drága, Nessa!(:

    Nem is tudom, hogy hol kezdhetném...
    Nagyon régóta, sőt, a sztori kezdete óta olvasom ezt a blogot... eleinte nem láttam benne semmi olyat, ami megfogott volna, így az első-második rész után, abba is hagytam az olvasását.
    Másik blog(ok) által találtam rá ismételten, mikor már több rész volt fen. Új külső volt, így nem számítottam arra, hogy pont ez a blog lesz az, mivel van egy pár olyan történet, ami az „Elloptad a szívem” címen van elkeresztelve.
    Olvastam, olvastam, és azon kaptam magam, hogy tűkön-ülve várom a folytatást.
    Őszinte leszek, (és most ugrok egy kicsit:'D) azok a részek fogtak meg leginkább, mikor mélyponton voltak a szereplők..:'S(: Ne kérdezd, hogy miért, mert nem tudom, egyszerűen... többször olvastam el azokat a részeket.
    Írtál 100 olyan fejezetet, amilyet még sehol nem olvastam. 100 részen keresztül veled voltam/vagyok, és... ennek nagyon örülök. Örülök neki, mert elmondhatom, hogy olvastam egy fantasztikus blogot, és van egy olyan sejtésem, hogy még egyszer neki állok majd, és elolvasom.!(:
    Ugyan mondtad, hogy lesznek még ráadás részek, mégis úgy érzem, most kell megírnom ezt a kommentet, ha már az egész történet alatt, ha egyszer írtam. Igaz, hogy így terveztem, akkor is lehet, hogy bunkóság volt, emiatt elnézést, de olvastam ugyan úgy, minden egyes bejegyzést!(:
    Visszatérve, a történetre… mikor Nessa boldog volt, én is el-elmosolyodtam, ugyan ez Harry-nél. Mikor paprikás volt a helyzet – ami ugyan nem sokszor volt, de egyszer, talán kétszer akadt – nem tudtam kire „haragudjak”, már ha kell.(:
    Aztán közbe jött Caroline, és Louis –azt hiszem, hogy Ő volt az – elment hozzá, és kioktatta, hogy a-a, ezt nem kéne, felvidultam, aztán, mikor jött, azaz ötlete, hogy „zárjuk be Nessa-t, és Harry-t a kisházba, és várjuk, meg amíg kibékülnek, majd ellenőrzöm, hogy biztosra mehessünk” nagyon nevettem, főleg, mikor ténylegesen biztosra ment. :’D
    Sokat nevettem, sírtam – könnyeztem – ez alatt a történet alatt, és őszinte leszek, nekem ez a történet sokkal jobban tetszik/tetszett, mint a „My Best Friend is Harry Styles or not?”. Az olyan… nekem kicsit túl összecsapott lett… ezen felül, azt is nagyon megszerettem, de lehetett volna még húzni egy kicsit, bár tudom, hogy Te ilyenre tervezted! (:
    Összességében, imádtam, és imádom még mindig, izgatottan várom a +2 ráadás részt *-* Biztos vagyok benne, hogy fantasztikus lesz az is! (:
    Így még utoljára rátérve, erre a bizonyos 100. fejezetre… Harry édes istenem:’)♥ Annyira… olyan… imádom ezt a srácot:’)♥ Szeretnék egy ilyen férjet, de… Ő is elég lenne nekem:’)

    U.I.: A komit ilyenre terveztem, vagy hosszabbra, de hirtelen semmi más nem jut eszembe, még mindig a fejezet hatása alatt vagyok! :’D Egy szót tudok mondani a történetedre: CSODÁLATOS!

    Love ya,
    ß♥ xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm szépen!
      Valamiért néha én is könnyebben írtam a szomorú részeket. Élmény nektek írni, akármelyik blogomról van szó, itt csak én köszönhetek mindent! :)
      Remélem a későbbiekben is velem leszel és tetszeni fognak a blogjaim.
      :*

      Törlés
  18. Kedves Nessa!

    Mint minden részt ezt is iiiiimádtam . Fantasztikusan írsz és imádom minden blogodat! Mindet olvasom/olvastam de az összes közül ez volt a kedvencem! Azt szeretem nagyon az írásodban hogy gyönyörűen fogalmazol , minden szereplő érzelmét mi tudod fejezni és részletesen írsz de nagyon izgalmasan. Nagggggyon tehetséges író vagy ! És nagyon várom a Zayn-es blogodat! *-*

    VálaszTörlés
  19. Kedves Nessa !
    Nem is tudom hol kezdjem a blog kezdte óta olvasom Már az első két rész olvasása után rájöttem hogy ebből valami fantasztikus történet fog kikerekedni. Nagyon jó maga a sztori a szereplők és a fordulatok. Voltak olyan részek ahol sírtam hol a boldogságtól hogy a szomorúságtól. Egy szóval Fantasztikus blogot hoztál össze. Várom a további balogjaidat,nagyon tehetséges vagy hogy ilyeneket ki tudsz találni. Én is írok egy blogot és néha vannak olyan napok sőt hetek hogy nincs semmi ihletem de te mindig tudtál valami meglepő fordulatot belerakni. Imádom Imádom Imádom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hogy tetszik. Köszönöm szépen! :) <3

      Törlés
  20. istenem egyszerűen imádom ahogy írsz
    :D az első résztől a 100-ig tökéletes,
    bele tudom képzelni saját magam a történetedbe ,
    megható részeknél még sítram is :D
    szeretem ahogy fogalmazol és lefested a szereplőidet hogy milyenek és hogy mit csinálnak
    fantasztikus író vagy
    :-! így tovább :-$

    VálaszTörlés
  21. Imádom ahogy írsz, imádom, hogy sosem érkezik el az a rész ahol az ember azt mondja, hogy "ohh ez uncsi". Bár nem tudhatom, de gondolom nincs még gyereked, mégis olyan jól leírtad mintha egyszer legalább átélted volna. Örömmel olvastam, hogy lesz még plusz két rész, amiket ugyan ilyen izgatotsággal várok, mint az eddigieket.
    Rajongód és hatalmas tisztelőd: Tündi
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Haha, nem, nincs gyerekem, csak 16 éves vagyok. :D

      Törlés
  22. Most értem a végére a történet olvasásának. És kifejtem a véleményem az olvasottak alapján. :D
    Az elején eléggé furcsállottam, hogy már az első találkozásnál felhívja őket a házba és ott is alszanak, de jó volt. Furcsa, de oké.
    Aztán már néha falra másztam attól a sok romantikázástól, hogy csak nyalták, meg simogatták egymást, de azok a részek is tetszettek!
    Voltak részek, amiknél szakadtam a röhögéstől a sok hülyeségen, amit össze hordtak! :DD Nagyon állat volt. <3
    A cérna elszakadt, mikor kiderült, hogy drága Vanessa, terhes. Legszívesebben földhöz basztam volna a tabletem, de nem tettem, mert hát elég drága. xD (><) Elkezdtem hangosan szitkozódni, anyám nem értette mi bajom. De jobb is, mert hülyének nézett volna...
    Na és amikor elment azt szenvedtek, a hajamat téptem. Eldobja magától a bolond a boldogságot.. De tovább akartam olvasni a történetet, mert kíváncsi voltam mi lesz belőle. :D Nem tudtam volna abba hagyni, akármennyire is volt néhány rész idegtépő.
    És amikor Darcy felhívta Harry-t én olyan boldog voltam, hogy csak na..x3 És Vanessa meglátta az ajtóban ácsorgó öt srácot, na olyan szélesen vigyorogtam az egész rész alatt, hogy a pofám is megfájdult. o_O Egy szóval, imádtam. <3
    Annál a résznél, mikor a többsége cikkekről szólt, láttam pár kommentet, amik kifejezték nem tetszésüket. Háát.. nekem nagyon is tetszettek! Cool volt!
    Örülök, hogy lesz még 2 vagy hány rész, de mint mindennek egyszer ennek úgy is vége lett volna. Szóval..(:
    Látszódik a fejlődésed a korábbi részektől, egészen idáig. És te már a kedvenc íróim közé tartozol! Nagyon ügyes vagy!
    Olvasom a Nothing like us, blogodat is, ami szintén nagyon imádok. *_*
    Oké, nem pofázok többet ! CSUMEZZ. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bazd meg, most veszem észre, hogy a bátyám profiljáról írtam. Ezerbocs. >< :*

      Törlés
    2. Semmi gond. :)
      Köszönöm szépen!

      Törlés
  23. Tee te lány újra írok neked. :) Nagyon jó lett és komolyan végig lehetett izgulni :DD Nagyon aranyos Justin azon a képen :333 Iszonyúan örülök neki, hogy lesz még 2 rész és elkezdtem olvasni a másik blogodat is és imádlak :))))) Oké remélem értelmezni tudod a talán kissé értetlen információ áradatomat :DD <3

    VálaszTörlés
  24. Fúúú nagyon-nagyon jó volt!!:)Olvastam és az állam a parkettát súrolta attól,hogy milyen jól írsz.Komolyan ez lenyűgöző.Nagyon aranyos történet ahogy elmeséled.Igazából a My Best Friend, Harry Styles, Or Not? című blogodat is kiolvastam most pedig ezt olvastam el ideáig és teljesen lenyűgözött!! :O
    Kövi rész mikor várható?

    By:
    Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) <33
      Még ma délután jön a következő.

      Törlés
  25. fuuu nessa! most olvastam el a részt és nagyon tetszett. :) nem olyan régen találtam má a blogodra és napok ota nem tudok elszakadni mellöle:) néha csak azt vettem észre hogy már merül a gépem annyira bele voltam merülve a történetbe. :D örülök hogy kitarto voltál és nem adtad fel amikor nem volt meg az elegendő komment :) egy csomo blogger van aki ilyenkor feladja. ezért a sztoryért kár lett volna :) <3 és megkönnyebbültem amikor olvastam hogynem itt van vége vagyis még van pár + rész és az epiologus :) annyira tehetséges vagy hogy az hihetetlen :) imádoma másik blogodat is tudom hogy ugy gondolod hogy unalmasak a részek de nem azok.:) most a Louis-osrol beszélek ha nem tudnád :D lég sok blogot olvasok de uuu nem tudom kifejezni :D bocsi hogy zavatalak és raboltam az idödet az összeszedettlen irásommal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek a blogjaim! :) <3
      Nem rabolod az időm. ;)

      Törlés
  26. szia ! ne haragudj hogy most kommentelek elöször de vidéken voltam és telefonról olvastam a blogod...nem lényeges
    tudod sok sok blogot olvastam már de ez messze a legjobb lépes voltál megnevettetni elérted hogy könnybe lábadjon a szemem hogy sírjak ... a karaktereid megformálásától Kezdve a történeten át a fogalmazás formádig minden tökéletes ... ilyen nagyszerű blogot még soha nem olvastam :) <3 remélem hogy ilyen tehetséggel sokat ogsz írni és egyre többet <3 köszönöm az élményt amit A BLOGODDAL nyújtottál ... <3 éjjel nappal olvastam és függő lettem sajnálom hogy vége van de a történetet tovább nem lett volna jó húzni <3 <3 <3 :*
    -Karina

    VálaszTörlés