2013. június 15., szombat

99.rész

Sziasztook! :)
Végre nyári szünet, gondolom a 8.-osok túl vannak a ballagáson, nektek kívánom, hogy érjetek el sikereket és érezzétek jól magatokat! :) El sem hiszem, hogy ez már a 99. rész, ne felejtsétek el: lesznek még ráadás részek! :) 
Végre itt a nyár! *-* Ne is gondoljatok a tanulásra! Érezzétek jól magatokat! :D
Mindenkinek kellemes nyári szünetet kívánok! :) <3
Nessa. xx


~Vanessa~

Azt hiszem, egy kisbaba érkezésére sem várt még ennyi férfi, mint a miénkre. Még hónapok voltak hátra, de ők úgy várták mintha bármelyik pillanatban csak úgy kijelenteném, hogy menni kell. A fiúk teljesen bezsongtak tőle és napról napra kisbabás cuccokkal ajándékoztak meg, plüssmacik, apró ruhák amelyek akkor is jók, ha a pocaklakónk fiú vagy lány, semmi rózsaszín vagy kék, csupa olyan aminek mindkét esetben hasznát vesszük. A világ felháborodott amikor megtudták a nagy hírt, hiszen a srácok elé nagy feneket kerítettek a dolognak és külön weblapot csináltak amin egy óra számlálta vissza a napokat. Volt aki örült, volt aki gyűlölt miatta, de a boldogságunknak semmi nem állhatott az útjába. Elfogadtam, hogy lesznek olyanok akik sosem fognak kedvelni és nem fogadják el, hogy Harry-vel boldogok vagyunk, túlléptem az utálkozás okozta rossz érzeten és csak a saját életemmel foglalkoztam, hiszen egy ilyen szép időszakban nem szabad rosszra gondolni. Egy hét volt hátra a turnéiig, a készülődés már javában folyt, a rajongók izgatottak voltak és ezen nem változtatott a baba sem, ugyanolyan szeretettel várták az országaikba a fiúkat. 
Nekidőltem Harry vállának, egyik keze a derekamon pihent. Izgatott fészkelődéssel várta, hogy mikor kerülünk sorra. Büszke, nálam idősebb anyukák fogták a férjeik kezét, de nem éreztem rosszul magam köztük, pedig néhányuk igencsak megvető pillantással díjazott. Kétségtelenül mi voltunk a legfiatalabbak a váróban, feltételeztem, hogy tudják ki Harry, de senki nem jött oda kérdezősködni vagy autogramot kérni a lányának, unokahúgának a lányának, vagy a barátnője lányának a lányának-előfordultak már ilyenek is. Csendesen meghúzódtunk egy sarokban és egymáshoz bújva vártuk, hogy bemehessünk.
Dr. Ryan kedves, mosolygós asszisztense kidugta a fejét az ajtón, a haját kontyban viselte és éreztem, amint Harry felemeli a fejét és ismét megfeszül.
-Vanessa Smith.-mondta mosolyogva a hölgy. 
Felpattant és nagy mosollyal az arcán segített fel, a kezét fogtam és teljes nyugodtsággal léptem be az ajtón.
-Jó napot.-köszöntünk egyszerre. 
-Fáradjanak be.-tett hessegető mozdulatokat. 
Dr. Ryan a fehér, tipikus orvosos ruhájában várt minket és egy monitort igazgatott.
-Á!-pillantott ránk mosolyogva.-Jó így látni titeket. 
Rámosolyogtam és még jobban Harry karjai közé bújtam, magamba szívtam jó mélyen az illatát. 
-Harry Styles.-nyújtotta a kezét.
-Tudom.-rázta meg a kezét az orvosom.-David Ryan. Vanessa, kérlek feküdj fel arra az ágyra.
Engedelmeskedtem, de csak azután, hogy Harry elengedte a kezem és lopva megpuszilta az arcom. Mosolyogva ültem le, majd feltettem a lábaim és hátradőltem, rögtön mellém lépett és ismét megfogta a kezem. A szeméből kisebb ijedtség tükröződött, nem lepődtem meg, hiszen valószínűleg nem járt még így, ilyen helyen.
Előkerült a zselé, most is egy kicsit hideg volt, de elviseltem és Harry zöld szemeit fürkésztem, amik figyelemmel kísérték a gyakorlott orvos mozdulatait, majd a szeme a képernyőre ugrott és elkerekedett. Elmosolyodtam amikor feltűnt rajta a kisbabánk, a kezemet erősebben fogta és furcsán csillogott a zöld szempár.
-Ugye, nincs semmi baj?-nyelt nagyot.
-Semmi.-mosolygott rá Dr. Ryan.-Egészséges és nagyon szépen fejlődik. Nincs miért aggódni.
-Szabad tudni, hogy kisfiú vagy kislány?
-Még nem tudjátok?-kérdezte.-Persze, azt  is megnézzük.
Szememmel követtem a kezét, az ujjaival nyomkodni kezdte a hasam ami a bent lakó apróságnak nem igazán tetszett mert nagyot rúgott. A pillantásom a kezéről ismét Harry-re siklott, kissé elnyílt ajkakkal nézte a képernyőt, az arca nedves volt, mosolyogva pillantott rám és megpuszilta a szám.
-Úgy tűnik, hogy...
Megállt és hümmögve húzogatta azt az izét a hasamon, miközben a képernyőt figyelte.
-Kisfiú.-fejezte be a mondatot.
Könnyek peregtek le az arcomon, Harry arcáról egy pillanatig csodálkozás tükröződött majd elővette a széles, gödröcskés mosolyát és boldogan pislogott a monitorra. Ujjaival simogatta a kezem, majd az ajkaihoz emelte és gyengéden megpuszilta a tenyerem.
-Felülhetsz.-mosolygott rám az orvos.
Letörölte a hasamról a zselét, elmondott néhány dolgot a babáról, majd megírta a papírokat. Rövid időn belül már kifelé tartottunk és 4 srác várt minket toporogva. Igen, nem sok lányt kísér el 5 fiú. Ők nem jöttek be, helyette egymást idegesítették a kocsiban.
-Na?-ugrott elém Niall.-Kislány vagy kisfiú?
-Várj már.-ütötte meg finoman Zayn.-Minden oké?
-Szerinted ha Harry így vigyorog akkor nem?-horkantott Louis.
-Nyugi.-nevettem.-Minden rendben.
-Akkor jó.-nyomott puszit a homlokomra Liam.
-Menjünk haza.-mosolygott Harry.-majd ott elmondjuk.
-Nemár' ezért vártunk itt?-háborodott fel Louis.
-Igen.
Magában pufogva bevágódott a kocsiba és becsapta az ajtót, a többiek szép csendben befészkelték magukat mellé, míg én elfoglaltam a helyem az anyósülésen és Harry beült a volán mögé.
Beindította az autót, egyik kezét a combomra tette és összekulcsolta az ujjainkat.
-Szerintem lány.-szólalt fel Zayn.
Elmosolyodtam és a fejemet nekidöntöttem az üvegnek. Nekem teljesen mindegy, hogy fiú vagy lány, mindkettőnek örülök.
-Nekem mindegy.-motyogott Liam.-A lényeg, hogy egészséges legyen.
-Szerintem is.-helyeselt Niall.
Elővettem a táskámból a papírokat és nézegetni kezdtem, nem igazán tudtam az adatok fura nevéből arra következtetni, hogy az mit is jelent, de Dr. Ryan azt mondta minden rendben van ezért nem aggódtam.
-Az mi?-hajolt előre Louis.
Hátra nyújtottam neki és az arcát figyeltem. Mind a négyen a papírok fölé hajoltak és elmélyülten bogarászták, bár az homlokuk mindannyiuknak ráncba szaladt.
-Oké.-nyújtotta vissza.-És ez mi?
Nevetve megvontam a vállam. Harry behajtott a kapun és beállt a garázsba.
-Most már elmondjátok?
-Bemehetünk?-nevetett.
-Nem!-vágták rá egyszerre.
-Akkor itt maradtok.
A fejemet rázva kinyitottam az ajtót, gyorsan kipattant és segített kiszállni. Bár még nem olyan hatalmas a hasam, hogy ne tudjak megmozdulni, nagyon vigyázott ránk és mindig ott termett ha valamit meg kellett csinálni, még az ilyen egyszerű dolgoknál is, mint a kiszállás.
-Direkt csináljátok, ugye?-nézett ránk bosszúsan Lou.-Szándékosan húzzátok az idegeinket.
-Te mit szeretnél, Louis?-karoltam belé miközben átsétáltunk a kerten.
-Mindegy.-vigyorgott.-De azért tudni szeretném, segíthetnék a névválasztásban, ha a fiú akkor esetleg lehetne Louis.
-Igen.-nevettem.
-Vagy ha lány akkor Deon vagy Hannah uuu vagy Eleanor.
-Felsorolod az exbarátnőid neveit?-röhögött Zayn.
-Deon nevű barátnőm nem volt.-durcázott.
-Szerintem ebbe mi ne szóljunk bele.-mosolygott Liam.
-Persze, hogy beleszólhattok!-pördültem meg.
-Hé!-kapott a karjaiba Harry.-Csak óvatosan.
Puszit nyomott az arcomra, majd előhalászta a zsebéből a lakáskulcsot és kitárta előttünk az ajtót. A fiúk egymást lökdösve verekedték oda magukat a kanapéhoz és nagy szemekkel bámultak ránk.
-Nem kell semmi, nem vagyunk se szomjasak se éhesek.-kezdett hadarni Zayn.
-Ami azt illeti.-vágott közbe Niall.
-Csitt!-visított fel Louis.-Mondjátok!
Egymásra néztünk, egy kósza hajszálat kisimított az arcomból, kezeit a derekam köré fonta és a fejét a vállamra hajtotta.
-Mond el nekik.-nyomtam puszit az arcára.
-Igen, Harry! Mond el!
Sóhajtva simította a kezét a hasamra, mosolyogva pillantott fel és szólásra nyitotta a száját.
-Fiú.
Egy röpke percig csendben maradtak, majd egyszerre ugrottak fel és léptek oda hozzánk.
Niall óvatosan ölelt magához és cuppanós puszit nyomott az arcomra.
-Ez olyan fura.-nevetett.-Annyira kicsi vagy.
-Te se nőttél nagyra.-cukkolta Zayn.-Na engedj ide.
Gyengéden vont a mellkasára, nevetve öleltem át miközben összeborzolta a hajam.
-Ne engedd, hogy hülye nevet találjon ki.-motyogta.
-Hallottam!
Elvigyorodott és puszit nyomott a homlokomra.
-Már mondott néhányat.-nevettem.
-Semmi esetben se.
-Vidd arrébb magad.-bökte meg Louis.-Én jövök!
-Ne ugorj rá.-figyelmeztette Harry.
-Tudom, na gyere ide.-húzott magához.-Nem tudom mi lenne vele nélküled, jó, hogy itt vagy.
-Jajj, Lou.-fúrtam az arcomat a pólójába.
-Minden rendben lesz.-motyogott halkan a fülembe.
-Tudom.-töröltem meg az arcom.
-Látod? Most miattad sír!-vádolta Liam.
-Nem.-nevettem.
Megéreztem az ismerős, nagy kezeket a derekamon. Maga felé fordított és apró puszit adott a számra.
-Nincs semmi baj.-törölte le az ujjával a könnyeim.
Mosolyogva öleltem át, majd visszafordultam a többiek felé és ezúttal Liam karjai közé bújtam.
-Nem tudom miért, de én sejtettem, hogy fiú lesz.-nyomott a kezembe egy kis ajándékcsomagot.-Gratulálok.
Tágra nyílt szemekkel néztem a világoskék papírba, szépen becsomagolt négyzet alakú dolgot.
-Az bunkó ha én nem hoztam most semmit?-húzta el a száját Niall.
-Nem.-nyugtattam meg.
Az mutatóujjamat a kis cellux alá csúsztattam és miután elengedte a papírt kíváncsian húztam le a papírt. Egy olyan könyv lapult benne, ahol kizárólag fiúnevek voltak.
-Hogy legyen miből válogatni és Harry ne akasszon ki a hülye ötleteivel.
-Köszi.-öleltem át és pipiskedve puszit nyomtam az arcára.
Pacsizott Harry-vel míg én leültem a kanapéra és kíváncsian nyitottam ki a könyvet.

~Harry~

A fiúk távozása után ismét csend telepedett a házra, valamiért halkabban beszéltünk egymással és az egész hely nyugodtabb lett. Szeretem őket, hiszen én is legalább annyira hülye vagyok mint ők, de néha kell a nyugalom. Lábai az ölemben pihentek, megmosolyogtatott a türkizkék zoknija amin fehér felhőcskék voltak, gyengéden masszíroztam míg ő elmélyülten lapozgatta a Liamtől kapott könyvet.
-Hazza?-pillantott fel. Az arcán most is halvány pír játszott.
-Hmm?-hümmögtem és közelebb hajoltam hozzá, arrébb húzódott így kényelmesen befészkeltem magam mellé, úgy, hogy mindketten, illetve hárman elfértünk. Lábait óvatosan az enyéim közé csúsztatta, ezek a mozdulatok már berögzültek.
-Kényelmes?-nyomtam puszit az arcára.
Apró mosollyal az arcán bólintott, a jobb kezemet a hasára csúsztattam és gyengéden simogattam. Az egész annyira nyugodt volt, a házban csend volt, nem hallatszott be a város alapzaja, csak feküdtünk egymás karjai közt a kanapén. Ez az egyik dolog, amit nem lehet pénzért venni.
Míg az én kezem a hasán járt fel-alá, addig az ő ujjai a hajamat piszkálták, az egész annyira megnyugtató volt.
-Mit akarták kérdezni?
-Azt, hogy...-vett nagy levegőt.-Örülsz neki? 
-Annak, hogy kisfiú? Megint butaságot kérdezel.
-Gondoltam, hogy ezt mondod. 
-Akkor?-nevettem.
-Csak, neki nem tudod a Darcy nevet adni.
Feljebb csúsztam, hogy az arcunk egy magasságban legyen és a szemébe tudjak nézni.
-Még dolgozhatunk egy Darcy-n is.-hajoltam a szájához és egy rövidke csókot nyomtam rá.
-Nem bántad meg?-nézett szégyenlősen a szemembe.
-Nem, egyetlen percre sem.-bújtam hozzá.-Jövőhéten turnéra indulunk, az előzőnél hetekig kértelek, hogy gyere velünk de hajthatatlan voltál...
-Tudod, hogy év eleje volt.
-Tudom, Baby.-nyomtam puszit a füle mögé.-Számolgattam egy kicsit, előre meg vissza is. 
-Mit számoltál?-kíváncsiskodott.
-Hogy mikor történt.-motyogtam és ismét megcsókoltam.
-Mire jutottál?-simította ki a homlokomból a hajam.
-Valamikor Párizsban, azt nem tudom pontosan, hogy melyik napon, mert elég mozgalmas esték voltak.-nevettem.-Ezek után mondanád még azt, hogy ő nem egy igazi szerelemgyerek?
-Erre a fiúk azt mondanák, hogy nyálas vagy.-nevetett fel.
A hangjára most is libabőrös lettem, volt valami az egész lényében ami ezt váltotta ki belőlem. Mosolyogva simítottam végig az arcán, ki akartam használni ezeket a napokat, amíg bármikor lehetek kettesben vele. Ha elindulunk, a turnébuszban nekünk emeletes ágyak lesznek, bár lefogadom, hogy be fog mászni hozzám, ha pedig nem akkor én megyek hozzá. A baba miatt többet leszünk szállodában, az mégiscsak kényelmesebb neki és több magánélet nekünk. 
-Ha pedig eljön az idő, akkor pont Amerikában leszünk.
A gondolatra akaratlanul is megborzongtam. Az egy felejthetetlen éjjel volt, talán puszta véletlen egybeesés, hogy ezek így történtek, de akkor felettébb furcsa véletlenek.
-De előtte hazajövünk.-simítottam végig a haján.-Az első 1-2 hónapot úgy is itt töltjük, csak azután folytatjuk a turnét, de akkor is csak ha jól vagytok.
-Egy kicsit félek ettől.-vallotta be.-Nem tudom mennyire lenne jó egy pár hetes babával repülőn utazni, talán nekem itthon kellene maradnom míg vége nem lesz a turnénak. Jövőhéten kezdődik és azt mondod lesz 1-2 hónap szünet, így is el fog húzódni és nem novemberbe lesz vége, ha nem lenne szünet és én itthon lennék addig a kicsivel, a tervezett időben vége lenne.
-De megfosztanál attól, hogy lássam amint a kisbabánk napról-napra változik és egyre szebb lesz.-suttogtam.-Nem beszélve arról, hogy ezt a fiúk is látni szeretnék.
-Így viszont attól fosztalak meg, hogy éld a rendes életed a fiúkkal. Már nem tudom mi legyen.-sóhajtott.-Lou hogy csinálta Luxal?
-Igazából, ő is úgy ahogy mi terveztük. Az első pár hétben otthon maradt, utána jöttek velünk mindketten.
-Nem tudom, Hazza. Ha még a repülőutat meg is oldanánk, a koncerteken nem lehetnék ott, az túl hangos egy kisbabának. Annyira bonyolult ez az egész.-tette a kezét az arca elé.
Finoman lefejtettem az arcáról az ujjait és összekulcsoltam azokat az enyémekkel.
-Megoldjuk, együtt mindent megoldunk.-emeltem a számhoz a kezét és megpusziltam.
-Annyira félek. Mi lesz ha elrontom?
-Nem tudod elrontani.
Óvatosan felém fordult és az arcát elrejtette a mellkasomban, a haját kezdtem simogatni, hagytam, hogy a tincsek kihulljanak az ujjaim közül.
-Azt tudom, hogy neked menni fog mert Luxal is olyan aranyos vagy és vigyázol rá, de én...
-Ne.-kértem halkan.-Ezt ne mond ki. Csodás leszel, a gyerekünk pedig egy kis mázlista amiért ilyen anyukája van.
-Ezzel vitába szállnék.
-De nem teszed.-nyomtam puszit a feje búbjára.-Mert tudod, hogy igazam van.
-Most az egyszer nincs.-nézett fel összevont szemöldökkel.
-De.-motyogtam, mielőtt megcsókoltam volna.-Én is itt leszek, tudom, hogy menni fog. A fiúk is segíteni fognak, tudom, hogy néha őrültek vagyunk de...
-Tudom.-mosolygott.
-Mutasd azokat a neveket.-nyúltam át a válla felett és felvettem a Liamtől kapott könyvet.-Tetszik valamelyik.
-Még mindig a Harold tetszik.-nevetett.
Elhúztam a szám és belelapoztam.
-Valami más?
-Lehet az a második neve?
-Lehet.-nevettem.-Mi tetszik még?
-Nathan.-pirult el.-Justin, Beau, Gale.
-Gale?-vontam fel a szemöldököm.-Nem azért, kicsim, de az olyan mintha valami gusztustalan krém lenne. Például: lábgomba kezelő gél.
Hangosan felnevetett és puszit nyomott az arcomra.
-Igazad van. Még tetszik a Sean, Samuel, Kevin és a Zack.
-Nem rossz.
-Neked ezek közül valamelyik tetszik?
-A Gale és Nathan kizárva, a több nem rossz, hogy hangzana az, hogy Justin Styles?
-Nekem tetszik.-mosolygott.-De ha vannak ötleteid mond el, a fiúk csak hülyéskedtek.
-Tudom, de nekem ez tetszik. Különben is, van még időnk.

VASÁRNAP ÉJFÉLIG VÁROM A NOVELLÁKAT! 

21 megjegyzés:

  1. Áhhh nagyon jó lett:)) olyan cuki Hazza ahogy vigyáz Nessára*-* nem tudom ,mit mondhatnék még nem lehet szavakba foglalni milyen jól írsz:33 én is most ballagtam az egész tegnapi napot majdnem végig sírtam:'( de nem baj, hamar hozd a kövit^^<3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) <3
      Ilyen ez... remélem jól vagy. :)

      Törlés
    2. Úgy ahogy jól vagyok, majd ma a bankett lesz érdekes:D szerintem sírva fogunk röhögni tegnap is azt csináltuk fél órán keresztül:DD

      Törlés
  2. Nagyon kis aranyos, meghitt fejezet lett! :) A fiúk iszonyst cukik! Kicsit meglepődtem, hogy fiú lesz, de azért örülök neki! A névválasztásos résznél kicsit se röhögtem a lábgomba krém résznél, á dehogy!
    Tudod mikor lesz következő?
    Annamari <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha:D Köszönöm. :)
      Kedden hozom a következőt! :)

      Törlés
  3. Újabb fantasztikus, mesébe illő fejezet!
    Szóval kisfiú lesz..hm..:) Várom már a következő részt, biztos vagyok benne, hogy lenyűgöző lesz!
    Sajnálom, most nem jutok szavakhoz, még a rész hatása alatt vagyok..:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez a rész is nagyon de nagyon tetszett alig várom már a folytatást csak így tovább.

    VálaszTörlés
  5. sziaa :)
    Azért írok csak most, mert őszintén az egész történeted alatt fogalmaztam, hogy mit is írhatnék hozzá.
    Egyszerűen fantasztikus, ahogyan írsz! Elolvastam a My best friend Harry Styles... blogodat is és az is nagyon tetszett. :)
    Nagyon örülök, hogy a sok türelmetlen olvasó miatt nem fejezted be ezt a blogot. Majd akkor beszéljenek, meg akadékoskodjanak, ha ők is alkotnak egy ilyet ;) na, de a lényeg, hogy én sem utálkozni jöttem.
    Annyira kifejezően írsz az emberi érzésekről, mintha a legtöbbet te magad is átélted volna. Olvasom, és a fejemben lejátszódik egy film, nálam pedig a jó történet ott kezdődik, amit el tudok képzelni. Igényes, áttekinthető a sztori, van benne humor, romantika, csalódások meg úgy igazából minden ami kell (ha már egyszer sírtam és nevettem is rajta :D)
    Szerintem megéri neked ezt csinálni, mert észre fogod majd venni, hogy ahogy egyre többet írsz, annál inkább fejlődsz. Ha pedig nem érzed magad elég jónak, akkor se add fel soha, vedd úgy, hogy átmeneti alkotói válságban szenvedsz :P Azért mondom, mert jómagam a későbbiekben írói pályára készülnék, remélem nem gondolod, hogy kioktatásnak szánom amit írok, csak hát a továbbiakban is szeretném még olvasni a történeteidet.
    Szóval nekem nagyon bejött, imádtam, imádom, perfecto! :D
    Remélem a továbbiakban is megmarad ez a jó szokásod, hogy írsz :) Sok sikert, és így tovább!
    Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon édes vagy, köszönöm szépen! :)
      Nem veszem kioktatásnak, sőt, kifejezetten örülök neki, hogy ezt leírtad! :)
      Nem szeretném abbahagyni az írást!
      Puszi. :*

      Törlés
  6. Köviiiiit :D <3 ügyi vagy.. :))

    VálaszTörlés
  7. Huh. Ez.... Nagyon jó. Nagyon ari rész, olyan cuki. Remélem, még sok kiegészítést írsz!!! Ez hatalmas rész!!
    U.i.: Bocsi az össze-vissza mondatoktól, még mindig a sztori hatása alatt vagyok

    VálaszTörlés
  8. Sziaa*--* jupejajaa:D So Fantasztikus resz<3 es kisfiuuuu<3tudtam,tudtam<3
    meselni szeretnek valamit:)tudom,nem ide tartozik,de akkor is szeretnem neked elmeselni:) szoval,tegnapelott elkezdtem az elozo blogod(My Best Friends Harry Styles,or not?,nagyon fantasztikus az a blog<3:D) most eppen annal a resznel jarok,amikor Harry az Eszterhazy-val "kuzd":'DD<3 irto aranyos az a resz<3 hat ennyi szerettem volna mondani,remelem nem untattalak vele..:/:)
    Puszillak:'D<3
    U.i.: kovetkezo resz mikorra varhato?:3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *My Best Friend is Harry Styles,or not!! :))
      Neharagudj,elneztem a helyesirast..:/:D <3

      Törlés
  9. Szia :)
    Juj, végre mindenki boldog. és KISFIÚ éljen :)
    nagyon örülök, hogy végül így alakult az egész és minden happy.
    persze megfogalmazódott bennem egy kérdés: Mi van ha hamarabb megszületik a baba? mondjuk éppen egy koncert közepén? :D
    nem tudom mást mondani
    puszi :)

    VálaszTörlés
  10. Szióó kedvenc írónőm! :3
    Hát ez a rész nagyon cuki volt *.*
    Kedvencem: "Geal... Lábgomba kezelő gél" XDDDDD
    és nem Bob Huan Michel Styles lesz a baba :((( ajhmár xddddd

    Huhu már várom a kövit, addig lehet, hogy elkezdem előlröl az egész blogod. :D

    Xoxo, Zsuu_Lorant

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :))
      Köszönöm. :) <3
      Neem, nem az lesz a neve, sajnálom. xDD <3

      Törlés
  11. Ez nagyon jò lett! Várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
  12. Bonjour!:3
    Én is itt vagyok a szokásos,nyálcsorgatással,amiért Harry ilyen zabálni valóan cuki.^_^
    kisfiú lesz *o*
    Nekem is a Harold tetszik:o
    Szabad tudni,hogy mennyi bónusz rész lesz még,és,hogy azt majd milyen rendszerességgel hozod majd?:P
    ja és mielőtt el nem felejtem,Harry solo dala ,hogy tetszik?:)
    pacsi és csillagos hatos ;) <3
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aloha! :D
      Köszönöm! <3
      Azt hiszem kettő ráadás rész lesz, ugyanúgy fogom hozni mint ahogy eddig is hoztam a részeket. :)
      Don't let me go <333 IMÁDOM! Nem tudok rá mit mondani, csodálatos, azt hittem már mindent tudok róla és nem tud meglepetéseket okozni, de tévedtem. Gyönyörű szövege van, gondolkoztam azon, hogy beleírom a történetbe de ahhoz már késő van, hogy az a dal a szöveg alapján szerepet kapjon benne. Tudom, hogy ő nem olyan fiú mint az átlagos 19 évesek, egyikőjük sem olyan, számomra nem, de úgy látszik még mindig tud meglepetéseket okozni és minden cselekedetével újabb, sokkal apróbb, fájóbb darabokra töri a szívem. <3

      Törlés