2013. április 28., vasárnap

83.rész


Nem akartam felkelni, mert akkor utoljára bújnék ki az öleléséből. Halogattam, de tudtam, hogy nem tehetem ezt örökké. Először az egyik karját fejtettem le magamról, majd a másikat próbáltam meg észrevétlenül lecsúsztatni a derekamról, mozgolódott egy kicsit, csípője súrolta az enyém. Szorosan behunytam a szemem, nagy levegőt vettem, és a lábaim kihúztam a "fogságából", amiben maradni akartam. Felültem, majd hangtalanul álltam fel, a takarót ráterítettem meztelen hátára, hogy ne fázzon. Álmában egy kicsit felhúzta az orrát és ráncolta a szemöldökét, érezhetően keresett, de amikor nem talált maga mellett, helyettem a takarót gyűrte a karjai közé és átdobta rajta a lábát. Nagyot nyeltem, lábujjhegyen odaosontam a bőröndömhöz, tiszta fehérneműt vettem elő, egy egyszerű farmert és egy fehér pulcsit. Belebújtam a ruhákba, tiszta zoknit húztam a lábamra és felvettem a fehér tornacipőm, mely elhagyatottan feküdt a szoba sarkában. A hajamat hanyagul összegumiztam egy kontyba a tarkómon és begyűrtem a pulcsim nyaka alá, hátha így kevésbé ismernek fel. Nem foglalkoztam sminkeléssel, félő volt, hogy felébred. A ruháim amik össze-vissza voltak a hotelszobában, összeszedtem, begyűrtem a bőröndömbe és összecipzároztam azt. Előhúztam egy kizárólag neki szánt CD-t a rejtett kis rekeszből, egy üres lappal és tollal együtt. Leültem a földre, nem akartam úgy kezdeni, hogy "Kedves, Harry" ehelyett csak a nevét írtam, gondolkodás nélkül írtam le amit éreztem és úgy gondoltam tudnia kell. Könnyek marták a szemem közben, majd amikor a végére értem, makacsul összezárt szájjal zokogtam fölötte, míg Harry az igazak álmát aludta és fogalma sem volt róla mit teszek. Mielőtt letettem volna neki, elmentem fogat mosni, és előkerestem a napszemüvegem. Akármennyire is akartam tovább húzni a menést, már nem tudtam. A papírt összehajtottam és az éjjeliszekrényre tettem, mellé pedig a CD-t, amin a borító a mi egyik közös képünk volt, egyetlen dal szerepelt rajta, az ő dala. Letöröltem a könnyeim, még utoljára végignéztem rajta, az agyamban lejátszódott az összes vele töltött emlékem, legyen az jó vagy rossz, és tudtam, ha megszületik a gyerekünk, legyen az fiú vagy lány, úgy akarom nevelni, hogy olyan legyen mint ő.
Még utoljára végigsimítottam a karját, amely védelmezően ölelte körbe a takarót, az én testem helyett. Lehajoltam hozzá, ajkai résnyire nyíltak és édesen szuszogott, megpusziltam a száját, majd el is húzódtam, amikor nyöszörögni kezdett.
-Szeretlek.-húztam végig az ujjam a puha fürtjein.-Ne haragudj.
Rohadék szemétládának éreztem magam, amiért ezt teszem. Elléptem tőle, a szememből szüntelenül folytak a könnyeim, a bőröndömhöz léptem, a pénztárcám és a kézitáskám felvettem, az asztalon megláttam a kölnijét, megragadtam, feltéptem a bőröndöt, és összefújtam vele a ruháim, majd egy kis kételkedés után óvatosan betettem közéjük, legalább az illatát vigyem magammal. Kinyitottam az ajtót. Álltam egy darabig és csak néztem őt, majd az orromra toltam a napszemüvegem, a fejemre húztam a pulcsim kapucniját és becsuktam magam után az ajtót. És abban a pillanatban úgy éreztem kettészakadtam, a testemet magammal vittem, viszont a szívem és a lelkem nála maradt. Mert nyáron ellopta, és nem fogja sosem visszaadni.

~Harry~

Még a szemeimet nem nyitottam ki, de máris őt kerestem, valamit fogtam, de az nem emelkedett és süllyedt, és a puha haja nem csiklandozta az arcom. Résnyire nyitottam a szemem, értetlenül löktem ki a takarót a kezeim közül, a helye mellettem hideg volt, keresztbe feküdtem az ágyon, a karomban és a lábam közt egy takaróval.
-Kicsim!-kiabáltam, ám válasz nem érkezett.
Felálltam, ahogyan a takarót ledobtam éreztem az illatát amit a párnája teljesen átvett. A fürdőszobába csoszogtam, kíváncsian nyitottam be, ám ő nem volt ott. Körbenéztem a szobában, hiányérzetem volt, de hirtelen nem tudtam mi nincs a helyén. Benéztem a kis konyharészbe, a mellkasom mintha elkezdték volna nyomni, újból végignéztem a szobám, és akkor feltűnt mi nincs a helyén. Az ő fehér bőröndje nem volt az enyém mellett, ismét visszamentem a fürdőszobába, se a tusfürdője nem volt ott, se a hajas dolgai, egy hajcsat sem, egyetlen félig teli, parfümös üveg árválkodott a zuhanyfülke melletti polcon.
Ne. Meginogtam, az ajtófélfába markoltam, hogy talpon maradjak. Azt reméltem csak szórakozik velem, elbújt előlem, várja, hogy megkeressem és megismételjük az éjjel történteket. Csak rám akar egy kicsit ijeszteni. Elővettem egy boxert a táskámból, felhúztam, majd még egyszer körbejártam a szobát, tehetetlenül rogytam le az ágyra. Az éjjeliszekrényen egy CD hevert, rajta az egyik Párizsban készült képünkkel, alatta pedig egy fehér összehajtott papír, amire gyöngybetűkkel volt írva a nevem. 
Elszorult a torkom, a gyomrom görcsbe rándult, utána nyúltam. 

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer ilyet fogok írni, főleg nem azt, hogy neked.
Nem így akartam tőled elbúcsúzni, sőt sosem akartam sehogy sem.
Kérlek ne haragudj, szeretném ha tudnád, hogy nagyon szeretlek, de el kell mennem. Nem mondhatom el, hogy miért, de a te érdekedben. Amikor a karjaidban sírtam, az már rég nem a szüleim miatt volt. Kérlek ne hibáztasd magad, a saját döntésem, hogy inkább elmegyek, minthogy megakadályoznék bármit is az életedben. Sajnálom, hogy életed nagy fellépése után már nem vagyok veled, de nem halogathattam tovább. Megváltoztattad az életem, veled és a fiúkkal minden könnyebb volt, megtaláltam a barátaim és azt akit szerethetek és ő viszont szeret. Nehéz elmenni anélkül, hogy még utoljára megcsókolnálak, de ha felébrednél úgy sem egednél el, és tudom, hogy akkor maradnék és azzal nem tennék jót veled. Remélem boldog leszel, és találsz majd egy másik lányt, aki legalább annyira fog szeretni, mint amennyire én szeretlek. Kérlek ne haragudj, és mond meg a fiúknak, hogy mindent köszönök és szeretem őket, tegnap éjjel nem tudtam tőlük rendesen elköszönni. Köszönöm, hogy vigyáztál rám és boldoggá tettél.

Örökké szeretni foglak: Vanessa.

Ilyen nem történhet velünk, nem mehet el. A kezem megremegett, az ujjaim közt szorongattam a papírt, a szememből már az első soroknál potyogni kezdtek a könnyek és a végére már könyörtelenül folytak végig az arcomon. A CD után nyúltam, nem éreztem magam elég erősnek ahhoz, hogy felálljak, az összes sornál, mintha kitéptek volna valamit belőlem. Nem emlékeztem mikor, vagy egyáltalán sírtam-e már lány miatt. De ő nem egy lány volt, ő volt: ,A lány'.
Összeszorítottam a szemem, a lábaim felhúztam és a fejemet a karomra hajtottam. Nem igazán fogtam még fel, mi történik, csak bámultam, miközben könnyek peregtek le egymás után az arcomon, majd azzal a reménnyel pattantam fel, hogy a CD-n talán elmondja, csak egy hülye poén volt amit Louis-val vagy valamelyik másik hülyével kitaláltak. Felnyitottam, a CD-re rá volt nyomva egy másik kép rólunk, amin szélesen mosolygunk, ám egy lyuk ott tátongott köztünk, ahol az összekulcsolt kezünknek kellett volna lennie. Az üres szekrényhez léptem, ott volt rajta egy mini hifi torony, remegő kezeim miatt csak kisebb szarakodással tudtam felnyitni a CD lejátszót. Elindítottam, ám a nevetése helyett lágy zene csendült fel, úgy kezdődött amire szívesen vonultam volna be az esküvőnkön. Le kellett ülnöm, hiszen nem viccelt, az ujjaim közt fogtam a papírt ám amíg el nem kezdett énekelni, reménykedtem, hogy megszólal, hogy bevettem, és beszalad mellém.


A várt mondatok helyett zokogva hallgattam a hangját, a gyönyörű hangot, amely a gyönyörű ajkak közül jött, amik néhány órával ezelőtt még az enyémen voltak és nekem mondták a szót, amivel nem tudtam betelni akárhányszor elmondta. Szétnyitottam a kezem között a CD tartót, a kép belsején nem egy füzetecske volt, csak egy papír melynek másik oldalán egyetlen szó volt: Szeretlek. Vége lett, tudtam, hogy nemsokára eljön az a pillanat, amikor a mai nap már nem leszek képes többet lábra állni, mielőtt még elkéstem volna, felálltam, kirohantam a szobából, mielőtt feladtam volna, Louis-ék ajtajába ököllel belevertem, majd a tenyerembe temetett arccal lecsúsztam a földre.
Beszédet hallottam, majd kattant mögöttem a zár, én pedig kis híján hátra estem.
-Harry!-jött mögülem Louis éberebb, ijedt hangja.-Harry, mi van?!
Annyira nem voltam képes, hogy egy szót kinyögjek, megragadta a vállam és leguggolt mellém, lefejtette az ujjaim az arcomról, és erőltette, hogy ránézzek.
-Hallod?-paskolta meg az arcom.-Mi van, Harry?! Mi történt?!
A kezemet tördeltem, az ajkam remegett, és láttam, ahogyan a hülye könnyek a mellkasomra hullanak, csípték az arcom.
-Mi történt?-jött a hátam mögül Eleanor hangja.
-Nem tudom. Harry, légyszíves, Vanessával van valami?
A pólójába markoltam, a fejem előrebukott a mellkasára.
-E-el-elment.
A kezemből a padlóra esett a levél amit nekem hagyott.
-Mi?-suttogott.
-Hozd be, Louis!
Összeszorítottam a szemem, fel sem fogtam mi történik. Louis felállt, a hónom alá nyúlt és felrángatott a földről, a lábaim nem reagáltak semmire, húznia kellett. Szánalmasnak éreztem magam, de nem tudtam azzal foglalkozni, mennyire nem méltó hozzám amit teszek, egyetlen szó lüktetett a fejemben. Elment, elment.  
Louis az ágyig vonszolt, görnyedten ültem, a kezeim a homlokomhoz nyomtam, meglepődtem, milyen hangok képesek sírás közben elhagyni a szám.
Felnéztem, Louis értetlen arccal, összeráncolt szemöldökkel fogta a gyűrött papírt. Hörgéshez hasonló hangok törtek fel belőlem, nem tűntek fel a szobában szerteszét heverő ruhák, valószínűleg az ágyból ugrasztottam ki őket. De nem tudtam rajta nevetni. Lou leeresztette a papírt, leült mellém és átölelt.
-Sajnálom.-simogatta a hátam.
-Miért?-nyögtem.
Befellegzett mára a hangomnak is, lassan elfúlt, és már csak a hüppögés, fuldoklás maradt. Nem értettem semmit, és talán nem is akartam érteni. Elment, elhagyott, és nem tudom hol van. Nem tudom, hogy miért.  Mintha kitéptek volna belőlem egy darabot, nem leszek képes túllépni rajta, hiába keresnék mást, nincs több olyan lány mint ő.

~Louis~

Tehetetlenül bámultam rá, a válla folyamatosan rázkódott, a hangja...talán mint egy beteg lóé, fuldoklott, hüppögött, soha nem láttam még így, és nem is akartam. Érzések kavarogtak bennem, veszteség, sajnálat, talán harag is, amiért ezt tette vele, aztán rájöttem, hogy komoly ok kellett ahhoz, hogy Vanessa minden szó nélkül elmenjen. Hiszen ők annyira szeretik egymást. Gyorsan kerültek közel egymáshoz, de a kapcsolatuk betonbiztos talapzaton állt a Caroline-os dolog óta, és azelőtt is. Eleanor az egyik kinyúlt pólómban szégyenlősen állt, a kezében ott volt a levél, és látszott, ő sem ért semmit.
-Harry?!-emeltem kicsit feljebb, de erősen fogta a pólóm, amiből már csavarni lehetett volna a könnyeit. 
Soha nem sírt lányok miatt. 
-Fel tudsz kelni?
A válasza halk, kutyához hasonló nyöszörgés volt. A szívem összeszorult, borzasztó volt őt így látni. Ő alapból elég érzékeny, mind azok vagyunk, de soha nem sírt még ennyire.
-Összevesztetek?
Jobbra-balra ingatta a fejét, hülyeséget kérdeztem, ők nem veszekedtek egyszer sem, még csak össze sem kaptak. Harry túl volt a gyerekes korszakán, már nem a lányok testéért élt. A múltkor beszámolt róla, hogy komoly tervei vannak, azt hittem falra mászok, de feleségül akarta venni, és Vanessa most elment.
-Fiúk, én, elmegyek hozok valami kaját, kérsz valamit, Haz?-dadogott idegesen Eleanor.
-Hozol neki gumicukrot? 
-Nem kell.-nyöszörgött.-Nem kell semmi.
Eleanor elővett néhány ruhát, a fürdőszobába ment felöltözni, én maradtam a helyemen, a szerepemben. Barátként, egy vállként amin kisírhatja magát. Ha El ott öltözött volna előtte, én tudtam, hogy nagy ívben tett volna rá. Niall rontott be, hadarni kezdett valamiről, majd a szeme megakadt Harry-n és elhallgatott.
-Harry? Mi a baj?
Felhüppögött, megijedtem és szorosabban húztam magamhoz, nem tudtam mi lesz, nem tudtam, hogy fog ezen túl lenni, hiszen ha ennyire sír, akkor tényleg nagyon rosszul van. 
-Hol van Nessa?
Elhúzódótt, arcát a tenyerébe ejtette, a válla rázkódott, a lábait felhúzta maga elé. Nem nézhettem tétlenül.

~Vanessa~

A repülő döcögött leszállás közben, a fejem az ablaknak ütődött, de nem érdekelt. Már semmi nem érdekelt. Hazaértem Londonba, ahol minden elkezdődött. A napomat utazással fogom tölteni, New York-ból Londonba, Londonból Denverbe, talán "potyautaknak" tűnhetnek, de el kell hoznom a cuccaim. A repülőtéren nem várt senki, és nem ismertek fel, úgy nézhettem ki, mint egy züllött drogos, senki nem vett észre. Megszereztem a bőröndjeim, éreztem ahogyan a zsebemben rezeg a telefonom, a repülőtér közepén cövekeltem le és vettem elő, a képernyőn Louis képe villogott, mélyeket kellett lélegeznem, hogy ne kezdjek el sírni, visszacsúsztattam a zsebembe a készüléket. Átvágtam az embereken, magam után húzva a bőröndöm, a vállamon a táskámmal, megláttam egy üres taxit, odabotorkáltam, és megkérdeztem a középkorú férfitól, hogy elvinne-e. Nem volt különösebben bunkó, beszálltam, elnyögdécseltem a címet, és az út további részében nem szóltam.
Feltűnt a ház, a házunk, már a sarokról láttam és elszorult a torkom, a zsebemben nem hagyta abba a telefon a rezgést, mindegyiknél előhúztam, egyszer Zayn, aztán Liam képe villogott, egyikőjüknek sem vettem fel, pedig el akartam köszönni tőlük.
Míg New York-ban hajnalodott, Londonban éjjel volt. Megköszöntem a taxisnak, hogy elhozott, kifizettem, majd megvártam míg elhajt. Előkotortam a kulcsaim, kinyitottam a kaput, majd miután bementem, be is zártam. Átvágtam az udvaron, felmentem a lépcsőn, és egy nagy levegővétel után kinyitottam az ajtót. Bementem, felkapcsoltam a villanyt, és akkor tudtam, hogy ha innen is elmegyek, végleg vége lesz mindennek. A zsebemben ismét rezegni kezdett a telefonom, remegő kezekkel húztam elő, ezúttal Harry mosolygó arca nézett rám, tudtam, hogy tudja, már mindenki tudhatta, hogy elmentem. Fel akartam venni, az ujjam elidőzött a kis zöld ikonon, de ahelyett, hogy elhúztam volna, csak rajta tartottam és bámultam a kijelzőn villogó arcot. Vége lett, én pedig kikapcsoltam a telefonom. Felmentem a lépcsőn, a szobánkba érve jött el az a pillanat, amikor nem tudtam tovább tartani magam. Sírva dőltem el az ágyunkon, magamhoz öleltem a párnáját, amiből a távolléte alatt majdnem teljesen eltűnt az illata, de még éreztem.
Nehezen álltam fel, nagy nehezen leszedtem a szekrény tetejéről a bőröndjeimet, kipakoltam a fiókokból az ott maradt ruháim, a fürdőszobából elhoztam a dolgaim, majd egy külön bőröndbe beledobáltam a cipőim. Összeszedtem az összes szükséges dolgom, elpakoltam, majd hívtam egy taxit, szándékosan a hátsó kapu felőli címet adtam meg.
Bezártam magam mögött az ajtót, a sírás keményen fojtogatta a torkom, émelyegtem. A ház kulcsát az egyik virágcserép alá csúsztattam, majd megtettem az utam a hátsó kapu felé, odarángattam a bőröndjeim, szám szerint hármat. A taxis segített bepakolni a csomagtartóba, bezártam a kaput, a kulcsot bedobtam, halk hangot hallatva a fűre esett, én pedig a napszemüvegem mögül, könnyekkel küzdve ültem be az autóba.
Csendben ültem, amikor megérkeztünk a férfi segített kivenni a bőröndjeim.
-Hölgyem, segítsek?-fogta a harmadik bőröndöm, amit már nem tudtam hova tenni.
-Megköszönném.-suttogtam.
Bólintott, elindultam befelé, késésben voltam, a repülőm perceken belül indul. Elintéztem a szükséges dolgokat, majd a kapunál sorra húztam be magam után a bőröndjeim.
-Jó utat!-mosolygott rám kedvesen a taxis.
-Köszönöm.
Nagyon jó lesz.
A csomagjaim elvitték, én pedig felszálltam a repülőre. Könnyek fojtogattak, a gyomrom öklömnyire zsugorodott, ami valljuk csak be, elég kicsi, bedugtam a fülesem és nekidőltem az ablaknak. Mellettem egy öregúr ült, csendesen olvasott egy könyvet, amire csak rá kellett néznem, és tudtam, hogy Louis polcán is ott van. Elővettem a telefonom, bekapcsoltam, és írtam egy rövid sms-t, bár azt az egy sort is nagyon nehezen pötyögtem be.

Sajnálom, ne haragudjatok... Kérlek vigyázz Rá! Szeretlek titeket. 
Vamessa. xx

A repülőgép felszállt, én pedig úgy éreztem, már soha nem jöhetek ide vissza. Nem lesz kihez jönnöm. Még mielőtt kikapcsoltam volna a készüléket, rezegni kezdett.

Ne tedd ezt vele, kérlek! Még nem láttam ennyire sírni, Nessa, tudom, hogy te sem akarod!

Könnyek peregtek le az arcomon, kikapcsoltam a telefont.

Sziasztok! :DD
Ezúttal a végére hagytam a kis "beszédemet". 
Nagyon utáltok? :$ 
Mielőtt megkérdeznétek, nem tudom, hogy Happy End lesz-e a vége. :DD Majd később eldöntöm. Szeretném, ha tudnátok, hogy én is végig sírtam amíg megírtam ezt a részt. :$
Ne haragudjatok nagyon! :( <3 

Nessa.  xx

55 megjegyzés:

  1. Ne, csak ezt ne könyörgöm! Hozd őket újra össze! Végigbőgtem az egészet, ezt nem teheted velem! Siess a következővel és
    remélem, hogy happy end lesz!
    Annamari

    VálaszTörlés
  2. Kérlek! Legyen Happy End! Végigsírtam az egészet, részben a rész miatt, részben, mert reménykedem, hogy Happy End lesz! KÉRLEK! NE TEDD EZT VELÜNK!

    VálaszTörlés
  3. Elérkezett ez a rész is. Megmondom őszintén, hogy most ezt nagyon nem vártam, pedig ez a kedvenc blogom..imádom.
    Az utolsó percig bíztam benne, hogy felébred és nem megy el, de nem jött össze. Remélem Louis sms-e segít neki majd jobb belátásra bírni Nessát. Harry-ért a szívem szakadt meg...szinte láttam magam előtt..
    Már az első mondat után éreztem, hogy ezt nem fogom kibírni száraz szemmel...így is lett.!
    Kérlek, ha a 99. részig nem is hozod össze őket újra (amire remélem, előbb sor kerül), de legyen Happy End! Egy ilyen történet, mint tied csak ezt érdemli.
    Gratulálok neked, lenyűgöző vagy! :)♥
    Üdv: Zsófi

    VálaszTörlés
  4. Nessa ha nem hozod őket össze oda megyek hozzád és elbeszélgetünk!! :) XD

    Sajnálom Harryt nagyon Nessának nem kellet volna elhagynia őket mert gondolom h segítettek volna neki!! :( <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen beszélgetnék innen mindenkivel! :) <3 xDD

      Törlés
  5. Ne...mkst ez miatt us sirtam....tegnap is ..fuuu
    ajanlom hogy hozd oket ossze!!!....:ddd
    siess a kovivel!!..

    VálaszTörlés
  6. Nem teheted ezt! Sírtam! Pedig nálam nagyon ritka, hogy valamin meghatódok! Siess a következővel!!! Puszi! :*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes vagy!! :) és imádom a blogjaidd mindett olvasom/tam és komolyan szinetee midet ugy irtad hogy teljesen bele tugtam magam élnii és itt is sirtam pedig én nem nagyon sziktam ilyeneken sirni de nagyon joo a blogodd!! Puszi:dia <3 :)

    VálaszTörlés
  8. Amikor elkezdtem olvasni a blogod, talán a 16. résznél tarthattál. Soha sem gondoltam volna, hogy egyszer egy ilyen történet fog kerekedni belőle, hogy ennyit fog fejlődni mind az írásaid, és az amilyen érzéseket kivált belőlem. NEm, nem mint író mondom ezt neked, hanem mint egy olvasó, nem mellesleg hatalmas rajongója a blogodnak:) Fantasztikus rész lett. Tudom, szavak, szavak, de tényleg. Mintha a helyében lettem volna. Bár nem akartam elsírni magam, azért a Harry szemszögnél siekrült.
    Lehet egy kérésem? Bocsánat, ha pofátlanság, de méltó befelyezése legyen ám a blognak!:) Ne legyen elcsépelt tündérmese. Ezzel természetesen nem azt akarom mondani, hogy ne Happy end legyen, mert a méltó befelyezés számomra a Happy end valódágos formáját takarja. Már ha érted mire gondolok:)
    Imádnám ha meszületne a babájuk, és együtt felnevelnék, és leírnád, ahogy megszületik (nem a szülést konkrétan:D) amiket akkor éreznek, aztán a következő fél évet, egy évet, négy évet. Mindent. Imádnám, ha nem csak annyi lenne, hogy 18 évvel később, és akkor le lenne írva, hogy mi történt az elmúlt évekbe. Olvasni akarom olvasni AKAROM, és OLVASNI AKAROM.
    Sajnálom kicsit összevissza komment lett, és talán azért kezdtem most el lelkizni mert a rész ezt váltotta ki belőlem. Midnesetre van még jó pár rész szóvalll. Egy szónak is száz a vége: Nagyon várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  9. Szia Nessa! :)
    Nagyon tetszett a rész, imádtam. Nem utállak, már elfogadtam, hogy ennek így kell lennie és már nagyon vártam ezt a részt! Én nem sírtam, igazából nagyon is akartam, de tartottam magam, viszont a pulzusom az egekben van :D Csak így tovább, az sem érdekel ha nem lesz Happy End (most valójában arra gondolok, hogy igen, az legyen).
    Puszi: Dorothy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :))

      Törlés
  10. majdnem el sírtam magam ne csinált eszt kérlek.. MIÉRT?? Imádom csak legyen Happy Edn lécii :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kérdésedre a válasz: Azért, hogy ne legyen unalmas és sablonos a történetem. :D
      Köszönöm. :)

      Törlés
  11. Ne csináld kérlek! :( miért kellett elmennie? és pont most hagyod abba?
    Egyébként teljesen igazad van, senki nem gondolta volna, hogy ez lesz. ez a jó ebben a történetben, hogy képes vagy a legkisebb aprósággal is meglepni.
    Imádom a blogodat, remélem minél hamarabb hozod a következő részt.
    és kérlek, valaki vigye vissza Vanessát!!

    VálaszTörlés
  12. Utállam te dög! Meg sikerült gyűlölnöm ezt a blogot! Legyen Happy End vagy felvágom az ereimet és a tiéidet is. Ennyit akartam mondani... Ja és UTÁLLAK!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, hát ilyennel sem találkoztam még. Sajnálom, hogy ezért gyűlölöd a blogom. A világért sem szeretném, ha meggondolatlan dolgot tennél magaddal a sztorim miatt. Ne haragudj, nem komolytalan vagy szemét akarok lenni, de ezt muszáj megkérdeznem: Ha felvágod az ereid, azután hogyan oldod meg, hogy felvágod az enyéim?
      Vannak akik nem szeretnek és én ezt elfogadom, de ezt a történetet azt hiszem, még mindig úgy írom, ahogyan én szeretném, és az én ötleteim használom fel. Ha én úgy akarom, hogy a következő részben Harry/Zayn/Niall/Louis/Liam/ Nessa/xy-t elcsapja egy busz, akkor az lesz (példa volt természetesen ilyen nem lesz).
      Mindenesetre, kérlek ne tegyél meggondolatlan dolgot, mint már írtam, még nem tudom mi lesz a vége a történetnek, van még 17 rész, majd kitalálom. Szerény személyem szerint megdöbbentő, hogy vannak akik ilyet írnak, nem szeretnék többször ilyennel találkozni, elég ijesztő. A nem tetszést "felvágomazerem" nélkül is ki lehet fejezni...
      Nem akarlak megbántani, de máshogy nem tudom kifejezni magam.

      Törlés
    2. Hát,ha nem tűnt volna fel nem gondoltam komolyan és még mindig azt komizok amit akarok. Ha leírom mit ettem ma akkor leírom... Egy blogért meg végképp nem bántanám magamat... Sajnálattal látom, hogy az ilyen csípelődéseket is komolyan veszed... Kár,hogy a morbid humort már senki nem érti... Pff ..

      Törlés
    3. Sajnálom, ha megsértettelek, de elég buta dolgokat művelnek mostanában magukkal az emberek, bocsánat, ha komolyan veszem, de legalább megnyugodtam, hogy nem tennél ilyet. :)

      Törlés
  13. Nem teheted ezt!! Ez a kedvenc blogom.! Én csak akkor sírok, ha tényleg nagyon kell...Sosem voltam egy érzékeny lány, de te kiváltottad belőlem:( Annyira nem szeretném, hogy szomorú legyen a vége. Harry és Vanessa összetartoznak! Nem teheted ezt velük, és a picivel sem..Nem akarhatod, hogy apa nélkül kelljen felnőnie. Ha Harry tudná, hogy van egy kincs, ami félig az övé is....Kérlek téged, térden állva könyörgök neked, hogy HappyEnd legyen:( Annyira boldog lennék..:) Nagyon szuper tehetség vagy!! Köszönöm, hogy megírod ezt a blogot, és a másikat is amit már befejeztél.! Köszönöm, hogy írsz! Köszönöm, hogy elkezdted ezt az egészet!! Minden olvasódnak szebbé tetted az életét! Nekem nagyon hiányozna az életemből ez a blog, ha nem lenne..Köszönöm még egyszer:)) Nessa te vagy az írónőm:)) És még egyszer köszönök mindent:)) <3


    Luca:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, Luca! :)
      Nem is tudod mennyire jól esik amit írtál:)) Köszönöm szépen! <3
      Harry és Vanessa tényleg összetartoznak, de már néhányszor megkaptam a blogomra/blogjaimra, hogy "pffuhj már megint egy sablonos 1D blog", és azt nem szeretném, hogy sablonos legyen. Nem ígérek neked semmit, több ötletem is van (aranyostól a morbidig), majd kiderül! :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Ne hidd el senkinek, hogy sablonos, mert egyáltalán nincs igazuk.! Csak irigyek arra, hogy nekik nincs ekkora tehetségünk, mint neked.! Minden nap felnézek ide, és megnézem, hogy van-e új rész, ha nincs akkor is olvasok, mert az utolsó részt mindig elolvasom, addig amíg nincs fönt a legújabb, és ezt még sosem csináltam, de ez a történet annyira megfogott, hogy egyszerűen a rabjává váltam:)) Ez a te érdemed, és ne foglalkozz az olyanokkal, akiknek nem tetszik valami, mert ez művészet, amit te alkotsz, és azok akiknek nem tetszik nem tudják értékelni.! Pedig én csak ajánlani tudom mindenkinek, mert ez nem egy átlagos történet! Ebben van minden: szerelem, barátság, zene, és még sorolhatnám, de arra egy év sem lenne elég:)) Csak annyit írok még, hogy tökéletes a történet, és nem kell változtatnod semmit!! Sőt NE VÁLTOZTASS!!!!!!! Nem kell odafigyelni az ilyen emberekre! Csak azután alkossanak másról véleményt, miután ők is írnak ilyen csodálatos történetet:)) És megint csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm:)) <3 xx (És ha van kedved beszélni velem, akkor itt a facebook-om:http://www.facebook.com/victor.luca2)

      Köszönöm:)) (és várom a következőt:D)

      <3
      xx

      Törlés
    4. Édes vagy, köszönöm szépen! :)
      Bejelölnélek, de a facebook-om egyenlőre megtartanám privátnak, de lehet később csinálok egy másikat is amin ha akarjátok megjelölhettek. Addig írj nyugodtan twitteren! :) <3

      Törlés
  14. Istenem :( Szegény Harry, na meg Vanessa :( Legyen happy end!!!!!

    VálaszTörlés
  15. Végig bőgtem az egészet:( Most átéltem h tényleg sír amikor elhagyja a barátnője:(( Hamar hozd az újrészt h sírjak még:D

    VálaszTörlés
  16. Sírok neee.... nem akarom :'(
    Annyira szomorú kérlek menjen vissza Nessa most azonnal! (Ha kell kifizetem neki a repjegyet is csak menjen vissza.) nem akarom, hogy szomorkodjanak, mert akkor én is az vagyok.... :(
    Ne gondolkozz!! Happy End legyen kérlek széépeeen! :)
    Hamar hozzd a következőt, már nagyon kíváncsi vagyok! :) <3
    Puszii ^^ <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kifizeted a repülőjegyet x'DDD <3
      De még gondolkozok:D <3

      Törlés
  17. óóóóó,annyira jól írsz!!!nagyon szeretem a blogod mert nem egy átlagos és sablonos fanfiction.ezt élvezni is lehet.gondolom nem fogsz meglepődni ennyi komment után hogy:bőgök,zokogok,sírok,csapkodok a párnámmal azt kiabálva hogy."nem teheti ezt!!!!",bőgök,sírok és hüppögve leírom ezt a hozzászólást neked.:) Remélem tudod h én is jobban örülnék annak hogy jól végződjön a történet,de ,mint már említetted,ez a te blogod,a te történeted,és a te elképzelésed. :) várom a következőt!!!!!!! :) Puszi:Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Jó azt olvasni, hogy szerinted nem egy sablonos 1D fanfic. :)) <33

      Törlés
  18. hallod....ANNYIRA GONOSZ VAGY:C miértmiértmiértmiértmiértmiért tetted ezt velünk?:cc nem hiszem el:D ha ezek után nem lesz happy end mi olvasók összefogunk ellened:cc hamar hozd a következőt:3♥

    VálaszTörlés
  19. You~re AMAZING!!!!!!!!!!!!!Én kivételesen nem fogok hisztizni a happy end miatt, ugy is te döntöd el, amugy pedig, amilyen tehetséged van ehhez, biztos vagyok benne, hogy ha esetleg szomorú vége lesz, az olvasók azt is imádni fogják(én imádnám). ...SOk sikeert!!imádlak<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<amugy hány rész lesz még?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy, köszönöm szépen! :))
      Még 17 rész lesz. :)

      Törlés
  20. Nessa! Nagyon komolyan és nagyon nagyon szépen kérlek, hogy legyen Happy End a vége :DD Kérlek!!! <3

    VálaszTörlés
  21. Amikor megláttam a képet az elején.. már akkor az volt az első gondolatom, hogy : NE!
    annyiraa megható volt az egész!!!:// :(( nagyon várol a folytatást hogy mi fog kisülni belőle de remélem Happy End lesz!!!!:))) Ez a leges legjobb blog!!!:))) Imádom !!:))

    - Ráhel!:)

    VálaszTörlés
  22. Nagyon jó ezt is végig bőgte. :')

    VálaszTörlés
  23. 2 ártatlan zsepi bűnhődött! :D én személy szerint nagyon-nagyon sajnálom Hazzát és Nessát is (hogy passzol a két becenév! xD)
    Alig várom, hogy a kövi részt is olvassam :D

    VálaszTörlés
  24. Tudom hogy későn irok de nem reg talaltam ra a blogodra....
    Muszály volt komiznom ehez a reszhez...Majdnem egy zacskó zsepi veszett karba... igaz jo celert ♥♥
    Ennyit akartam
    Puszi♥♥♥♥😍😍😘

    VálaszTörlés