2013. április 9., kedd

77.rész

Sziasztok! :)
Nem vagyok megelégedve ezzel a résszel, szerintem borzasztó lett, erőltetett, és rövidebb is mint szokott lenni. ://
Már olvashatjátok a prológust az új blogomon! :)
Nessa xx

Öröm járta át a testem, ujjai erősen rángatták a pólóm, hangos dübbenéssel, hátamat az ajtónak vetettem és húztam őt magamhoz. Levegővételei szaporák voltak, egyszer sem kerültünk még ennyire heves helyzetbe, elő akartam csalogatni azt a Harry-t, aki nem finomkodik. A vállánál fogva toltam hátrafelé, kajánul vigyorogva nyúlt a combom alá, lábaim a csípője köré fontam. Végigdöntött az ágyon és rögtön fölém mászott, lejjebb toltam a hasamról, hogy ne nehezedjen rá, így a combjaimon ülve kezdte lefelé rángatni a nadrágom. Megragadtam a pólóját és gyors mozdulattal húztam át a fején. Nem emlékszem tisztán, hogy kerültünk ilyen helyzetben. Egyik pillanatban még lent nevetgéltünk a többiekkel, a következőben már a liftben álltunk egymásnak nyomódva. Futva vezetett végig a szobánk ajtajához, és végül itt, így kötöttünk ki. Szinte már kétségbeesve nyúlt a maradék ruhadarabok után, ám mielőtt bármitől is megszabadíthatott volna, nagy léptekkel berontott Louis, mi pedig ijedten ugrottunk szét.
-Hoppá!-kapott vigyorogva a szájához.
-Louis, hányszor mondtam már, hogy kopogj!
-Jó, majd legközelebb!-grimaszolt.-Különben is, miért nem zárjátok be akkor az ajtót? Bárki bejöhet! Például egy eltévedt öreg néni aki még szívrohamot is kaphatna ha meglátja a lompost!
-Hány százalék esély van arra, hogy egy eltévedt öreg néni éppen a mi szobánkba téved be?
-Nem az a lényeg!
Kínosan éreztem maga, halkan nevettem, közben az ágy szélén heverő nadrágomért nyúltam és megpróbáltam észrevétlenül felvenni. Eltévedt öreg néni... hát, rendben Louis.
-Mi van?-ráncolta a szemöldökét Harry.-Mi olyan fontos, hogy így berontasz?
-Ja.-hajtotta le röhögve a fejét.-Megyünk várost nézni, jöttök?
-Ilyenkor?-nyitotta nagyra a zöld szemeit Harry.
-Justin mondta, hogy lesz az idegenvezetőnk.-rántotta meg a vállát.-Gyertek már, hancúrozni utána is tudtok.
-Mikor akartok menni?
-Fél óra múlva. Jöttök?
-Akarsz menni?-nyúlt a kezem után.
Aprót bólintottam.
-Lent találkozunk.
-Oké.-vigyorgott.-Ja, és Harry. Nehogy te érezd magad sértettnek, nem akartalak titeket így látni.-nyújtotta ki a nyelvét.
-Húzzál ki!-kapott fel egy párnát és az arcába dobta.
-Szeretlek titekeet!-nyávogott Louis-Gondoljatok az eltévedt öregekre mielőtt csináljátok! Nem hiányozna, ha valaki meghalna Harry miatt!
-Tomlinson!
-Jól van na, csak elővigyázatos vagyok!
Nevetve hátradőltem az ágyon, míg Louis a fenekét rázva az ajtó felé lépdelt. Még mielőtt kilépett volna, visszafordult, két ujját a szeméhez tette, és ránk mutatott.
-Öreg nénik.
-Menjél már!-röhögte ki Harry.
Miután becsukódott mögötte az ajtó, még egy ideig csendben maradtunk, nyilvánvaló volt, hogy a kis kíváncsi maradt leselkedni. Majd miután eltrappolt, Harry ledőlt mellém és magához húzott.
-Hol is tartottunk?-nyalta meg az alsó ajkát.
-Ott, hogy felöltözöl és elmegyünk megnézni a várost.
-Én nem úgy emlékszem. Le akarsz rázni?-vonta fel sértődötten a szemöldökét.
-Nem, viszont szeretném felfedezni New York-ot.
-Azt hittem mást.-biggyesztette le az ajkát.
Megráztam a fejem, békítő puszit nyomtam az ajkaira, majd felálltam és a fürdőszobába mentem. A frufrumat púposan felcsatoltam, hosszú hajam egy erős copfba fogtam. Megigazítottam a sminkem, majd végigmértem magam a tükörben, úgy döntöttem, nem öltözök át. Visszaérve a szobába, Harry még mindig az ágyon feküdt, úgy, ahogyan ott hagytam, és a telefonját nyomkodta.
-Csinos vagy.-mosolygott rám.
Ledőltem mellé, meztelen mellkasán megtámasztottam az állam, és a kezemet a hasára csúsztattam.
-Nem veszel fel valamit?
-Nem.-vigyorgott.-Arra gondoltam, hogy én így megyek.Turistalátványosság.

~Liam~

Danielle kezét fogtam, magamhoz öleltem, és az államat a vállán megtámasztva, félfüllel hallgattam amint Louis, cseppet sem zavarban érezve magát, mesélte, hogy kis híján milyen hálószoba jelenetet szakított meg. Elmondása szerint trauma érte, de ahhoz nem elég nagy, hogy megtartsa magának az élményt. Nem mintha nem lenne jó dolog, hogy Harry és Nessa között minden rendben, de az nem nagyon érdekel, szerény társaságunkból senkit, hogy Louis mit látott.
A liftből egyszerre szállt ki Zayn, Perrie, Nessa, és Harry. 
Justin a cipőjét fixírozta és lehajtott fejjel szórakozott Louis, szerinte megbotránkoztató történetén.
-Miről maradtunk le?-kíváncsiskodott Zayn.
-Semmi érdekesről, ugye Louis?-karolta át Harry Lou vállát.
-Ami azt illeti... 
-Hmm?-méregette bájosan mosolyogva a göndör.
-Semmi.-veregette meg Zayn vállát, majd megfogta Eleanor kezét.
Vanessa látszólag feszengett egy kicsit, Louis néha nem tudja mi az a jó modor. Ha fordított helyzetben lennének, Louis csapna egy nagy hisztit. 
-Hova akartok először menni?-nézett körbe Justin.
-Mindegy.-vágtuk rá egyszerre.
-Valami más?-nevetett.
Kiléptünk az ajtón, hűvös szél fújt az arcomba, ám a londoni hideghez, ez még enyhének mondható.
-Menjünk el kajálni.-fogta a hasát Niall.
Rábólintottunk a dologra, hiszen ha nem eszik most, akkor egész úton nyavalyogni fog, hogy éhes. Bár ha eszik, félóra múlva újból éhes lesz. Azt hiszem, még a pápa is meghajolni előtte, ha azt mondaná, jóllakott.
Elég hülye ötletnek tűnt ilyenkor elindulni várost nézni, ráadásul Paul nélkül. Már elég sötét volt, a múzeumok bezártak, de a Brodway-n és Times Square-en, feltételezem, még csak most kezd felpezsdülni az élet, bár ki tudja. Elhatároztam, hogy kerítek magam mellé valakit, akivel amíg itt vagyunk, körbejárok néhány múzeumot. Louis-val egy csapás lenne elmenni, komolyan, mint egy öt éves. Mindent megfog, toporzékol, és minden leköti, csak éppen nem a festmények, vagy bármi olyan dolog, aminek köze van egy múzeumhoz és nem lehet megfogni, kivéve a dinoszauruszok. Néha megkérdőjelezem, hogy Louis valóban 21 éves lesz-e 24.-én. De őt így szeretjük.
~Vanessa~

Nyögve fordultam az oldalamra, a takaró félig lecsúszott a derekamról, felhúztam magamon, és Harry mellkasába fúrtam a fejem. Amint a telefonja elhallgatott, dörömböltek az ajtón.
-Harry!
Halkan nyöszörgött. Felhúzott magához és arcát a nyakamba temette.
-Harry! Keljetek fel! 1 óra múlva indulunk! 
-Jó.-nyöszörgött. 
Lábaink egymásba fonódtak a takaró alatt. Nagyokat sóhajtott, majd a szemét dörzsölgetve felült. Félszemmel figyeltem, amint kimászik mellőlem, puszit nyomott a homlokomra, majd feltápászkodott és a fürdőszoba felé indult. Nyúlánk alakja magára vonzotta a figyelmem, göndör haja édes fürtökben göndörödött a tarkójára. Lehajolt a bőröndjéhez, kicipzározta, majd áthúzott a fején egy fehér pólót, mely tökéletesen simult széles vállaira. Sóhajtva ültem fel, nagyot nyújtóztam, majd kidugtam a lábaim a takaró alól, megmozgattam őket, végül talpra álltam. Ingadozva léptem felé, lehuppantam a földre a saját bőröndömhöz.
-Aludj még.-kúszott oda hozzám.-Majd később bejöttök a csajokkal.
-Nem.-ráztam makacsul a fejem.
Előkaptam egy koptatott, szaggatott nadrágot, amit strasszkövek díszítettek, egy fehér, V nyakú pólót, és egy fehér tornacipőt. 
-Mész te?-böktem a fürdőszoba felé.
-Menj csak.-lehelt csókot az ajkaimra, meg széles mosollyal az arcán megpaskolta a fenekem.
Játékosan rácsaptam, majd eltűntem a fürdőszoba ajtó mögött. A rosszulléten már túl voltam, most sem vette észre. Belebújtam a ruháimba, fogat mostam, halvány, alap sminket vittem fel az arcomra, majd a hajam egy laza kontyba kötöttem és kilibbentem. Harry már felöltözve, a haját igazgatta egy kis tükörben, az ajtónak dőlve figyeltem, ahogyan belép a fürdőszobába, és a tükörből a szemöldökét húzogatva figyel. Elnevettem magam, kidugta a nyelvét, majd elővette a fogkeféjét és elkezdte megmosni a fogát.
Fél óra múlva már lent ültünk a hotel éttermében. Niall egy rakás palacsinta felett görnyedt, a többiek rántottát ettek, én viszont csatlakoztam a szőke sráchoz, és kértem egy nagy adag juharszirupos édességet.
-Nem lesz az sok?-tette a kezét a vállunkra Paul.
Niallel egyszerre néztünk fel, az ő szájából egy darab palacsinta lógott ki, az én államon végigfolyt a juharszirup.
-Hogy kérdezhetsz ilyet tőlük?-nevetett fel Chelsea.
Lenyeltem a darab palacsintát ami a számba volt, letöröltem a ragacsos szirupot az arcomról és a barátnőm felé fordultam.
-Ki kérem magamnak! Én nem is eszek sokat!
-Tényleg nem.-bólogatott Harry.-Mostanában max annyit mint egy csirke.
-Kösz.-nevetettem.
-Egyél!-tolta az arcomba a palacsintás tányért.
Nem sokan ténferegtek lent az étteremben, így kedvünkre hangoskodhattunk. Akik megszálltak itt, még vagy alszanak, vagy már elmentek.
-Bezártátok az ajtót?-méregetett minket sunyi mosollyal az arcán Louis.
Zayn az asztal másik végén felnevetett, kétségtelen, hogy már velük is megosztotta, mit látott.
-Nem kell aggódnod.-veregette meg a vállát Harry.
Liam szokatlanul csendben turkálta a rántottáját, mellette Danielle Perrie-vel beszélgetett.
-Liam?-hajoltam előre és megböktem a villámmal.
-Tessék?-nézett fel kissé kábán, mosollyal a szája sarkában.
-Leeyum még álmoskás.-dőlt a vállának Louis.
-Eléggé.-dörzsölte meg a szemét.
-Rosszalkodtál? Aki éjjel legény, legyen nappal is.
-Én nem te vagyok, Tomlinson!
-Elárulod magad!-pisszegte le Eleanor.
-Ne kombináljatok!-nevetett.-Csak fáradt vagyok.
-A fáradtságnak oka van.
-Mint például az időeltolódás.
-Vagy a hancúrozás!-nevetett fel Harry.
-Te beszélsz?-fordult felé nevetve Danielle.
-Nem szóltam!-tette fel a kezét, majd elfojtva egy mosolyt belekortyolt az üdítőjébe.
Niall jóízűen nyammogva lecsapta a villáját, hátradőlt a széken és a hasát simogatta, nem nagyon foglalkozott a kissé perverz témájú vitával, ami a nyugodt, ragacsos reggelink közben kialakult a társaságban.
-Nessa!-integetett Zayn mellől Perrie.
Felkaptam a fejem, és próbáltam úgy helyezkedni, hogy rálássak a szőke lányra.
-Azt akarom kérdezni-tette a kezét Zayn hátára, és kissé lenyomta-hogy eljössz-e te is velünk a fodrászhoz délután.
-Hát, öhm, persze.-vakargattam meg a tarkóm.
Velük is akarok még lenni, időközben elég jó viszony alakult ki köztem és a 3 lány között, nem is beszélve Chelsea-ről, aki mindezek előtt is a barátnőm volt. Az egyetlen. Én pedig szó nélkül el fogok menni.
Meghátrálni mindig könnyebb, na meg fájdalmasabb. A számba gyűrtem a maradék palacsintát, Niall a tányérom széléről a villájával szórakozott a maradék juharszirupban, de nem szóltam rá. Néha-néha magában felnevetett, olyankor én is vele együtt nevettem, már csak azon is, hogy nem tudtuk mi olyan vicces.
-Gyerekek!-lépett oda az asztalunkhoz Paul.
Már mindenki befejezte az evést, csak még szórakoztattuk egymást.
-Érett 21 éves vagyok!-csapott az asztalra Louis.
-Persze, Louis, érett.
-Teee. Én igenis érett vagyok!-sipákolt.
-Ne ringasd magad lehetetlen álmokba!-nevetett velünk Paul.
Louis duzzogva kilökte maga alól a széket, megragadta Eleanor kezét és "dühösen" ellépdelt.
-Drámakirálynő.-köhintett a nagydarab menedzser.
-Ezt hallottam!-fordult felé Lou.
-Paul, ne piszkáld már!-húzta fel az orrát Zayn.-Louis pont annyira érett, mint Harry!
-Naa!-hőbörgött a göndör.
A lábamat lóbálva, nyugodtan elszürcsöltem az üdítőm. Elhatároztam, hogy amíg velük lehetek, azt az időt nem fogom sírással és önsajnálattal tölteni. Ki kell élveznem ezt az egy hetet, és nem szabad a rosszkedvemmel elrontanom. Ez a fellépés, a Madison Square Garden-ben, életük egyik legfontosabb koncertje lesz, és én ott leszek, hogy még egyszer, utoljára, kitomboljam magam.
Felálltam, a szék nagyot csikordult alattam, Louis-hoz lépkedtem, és cuppanós puszit nyomtam az arcára.
-Ne duzzogj, Tomlinson!
-De csak mert ilyen puszit kaptam.-rebegtette a szempilláit.
-Féltékenyek leszünk.-ölelte át Harry Eleanor-t.
-Nessa.-hajolt a fülemhez Louis.-Nekem adod Harry-t? Megkapod Eleanor-t.
-Na szép!-horkantott fel a barna hajú lány.
-Sajnálom, Loulou, de nem alkudozok.-vigyorogtam.
Kibújtam az öleléséből és Harry mellé léptem, Paul végignézte a kis cserénket.
-Indulhatunk?-vonta fel a szemöldökét.
-Még számolunk, Louis William Tomlinson!-suttogta Eleanor.
-Számoljunk!-vigyorgott körbe a bűnös.-Egy, kettő, három, né....
Nevetésben törtünk ki, Eleanor játékosan megveregette az arcát. Bevegyültem közéjük, hogy minél többen legyenek körülöttem. Harry kezét fogva behajtogattam magam a kisbusz hátsó ülésére, és indultunk az MSG-be.

29 megjegyzés:

  1. hát ez a rész nekem nagyon tetszett, olyan jót nevettem.:D örültem, hogy Nessa ebbe úgy ahogy, de boldog:3 kérlek ne menjen el.:c ne hagyja el Harry-t. légysziiiii:3
    hamar hozd a következőt:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy neked tetszik:)

      Törlés
  2. Nemár, engem már kezd idegesíteni, hogy nem mondja el. Ez így nem lesz jó Nessa, lelépsz, nem mondod meg h terhes vagy ..bár csak utána megy Harry. Na hát kíváncsi vagyok mit fogsz kihozni belőle. Hány részesre tervezed a blogot?:) Azért, Louis-n jót mosolyogtam, és még mindig az a veleményem h nagyon ügyesen írsz.x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D Ez a blogom 100. részes lesz:)

      Törlés
  3. Olyan jó lett!!!Navde mondja már el..!!!!
    Léccciiiii...:3333333333333
    És nehogy elmenjen...!!!!!!!!
    Sírni fogok!!!
    Ne már.............:(((((((((
    SIESS a kövivel..:DD

    VálaszTörlés
  4. Jujj de jó lett ez a rész is....az egészen szakadtam (kivéve a azoknál amikor Nessa a többiek itthagyásáról gondolkozik) de komolyan az öreg nénis résznél majdnem leestem a székről....siess a kövivel....pénteken lesz új rész?
    Puszi:Lolaaa....:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm:D Örülök, hogy tetszett. :) Igen, pénteken lesz új.

      Törlés
  5. Jajj de jóó lett! remélem elmondja Harrynek az igazságot.:3 kövit! :$

    VálaszTörlés
  6. ÁÁÁÁ imádom ezt a gyilkos humorodat, sírva röhögtem nagyon jó lett:DDD Nessa ne menjen már el ez így nem fer:// na mind1 kiváncsi vagyok mi fog történni:)) hamar kövit^^♥ xx

    VálaszTörlés
  7. Imádom de ne húzd már tovább lécii már meg őrülök h mikor mondja el... meg várja még nagy lesz a hasa,vagy mi? :D na mind1 kövííít de hamar

    VálaszTörlés
  8. Bonjour!:3
    Köszönöm,köszönöm és még egyszer köszönöm,hogy MÉG nem kellett sírnom.Ahogyan Nessa is gondolja az utolsó hetet nem szabad "önsajnálattal" töltenie.Mondjuk nem hiszem,hogy a lelépés zökkenő mentesen fog menni,de majd meglátjuk;)És a véleményt ki ne hagyjam,ez jobban tetszett mint az előző,azon tényleg majdnem bőgtem.:)
    xoxo,Iduus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Köszönöm, örülök, hogy tetszett! :)

      Törlés
  9. Eddig nem írtam kommentet, de most már folyamatosan 'zaklatni' foglak....:D
    Nem is tudom mit írjak....Egyszerűen csodásan írsz!:)
    Ez a rész is eszméletlen jó lett, mint a többi!
    Sajnálom,hogy Nessa nemsoká 'elhagyja' Harryt és a többieket...pedig olyan aranyosak voltak...
    De biztos vagyok benne, hogy tartogatsz még nekünk meglepetéseket....:D
    Várom a következő részt. <3
    Luca xx.

    VálaszTörlés
  10. Én egyszerűen imádom a humorodat nagyon jó lett:DD nem tudom nekem kettős érzésem van mert egyrészt megértem hogy Nessa nem akarja tönkretenni karrierjét, de azért szerintem örülne neki:))nagyon remélem hogy Happy End-el tervezed majd a történet végét, vagy különben rád küldöm az öregnénit:DD xD oké viccet félretéve nekem mindegy hogy lesz én imádom ahogyan írsz:) siess a kövivel:D<3
    Puszi Liza:*

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett! :) SZépeeen Kérleeek mondja el valakinek!! Nem akarom, hogy elmenjen! Az annyira szomorú. Sírook, ha elmegy! Kérlek mondja el valakinek, és maradjon!! :)
    Várom a következő részt!! :)
    Puszii ♥ :D

    (Innen nem tudod kiszedni azt a számos betűs ellenőrzős cuccot??)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Leszedem a betűs ellenőrzős cuccot :DDDD

      Törlés
  12. Helló!Olvasgattam a blogod,mint kritikus,és hát be kell valljam,hogy nagyon jól írsz.Ami nálam nagy szó,ha ilyesmit ki mondok,gratulálok.Ritka olyan blogot olvasni,amiben nincsenek filmből,könyvből kivett,átírt részek...Ezért külön gratulálok,mindegyik díjadat kiérdemelted,és csak így tovább!!!
    Ui.Kíváncsi vagyok a folytatásra!!!Érezd magad különlegesnek,mert ilyet nem sok embernek írok,aki ismer az tudja...:P :D

    VálaszTörlés
  13. Annyira jó jeszus atyapics <3 Nessa mondja már ell mert nem bírok várni XDD

    VálaszTörlés
  14. Drága Nessa!♥

    Sikerült végig olvasnom ezt a blogodat is.:) Azt kell,hogy mondjam,hogy végig imádtam.♥ Nessa-val örültem,sírtam,szomorkodtam,szidtam a szüleit.Néha nem értettem Nessa-t,de az mellékes.:) Igazán jól alkottad meg Nessa-t. Az elején olyan élettel teli lány volt,az utóbbi időben már kevésbe,de nem is csodálkozom,ki akarna 18 évesen gyereket? Amióta elkezdődött neki a rosszullétei nagyon megharagudtam Nessa-ra,mert amint tudta,hogy késett a menstruációja nem ment el rögtön orvoshoz,hanem halogatta,pedig szerintem mindenki aki gyanakszik az rögtön nőgyógyászhoz fordul,mind egy,ez mellékes,de most meg azért vagyok ideges mert nem akarja elmondani Harry-nek,hogy terhes. Jó valamilyen szinten megértem,hogy a karrierje miatt,de szerintem igen is joga van tudni,legalább ha el hagyja akkor írja le neki,hogy miért is hagyta el és ne csak úgy lelépjen,legalább tudja meg,hogy a hasában ott növekszik egy kis Harry vagy Nessa.:) De azon gondolkozok,hogy hova fog menni és mit kezd magával? Terhesen nem tud sok mindent csinálni,akkor honnan lesz pénze? Elég meggondolatlan lenne ebből a szempontból elhagyni Harry-t. De viszont,ha beleképzelem magam a helyébe szerintem én is ezt tenném,nekem sem lenne szívem Harry-t választás elé kényszeríteni,mert félő,hogy úgyis Nessa-t(engem) választaná a banda helyet és ez mind csak vitát szülne.. Bár Harry szerintem tudná ezta kettőt együtt csinálni,de mindegy.. Úgysem látok bele a fejedbe..:) Sajnos.:/ Szerintem Harry nagyon is boldog lenne,ha megtudná,hogy gyereket vár a Szerelme..:) Jajj.. olyan ideges vagyok,nem akarom,hogy elhagyna.. Harry szívével az én szívemet is összetöri..:/ De kell bele egy kis izgalom. Az a vicces,hogy én mindig mikor olvastam azt hittem,hogy lesz köztük valami vita és mikor nyaralni voltak Párizsban ott is azt hittem,hogy lesz valami veszekedés köztük és Nessa elrohan vagy mikor összeköltöztek akkor is azt vártam,hogy mikor lesz köztük valami vita,de nagyon megleptél,mert amióta Harry "exbarátnője" beleköpött a levesükbe azóta nem volt köztük nagyobb veszekedés,de így még jobban megleptél,mikor terhes lett. Nem gondoltam volna. Mondhatnám azt,hogy örülök,hogy terhes,de akkor hazudnék,mert nem akarom,hogy megint külön legyenek,annyira szerettem olvasni róluk,ahogy szeretik egymást,főleg ahogy Harry mindig szépeket mond neki,romantikáznak...:)♥ Olyan rossz lesz majd őket szenvedni látni.
    Imádom,hogy mikor először lefeküdtek Harry nagyon figyelmes volt vele. De tetszettek a többi pikáns részek is. Nagyon jól letudtad írni. Pedig azt hittem,hogy itt sem fognak olyan sokat szeretkezni,mint a másik Harry-s blogodban sem,de pozitív csalódás volt,hogy mégis.:) Alig várom,hogy Harry-ből állat legyen és ne finomkodjon Nessa-val,bár erre lehet,hogy már nem lesz alkalom,de pozitív ember vagyok,szóval bízok még benne.:D (Kérlek ne néz ez miatt perverznek..:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt vettem észre,hogy az eleje óta nagyon,de nagyon sokat fejlődtél. Mind írásképességből,mint tartalmilag. Szépen mész felfelé. Egyre izgalmasabbak és izgalmasabbak lettek a részek és nagyon sajnálom,hogy mér be is fejeztem,mert még olvastam volna és most mindig várnom kell majd egy új részre..:( Főleg,most ilyen jó résznél hagytad abba.. Eddig még nem tudom felfogni. :)
      A design gyönyörű♥♥. Mindent imádok,ezen a blogodon is.:)♥
      A fiúk karakterét is nagyon jól megalkottad. Meghagytad az igazi személyiségüket,de közben bele tettél valamit magadból és evvel lett tökéletes a blogod. Imádom,hogy több szemszögből is kapunk betekintést az életükből,nem csak Vanessa-ból. Engem is érdeklenek,hogy hogy állnak Liam-ék,Louis-ék,Zayn-ék vagy mi van Niall és Chelsea között,és szerencsére mindig tudósítasz ,így tudom,hogy mit gondolnak ,éreznek abban a helyzetben. Egyik kedvenc jelenetem az az volt,mikor Louis fogta és bezárta Nessa-t és Harry-t a kis elhagyatott házukba és ugyan ezt eljátszotta Zayn is Liam és Dan-el.. Sokat kellett ezen nevetnem.. Voltak még ilyen húzásai Louis-nak,amin muszáj volt mosolyognom,sokszor sírtam már a röhögéstől. Mindig sikerül feldobnod,olykor lelomboznod..:) Tetszett Nessa megismerkedése a fiúkkal, Chelsea és Niall kapcsolat kiépítése vagy Nessa és Harry boldogsága. Szóval röviden az egész blogod tetszett.. Már alig várom a folytatást! Ne haragudj,hogy kicsit sokat írtam neked,de ezt hozod ki belőlem.:) Várom a holnapot,biztos vagyok benne,hogy fogsz nekünk hozni még meglepetéseket.

      xoxo,Eternal Dreamer

      Törlés
    2. Drága! :)
      Köszönöm szépen, te vagy az egyik olvasóm, aki mindig hosszú komit ír, és mindig végig mosolygom! :) Nagyon örülök, hogy tetszik ez a blogom! :)) <3 Remélem a későbbiekben is tetszeni fog.

      Törlés