2013. április 25., csütörtök

82.rész


Forró leheletét éreztem a nyakamon és egyáltalán nem akartam őt visszautasítani. A zene dübörgött, de mintha senki nem lett volna körülöttünk. Felé fordultam, ajka rögtön az enyémre tapadt, ujjaim maguktól csúsztak a hajába, keze a derekamra simult. Elszakadt tőlem, homlokát az enyémnek támasztotta majd arcát a nyakamba fúrta és szorosan ölelt magához. Végigsimítottam a haján, kicsit hátrébb léptem, nem az én műfajom egy rakás ember között ezt csinálni. Megfogta a kezem, zöld szemei sötétebben csillogtak mint alapból. Nem volt részeg, aminek külön örültem.
-Lépjünk le.-suttogta és megpuszilta a nyakam.
Aprót bólintottam, mosolygott, miközben hátrébb lépett.
-Még ne!-markoltam az ingébe.
Túl hamar lett volna vége a bulinak, és én még nem akartam elmenni.
Orrát finoman az enyémhez dörgölte, megcsókolt. Egy puszival szakadtam el tőle, közelebb mentünk a többiekhez. A hangulat kezdte elérni a csúcspontot, magasba emelt karokkal ugráltak, idiótán táncoltak és perverz megjegyzéseket tettek. Erre volt szükségem. Az idióta barátaimra.
Velük ugráltam, hangosan üvöltöttük a hangszórókból dübörgő zenét, egyikünket sem érdekelt hányan állnak körülöttünk és néznek teljesen hülyének. Zayn és Liam (aki már fogyasztott egy kevés alkoholt) egymásba karolva, kissé dülöngélve énekeltek. Kinevettem őket, majd én is befurakodtam közéjük, magammal húztam Chelsea-t is, aki már elég részeg volt ahhoz, hogy túladjon a rosszkedvén és engedelmesen kövessen.
Enrique Iglesias Tonight-ja teljes hangerővel dübörgött, egy kortyot sem ittam de tökéletesen éreztem magam velük. Egy kis csoportba álltak és úgy táncoltak mint a Live While We're Young-ban. Lefényképeztem őket, meg akartam örökíteni az utolsó estém velük. A telefonom és lassan a fényképezőgépem memóriakártyája is megtelt, a koncerten készült videók, és az előtte készített képek a lányokkal sok helyet foglaltak, de egyet sem voltam hajlandó kitörölni.
Az ütemes dal lassan átváltott egy lassúba, kivétel nélkül mindenki a saját párjához ment. Hozzábújtam Harry-hez, átöleltem a nyakát, kezeit a csípőmre tette és lassan egymáshoz simulva dülöngéltünk jobbra-balra. Egy utolsó táncot én is megérdemlek.
Az este itt már kezdett kiesni, pedig nem ittam alkoholt.
Harry egyre kevésbé bírt magával, eljött az én időm. Elszakadtam tőle, a hozzánk legközelebb álló párhoz, Liamékhez mentem, óvatosan megérintettem a karját.
-Visszamegyünk a szállodába.-mosolyogtam rá.
Kissé kótyagosan bólintott, szegénynek az a kevés alkohol is eléggé betett, amit eddig elfogyasztott.
Hosszan megöleltem, éreztem ahogyan a könnyek csípni kezdik a szemem, nagyot nyeltem és mély levegőt vettem.
-Büszke vagyok rátok.
Kissé hátrébb húzódott, megpuszilta a homlokom, majd megszorongatott és elengedett.
Magamhoz szorítottam Danielle-t is, dús göndör haja megcsiklandozta az arcom.
-Jó szórakozást!-nevetett a fülembe, és a Liammel fojtott hangon tanácskozó barátom felé intett.
Összemosolyogtunk, majd elengedett, én pedig tovább mentem Zayn-ék felé.
Nehéz volt tőlük búcsút venni, még ha ők nem is tudták, hogy ez az. Mert többet nem találkozok velük, soha többé. Zayn-t már teljesen kiütötte a pia, vígan táncolt velem egy kicsit, majd nagy puszikat adott és egy perverz beszólással engedett oda Perrie-hez. A szőke lánnyal sokáig ölelkeztem, nem hiányzott sok, hogy eltörjön a mécses.
Tovább mentem, harmadikként Niall-től és Chelsea-től vettem búcsút. A páros egymást tartotta, rámosolyogtam a szöszi srácra, és neki is elmondtam ugyanazt amit Liam-nek és Zayn-nek. Még utoljára megjutalmazott az édes nevetésével és mosolyával, összeborzolta a hajam és elengedett.
-Csak óvatosan.-nevetgélt a fülembe Chelsea.
Az első barátnőmtől is el kell búcsúznom, hogy tarthatnám vele a kapcsolatot, ha Niall-el jár? Simán elmondaná nekik, hogy mi van, mert meggyőződése lenne, hogy nekünk együtt kell lennünk. És igaza lenne.
Rámosolyogtam, nehezen álltam tovább, de még várt rám egy páros.
Louis mindent leszarva össze-vissza ugrált, óvatosan megkocogtattam a vállát mire olyan hévvel fordult felém, hogy kis híján nekiestem a mögöttem vonagló testeknek.
-Csak szólni akartam, hogy mi lelépünk.
-Ilyen hamar?-biggyesztette le a száját.
Beszívtam az ajkam és bólintottam.
-Á, Harry...-nevetett.-Értem már.
Rákacsintottam, szorosan megöleltem őt, a fülébe akartam súgni, hogy vigyázzon Harry-re és a többiekre, de nem tehettem. Cuppanós puszit nyomtam az arcára, arcomat egy pillanatra a nyakába fúrtam, majd elengedtem és a barna hajú lány felé léptem.
-Nemsokára megyünk utánatok.-nevetett miközben megölelt.
Vigyorogva bólintottam, Harry addigra odaért hozzánk és össze-összesúgtak Loui-val.
Elengedtem Eleanor-t, még egy utolsót intettem nekik, a könnyek marták a szemem, elszorult a torkom, de most a fények nekem kedveztek, senki nem vehette észre. Megfogtam Harry kezét, nagy léptekkel cikáztunk át a tömegen, előkerítette a kabátjainkat, a kijárathoz érve átölelte a derekam és egy sötétben várakozó kocsi felé intett.
-Hívtam taxit.
A hangja a megszokottnál sokkal mélyebb és rekedtesebb volt. Normális tempóban léptünk oda, beszálltunk, bediktálta a címet és elindultunk.
Útközben az ujjaimmal játszott, próbálta lefoglalni magát valamivel. A gondolataim messze jártak, az egyik felem maradni akart, kétségbeesetten maradni akart velük, de az eszem üvöltözte, hogy bármennyire fáj is el kell mennem.
A taxi döcögve megállt, Harry pénzt nyomott a taxis csávó kezébe, majd feltépte az ajtót és kisegített.
Az ajkamba haraptam, látván a teljesen fekete szemeit. Nem ijedtem meg.
Magával húzott be a szállodába, nem túl sokan voltak lent, már mindenki aludt, vagy ha nem, akkor bulizott. Kikérte a szobánk kulcsát, majd beszálltunk a liftbe.Gyengéden a fémnek taszított, mohón csókolt, miközben egyik keze fel-le járt a lábamon. A lift egy csilingeléssel jelezte, hogy felértünk, az ajtó pedig kinyílt. Vonakodva húzódott el, kómás tekintettel nézett ki a hosszú folyosóra, megfogta a kezem és a szobánk ajtajához húzott. A keze remegett, nehezen talált bele a zárba, miután ez sikerült, kilökte az ajtót, kihúzta a kulcsot és bementünk. Tenyereit a derekamra simította, egyik ujján még ott volt a kulcs, közelebb húzódott, a zárba tette és bezárta az ajtót.
Mosolygott, orrát finoman az enyémnek dörgölte. Ezúttal én csókoltam meg, átöleltem a nyakát, teljes testével az enyémhez simult, csípője összefeszült az enyémmel.
Ellöktem magam az ajtótól, elhúzódtam, az ablakhoz léptem és elhúztam a sötétítőt, mögém lépett, egyik kezét a fenekemre simította. Megfordultam, ajkaink súrolták egymást, oda sem pillantva nyúltam az övcsatjához, gyakorlott mozdulattal kipattintottam a kis fém csatot, a nadrág pedig lejjebb csúszott a csípőjén. Sóhajtva húzott úgy magához, hogy érezzem a nadrágjában dudorodó férfiasságát.
Gyengédebben csókolt meg, megint ugyanazt csinálta amit eddig minden alkalommal.
Megragadtam a fehér inget, a kigomboltam a nyakánál majd rángatni kezdtem.
Halkan nevetett, kezét az enyémre tette és csípőjéhez vezette. Hátrébb léptem és húztam őt magammal egészen az ágyig, hátradőltem a puha ágyneműm, ő pedig úgy, hogy ne nehezedjen rám, elhelyezkedett fölöttem. Csókokkal borította el a nyakam, miközben hosszú, vékony ujjai sorra gombolták ki a mellényem, felemelkedtem, ő pedig könnyed mozdulattal leszedte rólam és eldobta.
Lábaim a csípője köré fontam, az álla alá nyúltam és könyörgő pillantással néztem formás ajkait. Megkegyelmezett, és végre megcsókolt. A lábaimmal próbáltam meg lerángani róla az idegesítő anyagot, miközben saját magamon is húzgáltam a pólóm.
-Majd én.-suttogott szinte a számba.
Lejjebb csúszott, feltolta a pólóm és puszikkal hintette be a hasam. Bárcsak tudná, hogy ott már van valaki aki kettőnkből van. Áthúzta a fejemen a pólót, nem akartam túl sokat bénázni a ruhákkal, kezét a nadrágomhoz irányítottam, amit csillogó szemekkel gombolt ki és kezdte el lehúzni. Mozdulataiban éreztem mennyire erőlködik azon, hogy gyengéd maradjon.
-Baby, jobb lenne ha én most kimennék egy percre...-suttogott fojtott hangon.
Széles mosoly szökött az arcomra, ajkai résnyire nyíltak, a szeme vágytól volt fekete.
-Nem akarom, hogy elmenj. Engedd el magad.
-Félek.-kúszott fel az arcomhoz.
-Nem lesz semmi baj. Bízom benned.
Aprót bólintott, lefordult rólam és lerugdosta magáról a nadrágját. Maga felé fordított, lábaim összefontam az övével, forró leheletét éreztem a nyakamon, majd egyre feljebb, orrunk összeért egy pillanatra és egyszerre kezdtünk mosolyogni. Ajka először gyengéden simult az enyémhez, keze bebarangolta a testem, csókja minden másodperccel hevesebb lett, elhúzódott, halkan káromkodott. Szemei elidőztek rajtam, lepillantottam, ismét magamhoz vontam őt, ajkaink játszottak egymással. Ujjai megtalálták a bugyim és az anyagon keresztül simogatott. Szívverésem felgyorsult, hozzásimultam, szinte kétségbeesve ragadtam meg a boxerének szélét és kezdtem el rángatni. Halkan morgott, majd miután eléggé leráncigáltam, kibújt belőle. A kezem remegett, a mellkasára simítottam, arcomat a nyakába fúrtam, miközben megszabadított a maradék aprócska ruhadaraboktól.
-Olyan gyönyörű vagy.-simított végig a derekamon.
Belepusziltam a nyakába, óvatosan a hátamra fordított és felém gördült. Mindketten szaporán lélegeztünk, haja már kissé csapzottan hullott az arcába, ajkai résnyire nyíltak. Előre dőlt, lágy csókokkal borította a felsőtestem, belemarkoltam a hajába és felhúztam magamhoz. Megtámaszkodott a fejem mellett, lehunytam a szemem, a lélegzetem elakadt, miközben lágyan becsúsztatta magát. Csípője erősen simult az enyémhez, elakadó lélegzettel előre mozdult, vele együtt én is kezdtem elveszíteni önmagam. Erőseket lökött, a fejem mellett először a takarót markolta, majd egyik kezével felnyúlt és az ágykeretet szorította miközben gyorsan mozgott. Összeszorítottam a szám, fejét hátradöntötte és férfiasan nyögött. Kezeim a mellkasára simítottam, ujjaim a vállába nyomtam, lehajolt hozzám, fekete pillantása összetalálkozott az enyémmel, elengedte magát, de még mindig figyelt rám.
A gyors tempótól gyorsan közeledett a gyönyör, mellkasom megemelkedett, nem tudtam irányítani a testem és a hangomon sem tudtam uralkodni. Ajkai az enyémre tapadtak miközben megremegett felettem, hibátlan mellkasa erősen simult hozzám, hátradöntöttem a fejem és átadtam magam a gyönyörnek, ahová csak ő képes eljuttatni.
Lehunytam a szemem, a gondolataim amelyeket ezidáig az agyam legeslegmélyebb részére száműztem most előtörtek. Legördült rólam, csak feküdtem és hallgattam a légzését, a mellkasára vont és megcsókolt.
-Jól vagy?-simított végig a hajamon.
Rámosolyogtam és bólintottam, a sírás kerülgetett amikor zöld szemeivel végigmért és közelebb húzódott.
-Szeretlek.-suttogott a fülembe.
-Én is, Harry.
A hangom megremegett, nem sok hiányzott, hogy sírni kezdjek, de neki ez az apró dolog is felkeltette a figyelmét. Ijedten pislogott, felült és végigtapogatta a testem, kereste, hol okozhatott fájdalmat.
Egy könnycsepp szántotta végig az arcom, makacsul összeszorítottam a szám, értetlenül nézett, majd lefeküdt mellém és magához ölelt.
-Sajnálom, én nem akartam...
-Nem az a baj.-szipogtam.
-Akkor?-tűrt a fülem mögé egy tincset.
Megráztam a fejem és letöröltem egy könnycseppet. Mintha egy ördög és egy angyal ült volna a vállamon, de ebben az esetben az angyal mondta azt, hogy ne mondjam el neki, és az ördög üvöltözte, hogy mondjam el. Egyre furcsább lesz minden...
Közelebb húzódott, magához ölelt, arcomat a nyakába fúrtam és mélyen belélegeztem az illatát. Ujjai gyengéden simogatták a hajam, a tincseimet a mutatóujja köré tekerte, majd leengedte és végigsimított a hátamon.

~Harry~

Mellkasom még egyenetlenül süllyedt fel-le, lehunytam a szemem és nagyot fújtam mielőtt felé fordultam volna.
-Jól vagy?-húztam magamhoz és az ujjam végigfuttattam a haján.
Mosolygott, és akkor mintha egy kő vagy inkább egész sziklahegy gördült volna le a szívemről. Nem emlékeztem tisztán a részletekre mik is történtek köztünk. A füléhez hajoltam, tétováztam, hogy finoman megharapjam-e, végül nem tettem.
-Szeretlek.
-Én is, Harry.-mondta, és a hangja megremegett.
Értetlenül ültem fel, kezeim végighúztam a hasán, majd a karjai én a lábán. Kerestem, hol okozhattam neki fájdalmat, ami miatt sír. Bűnbánóan feküdtem vissza mellé és szorosan a karjaimba vontam, a torkom elszorult. Direkt sosem bántanám, és eddig olyan óvatos voltam vele.
-Sajnálom, én nem akartam...-kezdtem, de félbeszakított.
Néztem az arcán makacsul végigszánkázó nagy könnycseppeket. Haragudtam magamra.
-Nem az a baj.-suttogott és közelebb bújt.
Meglepődtem.
-Akkor?
Egy pillanatra eltöprengett. Azt mondta nem én okoztam neki fájdalmat, a bűntudat mégis kegyetlenül gyötört. Apró teste az enyémhez simult, szinte elveszett a karjaimban. Remegett, szorosabban húztam magamhoz, ujjaim a hajában voltak, betakartam, a takarót közénk húztam, de ő nyöszörögve rúgta le magáról és a mellkasomba fúrta az arcát. 
-Harry.-remegett meg a hangja.
Közelebb bújtam hozzá, arcát elrejtette a nyakamban. Hosszú haja szétterült a vállán és félig eltakarta előlem  a hátát. Félresöpörtem a hajzuhatagot és a hátán kerestem valamit, amit én okozhattam, nem szándékosan.
Meztelen teste az enyémhez simult, de most a legkevésbé sem ez foglalkoztatta a fantáziám, sírt, erősen ölelt magához, én pedig tehetetlenül vontam a mellkasomra.
-Elmondod?-suttogtam.-Történt valami az este?
Szipogva felemelte a fejét, hüvelykujjammal letöröltem a könnycseppeket, arca kipirult és az ajkai remegtek, mintha bármikor újból keservesen sírni kezdene.
Közelebb hajoltam hozzá, karjait a nyakam köré fonta, puha ajkai megkeresték az enyémet. Csókja gyengéd volt, de éreztem rajta valami mást, apró kezét megfogtam és összefontam az ujjainkat. Közelebb húzódott, egymáshoz simultunk, én voltam az, aki véget vetett ennek. Elhúzódtam, homlokom megtámasztottam az övén, a sötétben ismét láttam egy könnycseppet megcsillanni az arcán.
-Kérlek...

~Vanessa~

Közeledett a hajnal, szokásunkhoz hűen most is összefont lábakkal egymás karjaiban feküdtünk, ő aludt, én a sötétítőn megjelenő első, halvány napsugarakat néztem. Közeledett az idő, hogy felkeljek mellőle, összepakoljak, és kilépjek az életéből...

25 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon jó lett!!De ahj ne már ne menjen el!És mondja el neki!!Siess aa kövivel!Mikor lesz új rész!!Ügyiii!<3

    VálaszTörlés
  2. Ajj,de jó lenne ha valamiért nem tudna elmenni.! Örülnék neki.! De ezt te döntöd el.! Siess a kövivel.!

    VálaszTörlés
  3. Ne!! Ne hagyja Harry elmenni Nessa-t!! Lécci, be/belehalnék! Nemár itt hagytad abba!
    Van egy kis gond.....elutazom egy hétre Németországba és ott szerintem majd nem fogom tudni olvasni:((( Ugyhogy sorry amiért nem komizok és leleszek maradva;( ajj! Na m1 nagyon jó volt!!!!
    Puszi:Lolaaa...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, semmi gond. Érezd jól magad!! :)

      Törlés
  4. Ha Vanessa el mer menni én odamegyek hozzád Nessa ès felvágom a szép kis ereidet. Ezt hól gondold át. Szerintem nem akarsz magadnak bajt... Vagy igen??

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus lett!:) A végére már kijött a könnyem is. Csodálatosan írtad le mind az együttlétüket,mind a bánatát Nessa-nak. Már reménykedtem,hogy elmondja neki,de sajnos nem mondta el,hanem inkább tovább sírt.:/ Nem hagyhatja el.. Tudnia kell Harry-nek,hogy a pocakjában ott növekszik a szerelmük kincse.:) Mondanám azt,hogy már nagyon várom az új részt,de akkor hazudnék,mert egyáltalán nem várom,mert tudom,hogy Nessa elhagyja és Harry nagyon maga alatt lesz,mert nem fog érteni semmit. Abban azért reménykedek,hogy Harry fel kell Nessa-ra és kifaggatja és minden kiderül.:) De szép is lenne.:) Álmodozzak csak!!:D Szóval,kövit ide.:) Xoxo :)

    VálaszTörlés
  6. Ne! Ne hagyja el kérlek! Annyira aranyosak együtt, kiegészítik egymást, ne menjen el Vanessa, kérlek! :(
    Ez a rész is nagyon jó lett :) Sőt jobb mint jó... fantasztikus :D
    Tetszik, hogy előre elköszönt mindenkitől, még ha azt ők nem is tudták, és ahogy leírtad a pikáns részeket :)
    Remélem Harry-nek lesz annyi esze, és rájön és nem hagyja elmenni Vanessát.
    Siess a kövivel

    VálaszTörlés
  7. na de itt abbahagyni???? :D ez szemétség!!!!XDmikor lesz a következő????

    VálaszTörlés
  8. Neeee sírok! :/ Nem akarom, hogy elmenjen...
    Kérlek keljen fel Harry és ne engedje el Nessát. Könyörgöm...
    Amúgy nagyon jó rész lett! :) Siess a kövivel, nagyon várom már. Reménykedem, hogy nem megy el Nessa...
    :) ♥

    VálaszTörlés
  9. Kíváncsian várom a következő részt, nagyon izgalmas történeteket írsz!!

    VálaszTörlés
  10. Eszméletlen jó!! Imádom<3<3nagyon gyorsan kövit!! *-*

    VálaszTörlés
  11. Annyira jó lenne ha a Harry megkérni a kezét*-* de nem azért mert babát vár:)<3<3

    VálaszTörlés
  12. Úristen nagyon jó és normális, hogy potyognak a könnyeim?? :'D

    VálaszTörlés