2013. március 22., péntek

Awh *-*

Borzasztó értelmes címet adtam ennek a bejegyzésnek, de csak ezzel tudom kifejezni amit most érzek.
Ennek pedig az oka: 
Nagyon nehéz volt dönteni az első 2 hely között, nagyon pici volt a különbség, imádtam a novelládat! :)
Nagyon gratulálok Nessa! :))

A "művem" pedig, amivel elértem a 2. helyezést a versenyen, egy régebbi novellám amin alakítgattam. Tudom, hogy már olvastátok, de azért kiteszem.  :) 




Don’t wanna be without you...

Le hajtott fejjel lépkedtem végig a sírok között,a hosszú turné után egyből ide vezetett az utam,Harry,Zayn,Liam és Louis mind a barátnőjükhöz mentek,ahogyan én is.Kezemben a virágot szorongatva,engedtem,hogy azok a bizonyos sebek felszakadjanak,könnyekkel küzdve tettem meg az utolsó pár métert majd megálltam az "ismerős" fehér sír előtt.
CAMILLA HOLMES
1994-2011

You know I’ll be.Your life.Your voice.Your reason to be.My love.My heart.Is breathing for this.Moment.
In time.I’ll find the words to say.Before you leave me today.

Könnyekkel küzdve olvastam végig a sorokat,míg fejemben ott visszhangzott a dal,és Camilla csilingelő boldog nevetése. A fiúk választották ezt az idézetet,a saját dalunkból, mert én akkor fizikailag képtelen voltam leszervezni egy temetést. Tökéletes választás volt,minden kifejezett amit éreztem iránta.

-Niall!-kukucskált be az ajtón mosolyogva.-Jó leszek így?-lépett be és megpördült előttem a virágos ruhájában.
-Tökéletes.-mosolyogtam rá,és magamhoz húztam egy csókra.
Meg igazította rajtam az ingem gallérját,kezét a tarkómra csúsztatta és megcsókolt.
-Szeretlek.-motyogtam közbe.
-Én is szeretlek.-mosolygott rám,szemei elképesztően szépek voltak,ahogy rám nézett láttam benne a boldogságot,és a remélhetőleg irántam érzett szerelmet.
Kézen fogtam és együtt léptünk ki a szobámból,le a lépcsőn majd a nappaliba ahol már a többiek csak ránk vártak.
-Camilla.-vigyorgott rá Louis.-Nagyon csinos vagy!
-Köszönöm.-mosolygott szerényen.
Attól nem kellett félnem,hogy a srácok közül bárki is elszédítené őt tőlem.

Térdre estem,fojtogattak a könnyek amiknek végül utat engedtem,nem érdekelt ki lát, már rég nem érdekelt semmi.Az apró csokrot bele tettem a sír mellett elhelyezett vázába és csak néztem magam elé. Annyi mindent kellett volna neki még elmondanom,nekünk lett volna közös jövőnk.

-Boldog Születésnapot, Niall!-fúrta arcát a nyakamba.
A gyönyörtől még kábán öleltem őt magamhoz,alig tudtam felfogni,hogy ő már teljes egészében az enyém.Féltem hozzá érni,annyira aprónak és törékenynek tűnt,mint egy porcelánbaba.
Tenyerét az arcomra tette,felé fordultam, át öleltem a derekát és óvatosan adtam egy puszit gyönyörű, rózsaszín ajkaira.
-Köszönöm.-mosolyogtam és mélyen beszívtam az illatát.
A fehér kis hálóing ott hevert az ágy mellett,nem elcsábítani akart azzal,hogy fekete csipkés rongyokba bújik,egyszerű,fehér combközépig érő hálóinget viselt,mell alatt kis masni díszítette ennyi volt az összes extra rajta.Tökéletesen tükrözte őt, és engem így is azonnal levett a lábamról,bár azt hiszem,engem a pizsamájaként szolgáló kék pólómba és fehér rövidnadrágjában is ugyanezt a hatást érte volna el.
Megborzongtam,az alig 1,5-2 órával ezelőtt történt események felidézésétől.Meleg barna szemeivel az arcomat fürkészte,mosoly szökött az arcára majd fejét a mellkasomra hajtotta és átölelt.Csodálattal néztem rá,halkan szuszogott amiről megbizonyosodtam,hogy alszik így én is álomra hajtottam a fejem.

Halkan, szipogva töröltem meg az arcom,a nadrágom tiszta piszok lett,ez érdekelt most a legkevésbé,lágy szellő kapott bele a hajamba,összébb húztam magamon a kabátom,kicsit olyan érzésem volt,mintha itt lenne velem. Pedig én nem azt akartam,hogy csak olyan érzésem legyen,hogy itt van. Azt akartam,hogy itt legyen,megvigasztaljon, és nyugtasson meg,hogy minden rendbe fog jönni. A mosolyát akartam látni,érezni ahogyan megölel.

Bátortalanul emelte rám a tekintetét,mintha félnie kellene valamitől.Soha az életbe egy ujjal nem bántottam,így nem értettem miért néz rám így.
-Mondanom kell valamit.-hajtotta le a fejét,szőke haja az arcába hullott.
Meg fogtam a kezét,újból rám nézett.
-Niall.-kezét a hasára tette.
Ez az egy mozdulat el árult mindent,először döbbenten néztem rá,majd hirtelen öntött el a boldogság.
-Kisbabát várok.-fejezte be a mondatot én pedig öröm mámorban úszva kaptam fel.
-Ez csodálatos!-örvendeztem és össze-vissza puszilgattam hibátlan arcát.

Ha itt lenne,együtt készülhettünk volna a babára,eljárhattam volna vele ultrahangra,apró ajándékokkal halmoztam volna el őt,és a kisbabát is. A mi kisbabánkat. Akit soha nem fogok látni,soha nem fogja nekem azt mondani,hogy apa,egyszer sem kell majd megvigasztalnom ha elesik. Nem tarthattam a karomban,nem hallhattam ahogyan felsír,még csak nem is láthattam egyetlen pillanatra sem.
A legfájdalmasabb emlék tört utat magának az emlékezetemben,ahogyan a kamion száguld felénk és Camilla oldaláról bele csapódik a kocsiba,hallottam a sikítását,ahogyan a nevemet kiabálja.Ezerszer kívántam bárcsak én haltam volna meg helyette,de valami csoda, vagy inkább átok folytán én most itt vagyok.
Baleset történt,a kamion sofőrje 12 órán át vezetett,és elaludt a volánnál így hajtott belénk.
Nem lehettem ott a temetésén,ahogy Liam mesélte,én kómában feküdtem a kórházban. Camilla volt az egyetlen lány aki elfogadta az életem,és az összes hibámmal együtt tisztán szeretett és a kegyetlen élet el vette őt tőlem.
Rázott a zokogás,kezem a hideg kövön pihent,nem akartam arra gondolni, hogy alattam alig pár méterre egy fa "dobozban" fekszik.
A halála után,úgy éreztem nincs már értelme élnem,komolyan fontolóra vettem,hogy kilépek a bandából,de a fiúk és a rajongók mindvégig mellettem voltak/vannak ezért maradtam. Nem néztem tv-t,nem olvastam újságot nem csináltam semmit,csak gitároztam,ültem a szobámban,vagy épp próbáltam nem lehúzni a koncertek hangulatát.Úgy hittem a rajongóink is belátják,hogy én már nem az vagyok aki voltam,nem vagyok a bandába való és nyugodt szívvel bújhatok el minden és mindenki elől. Az életvidám,őrült,vicces Niall Horan,Camillával együtt elment,és maradt helyette egy búskomor,haszontalan,sírdogáló fiú.
Halk léptek hallatszottak mögülem,reméltem,hogy nem valami rajongó látott meg,bár aligha csatangolnak ilyenkor egy temetőben. Egyáltalán mit keresnének egy temetőben? Egy kéz csúszott a vállamra,fel néztem,könnyben úszó szemeimmel is ki tudtam venni,hogy körülöttem virágot szorongatva áll 4 fiú.
-Minden rendben?-kérdezte Liam,bár láttam ő is a könnyeivel küzd,Camilla olyan volt nekik mint a testvérük.
Meg töröltem a szemem,mellettem Harry szipogott csendesen,ő volt Camilla legjobb barátja,neki köszönhetem,hogy megismertem ezt a csodálatos lányt. Bár az elején sosem értettem,hogy lehet egy olyan idióta,perverz, fiúnak a legjobb barátja egy szende,visszahúzódó kislány,ahogyan teltek a hónapok megértettem. Harrynek kellett valaki akivel mindent megoszthat,ugyanakkor megvédheti, akár az élete árán, ők ketten tökéletesen kiegészítették egymást,én pedig sosem voltam féltékeny rá.
Mind az öten együtt mentünk ki,úgy éreztem nincs sok erőm ahhoz,hogy most vezessek,még szerencse,hogy Paul is velük jött,de ő a kocsinál maradt.Be vágódtam a hátsó ülésre,és míg hazafelé fuvarozott, kifelé kémleltem az ablakon,minden utcáról volt egy vele eltöltött emlékem. Egy pad ahol akár az éjszaka közepén ücsörögtünk,egy fa ami alatt elbújt a karjaim közt,így,hogy visszatértünk Londonba,akármilyen kétségbeesetten is próbáltam menekülni az emlékek elől,nem tudtam,és nem is nagyon akartam. Amíg emlékeztem rá, nem mindig éreztem úgy,hogy örökre elment. 
-Azt akarná,hogy boldog legyél és tovább lépj.-beszélt hozzám Zayn.
-Tudom.De nem megy.
-Menni fog,erős vagy.-biztatott Liam.
Valamiért elhittem neki,hogy képes vagyok túl lépni a gyászon,boldog akartam lenni,de mégis úgy éreztem Camillával együtt a boldogságom is meghalt. Harry csendben,elfojtott hüppögéssel csúsztatott a kezembe egy zsebkendőt miközben Louis próbálta őt vigasztalni, de még a mindig vidám barátunknak is nagyon kellett igyekeznie,hogy ne kezdjen el sírni.Megtöröltem a szemem és nekidőltem az üvegnek, ahhoz,hogy megpróbáljak valamelyest túl lenni ezen az időszakon,elsősorban rájuk van szükségem,és később talán valakire,aki a mosolyával új értelmet ad az életemnek.

9 megjegyzés: