2013. március 5., kedd

66.rész

~Vanessa~

Keze közé fogta az enyémet,és csendben játszott az ujjaimmal,látszólag nagyon le kötötte ez az elfoglaltság. Apró puszikat adott a tenyerembe,kezemet az arcához emelte és összekulcsolta ujjait az enyémekkel.
-Nem akarok felkelni.-fúrtam arcomat a mellkasába.
-Nekem nincs ellenemre,hogy egész nap csak feküdjünk itt,így.-tolta lejjebb a vállamról a takarót és megpuszilt.
-Tudom.-simítottam végig mosolyogva,kipirult arcán.
-Akkor? Nem megyek ma sehova,maradjunk itt.
-Persze,maradjunk itt a nappali közepén egy matracon,miközben az egész ház úgy néz ki,mintha egy tornádó beszabadult volna.
-Nekem tetszik.-vigyorgott.-Főleg ott az a melltartó,a tévénél.
Finoman oldalba böktem,mire összerándult,megmarkolta a csuklóm és egy mozdulattal maga alá gyűrt.
-Verekszünk?-vonta fel a szemöldökét.
-Ez nem volt verekedés.
-Nem?-fúrta arcát a nyakam és vállam közti hajlatba.
-Nem is tudnálak bántani.-simítottam végig kusza haján.
-Kicsi vagy hozzá.
-Nem csak azért.-nevettem.
-Tudom,mert én olyan ártatlan kisfiú vagyok.-biggyesztette le az az alsó ajkát.
-Fogjuk rá.-pusziltam meg a száját.
A telefonja, a szoba másik végében,a nadrágzsebében csörögni kezdett,sóhajtozva leszállt rólam,és játszva a szégyenlőst,le húzta volna rólam a takarót,de én elkaptam és magam köré tekertem,úgy figyeltem ahogyan elbotorkál a telefonért.
-Igen?-emelte a füléhez,miközben zöld szemeivel huncutul engem nézett.-Igen, de nem ér rá.Jó,megmondom.
Felvont szemöldökkel figyeltem ahogyan a telefont hanyagul a kanapéra dobja,majd vigyorogva visszajött hozzám és a takaróval együtt az ölébe ültetett.Nem kérdeztem rá,ki hívta. Ez az ő dolga.
-Meg sem kérdezed ki volt?
-Nem.-vontam meg a vállam.-Ha akarod úgyis elmondod.
Elmosolyodott és egy puszit nyomott az arcomra.
-Az apukád hívott.
-Mi? Minek?-ugrottam fel.
A takarót magam elé fogtam és idegesen kezdtem volna róni a köröket,de még mielőtt egyet is megtettem volna,megfogta a derekam és le húzott maga mellé.
-Miért téged hívott?-remegett meg a hangom.
-Mert te nem vennéd fel,vagy ha fel is vennéd,kiabálnál vagy nem hallgatnád végig.
-Ez nem igaz!
-Nem?-vonta fel a szemöldökét.
-Na jó de,de akkor is. Az apám,hívogatja a barátomat,ha valamit közölni akar velem ami biztosan nem jó dolog. Ez annyira bizar!
-Anyukád tombol.
-Ki hitte volna.-forgattam a szemeim.
-Baby,beszélned kellene velük.
-Felejtsd el!-böktem meg a mellkasát.-Nem megyek Amerikába,nem beszélek anyával,nem érdekel mit csinál,amíg engem békén hagy!
-Hé,nyugi.-hajolt a fülemhez,és pár lágy puszival lényegesebben nyugodtan néztem vele szembe.
-Azt mondta addig ő parancsol amíg az ő házában lakok,de már nem!
-Nem hiányoznak a testvéreid?
Hitetlenkedve néztem rá,zöld szemeivel az arcomat fürkészte.
-Nem-e hiányoznak? Hallottad mit kérdeztél?-ugrottam fel.-Hogyne hiányoznának,Harry!
-Vanessa!-fogta meg a kezem,finoman,de eléggé határozottan ahhoz,hogy tudjam,kezdem felidegesíteni.
-Ez az egész nem róluk szól!-kiabáltam,pedig nem rá voltam mérges.-Sem Macey-ről,sem Jake-ről,velük nem csinálja ezt.-dobbantottam.-Én,én vagyok az aki szívat.Csak nem tudom miért!
Dühösen letöröltem egy könnycseppet,majd sarkon fordultam és fel trappoltam a lépcsőn. Hangosan bevágtam magam mögött az ajtót,az ágyról félresöpörtem a ruhákat és ledőltem rá.
Hallottam a lépteit,majd nemsokára benyitott. Magamra húztam a takarót,amit egészen idáig magammal cipeltem,leült az ágy szélére és sóhajtva végig simított a hajamon.
-Nem azért mondtam,kicsim.
-Tudom.-szipogtam.-Sajnálom,nem tudom miért borultam így ki.
Fel emelte a takarót és be bújt mellém,apró puszit adott az orromra majd ujjaival az arcom kezdte simogatni.
-Nincs semmi baj.-törölt le egy kicsorduló könnycseppet.
-Nem veled kellett volna kiabálnom.Ne haragudj,hülye vagyok.
-Css.Nem haragszom.-húzott magához.
Egy kiadós szipogás után sikerült megnyugodnom és nyugodtan feküdtem a karjai között.
Nem tudom miért. Nem tudom mit csináltam,hogy a saját anyám elutasít,de addig amíg Harry itt van,nem is érdekel annyira.
-Vegyél fel valamit.-puszilta meg az arcom,majd felült.
-Hova mész?-dörgöltem meg a szemem.
-Csinálok neked valamit a konyhába.-küldött felém egy biztató mosolyt,majd kiment.
Hangosan kifújtam a levegőt és nekiálltam felszedni a földről a ruhákat,hogy eltereljem a figyelmem,mindet gondosan összehajtogattam,majd felvettem egy piros farmert,hozzá fehér pulcsival amin nagy betűkkel,pirosan virított: "Kiss me". A lábamat fehér Vans tornacipőbe bújtattam,majd a fürdőszobába mentem,hogy rendbe szedjem a fejem. A hajamat kifésültem és egy fehér,masnis hajpánttal hátra toltam,fogat mostam,szemeimet halványan kihúztam szemceruzával,majd nagy levegőt vettem,és lementem a konyhába,ahol Harry valami mutatványt csinált a teafőzővel.
-Mi készül?-ültem fel a pultra.
-Hát.-vakargatta a tarkóját.-Louis féle Yorkshire tea,Harry módra.
-Érdekes.-nevettem.
-Meg palacsinta.-mutatott a kikevert tésztára.-De arra még várni kell egy kicsit.
-Segítsek?
-Nem.-emelte fel a fejét.
Kíváncsian kihúztam az egyik fiókot,majd elnevettem magam,amikor megláttam mi van benne.
-Gyere ide egy kicsit.-pislogtam rá és eldugtam a hátam mögé a szerzeményem.
-Mi az?-lépett elém.
A fejébe húztam a fehér kukta sapkát,és gondosan,nevetve igazgatni kezdtem a tincseit.
-Ilyen utoljára az X-Factorba volt rajtam.-nevetett.-Honnan van?
-A fiókban volt.-vontam meg a vállam.-Aranyos.
-Csináljunk egy képet.-fogta meg a kezem.-Piroska,és a gonosz kukta farkas.
Nevetve egy puszit nyomtam az arcára,előkapta a telefonját,bele mosolyogtunk a kamerába és el is készült a kép.
-Ne tedd ki sehova.-harapdáltam az ajkam.
-Miért?-nyomkodta a telefonját.
-Mert...
-El se kezd.-emelte fel a kezeit.
A telefonján abban a pillanatban megjelent a kép.
-Harry...
-Nem érdekel mit gondolnak!-szelte át egy lépéssel a köztünk lévő távolságot.-Te a barátnőm vagy és ha szeretnek egy kicsit is,akkor ezt el kell fogadniuk.
Le hajtottam a fejem és a lábamat néztem,puszit nyomott az arcomra majd a tűzhelyhez ugrott és leemelte róla a sípoló teafőzőt.Vissza ültem a pultra és onnan néztem ahogyan lassan,picit kinyújtott nyelvvel bele csurgatja a palacsintatésztát a serpenyőbe.
-Segítsek?-mosolyodtam el a bénázásán.
-Mondtam már,hogy nem.Én csinálok reggelit.
-Ebédet.-pillantottam az órára.
-Nem lényeges.Én akarom csinálni,ez egy ritka alkalom szóval hagyj kibontakozni.
-Bocsánat.-nevettem.
Elvettem a pultról a telefonját és mielőtt még észrevette volna,csináltam egy képet róla,amint a tűzhely előtt állva,kukta sapkában,kinyújtott nyelvvel süt palacsintát.
-Hé!-húzta össze a szemöldökét,de akkor már késő volt,a twitter profilomon megjelent a képe alatta pedig egy rövid szöveg. ,,Hagyom kibontakozni. :)"
-Ezt vissza fogod kapni.-nyújtotta rám a nyelvét.
-Megég a palacsinta.-mutattam a serpenyőre amiből sötét füst kezdett felszállni.
Gyorsan felkapta és egy határozott mozdulattal felfelé lendítette,remélve,hogy meg fogja tudni fordítani,ehelyett viszont a padlón kötött ki,az egyik felén megégett palacsinta.
-Hoppá.-nézett le rá.
-Inkább öltözz fel,és addig sütök.-ugrottam le a pultról.
-Hát,jó.-sóhajtott és kiment a konyhából.
Miközben a kanállal szétnyomkodtam pár görcsöt a tésztában,egyre inkább bekúszott a gondolataimba a kíváncsiság,hogy mit akart apa. Miközben sorjában tettem egy tiszta tálra a kisült palacsintákat,elgondolkoztam rajta,hogy felhívom és kiderítem,hogy mit akart de ezt az ötletet gyorsan elhessegettem. Egy csípőjére csúszó,szürke melegítőben és lila pulcsiban lépdelt le a lépcsőn,tenyerét a derekamra tette és kíváncsian a vállamra hajtotta a fejét.
-Olyan könnyűnek néz ki.-vonta össze a szemöldökét miután megfordítottam a palacsintát.
-Mert könnyű is.-mosolyogtam.
-De ha feldobom úgy sokkal menőbbnek néz ki.
-De az íze nem lesz jobb,főleg ha leejted a padlóra.-böktem a kuka felé,amiben ott voltak a próbálkozásának maradványai.
-Csinálhatom?-pislogott nagyokat.
Oldalra léptem és a kezébe adtam a serpenyőt. Gondosan bele csurgatta a palacsintatésztát majd a tűzre tette a serpenyőt és egészen addig nézte,amíg kis buborékok nem jelentek meg a tésztán.Be harapta a száját és egy villával fel piszkálta a palacsinta széleit,hosszan kifújta a levegőt és sikeresen megfordította.
-Ügyes vagy.-nyomtam puszit az arcára.
Látszott rajta,hogy most nagyon büszke magára,ezért felültem a pultra és onnan néztem ahogyan megcsinálja a palacsintákat. Közben egyet megkentem nutellával és a szájába adogattam.
-Kész.-vigyorgott és a kiürült tálat a mosogatóba tette.
-Ez nagyon sok.-túrtam bele a hajamba.
-Majd viszünk a fiúknak is.-vonta meg a vállát.
Párat megkentünk nutellával,vagy szórtunk bele kakaót,és egy nagy tál palacsintával,meg két bögre "Louis féle Yorkshire teával,Harry módon" beültünk a tévé elé a nappaliba.
Miközben a számba nyomott egy falatot,neki dőltem a vállának és bele kortyoltam a teába.
-Harry?
-Hmm.-hümmögött teli szájjal.
Megvártam míg lenyeli,és csak azután kezdtem bele.
-Mit akart apa?
-Szeretne veled beszélni.
-Minek?-dünnyögtem.
-Hát,van néhány megbeszélnivalótok és gondolom azt..
-Nincs megbeszélnivalónk. Nekem nincs mit mondanom nekik.
-Ne csináld ezt.-sóhajtott.-Ők a szüleid.
-Akik leszarnak,ráadásul az anyám ahelyett,hogy örülne neki,hogy az életben egyszer,van egy édes barátom,inkább baszogat.
-Figyelj.Tudom,hogy ez neked nehéz és haragszol rájuk,és én veled értek egyet,de egyszer úgyis beszélned kell velük.
-Mióta beszélsz apával?
-Tegnap hívott fel először,amikor megkapták a kulcsokat.
-Remek.-haraptam egy darabot a palacsintából.-Mindegy,nem akarok róluk beszélni.Felejtsük el.
Egy sóhajtással fejezte ki a nemtetszését,de nem szólt semmit és a tévét kezdte kapcsolgatni.
Kezdtünk jóllakni,így csak nagyon ritkán csipegettünk a palacsintából. A bögréink üresen hevertek az asztalon,én pedig neki dőltem a vállának és álmosan pislogva néztem a sztárhíreket. Csak a szokásos volt benne. Állítólag Rihanna drogozik.A Twillight Arany Málna díjat kapott,ami nem túl nagy elismerés. Conor Maynard-nak új klipje debütált a napokban blablabla...és, Harry Styles összeköltözött a barátnőjével.
Elmaradhatatlan.
Harry Styles és barátnője röpke félév után költözött össze. Harry nem épp híres a hosszú kapcsolatairól de úgy tűnik a One Direction ügyeletes csajozója feladta az éjszakai életmódot és le ragadt egy lánynál. Bennfentesek szerint Vanessa teljesen elcsavarta Harry fejét,és a fiú minden erejével azon van,hogy életben tartsa a kapcsolatukat,legutóbb Párizsban romantikáztak.
Vanessa és Justin Bieber közös dala a Beautiful, pár napja debütált a twitteren,és a One Direction rajongók körében elég nagy felháborodást keltett,szerintük a lány csak azért van együtt Harryvel,hogy kihasználva a 1D körüli figyelmet,ő is sztár legyen. Mindenesetre a pár boldog,ezt az is bizonyítja,hogy Harry egy rövid,de annál tartalmasabb üzenetet postolt a rajongóknak,hogy szíveskedjenek leszállni a barátnőjéről,és folyamatosan közös képekkel bombázza a felhasználókat. 

16 megjegyzés:

  1. én vagyok az első kommentelő! *taps* Nessa meg Harry olyan édesek együtt.:3 nagyon tetszett ez a rész, annak ellenére, hogy nem nagyon történt benne semmi.:) kíváncsi vagyok, hogy mikor Vanessa mikor fog beszélni a szüleivel.:D szóval siess a következővel:)<3

    VálaszTörlés
  2. Jó lett! :) Várom a kövit! :) Siess!!! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szupi lett! Mikor jön a kövi? Már nagyon várom!

    VálaszTörlés
  4. Szia:) ismét nagyon jó lett mint ahogy a többi is:)..
    Siess a kövivel !!:)<3

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)) Nagyon jó lett*-*
    kíváncsi vagyok mit szeretne Nessa apja, és hogy mit fog lépni az anyja erre az összeköltözésre:DD
    hamar kövit!*-*<3
    Puszi Liza:*

    VálaszTörlés
  6. Super <3 Mikor lesz a kövi?:)
    Siess <3 xx

    VálaszTörlés
  7. egy ennyire egyszerű fejit,hogy lehet ennyire tökéletesen megírni?;$
    Lehet kezdek begolyózni,mert újra és újra elolvasom?!:D
    Szerintem nagyon aranyos volt,ahogy Nessa hagyta Harryt "..kibontakozni..";)
    Csatlakozom azokhoz akik már nagyon-nagyon várják a következő részt.;) <3
    xx,Iduus.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon nagyon jó lett!!:)Hihetetlen h milyen jól írnsz imádom♥♥Mikor lesz kövi?^^xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Szerintem csak vasárnap mert programom van holnapra és nem tudom befejezni. :/

      Törlés