2013. március 17., vasárnap

69.rész

Ahoj manócskáim! :D
A bűvös 69. rész megérkezett, a chatben még anno volt egy olyan kérés,hogy ez legyen nagyon perverz rész. Na,hát az eleje szerintem annak sikerült. xD
Jó olvasást,Hazza velünk van! :D
Nessa xx.
U.i: Ahhww *-* már 60 000 fölött van a megtekintések száma. Köszönöm!! *-*


Nem nézett rám,arcát a nyakamba temette, forró levegővételeit éreztem, miközben félresöpörte a teljesen elázott hajamat. Forró ajkait rá tapasztotta, és éreztem ahogyan gyengéden szívogatja a nyakam.
Keze a hátam mögé terelődött és egy mozdulattal kipattintotta a melltartóm.
-A fenébe.-dünnyögte miközben megragadta és egy gyors mozdulattal kidobta a kabinból.
Közelebb húzott magához, mellkasát hozzám préselte, homlokát az enyémnek döntötte miközben megfogta a kezem és a boxeréhez vezette. Légzése gyors volt, ajkai közül rekedtes nyögések törtek fel, pedig még nem is csináltunk semmit. Szemét szorosan lehunyta és próbálta lenyugtatni magát, de én ezt most legkevésbé sem akartam. Felejteni akartam, hogy legalább egy kis ideig ne gondoljak semmire, csak legyünk mi ketten, és ne próbálja meg visszafogni magát. Nem kell. 
Fél év alatt egyszer sem volt még olyan, amikor ne éreztem volna, hogy visszafogja magát. Ahhoz pedig elég jól ismertem, hogy tudtam, nem lenne képes fájdalmat okozni.
Hosszan kifújta a levegőt, majd közelebb hajolt és ajkai puhán értek az enyémhez. A hajába markoltam, amennyire csak tudtam hozzápréseltem magam, megremegett,de nem történt semmi.
-Harry!-lihegtem.-A francba! Nem akarom, hogy gyengéd legyél!
-Feltűnt, hogy még ilyenkor sem mondasz olyan igazán csúnyát?-nevetett.
-Azt akarod, hogy csúnyán beszéljek?
-Nem.-rázta a fejét vigyorogva.-Kettőnk közül én vagyok a rossz.
-Akkor legyél nagyon rossz.-haraptam az ajkaimba.
Elzárta a vizet, értetlenkedve néztem mit csinál. Karjaimat a nyaka köré fonta és lágyan nekitolt a csempének, puhán csókolt, nekem pedig kezdett elborulni az agyam. Kezemet a mellkasára tettem, eltoltam magamtól és dühösen, csöpögve trappoltam ki a fürdőszobából. Lekaptam egy törülközőt, és magam elé fogtam, alig értem ki, elkapta a derekam, lerántotta rólam a törülközőt és feketén szikrázó szemekkel, kicsit sem finomkodva az ágyra dobott.
-Biztos?-hajolt a fülemhez miközben kezei fel-le jártak a combomon, néhol erősen belemarkolt.
-Mit nem értesz azon, hogy...-kezdtem, de ő felnevetett és egy forró csókjával belém fojtotta a szót.
Tombolt bennem a szüleim felé irányuló düh és Harry direkt feszegette azt a bizonyos húrt, még jobban fel akart dühíteni a szórakozásával.
A fenekembe markolt és egy férfias morgással lejjebb csúszott. Meglepődve néztem mit tesz, csókokkal borított el a bugyim széléig, ott viszont a fogai közé vette a vékony kis anyagot. Beletúrtam a hajába, miközben lerángatta egy darabig, majd egy gyors mozdulattal a kezével eltávolította.
Lábaimat a nyakába tette, nagyra nyílt szemekkel figyeltem, ahogyan nyelvét végighúzza az alsó ajkán.
-Harry?!
-Css.-hajolt előre.
-Mit akarsz?
Szaporán vettem a levegőt, hülyeségeket kérdeztem, holott nagyon jól tudtam mire készül.
-Megrontok egy olyan jó kislányt mint te.-vigyorodott el.
A szemeim a lehető legnagyobbra nyíltak miközben elhelyezkedett a lábaim közt. Ujjait a combomba nyomta, a térdemtől haladt felfelé, forró csókokkal borította a belsőcombom majd ismét le indult és kicsit eltávolodva végig csókolta a vádlim. Szemeit néha rám emelte, szép szája felfelé húzódott. Kezemet a tarkójára tettem és az ujjaim között markoltam a haját. A levegő belém szorult amint megéreztem forró nyelvét a legérzékenyebb pontomon. Halkan hümmögve ujjai ellazultak a combomon, mellkasom megemelkedett és szapora légzéssel hangot adtam annak, hogy mennyire jó amit csinál. A testem mintha lángba borult volna, a szívem szaporán pumpálta a vért, kezemet a tarkójára tettem miközben behunytam a szemem.
-Ne!-húztam meg a haját.
Pihegve felemelte a fejét, arcán csibészes vigyor ült. Leemeltem a lábaim a válláról miközben ő a kezével megtámaszkodott felettem.
Vigyorogva nézte az arcom, mellkasom szaporán emelkedett,a szemeim előtt csillagok táncoltak. Göndör haja félig meddig megszáradt, szemei teljesen feketék voltak.Felemeltem a kezem és a mellkasától lassan lefelé vezettem, lejjebb húztam rajta a boxerét, kibújt belőle majd fölém gördült. Ujjaimat lassan köré fontam de durván ellökte a kezem, megmarkolta a csuklóim és a fejem fölé emelte a kezem.
-Nem kell.-mosolygott le rám.
Gondolkodás nélkül egy gyors mozdulattal belém lökte magát, majd azonnal mozogni kezdett. Durván megcsókolt, ujjai elengedték a csuklóm, helyette a derekamat szorította és ösztönzött gyors mozgásra. Körmeim a hátába mélyedtek, egymás szájában haltak el a nyögéseink, hirtelen elszakította tőlem a száját. Elengedte a derekam és a takaróba markolt, arca néha megrándult,a szemembe nézett, elmosolyodott és az eddiginél sokkal gyorsabban kezdte mozgatni a csípőjét. Kezeit feljebb vezette a derekamról, az egyikkel a hajamba túrt, míg másik kezét felcsúsztatta az enyémhez és összekulcsolta az ujjainkat. Mellkasom megemelkedett, lehajtotta a fejét, egy pillanatra megállt és forró csókot hagyott a nyakamon. Lábaimat a dereka köré fontam, levegőért kapkodva húztam le magamhoz, és kértem, hogy csókoljon.
Jól tudtam,hogy ez még közel sem az a Harry akit akarok, ha nem tudna uralkodni magán, nem vigyorogna fel néha,de most nem bántam. Egy kis játékkal egyszer úgyis előcsalogatom azt a nem óvatoskodó fiút.
Kockás hasa az enyémhez simult, csípőjét keményen mozgatta miközben ujjai szorosan markolták az enyémet. Hátra hajtottam a fejem és az ajkamba haraptam. Az érthetetlen nyögések közepette egyetlen szót tudtam normálisan kimondani,az pedig a neve.
-Nem tudom már tartani.-lihegett a fülembe.
Mozgása fokozatosan lassult, testem az övével egyszerre vonaglott meg.Ez a hátránya az ilyennek, túl rövid ideig tart. Egy kicsit mozdult meg, elkapta a derekam és szorosan tartott, az ajkamba harapva nyöszörögtem, de hiába szorítottam össze a szám, elkaptam a tarkóját, lehúztam magamhoz, így a szájában halt el a hangos nyögésem.
Legördült rólam, mindketten lihegtünk, majd felém fordult és ártatlanul fürkészte az arcom.
-Szeretlek.-csúsztam közelebb hozzá.
Ujjaival apró kis köröket rajzolt a combomra, lágy puszit adott a nyakamra és magához ölelt.
-Én is szeretlek.
Bátortalanul rámosolyogtam, nevetve puszit adott az orromra és hátra simította az összekócolódott hajam.
-Nem fájt?-motyogta.
-Nem.
Bántam, hogy túl hamar vége lett, mert amilyen gyors volt, olyan gyorsan ért véget, de el is fáradtunk. Ezzel legalább 1 havi futkározás le van tudva.
-Úgy néz ki még én is tévedhetek a lányokkal kapcsolatban.-nevetett halkan a fülembe.
-Hogy érted?
-Az ember azt hinné, hogy egy ilyen nap után másra sem vágynak csak egy kis kényeztetésre.
-Én felejteni akarok.
-Máskor is szívesen segítek.-vigyorgott és egy puszit adott a számra.-A szüleid nem is tudják, milyen vagy igazából.
Közelebb bújtam hozzá és befészkeltem magam a karjai közé, ujjai lágyan csavargatták a hajam, néhol megsimította a fejem miközben beszélt.
-Soha nem ismertek.-vontam meg a vállam.
-Mióta ilyenek veled?
-Nem tudom. Mindig is apásabb voltam, 10 éves koromig minden rendben volt, addig anya se csinálta ezt. Mióta megtanultam olvasni mindig a könyveket bújtam, gyakran játszottam Jake-el is, de anya valahogy egyre ellenségesebb lett. Nem mutatta ki, de tudtam, hogy valami nincs rendben, már nem fonta be a hajam. Aztán 11 éves voltam amikor megszületett Macey és ez egyre rosszabb lett, akkor arra fogtam, hogy azért mert van egy kisbaba a családban és vele kell foglalkozni, rajongtam érte, de míg anya Jake-nek engedte, hogy megfogja én alig vehettem a kezembe, így csak ültem a kiságy mellett és bámultam.-nevetem fel.-Ahogy nőttem, úgy zárkóztam el egyre jobban az osztálytársaimtól, délutáni csavargások helyett én otthon voltam és vagy olvastam, játszottam Macey-vel, vagy énekeltem.
Láttam az arcán, hogy figyel. Ajkai résnyire nyíltak, zöld szemeivel érdeklődve fürkészte az arcom miközben ujjai gyengéden simogatták a hajam.
-Évekig volt így ez, miután anya visszament dolgozni Jake-el én mentem minden nap Macey-ért az oviba. 16 voltam amikor bejelentették, hogy Amerikába költözik az egész család, akkor az egyszer szálltam szembe velük, és maradhattam. Betöltöttem a 17.-et nyáron, ők pedig elmentek, én találtam nyári munkát egy kávézóban, ahol minden nyáron szívesen látnak.-mosolyodtam el.-Mire ők elmentek, én már annyira untam amit anya művelt velem, hogy szinte örültem neki, hogy megmutathatom, el tudom tartani magam és nem kell a segítségük, csak a testvéreim hiányoztak.
-Egyik napról a másikra megváltozott veled szemben az anyukád?
Bólintottam és feljebb húztam magamon a takarót.
-Pont amikor a legnagyobb szükségem lett volna rá.
Megrázta a fejét és szorosan magához ölelt.
-Bármit elmondhatsz nekünk, a fiúk is meghallgatnak, én pedig mindig itt leszek neked, akármi fog történni.
Mosolyogva arcomat a mellkasába fúrtam és lehunytam a szemem. Jobb volt erről beszélni mintha magamban tartottam volna, bár lehet köze van hozzá a kis feszültséglevezető programnak is előtte.

~~~~
A szobában félhomály uralkodott, a redőnyök le voltak húzva, az ablak előtt még sötétítő is volt. Nagyon úgy tűnt, valaki szerette volna ha normálisan kipihenem magam. Többé kevésbé ez sikerült is. Akármennyire tapogatóztam, Harry nem feküdt mellettem. Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból, elővettem a fiókból egy pólóját, belebújtam, majd felkaptam egy bugyit és le cammogtam a lépcsőn. A nappaliból ismerős nevetés szűrődött így arra vettem az irányt, ott ült Harry és a húgom. Nem vették észre, hogy bementem. Mindketten  jól szórakoztak a Spongyabobon.
Észrevétlenül lépkedtem oda hozzájuk, és óvatosan Harry vállára tettem a kezem. Összerezzent és vigyorogva hátra fordult.
-Jó reggelt, hercegnőm.
-Szia, Nessa!-vigyorgott rám a kishúgom.
-Sziasztok.-mosolyodtam el.
Megkerültem a kanapét és leültem Harry ölébe.
A fejemet a mellkasának döntöttem és felhúztam a lábaim.
-Jól vagy most már?-pislogott nagyokat.
-Persze.-mosolyogtam és a füle mögé tűrtem egy hosszú, szőke tincset.
-Hoztam reggelit és érte mentem Macey-ért.-nyomott cuppanós puszit az arcomra Harry.
-Köszönöm.-simítottam végig az arcán, majd lopva egy puszit adtam a szájára, amin a hugicám halkan kuncogott.
-Nem ér nevetni.-borzoltam össze a haját, majd felálltam és a konyhába mentem.-Reggeliztetek már?
-Igen.-jött a válasz mindkettőjüktől.
Megvontam a vállam, az asztalon ott illatozott mindenféle finom péksütemény, egy Starbucks-os pohárban valami nagyon finom illatú kávé, és egy zacskó gumicukor (?). 
Kivettem egy fahéjas csigát, egy tányérra tettem, mellé helyeztem a gumicukrot, egyik kezemben a tányérral, másikban a kávéval mentem vissza a nappaliba. Lekucorodtam kettőjük közé és miközben elmajszoltam a fahéjas csigát, néhány korttyal eltüntettem a tejszínes, karamellás kávét, csatlakoztam az óvodás csoporthoz, és én is néztem a butácska mesét.
-Képzeld!-fordult felém Macey.
Összerezzentem és kis híján magamra borítottam a kávét, de mosolyogva fordultam felé.
-Elképzelem.-hajoltam közelebb bizalmasan.
-Naa,én is hallani akarom.-dugta közénk a fejét Harry is.
-Niall és Liam elvisznek délután a vidámparkba.-vigyorgott szélesen.
-Tényleg?-simítottam meg az arcát.
Sok dolgot köszönhetek a fiúknak, nem vagyok senkijük, nem is túl régóta ismerjük egymást, de annyiszor kiálltak már mellettem, és olyan sokszor öntöttek belém lelket. Náluk jobb barátokat nem is kívánhatnék. Tudom, hogy rengeteg dolguk lenne, hiszen hamarosan megjelenik az új CD, decemberben fellépnek a Madison Square Gardenben,ami mindannyiuknak egy hatalmas álma, de mégis, az én kishúgomat viszik el a vidámparkba. 
-Aha.-bólogatott hevesen.-És jön Liam barátnője is.
-Hű.-mosolyogtam.
-Úgy szeretem őket.-sóhajtott nagyot és nekidőlt a vállamnak.
-Én is.-simítottam meg a haját és puszit nyomtam a feje tetejére.
-Niall azt mondta kérdezzelek meg, ugye elengedsz?
-Persze.
-Akkor jó. Köszönöm.-puszilt meg.
-Az "őket"-be ugye én is benne vagyok?-fogta meg Harry a derekát és egy könnyed mozdulattal a feje fölé emelte.
Macey először ijedten nézett rá, majd kitört belőle a nevetés és a kezeit nyújtotta felé.
-Igen.-nevetett.-De tegyél le, Harry.
-Mit kapok ha leteszlek?
-Amit csak akarsz.-kacarászott.
-Hát jó.-ültette vissza a kanapéra.
-Mit szeretnél? 
-Nem is tudom.-gondolkozott.
Mutatóujjával az arcát ütögette,a szájával csücsörített és ártatlanul pislogott teljesen más irányba.
-Azt szeretné ha megpuszilnád.-világosítottam fel a nevető húgom.
Egy ugrással Harry ölében termett, és nagy puszit adott az arcára. Úgy tűnt a göndör hajú fiúból előtörtnek a rejtett színészi képességek, az arcát legyezve hátradőlt a kanapén, majd ő is elnevette magát.

24 megjegyzés:

  1. a vége milyen aranyos lett!:33 és a 69-es számhoz méltó részt írtál.:D annyira ügyes vagy, olyan jól írsz, annyira imádom a blogjaid.:3 és a következőt is már annyira várom.:D
    a hetvenedik fejezettel pedig siess!:D♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó rész(ez is) lett a vége :DD mikor lesz kövi??? remélem hamar :D <3 <3

    VálaszTörlés
  3. nem csalódtam benned,megint ki tettél magadért! :D
    ez a rész szenzációs volt :)
    Kíváncsian várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  4. perverz és egyben cuki is.Tetszik.Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  5. Jujjjj,nagyon jó rész lett!Egyszerűen imádom a blogodat!!Csak így tovább*.*

    VálaszTörlés
  6. Ez is mint a többi annyira jó volt. Az elejèn 69-es rész a vége meg tiszta cuki volt:33
    Siess xx
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Szia:)
    Ennek a résznek tényleg története van:D Egész nap ezt a részt vártam anya nem igazán tudott mit kezdeni velem mert mindig vagy gépen frissítgettem a blogot vagy a telefonom csüngtem és ott vártam:d éppen tanultam amikor megláttam,hogy megérkezett avárva-várt rész*o* felpattantam majd körbe ugrándoztam a lakásban,anya pedig rám nézett és megkérdezte mit csinálok,nem igazán tudtam kimagyarázni magam;D (nem ez volt a lényegxD)

    Várom azt a fejezetet amikor Nessa egy kis játékkal előcsalogatja a nem óvatoskodó fiút;)69.fejezet sálálálá:D (Y)
    xx,Iduus.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj :DD De aranyos vagy <3 Nem is tudod mennyire szívesen megnéztelek volna. :D XDD Annyira jó érzés,hogy van aki így vár egy fejezetet :') <333 Remélem nem okoztam csalódást. <33

      Törlés
  9. sziaa:)..hù...bocsi hogy nem írtam az elöző részrkhez...csak egyszerűen nem volt időm rá://...de most viszont írok:)....szòval...ismét nagyon-nagy tetszett ez a rész is..fantasztikusan bonyolítod a dolgokat...és ahogy már többször is írtam...nagyon jòl ìrsz!!:)
    Mikorra várjam a kövit?*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Semmi baj,köszönöm,örülök,hogy tetszett. :)) <33
      Szerda vagy csütörtök,igyekszem. :)

      Törlés
  10. Aztaa*-* gondoltam h ilyen részt hozol össze a 69.-nél:DD Nagyon perverz vagy ugye tudod?:DD nagyon jó lett hamar kövit^^<3 xx

    VálaszTörlés
  11. OMG!!! azta perverz mindenedet:DDD Nessa és Harry*-* tejóég:D olyan édes Harrytől ahogy foglakozik Maceyvel nagyon cuki^^ remélem gyorsan hozod a kövit, nagyon jó lett.siess:))<3<3
    Puszi:*

    VálaszTörlés
  12. 69.Fejezet tudtam h8gy ilyen lesz

    VálaszTörlés