2012. november 15., csütörtök

*-*

Sziasztook! :D
Végre sikerült pár percre ide szabadulnom a gépemhez,vele most nagyon nem vagyok jóban mert iszonyúan lassú valamiért. :/  Tudom,hogy ezzel a háttérrel most nem a legszebb a blog de rohannom kell ( a csütörtök nagyon sűrű nap) ígérem este befejezem,teszek fel a szereplőkhöz új képeket és feldobom a blogot egy új háttérrel ;) Egyébként nektek tetszik a fejléc? *-* Szerintem csodaszép :3 
Köszönöm szépen a gyönyörű fejlécet Noricii! 
Új részt szombatra tervezek de ha lesz estig még lesz pár komi akkor taláán felteszem még ma :D 
Blogok után kutatgattam a gyakori kérdéseken és a válaszok közt láttam a történetem,sőt az egyik kérdésben is benne volt. :)) Iszonyatosan jó érzés ezt látni :$ 
Ha szeretnétek még este új részt,komizásra feel! :D 
Most viszont rohannom kell,csókoltatlak titeket! :) 
Nessa xx. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése