2012. november 11., vasárnap

29.rész

Sziasztok! :D
Olyan mintha szombat lenne de sajnos vasárnap van és holnap megint mehetünk suliba,nekem tegnap is volt -.-" lehet kellene csinálnom egy másik blogot is amiben le írom az agyament gondolataimat és nem itt húznám ezzel is az időtöket. A részről annyit,hogy sok mindent tervezek még :) Kitartást a suliba.
Millió puszi: Nessa xx

-Felkelni édeseim!-ugrált valaki közöttünk az ágyon.
-Louis!Fogd be!-csapta le Harry egy párnával míg én nyűglődve fúrtam fejem a mellkasába.
Le huppant a fenekére de továbbra sem hagyott minket békén.
-Ne akarjátok,hogy hozzam a vödröt!-fenyegetőzött.
-Ha meg mered csinálni kinyírlak.-dörmögött a hajamba Hazza.
-Kelljünk fel mert megcsinálja.-nyitogattam ki a szemeim álmosan.
Nagyon jó dolog arra ébredni,hogy egy ilyen őrült ugrál az ágyon és még az arcomba is hajol amikor ki nyitom a szemem.
-Jó reggelt Csipkerózsika,hogy aludtál?
-Addig jól míg nem kezdtél el ugrálni.-dörgöltem meg a szemem.
-Jó reggeeelt!-vetődött le közénk egy barna hajú lány,név szerint Eleanor Calder.
-Utállak titeket!-durcizott Harry és a derekamnál fogva magához húzott.
-Mi is imádunk.-játszotta meg a sértődöttet Louis.-Gyere édes,hozzuk a vödröt.-fogta kézen Eleanort.
Úgy gondoltam nem csinálja meg úgyse végül is ott van Eleanor és nem engedné, ezért vissza bújtam Harry karjaiba és pár pillanatra újra álomba szenderültem,valami nagyon hideg csapódott a hátamnak.
-Normális vagy?!-pattant fel Harry és mérgesen nézett a röhögő párosra.
-Jó reggelt szíveim!-vigyorgott Louis mint a tejbe tök.
-Harry.-szólítottam meg,rózsaszín pizsamámból csavarni lehetett a vizet.Magamra húztam a takarót,én is nevetni kezdtem velük,El a földön feküdt és nevetett.
-Gyere ide Boo Bear,feküdj csak le közénk.-vetődött le Harry a vizes ágyra és megpróbálta be rángatni Louist is.
-Nem szeretnék,nem medencézni jöttem.-tiltakozott,amin még jobban nevettünk.
Fel segítette Eleanort a földről majd szépen ki mentek,én pedig már nyugodtabban álltam fel.Ki csavartam a hajam,majd le pillantottam magamon,a pizsama felsőm rám tapadt és a combomon csordogált le a víz,de legalább felfrissültem.
-Idióták.-nevetett fel Hazza,és hátulról átölelt.
-Azok,de imádom őket.-fordultam felé és megöleltem.
Puszit nyomott a fejem búbjára.
-Meg fogsz fázni.-dörzsölte meg a karom és szorosabban ölelt,de arról elfeledkezett,hogy ő sem épp száraz.De azért édes gesztus tőle.
-Felöltözöm.-bújtam ki az öleléséből.
Meg indult az ajtó felé.
-Harry.-szólítottam meg mire megfordult és kíváncsian nézett rám.-Maradhatsz.
-Jobb ha kimegyek.-vigyorodott el perverzen és ki lépett.
Egy mintás rövidnadrágot vettem fel,rá egy fehér felsőt amit bele gyűrtem,majd egy hosszított kardigánt.A hajamat kifésültem és úgy hagytam nedvesen,majd megszárad.
Át mentem a fürdőszobába,megmostam a fogam,halvány alap sminket vittem fel az arcomra és le siettem a többiekhez.
-Vááá.-hangzott a játékos ordítás majd csapódás hangja,mire valamelyik fiú fájdalmasan nyögött egyet.
Kicsit óvatosabban lépkedtem le,Liam a konyha padlón feküdt ki terülve míg Zayn akkor rohant ki az ajtón,Niall pedig a hajából szedegette a tojást.
-Őt nee!-hangzott a hátam mögül Harry,egy tojás száguldott felém de még időben le buktam és az a falnak csapódott.
-Mi a jó fészkes fenét csináltok?-vágtam csípőre a kezem és a két bűnöst néztem.
-Liam!-szaladt le a lépcsőn Danielle, a barátjához aki szinte fuldoklott a nevetéstől a pólójáról pedig csöpögött a tojás.
-Játszunk.-dobált az ujja között egy tojást Louis,de elkapni nem tudta és az szét loccsant a padlón.
-Meg takarítotok.-kacsintottam a két rosszaságra.
-Segííts.-kérlelt Niall.
Nevetve szedegettem ki a tojáshéjat a hajából.
-Chelsea hol van?-kérdeztem.
-Elmenekült a boltba.-nevetett.
-A tojás jót tesz a hajnak.-túrt bele a szőkeség hajkoronájába Louis majd az ujjairól le rázta a tojást.
-Mosd meg.-nevettem.
-Igen Niall,most meg.-húzta össze gonoszan a szemöldökét.
Meg rázta a tojásos buksiját és fel ment a lépcsőn.
-Be lehet már jönni?-dugta be a fejét az ajtón Zayn,egyik kezével a haját védelmezte.
Bólintottam,le vágódott a kanapéra Eleanor mellé aki onnan figyelte az eseményeket.
-Megjöttem.-kiáltotta el magát szőke barátnőm és le tette a szatyrokat a konyha pultra.
-Hát itt meg mi történt?-nézett végig döbbenten rajtunk.
-A srácok felébredtek.-nevetett Danielle.
-Látom.-nézett a tojásokra a padlón amit Harry látszólag bűnbánóan törölgetett.
-Louiis!!!!- robogott le a lépcső,piros (??) hajjal Niall.-Mit csináltál te idióta?!
A bűnös dőlt a röhögéstől ahogy a többiek is,szegény Niall kétségbe esetten nézett ránk.
-Ha-hajszínező.-nyögte ki és még jobban kezdett nevetni.
-B*zd meg Louis este koncert!
-Több hajmosás után ki jön.-nyögtem.
-Nem bírom.-visított vicces kedvű barátocskám és el terült a nappaliban.
-J-jól áll a pi-piros.-nyögdécselt Zayn is.
Harry a konyha pultba kapaszkodva röhögött,Zayn le vágódott Louis mellé míg Liam a kanapén Danielle ölében pihentetve a fejét kapkodott levegő után,Chelsea szörnyülködve nézte barátját és vigasztalni próbálta,a két lány hasonló helyzetben feküdt a kanapén mint a srácok,én pedig lassan el támolyogtam az asztalig,hogy megkapaszkodjak benne.
-Árulók!-kiabált a szőkeség,vagy inkább pirosság majd végül belőle is ki tört a röhögés.-Valaki vigyen el egy fodrászhoz!
-Próbáljuk meg kimosni.-fogtam kézen a piros hajú ír fiúcskát és magam után húztam fel a lépcsőn.
Akárhányszor rá néztem mindig ki robbant belőlem a röhögés,alsónadrágban meg állt a tükör előtt,csípőre vágta a kezét és szexin bele túrt szinte világító piros hajába.
-Gyere már.-nyögdécseltem,meg fogtam a kezét és oda húztam a kádhoz.
Megvártam míg be vizezi a haját majd jó erősen bele dörzsöltem a sampont,le öblítettük és újból ment rá a sampon,ezt egy párszor eljátszottuk mire a haja kezdett rózsaszínes árnyalatú lenni.
-Így még szexibb vagyok.-pislogott a tükörképére.
-Fessük be a lábadon a szőrt akkor úgy fogsz ki nézni mint egy pudli.-jött be röhögve Harry.-Nekem is megmosod a hajam?-ölelt át.
-Turbékoltok vagy ki szedjük a hajamból ezt az izét?
-Nem tudod megmosni a hajad?-ráncolta a göndör a szemöldökét.
-Hagyjad már.-nevettem el magam.-Segítek neki addig inkább szerezzetek egy fodrászt.-tessékeltem ki az ajtón.
-Jó,de nekem is megmosod majd a hajam ugye?-hajolt a számhoz.
-Ha szerzel neki fodrászt akkor igen.-nevettem és puszit nyomtam a szájára.
Az ír sráccal még négyszer mostam át a haját majd megszárította még kicsit rózsaszínes hajkoronáját,fejébe húzott egy sapkát és le battyogtunk a lépcsőn,ahol már Paul várt minket.
-Szia.-intettem mosolyogva és be fészkeltem magam a kanapén ücsörgő fiúk közé.
-Szóval.-járkált körbe körbe.-Melyikőtök találta ki ezt a hülyeséget?Louis?
-Miért engem vádolsz meg mindig!-háborgott.-Most az egyszer én voltam!
-És te tojásoztad össze a házat Harryvel,te ijesztgeted Liamet kanalakkal,te csúsztál le a szállodában a lépcsőn úgy,hogy pofára estél, és te...
-Elég!Attól függetlenül én nagyon jó fiú vagyok! Én vagyok a legidősebb.-tette karba a kezét.
Paul néha kicsit túlzásba viszi,tény,hogy a fiúk eléggé elevenek..ha lehet ezt mondani rájuk,de mindig megcsinálják amit kell és a munkájukra sem lehet panasza.
-Paul.-szólalt meg Zayn.
A nagydarab emberke kíváncsian fordult felé.
-De nincs senkinek semmi baja,Niall se haragszik csak kell neki egy fodrász.-motyogott.
-Liam vidd el légyszíves Niallt oda amit mondtam,kettőre értetek jövök mert még el próbáljátok a dalokat.
Egyszerre bólintottak és mindenki ment a saját dolgára.
-Mutasd a hajad.-nevetett Chelsea.
-Szexi.-húzogatta a szemöldökét és le kapta a sapkáját.
Az időt el ütöttük addig míg meg nem érkezett Paul a srácokért,Niall újra szőkén parádézott.Paul egy kisbusszal érkezett értünk amiben mindenki kényelmesen elfért.Ahogy be léptünk a hatalmas arénába ahol a koncert lesz a szavam is el állt,én biztos nem tudnék ennyi ember előtt énekelni amennyi előtt ők már énekeltek és még fognak is jó sokáig.
-Üljetek le.-nyomott puszit a számra Harry.
-Ügyesen.-kacsintottam.
Hátra mentek,a tánc és ének tanár már ott volt.Le ültem Dani és Chelsea közé és kíváncsian szemlélődtem.A One thing-el kezdtek ezt követte a  Stole my heart,Everything about you,I Wish,Gotta be you,Taken,Up all night,Moments,Same Mistakes,More than this,Save you tonight,Torn,Na na na,Stand up,I Want,Tell me a lie,I Should have kissed you és utoljára a What makes you beautiful.
Tátott szájjal néztem őket,csak mi láttuk ezt a "koncertet" és még is annyira jók voltak,nem maradt el a szokásos csipkelődés és egy kis játékos vita sem.
-Milyenek voltunk?-huppantak le szép sorjában lihegve.
-Eszméletlen.-nyögtem és megcsókoltam Hazzát.
-Menjetek haza,pihenjetek a koncertig.-veregette vállon Paul Liamet.-Semmi baromkodás.
-Naa csak egy kicsit.-néztünk fel rá egyszerre mire nevetni kezdett.-Senkinek ne legyen más színű a haja és legyetek életben,ne törjétek el semmiteket.-fenyegetett meg minket az ujjával.
-Oké.-álltunk fel egymás után és ki masíroztunk az autóhoz.
~~~~

-Srácok,10 perc kezdésig.-nyitott be Paul.
-Izgulok.-szorongatta a kezem Harry,a többiek nyugodtan ültek beszélgettek egymással és igyekeztek nem tönkretenni a fodrászok és sminkesek munkáját.
Egy virágos ruhát viseltem kék magassarkúval és egy kis táskával az oldalamon,szemem hasonló színben pompázott mint a ruhám,hajamat lágyan be göndörítették bár nem tudom minek hiszen nekem nem kell ki menni énekelni.
-Minden rendben lesz.-hajoltam óvatosan csókért.
-Mi van ha nem? Ha elrontom és megint seggelek egy nagyot mint a múltkor.
-Harry!-fogtam kezem közé az arcát.-Hányszor csináltad már ezt?
-Sokszor.-nyögte.-De mindig elbénázok valamit,elesek vagy eltalálnak tamponnal,párnával,plüss állattal.
-De szeretnek,és ha elesel fel állsz és folytatod.A tamponra nem tudok mit mondani.- nevettem.
Meg fogta a kezem és le fejtette az arcáról.
-5.-perc.
-Büszke vagyok rád,akkor is ha elesel,de tudom,hogy nem fogsz.
-Szeretlek.-húzott az ölébe.
-Fiúk!Álljatok be a helyetekre.
-Én is.-öleltem át,majd fel álltunk ők be álltak a helyükre,mi pedig le ültünk a nekünk fenntartott helyre.
El indult egy videó, és a zene a srácok pedig egymás után lépkedtek be,üdvözölték az üvöltő közönséget.Teljesen át ragadt ránk is a koncert hangulata visítottunk,velük énekeltük a számokat,sírtunk a közönséggel.Egytől egyik mindegyikőjükre iszonyúan büszke voltam.
-Van az életemben,egy nekem nagyon fontos ember.Mindannyian azok vagytok.-kacsintott Harry a közönségre.-Van egy lány,akivel el szeretnék énekelni egy dalt.
-Basszus Vanessa!-kiabálta túl a ricsajt Dani.
A torkom el szorult,amikor ki mondta a nevem.
-Vanessa!-kiabált bele a mikrofonjába Zayn.-Énekelsz velünk?
Chelsea meg ragadta a kezem és ki lökdösött a helyemről.
-Menj!
Észbe se kaptam,a kezembe nyomtak egy rózsaszín mikrofont és már ott álltam pár méterre a srácoktól.
-Gyere már.-hívott Niall.
Meg ráztam a fejem.
-Srácok kellene egy kis biztatás!-vigyorgott Liam.
Elkezdték a nevemet kiabálni,volt aki sírt,voltak akik kezükben kamerát,telefont fogtak,sokan biztatóan mosolyogtak miközben egységesen kiáltozták a nevem.Előre léptem,a fény rám irányult.
-Sziasztok!-intettem és félve rá pillantottam a közönségre.
Hangos visítással üdvözöltek.
-Nem tudom miért csináljátok ezt fiúk,meg fogjátok bánni.-nevettem el magam.-Nem tudok énekelni.
-El ne higgyétek!-száguldott mellém Louis.
-Énekelj!Énekelj!-kezdte a tömeg kántálni,majd fel csendült a Stole my heart és a 4 srác el tűnt én pedig "egyedül" maradtam Harryvel.
Biztatóan rám kacsintott,és énekelni kezdett.A szívem a torkomban dobogott.
-The light shines It's getting hot on my shoulder I don't mind, This time it doesn't matter Cause your friends, They look good, but you look better.-hangja be töltötte az egész arénát.
Oda lépett hozzám,meg fogta a kezem és együtt kezdtünk bele.
-Under the lights tonight You turned around, and you stole my heart With just one look, when I saw your face I fell in love It took a minute boy to steal my heart tonight  With just one look, yeah I waited for a boy like you.-kezdtem bele másodjára már egyedül,kicsit átalakítva a szöveget,girl helyett boy-t énekeltem.
Derekam köré fonta a kezeit,és mintha csak ketten lennénk felém fordulva folytatta tovább.Szánk egyszerre nyílt el és kezdtünk bele utoljára,a reflénbe.
-Been waitin' for a girl/boy like you.-hangzott az utolsó mondat is.
Az eddigi csendet mintha el vágták volna,egyszerre tört ki belőlük sikítás.
-Csókot!-kezdték el kórusban.
Remegett a kezem,másik kezével is át ölelte a derekam.Kettesben vagytok.Mondogattam magamban,a rózsaszín mikrofont a kezemben szorongatva öleltem át a nyakát,engedtem,hogy magához húzzon és megcsókoljon.Nem tudom miért kérnek csókot amikor valószínű utálnak mert "elvettem" tőlük a One Direction szexi szívtipró göndör énekesét.
-Édesek vagytok.-ölelt át minket Louis.
-Énekelsz velünk is?-vigyorgott Zayn.-Szeretnétek,hogy énekeljünk közösen valamit?
*Fülsüketítő visítás*
-Legyen a Na Na Na.-fogtak körbe.
Végig ugráltam velük a számot,furcsa de elmúlt a félelmem,nem voltam feszült és élveztem,hogy velük énekelhetek.Tudtam,hogy ebből újságcikk(ek) lesz(nek) de ez egyikőjüket sem érdekelhette a kis tervük kitalálásában.
El "búcsúztam" a közönségtől,majd lihegve szaladtam ki a színpadról.Az első ember kezébe nyomtam a mikrofont,szélesen mosolyogtam és vissza siettem fel a lányokhoz,hogy tovább nézzem velük a fiúkat.

7 megjegyzés: