2012. november 15., csütörtök

31.rész

Ma már másodjára is sziasztook! :D
Egy hatalmas zacskó chipssel (éljenek az egészséges kaják!) laptoppal az ölemben (na meg a sport) terpeszkedek az ágyamon,pörög a Take Me Home,boldog vagyok megy a suli úgy,hogy határtalan a jókedvem. :D Tudom,hogy nem ezt akarjátok olvasni de jól esik megosztani másokkal is. :$ 
Khm..A rész ( egy része o.O) 18 éven aluliak számára nem ajánlott,figyelem srácok nem vállalok felelősséget a piszkos fantáziám miatt. :D 
Nagyon idegesítő vagyok? 
Jól van befejezem a dumálást,jó olvasást ééés komira éhes vagyok :$ 
Puszi: Nessa xx
Kicsit holtkórosan ültük körbe az asztalt,kakaót/kávét szürcsölve meredtünk magunk elé.Pár perce kelt fel mindenki és még ébredezünk.
-Mi ez a halottak klubja?-lépett be az ajtón Paul.
-Neked is jó reggelt.-kortyolt bele álmosan a kávéjába Liam.
-Louis és Vanessa éjjel ijesztgettek minket.-árult be minket Zayn.
-Nem is csodálkozok,hogy Louis is benne van.
-Ne menj fel.-szólta el magát a bűntársam.
-Ki vele,mit csináltatok?
-Hát az úgy volt,hogy.-kezdtem.
-Nem érdekelnek a részletek,mit tettetek tönkre?
-Ki tört az egyik ablak.
-Gratulálok,majd szólok valakinek,hogy csinálja meg.Na de figyeljetek rám.
-Álmos vagyok.-dünnyögött Chelsea.
-Hallottam a múltkori találkozásotokról Justin Bieberrel.
-Vanessa neki ment.-nyomott álmos puszit az arcomra Harry.
-Tudom,na szóval ma délelőtt felhívott a menedzsere,hogy Justin szeretne találkozni veletek.
-Meg adta a telefonszámát,csak még nem volt időnk visszahívni.-szólalt meg Danielle is.
-Ott volt a koncerten.-folytatta Paul.
-Mi?-esett ki Niall kezéből a bögre és szét tört a padlón a benne lévő kakaó pedig szét folyt.
-Niall ez már a harmadik bögre!-szidta le a barátnője.
-Van elég.-hajolt le és papírtörlővel fel itatta míg az egykori bögre darabjait Chelsea fel söpörte.
-Jól hallottad Niall,Justin is ott volt, és nagyon tetszett neki.Azt mondta,hogy ha lehetséges szeretne Vanessával készíteni egy közös számot.
-Mi?-esett ki ezúttal az én kezemből a bögre.
-Bögregyilkosok!-visítozott idegesen a barátnőm.
A srácok ledermedve ültek és bámultak rám,bele túrtam a hajamba és Harryre pillantottam. Aszőke bandatagból tört fel egy hatalmas ordítás és a nyakamba vetődött.
-Nessa! El hiszed ezt? Justin Bieber veled akar közös számot!-ugrált.
-Nem.-nyögtem.
-Gondolkozz rajta.-tette a vállamra a kezét Paul,ha benne vagy megbeszélitek,megkapod a szöveget egy énektanárral be gyakorlod,fel veszitek egy stúdióba és új sztár születik.
-De Paul,mindenki azt fogja mondani,hogy a srácok miatt.
-Ezt majd Scooter és Justin tisztázza,meg persze én is.Nem mondhatják mert Justin keresett meg a fiúknak ehhez semmi közük.
-Mikorra kell eldöntenem?
-Van 2 napod,amíg el nem indulunk a következő helyszínre.A turné után vennétek fel.
-Mi lesz a tanulással?
-Magántanár,ha sztár akarsz lenni csak az lehet,nem lesz elég időd iskolába járni.
-Adjam fel az eddigi életem?
-Nem akarlak elkeseríteni.-tette kezét a vállamra Zayn.-Kislány azt már akkor feladtad amikor el hívtál minket hozzánk.
-De az más,nincsenek rajongóim,nem is vagyok sztár,csak azért ismernek mert a barátaim vagyok és mert elvettem-rajzoltam macskakörmöket a levegőbe- tőlük Harryt.
-A te döntésed,én nem szólok bele.Viszont most rohanok,csak ezért ugrottam be.Ha lehet ne törjétek szét a többi ablakot, és magatokat se.Délután küldök valakit aki ki cseréli a törött ablakot.Sziasztok.
-Szia.-köszöntünk még mindig sokkos állapotban.
Rá könyököltem az asztalra és arcomat a kezembe temettem.
-Mit csináljak?-sóhajtottam.
-Idd meg.-tolt elém Danielle egy új bögre kakaót az előbbi helyett.-Nem kell elfogadnod ha nem szeretnéd,ez a te döntésed és Justin is biztosan megérti ha te nem szeretnéd ezt.-ült vissza Liam mellé.
-Köszönöm.-húztam magam elé a bögrét és bele kortyoltam a kellemesen meleg italba.
-Nem tudom mit csináljak,mert Justin Bieber szeretne velem közös számot!-jött elő a Belieber énem.-De mindenki azt mondaná,hogy miattatok és ennél is jobban utálnának.
-Nem tudom,hogy tudnánk segíteni dönteni.Mi kezdettől fogva ezt akartuk csinálni,ezért jelentkeztünk az X-Factorba,bár külön de ez így jobb is.-szónokolt Zayn.-Te más vagy,mert szerintem meg sem fordult addig a fejedben,hogy énekes legyél míg tegnap Harry nem hívott fel a színpadra,hogy énekelj velünk.
-Jól látod.-sóhajtottam.
-Ha szeretnéd ne szalaszd el.-mosolygott rám Liam.-Ilyen hanggal sok mindent elérhetsz még.
-Nem tudom.Azt látom,hogy ti élvezitek de én nem illek bele ebbe a sztár életbe.-hajtottam le a fejem.
-Miért ne illenél bele?-kezdett bele Louis is.
-Mert mielőtt megismertelek titeket Chelsea-n kívül nem voltak barátaim se?-vontam fel a szemöldököm.-Olyan hirtelen jött minden,és mind csak jó,ti,Harry ez az egész szülinapi buli és most ez is.-takartam el az arcom és az asztalra dőltem.
-Nem szeretnéd ott hagyni a sulit és megszabadulni Hilary-től? Én a helyedben nem gondolkoznék Vanessa,Justin Bieber!-huppant le mellém Chelsea.
-Utánunk is ezt csinálták?-nézett össze az öt srác.-Ez Zayn Malik.-utánozta Zayn Chelsea-t és röhögni kezdtek.
-Vissza fekszek aludni.-álltam fel.
-Mi le megyünk a partra,maradj csak pihenj még.Tudom,hogy hirtelen jött.-ölelt meg Eleanor.
-Maradok én is.-fogta meg a kezem Harry.
-Semmi huncutkodás.-fenyegetett meg minket az ujjával Louis de ő is elröhögte magát.
-Jó szórakozást.-mosolyogtam vissza rájuk és fel mentem a lépcsőn.
Be dőltem az ágyba és a fejemre húztam a takarót.
-Azt ne mond,hogy fázol.-húzta le az arcom elől Harry.-Húzódj arrébb.
Beljebb csúsztam és olyan szorosan bújt be mellém,hogy egy takaróval tudtunk be takarózni.
-Mit csináljak?-öleltem át és mélyen beszívtam az illatát.
-Tudom,hogy nehéz ez és hirtelen csöppentél bele ebbe,részben miattam.
-Nem.-tettem a szája elé a kezem.-Ezt ne mond,én döntöttem így,és ti fontosabbak vagytok mint bárki más.Csak,én nem akarok énekes lenni mert akkor turnézni kellene mennem és akkor messze lennék tőletek.
-Csss,megoldjuk.-húzott magához és megcsókolt.-Magadra gondolj,hogy te élveznéd-e.
-Akkor nem ha messze vagytok.-túrtam bele a hajába és arcát közelebb húztam.
Először kis puszikat adott a számra és az arcom minden kis szegletére,megborzongtam és le támadtam a száját.Gyengéden csókolt,derekamon a keze viszont egyre erősebben feszült,lejjebb csúsztatta és bele markolt a combomba.
-Megnézem elmentek-e már a többiek.-köhintett és le mászott rólam.
Vett egy két nagy levegőt rám mosolygott és le ment,át mentem a fürdőszobába,hogy megnézzem magam a tükörben mégis mennyire vonzó a szénakazal a fejem tetején.
El szörnyedtem a tükörképemtől,a hajam össze-vissza állt és nem túl vonzó sőt inkább gyerekes a rózsaszín Scooby-Doo-s pizsama,el húztam a szám és gyorsan fogat mostam a hajamat pedig ki fésültem.
-Bent vagy?-nyitott be-Mit csinálsz?-nézett rám döbbenten.
-Fésülködök?-húztam fel a szemöldököm és rá vigyorogtam.-Tudod szoktam.
-Felesleges.-szelte át perverz vigyorral az arcán a köztünk lévő pár méter távolságot és kezét a derekamra csúsztatta.
-Elmentek?-fogtam meg a kezét.
-El.-túrt bele a hajamba és megcsókolt.
Meg kapaszkodtam benne míg lassan kifelé tolt a fürdőszobából miközben egy pillanatra sem szakította meg a csókot.Valahol a folyosón jártunk amikor megunta a bénázást,férfias morgással a fenekem alá nyúlt míg a dereka köré fontam a lábam és átöleltem a nyakát.
-Kis majom.-nevetett.
-Most megértődtem.-fordítottam el a fejem.
-Naa.-kezdett hisztizni.-Tudod,hogy nem úgy gondoltam.
-Tényleg?-csavartam az ujjam köré egy göndör tincsét.
-Tényleg.
-Biztos?-húztam az agyát.
-Biztos.-bólogatott hozzá hevesen.
-Tuti?
-Ne játssz velem.-indult meg nagy léptekkel a szoba felé,nevetve csókoltam meg.
Le tett a saját lábamra és az ajtónak nyomott,el fordította a kulcsot a zárban és hozzám préselődött.Bele túrtam a hajába és magamhoz húztam az arcát,a szobában félhomály volt,csak a sötétítőn át szűrődött be egy kis fény.Élveztem ahogyan apró csókokkal hinti be a nyakam és a kulcscsontom,hogy aztán vissza találjon a számhoz miközben kezeivel gyengéden a combom és derekam simogatta.A tarkóját simogattam és be hunytam a szemem,kezét be csúsztatta a pólóm alá,meg fogta a sarkát és lassan le húzta rólam,külön élvezet volt,ahogyan meztelen felső teste az enyémhez simult.
-Gyönyörű vagy.-nézett a szemembe és végig simított rajtam.
-Ne beszélj.-húztam vissza magamhoz és le vezettem a kezem a mellkasán.
Az ágy felé botorkált és magával húzott,meg botlott valami ruharabban,morgott egy darabig utána megfordult és az ölébe vett.
-Így gyorsabb.-adott apró csókot.
Óvatosan végig fektetett az ágyon és fölém hajolt,a csípőmre ült és miközben egymás szájában egyre jobban elmélyültünk egyik kezével a mellem kezdte masszírozni.
~Harry~
Szeretni,meg akarom neki mutatni mennyire szeretem.Végig ezek a gondolatok jártak a fejemben miközben az alattam fekvő lány a hajamat birizgálta és halkan sóhajtott a fülembe.
-Harry.-szuszogott és bele mart a hátamba.
Ki húztam az ujjaim és újból megkerestem az ajkait.Csupán a látványától olyan lettem mint egy bomba ami bármikor robbanhat.A hátamon feküdtem miközben ő lent a boxeremnél kezdett ügyeskedni,le rúgtam a már túlzottan feszülő anyagot.Finom kis kezével megfogta a férfiasságom és le-fel kezdte húzogatni rajta.Be csuktam a szemem és a számat összeszorítva hangos morgás tört fel a számból és megmarkoltam a takarót.
Kezét felváltotta valami más,puha ajkai hozzá értek a büszkeségemhez,hátam megfeszült és elfehéredő kezekkel markoltam jobban a takarót.Úgy éreztem magam mint Edward Cullen a Twillight-ból,valószínűleg így érezhette magát Bella közelében a nászéjszakán,bár én nem vagyok Vanessára veszélyes,nem áll szándékomban vért szívni bár a nyaka elég hívogató.
Éreztem,hogy egyre közelebb a csúcs,megfogtam a kezét és elhúztam onnan apró puszikat adva a mellkasomra haladt fel a számig.Megfogtam a derekát és magam mellé húztam,ki simítottam a haját az arcából és pár pillanatig a nyakába fúrt fejjel lihegtem.
Újból megcsókoltam,ki húztam a fiókot és gondoskodtam arról,hogy ne tegyem tönkre a jövőjét.Bár lehet nem is lenne rossz egy kislány vagy kisfiú,elhessegettem a gondolatot,még mindketten csak 18 évesek vagyunk bőven van időnk és mindössze pár hónapja vagyunk együtt aminek több mint a felét külön töltöttük a turné miatt.
Megvártam míg elmúlik a fájdalma és csak azután kezdtem el ütemesen mozogni benne,élveztem ahogyan lábait a derekam köré fonja,arcáról tükröződött,hogy nem csak én élvezem ezt az egészet.
Magához húzott és megcsókolt,lassabban mozogtam miközben próbáltam az ajkainak vágyait is kielégíteni.
-Szeretlek.-sóhajtott össze kulcsolta a kezünket.
Óvatosan az ajkaimhoz emeltem a kezét és megpusziltam.
-Én is szeretlek.-motyogtam rekedten.
Elmosolyodott és bele túrt a hajamba ezzel újabb nyögést kiváltva belőlem.Lassan fel-le simogatta a hátam míg apró csókokat adtam a nyakára,nem siettünk,nem kellett csendbe lenni mert nem voltak itt a srácok és egyhamar nem is jönnek vissza.
Körmei bele mélyedtek a hátamba.
-Annyira közel vagyok.
Gyorsabban kezdtem mozogni hangos nyögéseket kiváltva belőle amitől rohamosan közeledett az én orgazmusom is.
Háta ívben megfeszült,kezei a hátamról az ágyra vándoroltak és abba véste bele a körmeit éreztem ahogyan falai ki tágulnak,még gyorsabban kezdtem mozogni majd mikor elért arcomat a hajába fúrtam.
Le gördültem róla a használt óvszert ki dobtam a kukába.Felé fordultam és átöleltem a derekát miközben csendesen lihegtem.
-Mondtam,hogy felesleges fésülködni.-nevettem el magam és össze kócolódott haját el igazítottam a párnán.
-Nem baj.-fordult felém és megpuszilt.-Menjünk le a többiekhez a tengerpartra,holnap már úgy sem lesz alkalmunk.-biggyesztette le a száját.
-Majd elhozlak.-simítottam végig vékony derekán.
-Tudod,hogy nem azért mondtam.
-Tudom de szeretnék egyszer kettesben is eljönni ide veled.-simogattam meg az arcát.-Sok minden köt most már Los Angeleshez.
Elmosolyodott majd fel ült,maga elé fogta a takarót és földről fel vette azt a pólót amiben megbotlottam,utólag is gratulálok Harry,nem is te lettél volna.A fejem alá tettem a kezem és az ágyból fekve tanulmányoztam formás fenekét.
-Héé.-dobta felém nevetve a pizsama felsőjét.
-Mi a baj?-néztem rá ártatlanul.
-Ne stírölj.-durcázott.
Feltápászkodtam és átöleltem.
-Nincs olyan amit nem láttam volna.-nyomtam puszit a nyakára és végig simítottam a combján.
-Nem volt még elég?-fordult felém és nevetve adott puszit az arcomra.
-Belőled? Soha.
-Pedig szeretnék most le menni a többiekhez.-csavargatta félre döntött fejjel ujjai közt a hajam.
-Le is megyünk.-mentem a szekrényhez és ki kaptam egy tiszta boxert,pólót és térdnadrágot.Megvártam míg felöltözik és össze fogja a haját,nem sminkelte ki magát mert úgy is le folyt volna de szerintem a hétköznapokra is felesleges volt,anélkül is gyönyörű.
-Mehetünk?-fogtam kézen.
Bólintott,be zártam az ajtót és gyalog indultunk el a partra,a srácokkal volt még valaki más is,a lányok közt feltűnően kitűnt egy sötét hajú lány míg a srácokkal volt valaki más is akivel elmélyülten beszélgettek.
-Sziasztok.-köszönt rájuk jókedvűen Vanessa.
-Sziasztok.-zengték,a két "idegen" felénk fordult.
Keze megfeszült az enyémben és döbbenten nézett a két személyre,tekintete ide-oda cikázott közöttük.
~Vanessa~
-Szia,biztos te vagy Vanessa.-mosolygott rám és két puszival köszöntött.-Selena vagyok.
-Tudom.-nyögtem.
-Mi már találkoztunk.-vigyorgott rám Justin és ő is két puszival köszönt.-Remélem nem baj,hogy mi is itt vagyunk.
-Dehogy is.-vágtam rá.
-Örülök,hogy megismertelek.-mosolygott rám kedvesen Sel.-Nagyon tehetséges vagy.
-Köszönöm.-pirultam el.
Köszöntünk a többieknek is,ők visszamentek a vízbe míg mi ketten Harryvel le ültünk.
-Nem hiszem el.-motyogtam magam elé hitetlenkedve.-Láttad ezt?
-Láttam.-mosolygott.-Be megyünk?-intett fejével a víz felé.
Bólintottam,ki bújtam a hosszított pólómból.Szemei ismét elsötétültek miközben végig mért.
-Fogd vissza magad Styles.-nevettem.
-Jól van na.-vigyorgott.
-Harry!-kiabált a vízből Louis.-Gyertek már,máskor is tudod stírölni!
-Imádlak!-ordítottam.
-Én is!
-Menjünk.-kezdtem el szaladni.
Elkapta a derekam vissza húzott és megelőzött,de még így is hamarabb értem be a vízbe mint ő.
~~~~
-Gondolkoztál már azon,hogy velem dolgozz?-mosolygott rám Justin az itala felett.
Mindenki egyszerre fordult felém és nézett rám kíváncsian míg Harry magában mosolyogva fogta meg a kezem.
-Hát,az az igazság,hogy nem szeretnék sztár lenni vagy is de biztos jó lenne ha annyian szeretnének mint titeket,de a sztársággal együtt jár a turné és én nem szeretnék távol lenni a srácoktól.Másrészt meg,te vagy Justin Bieber.-nevettem.-És velem szeretnél dolgozni.
-Tisztázzunk valamit,én is ugyanolyan vagyok mint te.Különben is,nézz körbe a barátaid is híresek.ha nem szeretnéd a dalt megértem és keresek valaki mást,nem fogok megsértődni.
-El tudnánk intézni,hogy velünk turnézz.-harapott bele a hamburgerébe Niall.
-Attól félek,hogy mindenki azt gondolná,hogy...
-Rajtunk keresztül akarsz híres lenni blablabla.-forgatta meg a szemét Zayn.
-Ne produkálj ki Malik.-nyújtottam rá a nyelvem mire Justin és Selena fel nevetett,a többieknek ez már megszokott volt.
-De ezt mindig elmondod,a koncerten látták a rajongók,hogy mi hívtunk fel.Tudnánk tisztázni az egészet,ne ránk gondolj hanem magadra Nessa,ez egy nagy lehetőség.
-Tudom.-hajtottam le a fejem,a torkom elszorult de most aztán rohadtul nem akartam sírni.-Héé.-simította ki a hajamat az arcomból Harry.-Nehogy ezért kezdj el sírni.
-Nem sírok.-csuklott el a hangom.
-Na.-simított végig a hajamon,arcomat szégyenkezve rejtettem el a pólójában.-Olyan butus vagy,de döntöd el mit szeretnél,nem muszáj ha nem akarod.-nyomott puszit az arcomra.
-Ne haragudj ha ezzel felforgattam az életed.-meresztette rám nagy barna szemeit Justin.
-Nem.-töröltem meg a szemem és elmosolyodtam.-Csak soha nem kellett még ilyenben döntenem,túlreagáltam.
-Jól vagy Törpilla?-nézett rám aggódva Louis.
A szemem sarkából láttam ahogy a két új barátunk szájának sarkában megjelenik egy kis mosoly.
-Persze.-küldtem felé egy mosoly.
-Nekünk lassan menni kellene Justin.-pillantott Sel barátja felé.
-Tudom,jól elbeszélgettük az időt.Nem hittem,hogy ilyen jó fejek vagytok de kellemesen csalódtam.-mosolygott.
-Jó érzés,hogy Justin Bieber szerint jó fejek vagyunk.-vigyorgott Niall.
-Ha máskor is erre jártok,majd összefutunk még.-pacsizott le mindenkivel,míg mi lányok Selenától búcsúzkodtunk,majd fordítva.
-Vanessa,szerintem Scooter vagy én még keresni fogunk.-köszönt két-két puszival.
-Rendben.-bólintottam.
-Veletek is benne lennék egy közös dalban.-vigyorgott a srácokra.
-Nincs ellenvetésünk.-néztek össze.
-Sziasztok.-köszöntek el és egymás elől futva indultak el az ellenkező irányba.
Közösen megnéztük a naplementét utána indultunk vissza a házba.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jóó! te kis perverz disznóóó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Brigi :D één? ugyanmár csak egy kicsit... :$

      Törlés
  2. szia :D imádom a blogod nagyon jó!! nem rég kezdtem el olvasni de nagyont tetszik :D !! írd a kövit unatkozok!!!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia,köszönöm aranyos vagy :) készül a következő rész :D

      Törlés