2012. november 7., szerda

28.rész

Hahóó! :) 
Meghoztam az új részt (miért mondom én ezt el mindig?) Hogy megy a suli? :) Tudtátok,hogy Zayn most szokik le a cigiről? Én olyan büszke vagyok rá :D <3 
Nem tudom mit mondhatnék,iratkozzatok fel rendszeres olvasónak,komizzatok stb stb... 
Ezt hallgattam írás közbe:D
Puszi: Nessa xx <3 

-Vanessaa!-hallatszott fel Zayn kiabálása.
Bikiniben álltam a szoba közepén és a bőröndömet ki pakolva kerestem valamit amit felé vehetek.Ki rántottam egy hasonló neon rózsaszín színű félvállas felsőt,fel húztam egy farmer rövidnadrágot és le robogtam a lépcsőn.
-Mehetünk?-fogott kézen Harry.
-Hol van Niall?-nézett körbe Chelsea.
-Itt vagyok.-motyogta teli szájjal és egy szendviccsel a kezében jött ki a konyhából.
-Csodás,menjünk.-szaladt ki Lou az ajtón,mi pedig el indultunk utána.
Perrie-nek vissza kellett mennie Londonba,mert a Little Mix-nek fellépései voltak és nem maradhatott le róluk.
Eleanor már Louis hátán csimpaszkodott,előre rohantak majd Lou megbotlott a homokban és hasra vágódtak.Mindenki hangosan nevetni kezdett,még ők is nevettek,legfőképp El,aki háton feküdt a homokban és kacagott.
-Jól vagy?-mászott oda bűnbánó fejet vágva Louis.
-Aha.-nyögte és tovább nevetett.
Találtunk egy jó kis helyet,le terítettük a pokrócokat,mindenki le vette a ruháit és elindult a víz felé,kivéve Harry, én és,Zayn sem ment be a vízbe,de követte őket és le ült a víz elé a partra.
Egy darabig bíbelődtem a felsőmmel,majd le kaptam és le rúgtam a rövidnadrágot is. Harry kezei a derekam köré fonódtak,magához húzott és a fülembe kezdett dörmögni.
-Este ugye én is levehetem?-motyogott és bele puszilt a nyakamba.
Felé fordultam és alig észrevehetően a csípőmet az ágyékához nyomtam.
-Talán.-mosolyodtam el ártatlan arccal.
Halkan felnyögött és szaporábban kezdte venni a levegőt.
-Ne rosszalkodj.-szökött perverz mosoly az arcára.
-Én?-rebegtettem meg a szempilláim.-Nem is csinálok semmit.-nyomtam még jobban az ágyékához a csípőm.
-Jöttök már?-kiabált a vízből Louis.
-Meg fogod bánni kislány.-hajolt az ajkaimhoz és finoman megcsókolt.
-Kíváncsian várom milyen büntit találsz ki.-nyomtam vigyorogva puszit az orra hegyére.
-Már van is egy ötletem.-szökött perverz mosoly az arcára.
Tenyeremet meztelen felsőtestére csúsztattam egy pillanatig a szemébe néztem majd megfogtam a kezét és egy kicsit egymásnak dőlve andalogtunk el a partig.
-Jössz?-vigyorogtam Zayn felé.
-Nem is tudom.-tétovázott.
Úgy tudtam a What makes you beautiful forgatásán sikerült legyőznie a víztől való félelmét. Harry már javában bent ökörködött a többiekkel míg én Zaynt noszogattam,nehogy ő is ki maradjon a buliból.
-Gyere be Zayn!Jó a víz!-pancsolt Liam,majd Louis a hátára vetődött és előre buktak amin Niall hangosan nevetni kezdett és eldőlt a vízben.
-Ha Louis ezt csinálja velem akkor nem megyek!-kiabált vissza.
Kezemet felé nyújtva fel húztam és egymásba kapaszkodva indultunk be a vízbe.
-Ne nagyon akaszkodj rá a csajomra.-vigyorgott féltékeny fejet vágva Harry.
-Nem áll szándékomban elvenni tőled.-kacsintott vissza az arab srác majd szaladni kezdett Niall felé.
Egy adag víz landolt az arcomba,prüszkölve próbáltam rá jönni melyik idióta találta koszosnak az arcom,de időm se volt mert le is nyomott a víz alá,de azonnal fel is húzott.
-Hülye.-vertem finoman hasba az ismerős kockák alapján Harryt.
-Liaam!!-hangzott fel Dan hangja,hasonlóképpen járhatott mint én.
~~~~
Gondolataimba merülve figyeltem a fiúkat amint épp Fruit Ninja-t játszottak,és nem azt a normális megszokott verziót,itt tényleg szét csapkodták a gyümölcsöket. Harry abban a pillanatban csapott szét egy nagy dinnyét,mire én összerezzentem.
-Baj van?-tette kezét a karomra Eleanor.
-Nem,csak elgondolkoztam.-mosolyogtam rá.
-Tényleg.-húzogatta a szemöldökét Chels.-Nem is mondtad mi történt a szülinapod után.
-Hát.-hümmögtem.
-Mesélj el mindent.Lefeküdtetek?-vágott a közepébe Eleanor.
Fel nevettem és bele túrtam kibontott hajamba.
-Igen?-vigyorgott szélesen Danielle.
-Aha.-nyögtem,mire a három lány visítva borult a nyakamba.
-Mi van itt?-állt meg előttünk csípőre tett kézzel Louis.
-Semmi amiről tudnod kéne.-pislogott rá bájosan a barátnője.
-Kezdek megéhezni ettől a sok gyümölcstől.-vágódott le mellém Nialler.
-Egyél.-dobott felé Zayn röhögve egy darab dinnyét,amit az előbb csapott szét Harry.
Meg vonta a vállát és jóízűen bele harapott a dinnyébe.
-Nem gondolod,hogy az koszos egy kicsit?-néztem a szőkére.
-Niall mindent megeszik,mindegy milyen.-ült le elénk Liam is.
-Legalább mosd le Nialler.-nevettem.
-Most már mindegy.-tette le maga mellé a dinnyehéjat és körbe nézett újabbat keresve.
-Megmentsem neked azt az egy dinnyét Harry elől?-mutattam arra ami felé épp megindult a göndör.
-Megtennéd?-pislogott szépen.
-Figyeljetek.-csapta össze a tenyerét Zayn.
Drámaian hátra dobtam a hajam és megindultam a gyümölcs hóhér felé.
-Édes.-tettem a karjára a kezem.
-Hmm?-mosolygott rám.
-Nem szeretnéd meghagyni nekünk azt a dinnyét?-kezdtem el játszani az egyik tincsemmel mire a fiúk felröhögtek én pedig egy haragos pillantást küldtem feléjük.
-Nem is tudom.-vigyorodott el.
Kezemet a nyaka köré fontam míg ő a csípőmre tette a kezét és adtam egy puszit a szájára.
-Miért nem tudok neked nemet mondani?-húzta fel a szemöldökét.
-Mert szeretsz.-túrtam bele a hajába.
-Igen,meg ezt is.-hümmögött.
-Szeretlek.-nyomtam puszit a szájára,és megfogtam a kezét.
-Én is.-vigyorodott el.
-Miénk a dinnye!-pattant fel az ír srác és szaladni kezdett a gyümölcs felé,majd le vetődött a földre és ölelgetni kezdte.
-Srácok,mi lenne ha grilleznénk?-nézett végig a kis társaságon Zayn.
-Oké.-vágtuk rá egyszerre.
Mi lányok be mentünk négyen előkészíteni a húst,míg a srácok kerítettek egy grillezőt. Eleanorral krumplit pucoltam,míg Dani és Chelsea megcsinálták a húst majd egy tányérra rakva ki vitték,mi pedig a már megpucolt,felvágott krumplit megmostuk és utánuk mentünk.
-Paul nem jön!-jelentette ki Niall,és le tette a telefonját.
-Mert?-nézett fel a barátjára Chels.
-Azt mondta szórakozzunk csak mi fiatalok.-ölelte át.
Zayn gyakorlottan fordítgatta a húsokat,aminek szokatlanul jó illata volt,míg mi kényelmesen henyéltünk a fűben.A tányérok már elő voltak készítve,még Danielle-l csináltam egy alkoholmentes bólét is az üdítők mellé.
-Jó illata van.-jegyezte meg Niall.
-Csinálok én olyat ami nem jó?-nevetett fel Zayn.
Harry a combomra hajtotta a buksiját és szórakozottan játszotta szoknyámmal míg én a haját igazgattam és elfoglaltam magam az arca csodálásával.
Minden annyira nyugodt volt,és ez most nem az az idegesítő csend volt amilyet a múltkor egyedül ücsörögve éreztem. A barátaim halkan beszélgettek,a hús finoman illatozott,míg Harry az ölemben hajtott fejjel feküdt és a többiekkel nevetgélt.
Zayn ki szedte mindenkinek 1-1 tányérba a húst és a krumplit,szépen elrendezte,fel tápászkodtunk és el vettük a tányérokat,majd ő is be telepedett közénk és enni kezdtünk. Harry vállának dőltem és végig néztem a kis csapatunkon,mindenki annyira boldognak látszott,bár ez már megszokott. Mindenki jóízűen evett,közben beszélgettünk,és szóba került Justin is.
-Szerintetek komolyan gondolta,hogy menjünk át hozzá?-nézett fel a tányérjából Niall.-Lehet,hogy csak udvarias akart lenni velünk.
-Nem hiszem.-vonta meg a vállát Louis.-Ahhoz,hogy udvarias legyen nem kell minket meghívnia magához.Szerintem komolyan gondolta.
-Milyen jó,hogy van nekünk egy szeleburdi Vanessánk.-ölelt át Liam és puszit nyomott az arcomra.
-Egy béna Vanessa.-húztam el a szám.-Egyre jobban szeretek béna lenni.-nevettem fel.
-Mert?-pillantott rám Dan.
-Először belétek szaladtam,és ti lettetek a legjobb barátaim,nem utolsó sorban lett egy ilyen édes barátom.-nyomtam puszit Harry arcára,míg ő diadalittasan vigyorgott.-Most meg Justin Bieberbe sikerült bele rohannom,és lám meghívott minket magához.
-Látod milyen rendesek vagyunk?-vigyorgott Louis.-Nem haragudtunk amiért felborítottad Zaynt,megengedtük,hogy ott aludjunk nálad.Sőt én még Hazzán is hajlandó vagyok osztozni veled.
-Nagylelkű vagy Boo Bear.-kacsintott rá Harry és le tette a tányérját.
Niall be szaladt a házba,majd bő két perc múlva három gitárral a kezében jött ki.
Az egyiket meghagyta magának,a másikat Liamnek adta a harmadikat én vettem el tőle.
-Te tudsz gitározni?-csodálkozott.
-Egy kicsit.-kezdtem el pengetni a Wonderwall-t.
-Ezt miért nem mondtad eddig?-adott puszit a számra Harry.
-Nem kérdeztétek.-vontam meg a vállam.
-Mit énekeljünk?-nézett körbe Lou.
-Akarjátok,hogy énekeljünk?-nevetett fel Eleanor.
-Ne rontsátok el a hangulatot,mindenki énekel.-bökte oldalba barátnőjét Liam,mire Dani elhúzta a száját de bele egyezett.
-Legyen a More Than This.-vetette fel Niall.-Tudod játszani Nessa?
-Elkezded velem?
Bólintott,majd elkezdte én pedig magamban dúdolva a dallamot kezdtem el játszani a hangszeren,majd Harry énekelni kezdett és lassan mindenki csatlakozott.Még én is...
Szerettem volna megfogni Harry kezét de mivel gitároztam ez most lehetetlen volt,helyette átölelt,úgy,hogy ne akadályozzon a mozgásban.Miután befejeztük a More Than This-t,Louis akaratoskodására bele kezdtünk a Save you tonight-ba.
-I can't be no superman but for you i'll be superhuman.-hajolt a fülemhez Harry és szinte csak nekem suttogta.
Megcsúszott a kezem,Niall biztatóan rám kacsintott,én pedig mintha mi sem történt volna játszottam tovább.

8 megjegyzés:

  1. szia, küldted nekem üzibe GYk-n a blogod, és azonnal beleszerettem. szinte iszom az összes szót! Nagyon jól írsz .Esetleg benne lenél egy cserében? :) http://harryzayn1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia,köszönöm! persze mindjárt ki is raklak :)

    VálaszTörlés
  3. Szia ,nagyon jó a blogod már várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo lett! igy tovább! bocsi amugy, hogy csak most komizok és nem pedig miután felraktad! ok: tegnap kezdtem el olvasni és szerintem most jött el az ideje!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Semmi baj,remélem tetszeni fog a blogom. :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés