2012. november 4., vasárnap

27.rész

Halihóó! :D
Kicsit izgulok,hogy-hogy fogtok reagálni erre a részre.Mivel nem csak ezt az 5 idiótát imádom annyira,bátorkodtam bele írni még egy szerelmemet (??) :D Rosszindulatú kommenteket miatta nem szeretnék olvasni,ha nem tetszett a rész írjátok meg. :)
Puszi: Nessa xx
~Harry~
A könyökömre támaszkodva figyeltem a nyugodt arcát,annyira szép.Barna haja szét terült a párnán miközben egyik kezével engem ölelt át.Dús ajkai annyira hívogatóak voltak,de nem volt szívem felébreszteni azzal,hogy megcsókolom.Vissza ejtettem a fejem a párnára és onnan néztem tovább az arcát.
-Hmm,ne nézz.-nyitotta ki félig a szemeit és elmosolyodott.
Az a mosoly elárulta,hogy nem bánt meg semmit abból amit éjjel műveltünk.
-Jó reggelt.-mosolyogtam és megpusziltam az arcát.
-Neked is.-fonta karjait a nyakam köré és ajkait az enyémre tapasztotta.
Ahogy egymáshoz ért a szánk,megkönnyebbültem és halkan felsóhajtottam.Lassan csókoltam,minél tovább akartam húzni,ameddig csak lehet.
-Mond,hogy nem bántad meg.-motyogtam miközben mélyen be szívtam hajának barack illatát.
-Meg kellett volna bánnom?-simított végig a hátamon.
-Nem tudom,ilyennek képzelted el az elsőt?
-Őszintén? Nem.
El felejtettem levegőt is venni,mintha a szívem le állt volna,a párnára hanyatlottam és kezemmel eltakartam az arcom.
-Tudtam,hogy elszúrtam.-motyogtam és rá sem mertem nézni.
-Nem hittem,hogy ilyen barátom lesz mint te.-húzódott közelebb, megfogta a kezeim és elhúzta az arcom elől.
-Milyen?-kérdeztem vissza bizonytalanul.
-Csodálatos.-mosolygott.-Édes,aranyos,kedves,érzékeny.-minden szónál 1-1 puszit adott a számra.-Nem ilyennek képzeltem,ez annál sokkal jobb volt Harry. Inkább nekem kellene rosszul érezni magam,nagyon béna voltam?
Kérdésén meglepődtem,örültem neki,hogy nyíltan mer velem beszélni erről.Én is bénának éreztem magam az első után.
-Nem.-rajzoltam apró köröket a tenyerére.-Fantasztikus.
Nagyon piszkálta a fantáziám,a takaró alatt rejlő gyönyörű teste.Meg fogtam a takaró szélét és lejjebb húztam,de ő meg fogta és vissza húzta magára,nagy szemekkel nézett rám.

~Vanessa~
Az állam alá nyúlt és fel emelte a fejem,pillantását az enyémbe fúrta,zöld szemeivel megbabonázott.Imádtam minden pontját.Mintha meg állt volna az idő,nem tudtam be telni vele,csak bámultam rá mint egy idióta.
-Ne haragudj.-húzta el a kezét a takaróról és bocsánatkérően nézett rám.
-Miért haragudnék?-néztem rá értetlenül.
-Hát izé,hogy.-habogott össze-vissza.
Annyira cuki,ilyenkor teljesen elolvadok,kenyérre lehetne kenni.
-A fiúk hogy nem rontottak még be?-vigyorodtam el.
-Nem tudom lehet,hogy sejtik,hogy mit csináltunk.Vagy még alszanak,és az ajtó is be van zárva.-kacsintott.
Nyújtózkodtam egy nagyot,a takaró lejjebb csúszott rólam ő pedig nagyot nyelt és magához húzott.
-Nem tudok veled betelni.-motyogott rekedtes hangon a fülembe.
-Örömmel hallom.-pusziltam bele a nyakába mire megborzongott.
Ujjammal csavargatni kezdtem az egyik göndör tincset.
-Mentek ma valahova?-kérdeztem és ártatlanul néztem rá.
-Veled le a partra.Most van pár szabadnapunk a koncertig,hogy pihenjünk.
-És mikor akarsz a partra menni?-húzódtam hozzá közelebb és újabb puszit adtam anyakára.
-Édeseiim!-hallatszott kintről Lou hangja.-Felkelni kiscicáim,vár minket L.A!
-Jó reggelt Louis!-kiáltottam vissza vigyorogva.
-Neked is Törpilla!
-Kelljünk fel!-ültem fel izgatottan.
Harry le sokkolva bámult rám,először nem tudtam mit néz de ahogy végig néztem magamon,a takaró a derekamig le csúszott.
-Ó.-csúszott ki a számon és fel húztam magamra az említett dolgot.
Fülig pirultam,perverzen vigyorgott,majd ki ugrott mellőlem na igen,Hazza nem szégyenlős.Szép nyugodtan a szekrényhez sétált és tiszta ruhát vett ki belőle,el fordította a kulcsot a zárban,dobott nekem egy puszit majd úgy ahogy volt ki battyogott az ajtón.
Fel álltam,a biztonság kedvéért én el fordítottam újból a kulcsot majd fel vettem,egy fehér miniszoknyát és egy hosszított csíkos ujjatlan felsőt amit mell alatt egy kis fekete szalaggal kötöttem meg..Ez után ki léptem a folyosóra,ahol rögtön bele ütköztem a szőkeségbe aki valószínű a WC-ről távozott.
-Szia Niall.-nyomtam puszit szélesen mosolyogva kómás arcára.
-Szia.-mosolyodott el.
-Merre van a fürdőszoba?-kérdeztem.
-Ott.-mutatott a hosszú folyosón a 3. ajtóra.
-Köszi.-mosolyogtam rá hálásan és el indultam az ajtó felé.
Kezemben szorongattam a kis táskám és be léptem,Eleanor éppen a szemét húzta ki.
-Jó reggelt!-mosolygott rám vidáman.
-Neked is!
-Milyen 18 évesnek lenni?
-Eddig csodás.-léptem mellé,majd elő halásztam a táskámból egy fésűt és végig szántottam vele hullámos barna hajam.
-Készülődj,nemsokára megyünk vásárolni.
-Okés.-bólintottam,miközben elő szedtem a fogkefém.
Miután megmostam a fogam,halvány alap sminket tettem fel és a többiek keresésére indultam,a nappaliban találtam meg őket amint épp reggelizek.
-Jó reggelt!-le ugráltam a utolsó lépcsőfokokon és Hazza ölében landoltam.
-Szia!-válaszolták kórusban.
-Megérkezett a legfiatalabb a mi kis társaságunkban.-üdvözölt Zayn és cuppanós puszit nyomott az arcomra.
Harry a derekamra tette a kezét és puszit adott a számra.
-Hogy aludtatok?-húzogatta a szemöldökét Louis miközben perverzen tekingetett kettőnk között.
-Csodásan.-dörmögte Harry a hajamba és észrevétlenül adott egy puszit a nyakamra.
-Látom.-vigyorodott el még szélesebben.
Végig néztem rajtuk,mindenki megpróbált elfojtani egy mosolyt,először nem értettem mi az de Liam fel emelte a kezét és a nyakához érintette.
-Basszus!-kaptam a nyakamhoz és felpattantam Harry öléből mire mindannyian hangosan nevetni kezdtek.
Be rontottam a hozzám legközelebb eső fürdőszobába és a tükörben megszemléltem a nyakam,és ott volt,egy nagy piros folt árulkodott a történtekről.
Gyorsan le fedtem egy kis alapozóval majd vissza mentem a kacagó társasághoz és vissza foglaltam a helyem Harry ölében.
-Harry megjelölte.-folytatta perverzkedését Louis.
-Lou,hagyd már őket.-szólt rá Liam.
-Igen Louis,hagyj minket békén a perverz gondolataiddal.-nézett fel rá göndör hajú barátom én pedig ki használva az alkalmat a mellkasába temettem az arcom.
-Olyan aranyosak.-szólalt meg Dan.
-Igen.-helyeselt El.
-Tudjuk.-adott puszit a hajamra.
-Jól laktam!-csapta le a villáját Niall.
-Egészségedre.-nyomott puszit a szájára Chelsea.
-Mehetünk?-pattant fel Zayn.
-Te nem akarsz reggelizni?-nézett rám Harry.
-Nem.
-Remek.Mehetünk!-állt egyik lábáról a másikra izgatottan Zayn.
-Szólni kell Paulnak.-aggodalmaskodott Liam.
-Nem kell.-Louis-Akkor jönne velünk és"Louis ne fogdosd össze ezt meg azt,Louis ne nyúlj oda,Louis ne puszilgasd Harryt,Louis ne visítozz".-utánozta Pault,mire mindenki nevetni kezdett .
-Majd ha oda értünk írok neki egy sms-t.-legyintett a kreol bőrű srác és már kint is volt az ajtón.
Ki másztam Harry öléből,fel kaptam a pénztárcám és Zayn után szaladtam.Be ugrottam az autó hátsó ülésére és megvártuk őket.Mindenki be tuszkolta magát és elindultunk,Liam vezetett mellette Dan ült mi pedig hátul nyomódtunk össze,ha most elkaptak volna minket...én Harry ölében ültem,Chelsea Niall lábain foglalt helyet,míg Perrie Zayn-én El pedig Lou combján.
-Szerintem,itt parkolj le Liam.-mutatott Niall egy helyre.
Liam szépen be állt,és elkezdtünk kiszállni az összes oldalról.Ujjaimat össze fűztem Hazzáéval és elindultunk felfedezni Los Angelest.Párszor meg állítottak minket,de nem zavart ma semmi nem tudta elrontani a kedvem. Lou disznó vicceket mesélt Zaynnek míg a két lány a fejét fogta és előre menekült a mi kis csapatunkhoz,mindenki beszélt mindenkivel senkit nem hagytunk ki.Az állam a földet súrolta,rájöttem miért hívják L.A-t az angyalok városának.Elképesztő.
Kicsit el szakadtunk a többiektől én,Niall és Harry,a többiek be mentek valahova vízért mert amilyen okos kis társaság vagyunk senkinek nem jutott eszébe.
Fogtam Harry kezét,míg Niall mellettem sétált és szokásához híven nevetett valamit,ránk is átragadt a nevethetnénk.Egyik pillanatban még nevettem a másikban össze ütköztem valakivel,nem,nem borítottam fel de azért meglepődtem.
-Elnézést.-motyogtam és fel néztem az illetőre.
El akadt a lélegzetem ahogyan a mellettem álló két srácnak is,Niall kezét is megfogtam és szorítani kezdtem.
-Nincs semmi baj,nem figyeltem oda.-mosolygott.-Jól látok?-tolta le meglepetten a napszemüvegét.
-Justin Bieber!-szakadt ki a szőkeségből helyettem is.
-Nessa!-rontottak elő valahonnan a többiek,de ahogy meglátták ki áll előttünk ők is elhallgattak.
-Kaphatok,egy,egy aláírást?-dadogtam zavartan és elkezdtem a táskámban kutatni papírért és tollért.
-Én is?-nézett rá tágra nyílt szemekkel Niall.
-Ez bizar.-nevetett Justin.-A One Direction szeretne tőlem aláírást?
-Ühüm.-bólogatott hevesen.
-Legyen.-vigyorgott,majd elő rántott egy tollat,és alá firkantotta a papírokat.-Vanessának ugye?-nézett rám.
-Igen.-mosolyogtam miközben Harry kezét szorongattam,magamban persze ordibáltam "Justin Bieber tudja nevem!!".
-Te ugye Harry barátnője vagy?
-Aha.-*még szélesebb mosoly,még hangosabb ordítás*.
-Örülök,hogy találkoztam veletek.-nézett végig a társaságon.-Ha van kedvetek,szívesen összefutnék még veletek,eljöhetnétek majd hozzám.Persze ha az időtök is engedi.
-Nagyon örülnénk neki.-vette át a szót Liam,míg az én és Niall álla az utat súrolta.
Zayn kezébe nyomott egy papírt,amire valószínű a címét firkantotta fel,és a telefonszámát.
-Várlak titeket,bocsánat de sietek.Sziasztok!-intett kedvesen.
-Szia.-nyögtük kórusban.
Abban a pillanatban,ahogyan el tűnt a sarkon. Niallel egymásra néztünk,mindketten vigyorogtunk mint a tejbe tök.
~~~~
-Elvitte a cica a nyelved?-bökött oldalba Harry.
-Hm?-ráztam meg a fejem.-Nem.
-Komolyan elkezdek gondolkozni,hogy féltékeny legyek-e Justin Bieberre.
-Semmi okod.-nyomtam puszit a szájára.
-És akkor Nessa neki ment..-ecsetelte Niall lelkesen Louisnak.
-Nessa mindenkivel így ismerkedik meg.-nevetett fel Liam.
-Au.-kezdte dörzsölgetni Zayn a buksiját.
-Ő a mi Vanessánk.-dobta át a karját Lou a vállamon és azzal együtt meghúzta Harry egyik göndör tincsét.
-Hogy csinálod?-vigyorgott rám Perrie.-Ilyen jó pasikba szaladsz bele nap mint nap?
-A szerencsétlenség néha hasznos is.-nevettem.

5 megjegyzés:

  1. Uhh *-* Ez az eddigi legeslegjobb rész.:D Ügyes vagy!:)
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó nekem nem baj hogy beletetted Justint :))

    VálaszTörlés
  3. Irtó jól írsz! Szuper a történet, a szereplők gondolatai jól meg vannak fogalmazva, és úgy egyébként minden tökéletes benne! A sulis részek picit az SZJG-re hasonlítanak, de ezzel még jobb lesz! Nagy 1D fan vagyok, és már egy csomó fanfictiont olvastam, de ez eddig a legjobb! Szóval, csak így tovább!

    VálaszTörlés