2012. november 18., vasárnap

32.rész.

Halihóó! :D
Kellemes vasárnap estét drágáim :) Hogy vagytok?Hogy telt a hétvége? :D Igazából ezzel a résszel most nem nagyon vagyok megelégedve :/ A vége lehet túl nyálas lett.Mindegy ezt döntsétek el ti :D Kitartást a hétre!
Puszi:Nessa 
-Szia Justin.-huppantam le mosolyogva vele szemben.
-Szia Vanessa,kérsz valamit?-bökött az üdítője felé miközben két-két puszival köszöntöttük egymást.
-Nem köszi.-ráztam meg a fejem.
-Nem szeretnélek sokáig fenntartani tudom,hogy ma utaztok tovább.Döntöttél?-tologatta kezei közt a poharat látszólag kissé idegesen.
Bólintottam.
-Sajnálom Justin,most még nem állok készen arra,hogy híres legyek.-mondtam ki lassan amit gondoltam és nem fájt,a szívem szakadt volna meg ha miattam megy tönkre a most tökéletes szerelmi életem.Ez most bármi másnál fontosabb volt.
Fel sóhajtott,ajkát lebiggyesztve nézett fel rám.
-Megértelek.-mosolygott.-Ha benne lennél máskor egy közös dalban csak szólj,a többiekkel eléggé sikerült összebarátkozni úgy,hogy még egy "sztárt"-rajzolt macskakörmöket a levegőbe.-Köszönthetsz a baráti körödben.
-Nagyon örülök Mr.Bieber,vagy inkább Szupersztár?
-Maradjunk a Justinnál.-nevetett.-Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Lehet kicsit egoistának fog tűnni de,hogy nem vetetted megad visítva a nyakamba mikor megláttál? Bocsi hülyeséget kérdeztem hiszen a barátaid meg Harry is sztár.
-Ezt már ők is kérdezték tudod,hogy ismerkedtem meg velük?
-Nem.-rázta a fejét.
-Azt hittem elmondták,beléjük szaladtam az utcán de úgy,hogy Zaynnel mindketten a járdán kötöttünk ki.-húzódott mosolyra a szám a nem is olyan régen történt emlékek felidézésétől.
-Szóval sztárokkal barátkozol és úgy,hogy véletlenül nekik mész?-szökött magasba a szemöldöke.
-Nem direkt.De nézz rám mióta ők a barátaim még hülyébb lettem.
-Amúgy meg egy ilyen aprócska lány,hogy tud felborítani egy 180 centis fiút?
-Héé,Zayn csak 175.-nyújtottam ki a nyelvem.
-Mindegy akkor is felborítottál egy fiút.Kezdek félni tőled.
-Naa,miért?
-Mit szólnál ha elvinnélek a többiekhez?
-Rendben.
Fel álltam,egy pillanatra sem vette le a napszemüvegét és a fejéről a kapucnit mióta itt volt,le tett valamennyi pénzt az asztalra és le hajtott fejjel ment előttem,ki nyitotta nekem a kocsi ajtót,be ültem míg ő villámgyorsan be vágódott mellém,a sarkon akkor tűnt fel egy csapat lány telefonnal a kezükben Justin arcképével díszített pólóban.
-Szerencsénk van,ha nem indulunk időben órákig osztogathattam volna aláírást meg közös képeket,máskor szívesen megcsinálom de nem hiszem,hogy örülnének a többiek ha miattam késnél.
-Aggódnának.-mosolyogtam.
Fél óra autózás után megérkeztünk a nyaralóhoz,a turnébusz már ott állt előtte és a fiúk ki be járkáltak bőröndökkel a kezükben.
-Csáá Bieber.-szaladt oda hozzánk Zayn széles mosollyal az arcán.-Mi járatban?
-Vissza hoztam Nessát,gondoltam köszönök.
-Lesz közös szám?
-Nem.-ráztam meg a fejem.
-Nem semmi csaj vagy.-nyomott puszit a homlokomra.-Vissza utasítod a közös munkát Justin Bieber-el.
-Nincs harag,ugye Nessa?-küldött felém egy mosolyt.
-Remélem,hol van Harry?-néztem fel Zaynre.
-A szobátokban,még valamit pakol.
-Bemegyek.-bújtam ki a kezei közül és futva indultam be.
Fel caplattam a lépcsőn kikerülve Louist aki egy nagy fekete  bőröndöt egyensúlyozott a vállán.
-Gyerünk Tomlinson! Az erő veled van!
-Lesz dal?
-Neem!-vágtáztam az átmeneti szobánk felé.
Ki csaptam az ajtót és be vágódtam Harry mellé az ágyra.
-Szia Hercegnő.-vigyorodott el.
Az ölébe hajtottam a fejem és onnan néztem fel rá.
-Jöttem pakolni.-húztam magamhoz az arcát és megcsókoltam.
-Elkéstél.-simított végig a hajamon.
-Sajnálom nem akartam meglógni előle.
-Tudom,mi volt Justinnal?
-Nem fogadtam el,és mielőtt elkezdenéd nem miattad!-térdeltem fel.
A fejébe vette,hogy miatta nem akarom elfogadni a dalt.
-Hanem azért,mert nem állok készen arra,hogy híres legyek.Megbeszéltük,hogy ha úgy érzem akkor szólok neki,de most még nem.
-Oké.-bólintott komoly arccal.
-Menni kellene.-sóhajtottam.-Az normális ha nem szeretnék innen elmenni?-gyűrögettem az ágyon a takarót.
-Én sem,de megígértem,hogy majd visszajövünk.A nyaraló a miénk úgy,hogy semmi akadálya,hogy máskor is eljöjjünk.Viszont most pár napig a turnébuszban fogunk lakni.-húzta el a száját.-Szeretem a buszt dee nem tudom,hogy fogom visszafogni magam.-nevetett.
-Az a te dolgod.-rántottam meg a vállam és fel álltam.
A tükör elé léptem,hogy megnézzem magam de ő egyből mögöttem termett és átölelt.Fejét a vállamra hajtotta és a tükörből nézte az arcom.Szerettem a karjaiban lenni,hozzám képest ő,vagy akármelyik fiú nagyon magas volt és elbújhattam a karjaiban.Biztonságban éreztem magam mellette,ez a jó oldala annak ha kicsi vagy.
Kezemet az arcára csúsztattam mire megjelentek az édes gödröcskék az arcán.Megfogtam a kezét és elindultunk kifelé,fájt a szívem ahogyan végig néztem a majdnem teljesen üres szobán.
-Nyomás gyerekek mindjárt indultok.-jelent meg karjában Baby Luxal,Lou (és itt nem a répasrácra gondolok hanem Lux anyukájára).
-Ha ide adod Luxot.-alkudozott Harold.
-Előtörnek az apai ösztönök?-vonta fel a szemöldökét és vigyorogva pillantott rám.
Ne kérdezzétek miért mert nem tudom, de elpirultam.
Lou Harry kezébe adta Luxot,a kislány széles mosollyal nézett fel rá.Annyira édesek voltak,Harry gügyögött neki egy sort amíg le mentünk a lépcsőn.
-Nézd.-mutatott felém.-Szép ugye?
-Ne ijeszd már halálra.-nyújtottam rá a nyelvem mire Luxi nevetni kezdett.-De édes.-olvadoztam.
-Anyai ösztönök?-bökött oldalba Niall.
Nem tudom honnan került elő.
-Nem vagyok ahhoz én még túl fiatal?
-Nem tudom.-rántotta meg a vállát.-Harry kezében jól áll a gyerek.
-Az én kezemben minden jól áll.
-Hát még az enyémben.-jelent meg Zayn is.
-Jól van fiúk mindenkinek jól áll a kezében a gyerek,de most nyomás be a buszba.-tolt kifelé minket Paul.
-Lux is velünk utazik?-Liam.
-Lux repülővel megy a többiekkel.-vette el Harrytől Lou.
-Ti repülővel mentek mi meg busszal.-grimaszolt Zayn.
-Ne kényelmeskedj Malik,nekünk van saját buszunk.-bökte oldalba Niall.
-Semmi rosszalkodás.-terelt be minket Paul a turnébuszba.
~~~~
-Hol akarsz aludni?-vigyorgott rám Harry.
Végig néztem a két három emeletes ágyon,egyedül én maradtam lány mert Eleanor a modellkedés míg Danielle a tánc miatt utazott vissza Londonba,Chelsea-t pedig a szülei parancsolták haza.
-Először ti osszátok ki az ágyakat ami marad majd alszok én.-rántottam meg a vállam.
-Na neem,hölgyeké az elsőbbség szóval tessék választani.-parancsolt rám Louis.
-Te hol alszol?-néztem fel Harryre.
-Fent.-dobta fel rá a táskáját.
-Akkor ott.-mutattam a középső ágyra.
-Csodás,én alszok lent.-vetődött a legalsóra Zaynt.
A másik ágyon fent Liam,középen Louis és lent Niall aludt.
A nappalinak be rendezett részben volt egy hatalmas fotel,tv,Play Station,volt saját konyha és két fürdőszoba,és hátul egy eldugottabb rész ahol tolhatós ajtó volt,bent pedig ülések az ablak mellett.Zayn és Liam megrohamozták a Play Station-t Niall a konyhát,Louis be telepedett a kanapéra kritikust játszani,a célpontjai Liam és Zayn volt.
-Ki szoktatok pakolni?-böktem a bőröndök felé.
-Nem igazán,nem sokat kell itt aludnunk általában szállodában alszunk.-vonta meg a vállát Hazza.-Pár nadrágot meg pólót tegyél ki,mert 1-2 napot leszünk Chicago-ban,Montana-ban meg remélhetőleg szállodában alszunk.-kacsintott.
-Nem akarom tudni mi jár a fejedben.-lépett be Niall kezében egy hatalmas szendviccsel.-Kértek?
-Mi van benne?-néztem fintorogva a furcsa kinézetű szendvicsre amit ő jó étvággyal nyammogott.
-Nutella,paradicsom,vaj,uborka,felvágott...
-Nem akarom tudni.Köszi nem kérek.-grimaszoltam.
-Pedig finom.-rántotta meg a vállát,magához vette a telefonját és ki ment.
-Ide jössz?-mászott fel Harry az ágyra és megpaskolta maga mellett az helyet.
Fel másztam mellé és be bújtam a karjaiba,magához ölelt és a hajamat kezdte simogatni.
~~~~
Justin Bieber-t (18) és Harry Styles (18) barátnőjét együtt látták Los Angeles utcáin.A lelkes Belieberek szerint a sztár és Vanessa együtt mutatkozott egy kisebb kávézóban.A találkáról képes is készültek amin a fiatalok bizalmasan beszélgetnek és jókedvűen nevetnek.Ezek után sietősen együtt távoztak a kávézóból.Vajon Selena Gomez (20) mit szól ehhez és Harry tudja,hogy a barátnője nagyon úgy néz ki más sztárokkal randizik? Vagy ha nem is randizik,milyen okból találkozhatott a fiatal tehetséggel?
Dühösen dobtam félre az újságot,hogy lehetnek az emberek ennyire idióták?
-Mi a baj?-nézett át a vállam felett Zayn.-Mi a fene ez?-kapta ki a kezemből és végig futtatta szemét a sorokon.
-Nem hiszem el.-túrtam bele idegesen a hajamba.
-Nyugi.-tette kezét a vállamra.-Harry is tudja,hogy miért találkoztatok.Ha meg hisztizik meg mondom neki,hogy én is találkoztam Justinnal  amikor hazahozott.
-Egy dolog,hogy ti tudjátok de senki nem fogja ezt elhinni.-ráztam a fejem.
-Mi történt?-jelentek meg a többiek.
Eléjük toltam az újságot és vártam mit fognak rá reagálni.
-Szólok Paulnak.-indult a kis eldugott szoba felé Liam.
-Harry.-szólítottam meg,idegesen olvasta az újságot míg keze erősen szorította az asztalt.
Csendben fel állt és ki ment,tudtam,hogy ez lesz.Ő is tudja,hogy miért találkoztam vele de a makacssága erősebb annál,hogy ez eszébe jusson és inkább sértetten elvonul.
-Nem hiszem el.-ismételtem a korábban elhangzott mondatot.
-Nem lehet ennyire hülye.-visított fel Louis és utána viharzott míg Niall csendben le ült mellém és vigasztalón simogatta a hátam.
-Te is tudod,hogy miért mentem.-néztem rá segélykérőn.
-Persze.-ölelt magához.
-Paul majd elintézi.-ölelt magához Liam.
-Louis meg majd beszél ezzel az idiótával.-huppant le a másik oldalamra Zayn.
Paul rontott ki a szobából telefont szorítva a füléhez és idegesen beszélt bele,arról,hogy szedjék ki az összes újságból  a cikket.Magamhoz vettem a laptopom és egyedül be mentem a nappalinak kialakított helységbe.Félve léptem be a twitter fiókomba, Harry-n kívül már mindenki ki írta,köztük Selena és Jusin is,hogy nem igaz a pletyka,viszont a trendek között ott volt a: #VanessaIsBitch, Jelena or Janessa,#StayStrongHazza és ennek a Selenás változata.
-Ne törődj velük.-ült le mellém Louis.
-Látod mit írnak rólam?-böktem az ellenem irányuló Belieber/Directioner üzenetek felé.
-Louis,ki mennél egy kicsit?-hangzott fel mögöttem az ismerős mély hang.
-Remélem beláttad,hogy hülye vagy szívem.-tápászkodott fel mellőlem a helyére pedig Harry került.
Nem néztem rá,el foglaltam magam az engem szidó üzenetek olvasásával.
-Megértem ha haragszol,nem gondolkoztam.-húzta el előlem a laptopom.
Meg fogtam a laptopom és vissza húztam az ölembe,rosszul esett,hogy tudja miért találkoztam Justinnal de megsértődik és ha Louis nem megy utána órákig fog duzzogni a nagy semmi miatt.Nem zavartattam magam,az arcomat fürkészte egy darabig.
-Tudom,hogy hülye vagyok de ne csináld ezt.-sütötte le a szemét.
Ismét nem szóltam semmit,az üzenetek között megjelent Louis képe.
@Louis_Tomlinson: Ki békültetek már? :D
@Nessa_Official: Nem szólok hozzá.
Hirtelen húzta el előlem a laptopot és azzal a lendülettel össze is csukta.
-Ordibálj,ordítsd le a fejem,hogy egy idióta vagyok! Inkább mint,hogy ne szólj hozzám!
-Nem fogok veled kiabálni.-álltam fel.-De igen,egy idióta vagy mert te is tudod,hogy a dal miatt találkoztam Justinnal! Komolyan azt hiszed,hogy meg tudnálak csalni?
Meg fogta a derekam és mielőtt megszólaltam volna ajkait az enyémre tapasztva fojtotta belém a haragomat.Miért nem tudok rá haragudni?Alig ért hozzá a szája az enyémhez elolvadtam a karjaiban és a cinikus mosolyától csak még jobban kaptam utána.
-Ne csináld ezt.-nyöszörögtem és a vállába fúrtam a fejem.
-Megpróbálok mostantól nem féltékeny lenni azokra akik a közeledbe jönnek.
-Te tényleg..?-kaptam fel a fejem.
Bólintott.
-Mindenkire?-szökött magasabbra a szemöldököm.
Ismét csak bólintott.
-Önző vagyok mert csak magamnak akarlak.-simította meg az arcom.
-A srácokra is?
-Nem.-rázta meg a fejét mosolyogva.-Az 100%,hogy egyikük sem kezdene ki veled.Addig biztos nem míg együtt vagyunk.
-Ajánlom is Harold.-böktem mellbe.-Mert akkor én nyúzlak meg ha rájuk leszel féltékeny.
-Meg kellene ijednem Törpilla?-nevetett fel.
-Lehet,hogy kicsi vagyok de erőm az van,emlékezz rá,hogy fel löktem szegény Zaynt.
-Meg arra is,hogy te is ott feküdtél a járdán.-kacsintott.-Menjünk a többiekhez,sok mindent nem tudunk még csinálni mert jó pár óráig még itt fogunk dekkolni a buszban.
Fel állt,felhúzott és az ajtóhoz rontott,mielőtt feltépte volna váltottunk egy csókot,majd ki vágta az ajtót amin egyszerre esett be a 4 hallgatózó.
-Miért nem lepődök meg?-vigyorogtam rájuk.
-Szent a béke?-nézett rám kiskutyaszemekkel Liam.
-Szent.-ölelte át a derekam Harry.
-Huu,nem bírnám ha haragudnátok egymásra.-jött oda hozzám Niall egy ölelésért.
Szeretem őket ölelgetni,mindegyikőjüket,és nemcsak én megyek ölelésért hanem ők is.Legalább érzem,hogy nekik is csak feleannyira is fontos vagyok mint amennyire ők nekem.
-Tényleg féltékeny vagy az összes hímneműre aki Vanessa közelébe megy?-röhögött fel Zayn.
-Te se bírod ha megbámulják Perrie-t.
-Beszéljétek ezt majd ha ketten lesztek.-indultam a "konyha" felé.
-Csinálsz nekem is?-huppant le a fenekére Louis és szemezni kezdett a készülő szendvicsemmel.
-Akkor már csinálok pár tálcával.-vigyorogtam rá.
-Közben pedig elmesélhetnéd a nagy békülést.-rebegtette meg lányosan a szempilláit.
-Miért? Ha úgy is mindent hallottatok?
-Jó,hogy itt vagy nekünk.-ölelte át a derekam a semmiből Liam.
Meghökkenve néztem rá,jól esett amit mondott,őt követték a többiek és hatan a konyha közepén összeölelkeztünk.
-Jajj fiúk.-töröltem meg a szemem,mostanában olyan sok apróságon elérzékenyülök...
Végig néztem a kis társaságon,soha az életbe nem reméltem,hogy egyszer ilyen barátaim lesznek mint ők,mindegyikőjük arcán ott bujkált egy kis mosoly. Liam egyetlen mondata többet jelentett mint bármi más megvehető ajándék.Ezúttal én vetődtem be közéjük.
-Elintéztem mindent.-jött be nagyot sóhajtva Paul.-Szeretethiány?-nézett felvont szemöldökkel vigyorogva ránk.
-Itt az sosincs.-támadta le a szendvicseket Niall.
-Nem is lesz.-nyomott puszit az arcomra Harry.
-Nessa.-vágott ellenállhatatlan cuki fejet Zayn,kezében a joystickkal.-A többiek esznek és senki nem akar velem játszani.-biggyesztette le a száját,ez a gyerek színésznek is jó lenne.
-Előre szólok,hogy nagyon béna vagyok.-vettem ki a kezéből az egyik kart.
-No problemo,legalább legyőzlek.-vigyorgott.
A többiek a szendvicsekkel jöttek utánunk és a kanapéra terpeszkedtek míg mi Zaynnel a tv elé ültünk és verseny autós játékkal kezdtünk játszani.A fiúk voltak a lelkes szurkolók akik lányos visítással vagy épp mély ordítással (ami nekem szólt) biztattak,vagy épp hátráltattak. Louis és Harry még egy kis pomponlány tánccal is készült és miattuk baleseteztem,nem tudom,hogy jönnek a pomponlányok vagy ebben az esetben szalvétából készült pomponnal hadonászó és ugrándozó hülyék az autóversenyzéshez de jót röhögtünk rajtuk.
-Nem is olyan könnyű téged legyőzni.-tette félre a joystickot Zayn.
Fájdalmasan mozgattam meg elgémberedett ujjaimat.
-Vanessa is nyert.-lopta el az én joystickomat Harry. Míg Louis Zaynét csórta el.
Le dőltem Niall és Liam közé és onnan néztem a tévén egymást megelőző autókat.Lassan elszundíthattam mert amikor legközelebb felébredtem már az "ágyamban" voltam korom sötétben és a fiúk egyenletes szuszogása/horkolása töltötte be a buszt. 

4 megjegyzés:

  1. nem lett nyálas! :) Ne mondj ilyeneket, imádom az ötleteid, az írásod, a blogod. egyszóval mindent. Várom a folytatást :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,köszönöm nagyon aranyos vagy,sietek :)

      Törlés
  2. Annyira jó:))) elképzeltem a kis ponponlánykákat:D

    VálaszTörlés