2012. november 23., péntek

33.rész

Hahóóó.Az oldal átlépte a 7000-es látogatottságot és 10 rendszeres olvasóm van *-* Köszönöööm :D  Bocsi,hogy ilyen későn hoztam új részt de ez egy elég sűrű hét volt :/ 
 Nessa xx
2.hét múlva-Miami
-Szóval a szoba beosztás a következő.Louis,Zayn és Liam tiétek a 33.-as szoba,Niall,Harry és Vanessa tiétek pedig a 34.-es.-hadarta el Paul.
-Paul,miért nem kaphatunk két személyes szobákat?-nézett rá nagy szemekkel Harry.
-Mert azt szeretném,ha aludnál éjszakánként.-jelentette ki mire a többiek egyszerre röhögtek fel.
Haragosan nézett rá majd ki kapta kezéből a kulcsot és engem kézen fogva húzott maga után a szobához.Azt hittem,hogy valami extravagáns királyi lakosztály lesz,helyette viszont csak egy világos vajszínű nagy szobába csöppentünk középen franciaággyal mellette két éjjeliszekrénnyel a falon képek díszelegtek,a bal falnál pedig egy egyszemélyes ágy volt.
Niall le dobta a cuccát az egyszemélyes ágyra és fáradtan dőlt le rá.
-Hmm végre normális ágy.-dünnyögte a párnába.
Megkönnyebbülés volt olyan ágyra feküdni ami nem zötykölődik,és nem kell attól félnem,hogy valamelyik fiú vagy én le esek.Így is volt lehetőségem megismerni a busz padlóját...
El tudtam volna most aludni a kényelmes ágyikóban de alig tettem le a fejemet a párnára ki vágódott az ajtó és be rontott a három hiányzó fiú.
-Csendes pihenő van?-vetődött le mellém Louis.
-Lenne,ha nem ordibálnál.-nyöszörögtem a párnába.
-Ti nem vagytok fáradtak?-nézett fel hunyorogva a szőkeség.
-Nem.-ment át hozzá Louis.
Zayn a fürdőszobából jött ki,Liam pedig Harryt nyaggatta valamivel.
-Itt nagyobb a tükör mint a mi fürdőszobánkba.-háborgott az arab srác.
-Borzasztó.-nyögtem.-Cseréljünk?
-Neeem!-ugrott rám Harry.-Nem mész sehova,ha már nem kétszemélyes szobát kaptunk legalább ne menj át.
-Magatokra hagyjunk titeket?-húzogatta a szemöldökét Louis.
-Nagylelkű vagy.-dobtam neki egy párnát.
-Milyen erőszakos vagy.-fordult el és szépen lassan megindult az ajtó felé.-Most csapj le rá Harry!
-Louis William Tomlinson! Most meghalsz!-pattantam ki az ágyból.
Ki rohant az ajtón velem a nyomában,kikerült egy idős nénit és le száguldott a lépcsőn,megvártam a liftet és le mentem vele.Neki dőltem a lépcső korlátjának és látszólag nyugodtan nézelődtem,mikor meghallottam a lépteit elbújtam és be vártam,amikor feltűnt a hátára ugrottam mire lányosan felvisított. Mondanom sem kell,hogy mindenki ránk nézett mire be húzott nyakkal osontunk fel a lépcsőn.
-Meg fogod bánni,elveszem a répáidat.-fenyegettem miközben vissza mentünk a szobánkhoz.
-Nem is tudod,hol vannak a répák.-vonta fel elégedetten a szemöldökét.
-De ki tudom deríteni.
-Harry nem árulna el.-nyöszörgött.
-Emlékezz vissza a dinnyés esetre,mi kellett ahhoz,hogy nekünk adja a dinnyét?
Ki nyitottam az ajtót és előre engedtem.
-Ugye nem árulod el neki hol vannak a répák?-ugrott Harry háta mögé.
Hazza csak bámult rá majd rám és vissza Louisra.
-Mi van a répákkal?-értetlenkedett.
-Vanessa,el akarja venni.
-Árulkodós.-nyújtottam rá a nyelvem majd Liamhez siettem,hogy én az ő háta mögé bújjak.
-Liam,mond meg Louisnak,hogy ne piszkáljon minket.-pislogtam rá.
-Ezt hallottam! Liam,mond meg Nessának,hogy ne vegye el a répáim!
-Tesco,Louis.-tette a vállára a kezét Zayn.-Pénztárca,autó,tesco,zöldségek.
-Háhááá elveheted.-ugrott ki Harry háta mögül.-A szent répák soha nem fogynak el!
Niall eddig nem szólt bele,csak ki feküdt az ágyon és röhögött a gyerekeskedésünkön,de a tesco szóra felkapta a fejét és a répasrác után eredt.
-Louis!Megyek veled!-rohant ki a folyosóra.
-Kezdek álmos lenni.-ásított Zayn.-Jössz Liam?
Tudom én mire megy ki a játék Zayn Malik,nem vagy te álmos csak szépen összebeszéltetek Liammel.
-Aha.-bólintott és ki sétáltak az ajtón.
-Répa?-vonta fel a szemöldökét Harry és közelebb lépett.-Mit csináltatok?
-Le járattuk magunkat a szállodában tartózkodók előtt.-rántottam meg a vállam.-Lifttel be előztem Lou-t és a lépcsőnél rá ugrottam a hátára ő meg elkezdett új visítani mint egy kislány.
-Ha Niall-ön múlik jó sokáig lesznek vásárolni.-vigyorodott el és le csapott a számra.
Kezeit a derekam köré fonta és úgy húzott közelebb magához,bele túrtam a hajába és picit hátra döntöttem a fejem amikor ajkai a nyakamra vándoroltak.Az ajtó hirtelen ki csapódott és mi ijedten ugrottunk szét.
-Hoppá.-vigyorgott Niall.-Itt hagytam a pénztárcám.-sietett az ágyhoz és felkapta a tárcáját.-Bocsi.
-Na?-hallatszott kintről Zayn hangja.
-Szerinted?-röhögött a szőke.
-Tombolnak a hormonok.
Az ajtóhoz sétáltam és halkan kinyitottam,ott álltak pár méterre az ajtótól és nagyban röhögtek.
-Sziasztok fiúk.-mosolyogtam.
-Szia.-integettek ártatlanul.
-Zayn nem azt mondtad,hogy fáradt vagy?
-De igen,csak...
-Felébresztetem!Azt hittem ott maradt a pénztárcám.-szólt közbe Niall.
-De hát nem is voltál odaát,miből hitted,hogy ott maradt a pénztárca?-lépett mögém Harry.
-Hát őőő één.
-Szóval tombolnak a hormonok,ugye Zayn?-vigyorogtam.
-Megyek,nem akarom megváratni Lou-t.Sziasztok.-viharzott el röhögve a szőkeség.
-Áruló!-kiabált utána Zayn.
-Ennyire érdekel a magánéletünk?-nevetett fel mögöttem Harry.
-Fogadtunk.-vigyorgott.-Niall jön nekem egy hajzselével.
-Miben fogadtatok?
-Hát,hogy Harry meddig bír magával. Niall azt mondta,hogy 20 perc,én azt,hogy ha bemegy...
-1 óra múlva próbálunk!-jelent meg mellettünk Paul.
-De Louisék most mentek el.
Abban a szent pillanatban csörrent meg Paul zsebében a telefon.Jól leszidta Louist majd idegesen indult el.
-Elmentek,és most nem tudnak szabadulni a rajongóktól.1 óra múlva legyetek lent én vissza hozom őket.
-Szólok Liamnek.-szaladt be a szobájukba Zayn.
-Menjünk le enni.-fogott kézen Harry.
Azt az egy órát lent töltöttük az étteremben,egymást szórakoztattuk és Hazza pár kislánnyal fényképezkedett,adott nekik autogramot.A salátámban villával piszkálgattam az oliva bogyókat,fúj.
-Hahó.-kalimpált előttem.
-Bocsi elbambultam.Mit mondtál?
-Azt kérdeztem,hogy a próba után el jössz-e velem egy tetoválószalonba.
-Mit szeretnél magadra tetoválni megint?-mosolyogtam,az utóbbi időben sok új tetoválást csináltatott.
-Csak be színezni feketére a csillagot a karomon,meg alá valami szöveget.Eljössz?
-Aha,lehet megcsináltatom a csillagokat a hasamra.
Le szúrtam az oliva bogyót és a szalvétára pöcköltem,szemei sötéten csillogtak miközben egy pontra szegezte a tekintetét,a dekoltázsomra.
-Ne ennyire feltűnően.-nevettem.-Mindenki minket néz.
-Bocsi.-sütötte le a szemét.
Meg fogtam a kezét és áthajolva az asztalon a másikkal az álla alá nyúltam.
-Még 2 hét,és hátha Paul is engedi,hogy kettesben kerüljünk egy szobába.-motyogtam úgy,hogy csak ő hallja és adtam egy puszit a szájára.
-Alig várom.-kapott az ajkaim után és mohón csókolt meg.-Egyél már mást is,ne csak ezt a semmit.-bökött a tányéromra.-Azt ne mond,hogy te ezzel jól laksz.
-Ez kell ahhoz,hogy ne hagyj el.-szórakoztam.
-Remélem ezt nem gondoltad komolyan mert ha igen akkor most foglak fel cipelni és hamburgerrel foglak tömni egy hónapig.
-De akkor kövér leszek.-húztam el a szám.
-Majd segítek ledolgozni.-vigyorgott perverzül.
-Fogd már vissza magad.-nevettem.
-Olyan nehéz.
-Elhiszem,de nézd meg mindenki minket néz.Meghallják amiket mondasz.
-Azért néznek mert aranyosak vagyunk.
-Sziasztok.-jelent meg az asztalnál Louis,Niallel az oldalán.
-Hány ezer Directionerrel találkoztatok nélkülem?-duzzogott Hazza.
-Mindenkinek adtunk a nevedben is puszit meg ölelést.
-De az nem olyan,miért Pault hívtátok?Miért nem minket?Kimentünk volna.
-Azt hittük dolgod van.-vigyorgott Louis.
-Répa,Tomlinson.A répáid fogják bánni.
-Vagyis őőő azt hittem,hogy fáradtak vagytok és alszotok.
-Gyerünk srácok,indulunk.-gyűlt körénk Paul Zaynnel és Liammel.
3 órán át néztem ahogy a fiúk elpróbálják a dalokat,táncot,ruhát próbálnak miközben én Luxra vigyáztam.Ezután mi ketten egy testőrrel mögöttünk gyalog indultunk el a tetoválószalonba.
-Biztos meg szeretnéd csináltatni?-kérdezett,ahogy be fordultunk a sarkon amitől pár méterre volt a célunk.
-Igen.-bólintottam.
Magabiztosan léptünk be a szalonba,egy magas kitetovált fiatal srác éppen egy középkorú férfi hátát tetoválta,egy másik éppen rajzolt valamit majd amikor észre vette,hogy be mentünk fel egyenesedett és fére tette a munkáját.
-Sziasztok,miben segíthetek?-mosolygott.
Kedvesnek tűnt,a karján végig futott egy zöldes színű sárkány,az alkarjára pedig egy kiskutya volt tetoválva,gondolom az övé volt. Harry elmagyarázta mit is szeretne,nem szóltam bele hiszen ő járatosabb a tetoválószalonokban mint én.
-Ülj le ide.-mutatott neki egy széket ami körül ott voltak a gépek.-Mindjárt megcsinálom és jövök.-tűnt el egy ajtó mögött.
-Fájni fog?-pillantottam rá.
-Nekem nem fájt még.-rántotta meg a vállát férfiasan.
A srác negyed óra múlva jött vissza,fel tette a csillag alá a feliratot majd elkezdte neki megcsinálni.
-Meddig lesztek itt?-kezdeményezett beszélgetést.
-Holnap után indulunk tovább.
Meg törölte a karját és tovább piszmogott a géppel,nem sok idő múlva már Harry készen volt és celofánba tekert karral ült le mellém.
-Nem is tudtam,hogy Harry Stylesnek van húga.-nézett rám meglepetten.-Te is szeretnél valamit magadra varratni?Elmúltál már 18?
-A barátnőm.-köhintett zavartan a mellettem ülő göndör fiú.
-Bocsi.-nevetett.-Csak olyan kicsi vagy és kislányos arcod van.
-18 éves vagyok,és csillagokat szeretnék a hasamra.
-Láthatnék egy személyi igazolványt?
Mi ez?Miért ellenőrizget?Elő kotortam a táskámból a pénztárcám és a kezébe nyomtam a személyimet.
-Feküdj le oda légyszíves.-mutatott egy olyasmi ágyra ami a kórházakban van.
Miután lefeküdtem fel húzta a pólóm,amit Harry igencsak haragos szemekkel méregetett.
-Hova szeretnéd?
-Ide.-mutattam meg a pontot ahová a tetoválást szeretném.-És olyanokat ami köré Harrynek csináltad az idézetet.
Ismét bevonult a másik szobába (?).Néhány perc múlva kezében a stencillel jött ki,miután fel helyezte a hasamra és lehúzta a papírt megnéztem a tükörben,hogy jó-e.Rábólintottam,előkészítette a gépet.Szorosan becsuktam a szemem amikor közelített vele,kezembe hirtelen egy másik ismerős kéz csúszott,ki nyitottam a szemem és Hazzára néztem.Kicsit mintha féltékenyen méregette volna a srácot,de lehet,hogy csak azt figyelte jó-e amit csinál.
-Kész vagy.-zökkentett ki a hangja.
Körbe tekert olyan izével amivel Harry karját is majd a tükörhöz léptem megnézni az alkotását.
Még piros volt,és egy kicsit fájt is de nagyon tetszett.
-Köszönöm.-vigyorogtam és le húztam a pólóm.-Mennyi lesz?
Miután ki fizettük,elhagytuk a szalont és vissza indultunk a szállodába,a nagy testőrrel mögöttünk.
~~~~
-Vanessának tényleg tetkója van?-rontott be Zayn a szobába,nyomában Louis-val.-Mutasd meg.-toporzékolt.
Fel álltam és felhúztam a pólómat,hogy lássák.
-Lehet be újítok én is pár csillagot.-vigyorgott.-Jó lett,olyan...te vagy.
-Szerintem is jó.-méregette Lou.
Liam Niall ágyán ült és elmélyülten nyomkodták a telefonjukat.
-Igen!Igen!-szakadt ki Liamből.
-Nem! Most most most!Igeen!-pattant fel a szőke.-Én nyertem!Én nyertem!-ugrált és a barátjára nyújtotta a nyelvét.
-Most az egyszer.-vágta be a durcát Liam.
Végül ő kezdett el először nevetni Niall fura ír táncán.
-Neked tetszik Harry?-vágódott be Zayn a fürtös mellé az ágyba.
-Szexi.-kacsintott.
-Ooo.-hördültek fel.-Akarjátok,hogy ki menjünk?-húzogatta perverzen a szemöldökét Liam. Igen,Liam.
-Liam Payne! Szeretnél pár kanalat az arcodba?
-Nem.-húzta össze magát és be menekült a sarokba.

2 megjegyzés: