2012. november 13., kedd

30.rész

Hi Everyone!
Kellene egy kis segítség,tudnátok nekem linkelni valakit aki csinál fejléceket? Olyan üresnek érzem az oldalt és fel szeretném dobni egy szép fejléccel :) 
Egyébként az oldalt látogatják az USA-ból,Szerbiából,Romániából,Írországból,természetesen Magyarországról és az Egyesült Királyságból szóval srácok,ha olvassa a blogom akkor puszillak titeket :$ Nagy szeretet. <3 
Ezúttal is: Hello American,British,Irish,Serbian and Romanian Directioners.Vas happenin? 
és a Magyarokról sem felejtkeztem el,köszönöm a sok komit az előző részhez,imádlak titeket! 
A részről annyit,hogy szerintem borzalmasan szar lett...ez inkább csak olyan átmenet szerű rész,a következő izgalmasabb lesz ;)
Puszilok mindenkit:
Nessa xx
-Ugye tudjátok,hogy ebből nem is egy cikk lesz? Azt fogják mondani,hogy a hátatokon akarok felkapaszkodni!-hadartam.
-Haragszol?-nézett rám bűntudatosan Niall.
-Nem,csak be fognak állítani valami hírnévre vágyó öntelt fruskának.
-Dehogy is.-hajtotta fejét a vállamra Harry.
-Ha szeretnéd nyilatkozhatok erről a nevedben is.-Paul.
-Megtennéd?-sóhajtottam fel és megsimogattam a vállamon pihenő göndör buksit.
-Nem szeretnél te is énekes lenni?-vigyorgott rám Eleanor.
-Nem gondolkoztam még ezen,de ha szeretnék is mindenki azt hinné,hogy...
-Ki ne mond!-tette a szám elé a kezét Zayn-Majd el lesz intézve,szeretnél énekes lenni vagy nem?
-A saját erőmből talán.
-Ez a beszéd!-csapta össze a tenyerét Louis.
-Louis én nem mondtam semmi olyat,meg felel nekem a mostani életem is.-bújtam bele még jobban Harry ölelésébe.
Fáradtan nyomott puszit a hajamra.
-Jó éjt srácok.-köszönt el Paul.
-Jó éjt Paul.-válaszoltunk kórusban és meg indultunk befelé.
-Álmos vagyok.-Zayn.
-Pisilni kell.-Louis.
-Éhes vagyok.-Niall.
Mindenki ment a saját dolgára, Harryvel fel mentünk a szobájába,álmosan nagyokat pislogott.
-Le zuhanyzok.-nyomtam puszit a szájára.
Bólintott majd össze szedtem a cuccom és be mentem az első üres fürdőszobába,magamra zártam az ajtót és gyorsan le zuhanyoztam.20 perc frissítő meleg víz magamra folyatása után,fel öltöztem,megszárítottam a hajam és vissza mentem hozzá.
Össze szedtem az eldobált ruháit,és be bújtam mellé az ágyba.
-Mm,végre.-ölelte át a derekam.
Felé fordultam és az arcát fürkésztem miközben göndör fürtjeivel játszottam.
-Jól érezted ma magad?-simított végig az arcomon.-Féltem,hogy haragudni fogsz és nem jössz fel énekelni hozzánk.
-Megijedtem egy kicsit.-bújtam a karjaiba.-Honnan jött ez az ötlet?
-Szeretném ha mindenki tudná,hogy szeretlek.-nyomott puszit az arcomra.-Annyira nem érdekel mit ír az újság rólunk.A lányok is kezdik elfogadni,hogy itt vagy nekem te is láttad.
-Srácok.-nyílt az ajtó és be dugta a fejét Liam.-Nem jöttök le filmezni? 
-Nem vagy álmos?-néztem fel.
-Rá érek aludni.-kacsintott,ki másztunk az ágyból és le mentünk Liam után.
-A kanapén már el terpeszkedett Niall,Chelsea,Zayn,Louis és Eleanor,nekünk maradt a hely a szőnyegen Dan és Liam mellett.
-Mit nézzünk?-nézegette a filmeket Niall.
-Hozok kukoricát.-pattant fel Louis.
-Nem fogadott hívás?-vette ki Zayn.
-Honnan tudtam,hogy valami horrort lesz?-Chelsea.
-Majd összebújunk.-kacsintott Niall.
-De nekem nincs kivel.-biggyesztette le a száját az arab srác.
-Ide bújhatsz?-tárta szét a kezét Eleanor.
-El a kezekkel a nőmtől!-jelent meg egy fakanállal a kezében Louis.
-A kukoricához minek fakanál?-nevettem.
-Ez akadt a kezembe.
-Louis.-szólalt meg Niall.
-Eleanor és Harry tabu,ők csak velem bújhatnak össze.
-Jobban szeretek Vanássával összebújni.-nyújtott rá nyelvet Harry.
-Louis.-ismételte meg az ír.
-Most vérig sértettél.
-Louis az istenért füstöl a mikró!
Mindenki arra kapta a fejét,Liam pattant fel először és cseppet sem biztonságosan húzta ki a konnektorból.
-Nem a mikró füstölt hanem a kukorica.-emelte ki óvatosan a füstölgő zacskót.
-Hoppá.-vigyorodott el.
-Akkor nem lesz kukorica,valahol van még chips.-pattant fel Niall és elkezdett kutatni a konyhaszekrényben.
-Megvan!-emelte ki diadalittasan a 4 csomag chipset és ki borította őket.
-Biztos ezt akarjuk mi megnézni?-olvasgatta Harry a borítón a tartalmat. 
-Miért ne?-vontam meg a vállam.
-Látod a csajod bátrabb nálad.-röhögte ki Zayn.-Pedig még el se kezdtük nézni.
-Nem mondtam,hogy félek.-húzta ki magát.
-Persze,hogy nem.-nyomtam puszit az arcára és kényelmesen el helyezkedtem az ölében.
-Indítsd el.-bökött a DVD felé Louis.
Be tettem a DVD lejátszóba és elindítottam,elő került a pia is de durva alkoholizálás helyett csak söröztek.Nem különösebben ijedtem meg a filmtől,mindenki csendben kicsit sokkolódva bámult a képernyőre.
A főszereplő csajnak ismét megcsörrent a telefonja következő percben Niall fel ordított amitől jobban megijedtünk mint a filmtől és mindenki ordítozni kezdett.
-Bazdmeg Niall a szívrohamot hozod rám!-visított rá Louis.
-Csak én érzem úgy,hogy szar itt lenni ebbe a nagy házba?-tördeltem a kezem és Harry mellkasába fúrtam a fejem.
-Szerintem is.-pirult el Danielle.
-Sokan vagyunk de még is,fel hívjam Pault?-El.
-Nevetségesek vagyunk.-nevettem fel saját magunkon.-Ez csak egy film.
-Jó de akkor is.-nevetett velem Chelsea.
-Nyugi lányok,majd mi meg védünk titeket.-húzta ki magát Louis.
-Te lennél a legjobban beszarva.-nyújtotta rá a nyelvét Eleanor.
-Titeket nem zavar,hogy még mindig megy a film?-Niall.
Pár perc volt már csak a végééig,kb a film kezdése után negyed órával Niall már betermelte az összes chipset ezért csak néha az üdítőmbe tudtam bele kortyolni.
Miután vége lett mindenki elment lefeküdni,Harry még lent maradt egy kicsit a konyhában míg én már fel mentem és be bújtam az ágyba.
Le hunytam a szemem már majdnem el aludtam amikor ki csapódott az ajtó és Harry ordítva az ágyra ugrott,visítva ültem fel,bele akadtam a takaróba és le estem az ágyról míg ő az ágyon fekve röhögött rajtam.
-Mi van itt?-álltak meg a többiek az ajtóban,fejemet dörzsölgetve ültem fel mire le eshetett nekik mi történt és ők is nevetni kezdtek.
-Nem hagyhattam ki.-törölgette a szemét a göndör és fel segített.
-Gonosz vagy.-fordultam el és az ajtóban álló vigadó népre nyújtottam a nyelvem.
-Jó éjszakát.-integetett gonosz mosollyal az arcán Zayn és be vonultak a saját szobájukba.
-Ne haragudj.-ölelt át még mindig nevetve Harry.-Látnod kellett volna az arcod.
-Vissza fogod kapni Harold!
Be bújt az ágyba és be húzott maga mellé.
-Jó éjszakát.-csókolt meg.
-Neked is.-párolgott el minden dühöm és végig simítottam az arcán.
Megvártam míg elalszik,majd be állítottam a telefonomon az ébresztőt és bedugtam a fülest,hogy csak én halljam az ébresztőmet hajnali fél 3-kor.Kb másfél óra múlva...
Nem volt szükség ébresztőre,fél 3 körül magától pattant ki a szemem,óvatosan ki bújtam Harry mellől,nem vehette észre mert csak a másik oldalára fordult és nyögött egyet.Át masíroztam Louisékhoz, a csendből ítélve nem zavarhattam meg semmit,az ajtó nyitva volt.Óvatosan be léptem a szobába.
-Louis.-suttogtam.-Louis.-ismételtem.
-Hmm?-nyitotta ki nagy nehezen a szemeit.
-Psszt.-tettem a szája elé a kezem mielőtt megszólal és felébreszti Eleanort.
-Ijesszük meg a többieket.
Szeméből eltűnt a fáradtság és gonoszul csillogott,elvigyorodott óvatosan ki mászott El mellől és ki tessékelt.Le osontunk a lépcsőn és le ültünk a kanapéra.
-Mit akarsz csinálni?-vigyorgott gonoszan és a tenyerét dörzsölgette.
-Csapjunk zajt valahogy,de ha nem leszek Harry mellett tudni fogja,hogy én akarom megijeszteni.
-Eleanor is.-sóhajtott.-Nyisd ki az ajtót,óvatosan támaszd ki valamivel ami hamar elengedi és be fog csapódni magától.-kezdett tervezgetni.-A konyhában az edényeket állítsd fel egymás tetejére az asztalra,hogy le boruljon a szekrényajtót meg hagyd nyitva,hogy azt higgyék valami ki dobálta őket,a szél úgy is le fogja fújni az asztalról.
-Csináltál már ilyet?-kuncogtam.
-Nem,de gonoszságok kitalálásában jó vagyok.-vigyorgott.-Szóval,egy kanalat feszítsünk ki valahova befőttes gumival,az majd ki lövi és olyan mintha valaki épp akkor dobta volna el.A lépcső végére tenni kell egy teniszlabdát amit majd le dobok ha nem látják,a tv-n ilyenkor nincs adás ugye? Csak az a hangyás képernyő.
-Aha.-bólintottam.
-Tedd be a DVD lejátszóba a kört,tekerj bele addig míg Samara elkezd közeledni és ha elmegyünk a tv előtt lépj rá a távirányítóra és bekapcsol.
-Oké,akkor ezt most csináljuk meg de halkan.-vigyorodtam el.
Louis megcsinálta a " kanál katapultot" a befőttes gumival,én addig megvalósítottam a DVD-s ötletet,utána mentem és sikerült felépítenem az edényekből egy veszélyesen ingatag tornyot,remélhetőleg nem dől el hamarabb mint amit elterveztünk mert akkor fuccsba menne az egész.
-Fent van a teniszlabda a lépcsőn,az egyik gardróbba meg fel akasztottam nehéz táskákat a vállfára az majd leborul.
Ki nyitottam az ajtót és óvatosan ki támasztottam.
-Majd ha csapódik az ajtó találkozunk.-vigyorogtam rá és fel osontunk a lépcsőn,óvatosan vissza settenkedtem a szobánkba és be bújtam Harry mellé.
10 perc múlva az ajtó nagy csapódással be vágódott.
-Hmm,mi a fene volt ez?-dörmögött Harry és álmosan fel nézett a párnából.
Úgy tettem mintha én is abban a pillanatban ébredtem volna fel,pontban 3 óra volt.Az ördögűzőben is akkor kezdődött el minden,el fojtottam magamban egy mosolyt hiszen Harry látta azt a filmet és ha szerencsénk van akkor egy picit már ettől is megijedt.
-Harry,Nessza.-dugta be az ajtón kétségbe esett buksiját Niall.-Itt vagytok?
-Mi a baj?-dörzsöltem meg a szemem.
-Hát az ajtó...be csapódott pedig be volt zárva.-nyelt nagyot mögötte Chelsea.
Dőlt az edény hegy is,Harry ki pattant az ágyból,őt követtem én is majd négyen ki rohantunk a folyosóra ahol szemben találtuk magunkat a többiekkel.
-Hát ti?-meredt ránk Liam.-Azt hittük ti hangoskodtok.
-Mi nem.-ráztam meg a fejem.
-Nézzük meg.-indult lefelé Zayn.
Louis-val összemosolyogtunk amíg nem látták.
-Mi a szar van itt?-meredt az edényekre Liam amik a konyha különböző pontjain voltak.
-Hívjuk fel Pault.-nézett körbe nagy szemekkel Danielle.-Nem akarok itt maradni.
A teniszlabda hangos koppanásokkal szánkázott végig a lépcsőfokokon.Be haraptam az alsó ajkam és hozzá bújtam az ijedten pislogó barátomhoz és újabb mosolyt fojtottam el.
Mielőtt még Louis be ment volna a szobájába ki nyitott fent pár ablakot.
A kanált el engedte a gumi és egyenesen Liam arcába repült,de még időben elkapta de amikor le esett neki mit tart a kezében visítva eldobta és ki rohant a konyhából,a szél be süvített az ablakokon majd hangos csattanással egyenként be vágta őket.Egyszerre visítottunk fel és rohantunk a konyhából a nappaliba ahol rá léptem a földön heverő távirányítóra és a képernyőn megjelent Samara.
-Hívja már fel valaki Pault!-ordítozott Zayn.
-Kapcsold ki!!Kapcsoljátok ki!-toporzékolt Harry.
-Menjünk innen.-színleltem sírást és az arcomat a mellkasába temettem.
Újabb teniszlabda gurult le a lépcsőn,egyszerre visítottunk fel és kezdtünk az ajtó felé szaladni de az a csapódás után be zárult a kulcs pedig Louis-nál volt,amiről a többiek nem tudtak.
-Hol a kulcs?!-dobálta el a cuccokat az asztalról Chelsea.
Fent még egy ablakot csapott be a szél,de ehhez csatlakozott az üveg törés hangja is,hoppá...
-Hol van az a rohadt kulcs?!-kezdte el a színészkedését Louis.
-Az asztalon volt!-kezdett el Eleanor is kutakodni.
-Nem nyílik,be ragadtunk!-rángatta az ajtót Niall.
Akkor szakadt el mindkettőnknél a cérna és röhögni kezdtünk,a ránk bámuló ijedt tekintetektől még jobban kezdtem röhögni.
-Ti csináltátok!Az egészet ti csináltátok ugye?!-kiabált velünk Zayn de ő is nevetni kezdett.
-Látnotok kellett volna magatokat.-kapaszkodtam meg a bűntársamban.
-Halálra ijesztettetek minket!-rivallt ránk Niall.
-Ez volt a cél.-vigyorgott gonoszan Louis.-Kapcsold ki!Kapcsoljátok ki!!-utánozta Harry ijedt ordítozását. 
-Fogd be!-vágott hozzá a göndör egy párnát.
-Az mi volt a lépcsőn?-nézett még mindig kételkedve Danielle.
-Teniszlabda.-röhögtünk fel.
-Ez szemétség volt.-vágta be a durcát Harry.
-Te is megijesztetted Nessát.
-De az más,én nem terveztem el csak úgy jött,és amúgy is az nem volt ennyire ijesztő.Tudod,hogy az Ördögűzőben pont így colt?! Mindig 3 órakor kezdődött el minden és ti is akkor kezdtétek!-dühöngött.
-Ne haragudj.-hajtottam le bűntudatosan a fejem és bele túrtam a hajamba.-Bocsi srácok.
-Hogy csináltátok?-vigyorgott Eleanor.-Senki nem vett észre semmit.
-Maradjon titok.-kacsintott a barátnőjére Lou.-Hazza babe nehogy megsértődj már egy hülye poénon.
-Nem sértődtem meg.-indult felfelé a lépcsőn.
-De megsértődtél!
-Mert megijesztettetek!
-Komolyan emiatt akarsz összeveszni a barátnőddel meg a legjobb barátoddal?-kelt a védelmünkre Zayn.
Be csapta maga mögött az ajtót,én pedig fel szaladtam utána a lépcsőn.
-Harry,ne haragudj.-nyitottam be.
Durcásan a másik oldalára fordult.Tanácstalanul álltam az ajtóban és csak néztem őt,tényleg csak hülyéskedtünk Louval,azt hittem majd ő is nevetni fog rajta a végén úgy mint a többiek.
-Be csuknád az ajtót?Huzat van.-dünnyögött.
Ki léptem és be csuktam az ajtót,le robogtam a lépcsőn.
-Ne törődj vele,sokszor hülyeségeken kezd el duzzogni.Majd megbékül.-próbált vigasztalni Liam.
Halványan rá mosolyogtam,majd el vettem a lakáskulcsot az asztalról ahová vissza került.A többiek mind engem néztek ahogyan szó nélkül ki nyitottam az ajtót, ki léptem az éjszakába és szaladni kezdtem.
~Zayn~
-Megőrültél?-téptem fel kiabálva Harry ajtaját.
-Mi a f*szom van már megint?-nézett rám haragosan az ágyból.
-Az,hogy a hülye sértődésed miatt Vanessa most rohant ki az ajtón egyedül!
-Mi?-nézett rám döbbenten.
-Emeled fel a segged és menj utána!
Mondani se kellett volna,a szekrényből ki kapott egy nadrágot amit fel rángatott magára és el száguldott mellettem.
-Liam utána ment.-közölte vele halkan a kanapéról Chelsea.
-Miért sértődtél meg ilyen hülyeségen?-nézett fel rá Louis.-Szerinted Liam vagy Niall megsértődött reggel?Pedig neki hajszínezőt tettem a samponjába és fodrászhoz kellett mennie de csak röhögött,Liamet meg pofán csuzliztam egy kanállal!
-Igazad van.-hagyta rá a göndör,fel kapta a cipőjét és kint is volt az ajtón.
~Vanessa~
-Nessa!-kapta el a karom Liam.-Ne rohanj már.
-Te is haragszol?A többiek is?-néztem fel rá.
-Dehogy haragszom.-ölelt át.
-Akkor Harry miért?
-Mert ilyen,hülyeségeken tud összeveszni mindenkivel.Nem ez az első,nem rád haragszik csak fáradt és olyankor hisztis.
Meg töröltem az arcom és elengedtem.
-Nem baj ha kicsit ki megyek a partra?
-Nem,majd szólok a többieknek.Biztos egyedül akarsz menni?
Bólintottam.
-Köszi.-nyomtam puszit az arcára.
-Ugyan már.-mosolygott rám.
A kezembe nyomott egy kulcsot.
-Szerintem mi vissza fekszünk aludni,legyen nálad kulcs.
-Rendben,szia.
-Szia.
Hátat fordítottam,és a földet bámulva indultam meg a tengerpart felé.Csak most láttam meg,hogy pizsamában vagyok de nem hiszem,hogy hajnali 4 órakor olyan sokan lennének.Nem is figyeltem mit csinálok csak el akartam jönni,rosszul esett,hogy bunkó volt velem de lehet,hogy neki volt igaza.Nem kellett volna megijesztenünk őket.Le ültem a most hűvös homokba és csak bámultam magam elé,a nap lassan kezdett felkelni,most legalább lesz alkalmam megnézni egy tengerparti napfelkeltét.
-Ne haragudj.-csúszott egy ismerős kéz a hátamra.
Fel néztem rá,a kelleténél gyorsabban kapkodta a levegőt a haja még ziláltabban állt mint alapjában szemei álmosan,bűntudatosan csillogtak.
Le ült mellém a homokba.
-Bunkó voltam.-kezdte.
-Igazad volt,én vagyok a hülye amiért ki találtam ezt.-motyogtam.
-Nem igaz.-vette nagy kezébe az enyémet.-Csak fáradt vagyok,és tényleg megijedtem.-nevetett.
-Ha fáradt vagy miért nem maradtál  a házban és alszol?-kezdtem el az ujjammal a homokba rajzolni.
-Te fontosabb vagy.-húzott az ölébe.
Arcomat a nyakába fúrtam és átöleltem.
-Jókor időzítettem a hülyeségem.-sóhajtott.-Ma énekeltem veled a koncertünkön úgy,hogy neked nem is szóltam mit terveztem és te nem haragszol,én meg egy hülyeségen kezdek el duzzogni.
-Felejtsük el.-adtam puszit a szájára.
Felé fordultam,lábamat a dereka köré fontam és átöleltem a nyakát,kezét a combomra csúsztatta és simogatni kezdte.Végig dőlt a homokba és magára húzott.
-Meg fognak látni.-sóhajtottam,amikor kezei már erősen szorították a csípőm.
-Pedig milyen lenne,Los Angeles tengerpartján szeretkezni egy angyallal.-puszilgatta a nyakam.
-És szeretnéd vissza látni a címlapokon?-nevettem.
-Ott nem.-simított ki egy tincset az arcomból.
-Perverz.-böktem oldalba.
Fel ült,magával húzott engem is és át ölelte a derekam,fejét a vállamra hajtotta és a karom kezdte simogatni.
-Menjünk vissza,biztos nagyon fáradt vagy.-simítottam meg az arcát.
-Oké.-mosolygott fáradtan.-Később majd felhívjuk Justint,hogy áll-e amit mondott.
Meg fogta a kezem és fel húzott,lassan sétáltunk vissza,mire oda értünk már mindenki aludt és mi is csak az ágyikóba akartunk kerülni,nem kerülte el a figyelmemet a törött ablak aminek Paul nem nagyon fog örülni.

8 megjegyzés:

  1. nagyon jóóó és az az ijesztgetés az valami fantasztikus :) kövit várom már

    VálaszTörlés
  2. http://noriciisblogdesign.blogspot.hu/ egyik legjobb!!!! :))

    VálaszTörlés
  3. szuperjóó!! egyáltalán nem lett uncsi, nagyon bírtam:D hamar köviit!!!:))

    VálaszTörlés
  4. imádom, nagyon jóó volt ahogy megijesztették a többieket!:D kövit!!

    VálaszTörlés