2012. október 3., szerda

18.rész

A szobámban az ágyon fekve bámultam a plafont,gondolataim állandóan vissza kalandoztak ahhoz a témához amire pont nem akartam gondolni, 2 hét múlva a fiúk turnéra indulnak Amerikába,egyenlőre még fogalmam sem volt róla,hogy élem túl nélkülük ezt a 3 és fél hónapot.Rá jöttem,hogy ha csak fekszek nem fognak ezek a gondolatok másra terelődni így be kapcsoltam a laptopom és be léptem a twitter profilomra,rengeteg új követőm volt,és annál is több üzenet,azokat kezdtem el olvasgatni.Döbbenten olvastam végig a sértő, és bántó majdhogynem fenyegető üzeneteit a rajongóknak.Páran ki fejtették a véleményüket arról,hogy örülnek annak,hogy Harry boldog velem de ezekből az üzenetekből jóval kevesebb volt.Nem kell engem szeretni,nem kértem senkitől.Kintről furcsa zajok szűrődtek be,az ablakhoz léptem és el húztam a függönyt,hogy ki pillantsak, Harry Zayn hátán csimpaszkodott,míg Niall Liamén Louis az egész műveletet videóra vette,a laptopot az ágyon hagytam és le vágtáztam a lépcsőn.Fel téptem a bejárati ajtót.
-Jövöök!-ordítottam és a következő pillanatban egyenesen Louiba rohantam.-Sziaa Louiis!-húztam el a nevét.
-Sziaa Nessa!-örvendezett ő is,majd fel kapott és megpörgetett.
-Jól van.-durcáztak a többiek is.-Minket meg se ölelsz.-vetett rám drámai pillantást Niall és elfordult.
-Fiúúk.-vetődtem be közéjük és nagyot ölelkeztünk.
-Mi ez a nagy öröm?-nyomott puszit az arcomra Liam.
-Örülök nektek.-vigyorogtam büszkén és Harryhez lépkedtem.
-Szia baby,azt hittem engem meg se ölelsz.-nézett le rám ajkát le biggyesztve.
-Hülyeségeket hiszel.-fúrtam a fejem a mellkasába.
-Bemegyünk.-köhintett Zayn.
-A One Direction vonuul!-visítozott Louis.-Jobb bal jobb bal!Húzd ki magad Niall!Jobb bal jobb bal.
Meg ráztam a fejem és vigyorogva néztem fel Hazzára.
-Milyen napod volt?-kérdeztem,ma egy fotózáson voltak.
-Jó.-mosolyodott el.-Hiányoztál.-fúrta fejét a nyakamba.
Át öleltem és a vállára hajtottam a fejem.
-Te is hiányoztál.
A válla felett elnézve láttam,hogy a többi négy fiú a nappali ablakán leselkedik.
-Kukkolnak.-nevettem.
-Mindig ezt csinálják.-döntött neki finoman a fekete Range Rovernek.
Eléggé el volt borulva ami hűen tükrözte az itteni időjárást,kezeit a derekamra csúsztatta és megcsókolt,még egy ami borzasztóan fog hiányozni.Kezeim a hasára tettem,vékony fehér pólót viselt,rajta kék zakóval és pasztel színű nadrággal.Mosolyogva húzódtam el.
-Menjünk be,hideg van.-fogott kézen.
Ezzel egy időben tűntek el az ablakból,mire beértünk mindenki a kanapén ült és a tv-t kapcsolgatta,Louis kivételével aki a konyhában répát pucolt.
-Srácok!Twittcamot akarnak!-bújt elő a telefonja mögül Zayn.
-Hát akkor csináljunk.-csapott a combjára Liam.
-Csináljatok srácok,le hozom a laptopom utána én eltűnök.
-Mi?Szó sem lehet róla!Benne leszel.-fordult felém egyszerre mindenki.
-Fiúk.-sóhajtottam.-Nem engem akarnak nézni.
-Ha te nem vagy benne nem csinálunk.-tette karba a kezét Niall és hátát a kanapénak vetve konokul nézett rám.
-Jó.-adtam meg magam.
-Ügyes kislány vagy.-paskolta meg az arcom Louis.
Harry fel szaladt a szobámba a laptopért,jó pár hosszú percig vártunk rá de nem jött.Fel pattantam és utána néztem hol van már,az ágyamon ült,kezében a laptopommal és tágra nyílt szemekkel olvasott valamit.
-Vanessa,miért nem szóltál?
-Miről?-kérdeztem.
Felém fordította,a twitter profilom virított,nem léptem ki.
-Tudom,hogy nem illik elolvasni,de így hagytad és esküszöm véletlenül láttam meg miket írnak neked.
-Jó,nem baj.Tudtuk,hogy ez lesz,nincs semmi baj.
-De megfenyegettek!
-Jó,majd ezt megbeszéljük,gyere mert a fiúk elkezdenek kombinálni.
Ki léptem,és le mentünk a lépcsőn,mindenki be zsúfolódott a kanapéra de hatan lehetetlen volt elférni egy 4 személyes kanapén,Louis elénk ült a szőnyegre,én pedig Harry ölében kaptam helyet.
Ki írták a közös twitterükre,hogy twittcam és el is kezdték.
Első dolguk közé tartozott,hogy mindenfélét ki fecsegtek egymásról és a 'Smiles ' (Smith+Styles),igen ezek mi lennénk,utólag már rájöttünk erre is,szóval,hogy minket is megpróbáljanak le égetni.
-Vanessaaa,azt kérdezik,hogy szereted-e az én kis Hazzámat.-fordult felém Louis.
-Persze,hogy szeretem.-mosolyogtam.
-Engem ki nem szeret?-vigyorgott önelégülten Harry.
-A rosszindulatú kommenteket mellőzzétek.-szólalt meg Liam.
-Mi az?-kapta fel a fejét az én göndör hajú barátom és közel hajolva a kamerához kezdett el olvasni.
Hirtelen komorodott el az arca.A többiek csendben meredtek ránk,a vállára csúsztattam a kezem,nehogy valami olyat mondjon amivel megbántaná a rajongóikat.
-Megértem,hogy haragudtok mert barátnőm van.-sóhajtott nagyot és kezét az enyémbe csúsztatta.-De Vanessa mellett én nagyon boldog vagyok,ez nem azt jelenti,hogy titeket nem szeretünk mert ti vagytok a mi lányaink,nélkületek sehol nem lennénk.Kérek mindenkit,hogy aki egy kicsit is szeret ne bántsa a barátnőmet mert ezzel engem is bántotok.
-Ez olyan megható volt.-törölgette nem létező könnyeit Lou.
Ezzel egy időben szólalt meg Niall is.
-Éhes vagyok.
-Mint mindig.-lökte meg Zayn.
-Liaam,Zayn piszkál.-nézett nagy szemeivel rá.
-Nem is piszkállak!-háborodott fel az arab srác.
-Elég volt srácok,menjél hozzál valami kaját Niall.-állította le őket Liam.
Míg én Niallel csináltam kaját,ők válaszolgattak a kérdésekre,újból elő került a turné téma,amiről perpillanat nem akartam beszélni.
-Mi a baj?-kérdezte aggódva a szőkeség.
-Semmi csak el bambultam.-irányítottam a figyelmem újból a szendvicsek felé.
-Látom hogy van valami.
-Csak nem akarok a turnéról hallani,annyira fogtok hiányozni.
Hirtelen nagyon kezdett érdekelni a zoknim.
-Gyere már ide.-tárta szét a karjait én pedig készségesen bújtam hozzá.-Te is nagyon fogsz hiányozni nekünk.
-Ti el lesztek foglalva,fel sem fog tűnni,hogy én nem vagyok ott.
-Ne beszélj butaságokat.Gyere menjünk vissza.
Meg töröltem az arcom és mosolyt erőltetve magamra Niallel az oldalamon vissza mentünk.Őt el foglalta a helyét Zayn és Liam között míg én vissza ültem Harry ölébe aki valami kalandjáról nagyon intenzíven beszélt.
-Nekünk is csináltatok kaját?-magyorázott közbe Lou.
-A konyhában van.
Louis is neki látott enni,nemsokára el is köszöntünk a rajongóktól és ki kapcsolták a kamerát.El vettem az asztalról az üres tányérokat és a konyhába mentem mosogatni.A nappaliból fel hangzott Zayn ordítása és Niall meg Louis nevetése.Mosoly szökött az arcomra,hirtelen két kéz fonódott a derekam köré és fordított maga felé.Alig néztem rá egyből le csapott a számra,kezei derekamról a fenekemre vándoroltak,a nyaka köré fontam a karom és bele túrtam göndör hajába.A pulton találtam magam,lábaim a dereka köré fontam.
-Nem akarlak titeket megzavarni.-hallottam meg Liam hangját.
-Épp most tetted.-fúrta az arcát morgolódva a nyakamba Hazza.
-Bocsi,most szólt Paul,hogy ruha próbára kell mennünk.
-Jókor időzített.-forgatta meg a szemét.
-5 perc múlva legyél kint a kocsinál.Szia Nessa.-intett és ki sétált.
-Szia Liam. Sziasztok fiúk!-kiabáltam ki a többieknek is.
-Szia!-hangzott.
-Nem akarok menni.-dünnyögött.
-Muszáj lesz.
-Tudom.
-Harry!Gyere már!-ordibált kintről Zayn.
-Menj.-ugrottam le a pultról.
-Szeretlek.-hajolt a számhoz egy rövid csókra.
-Én is szeretlek.
Az ajtóból integettem nekik,Harry ki szaladt és ült a volán mögé,mindenki drámaian puszikat dobált,néztem utánuk míg el nem tűntek a sarkon.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a rész is, ügyes vagy.:D Meglepi nálam!:) (legalul találod meg!) --> http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/p/dijaim_6.html

    VálaszTörlés