2012. október 16., kedd

21.rész

Sziasztook! :)
Nem fogok "hisztizni" a komment ügyön,majd írtok ha úgy érzitek! :) A történetről: lehet nem erre számítottatok,de 2 napja próbálok túl lenni 1 bizonyos részen de nem megy,így kicsit változtattam.
Jó olvasást! 
xx
~Harry~
Fáradtan estünk be a szállodai szoba ajtaján,Louis-val voltam egy szobába de most mindenki ide jött be,furcsa,hogy bár otthon is mindenkinek van saját háza,még is mindenki nálunk lakik,ez itt sem változott.Fárasztó volt ez a mai nap,a kanapéra dőltem és azonnal az ölembe vettem a laptopom.
10 perc múlva skypon vagyok.
Küldtem el az sms-t Vanessának,remélve,hogy gépközelben van és ha még kamerán keresztül is,de láthatom egy kicsit.Be léptem,és láss csodát,ő már online volt.

~Vanessa~
-Szia édes.-mosolygott bele a kamerába és fel ült a kanapén,amelyen eddig el nyúlt.
-Szia.-mosolyodtam el,a nap folyamán először teljesen őszintén.
-Vanessával beszélsz?-hallottam meg Liam hangját.
Egyszerre vetődtek le Hazza mellé és mind a 4 fiú kíváncsian nézett a kamerába.
-Igen,Louis légszíves ne könyökölj bele a gyomromba.-nyögdécselte göndör hajú barátom.
-Bocsi szívem.-biggyesztette le a száját.
-Sziasztok srácok.-mosolyogtam rá mindannyiukra.
-Szia Nessa.-mondták kórusban.
-Milyen napotok volt?-kérdeztem.
-Fárasztó.-húzta el a száját Hazza.
-De nagyon jó volt,aranyosak az itteni rajongók.-beszélt közbe Nialler.
-Mindenhol aranyosak a rajongók.-folytatta Zayn.
-Hogy vagy?-mosolygott Liam.
-Hiányoztok.
-Te is hiányzol kicsim.-nézett bele a kamerába Harry.
-Eszel eleget?-kérdezte a szőke tag.
-Igen pocak,eszek.-nevettem el magam.
-Attól nősz majd nagyra.
-Én már nem hiszem,hogy fogok nőni.
-Nem is kell,így olyan aranyos.-vigyorgott Louis.-Egyél sok répát attól még nőhetsz.A répa jó.
-Tudom,hogy a répa jó Lou.-mosolyogtam.-Milyen Boston?
-Eszméletlen,nagyon szép város,sajnos holnap után már megyünk is el innen a következő helyszínre.-beszélt Zayn.
-Busszal megyünk.-lelkesedett Liam.-Délelőtt megérkezett a turnébusz is.
-Hagynátok engem is szóhoz jutni?-nevetett Harry.-Ő az én barátnőm.
-Bocsi.-mondták kórusban.
-Megyünk mi is beszélünk a többiekkel.-állt fel először Liam.
-Igen,igen.-helyeselt Niall.
-Szia Vanessa.-dobált puszikat Louis.
-Legyél jó kislány.-Zayn
-Sziasztok fiúk.-integettem.
Ajtócsukódás hangja jelezte azt,hogy el hagyták a szobát.2 hete,hogy elutaztak,azóta minden nap csak telefonon beszélünk,vagy skypon. Ezt a 2 hetet eddig még elszenvedtem,be jártam dolgozni és a lányokkal lógtam,viszont amikor itthon egyedül maradtam akkor elő jött minden.Sokszor sírtam magam álomba,és amikor épp nem kellett dolgozni mennem,a napot az ágyamban töltöttem.
-Most úgy szeretnék ott lenni.-szólalt meg.-Hiányzol.
Nagy levegőt vettem,a hangom kicsit megremegett.
-Te is Hazza.
-Minden rendben?-aggódott.
-Persze.-bólintottam,pedig ő is sejtette,hogy ez nincs így.
Piszkosul szerettem volna megölelni,megcsókolni vagy csak egy pillanatra látni őt ahogy az ajtóban megáll a kék zakójában,a fehér elhasználódott Converse cipőjében és rám mosolyog.Nem mondtam el ezeket neki mert képes lett volna,hogy repülőre ül és vissza jön értem.
-Hahó,itt vagy?-nevetett.
-Jajj igen,bocsi,csak elgondolkoztam.
-Min gondolkoztál kicsim?
-Semmi,nem érdekes.-ráztam meg a fejem és rá mosolyogtam.
-Ma dolgoztál?
Tudtam,hogy csak azért kérdezi,hogy addig is ne gondoljunk arra,hogy milyen messze vagyunk egymástól és ne is arról beszéljünk.
~~~~ 
1 hónappal később:
Évek óta most először kisebb gyomorideggel indultam el az iskolába.
Szeptember 1.
Hivatalosan is elkezdődött az iskola,utálatos egy nap ez.Mondjuk mostanában minden nap az számomra,most legalább lesz mivel elfoglalnom magam és nem fogok Harryre gondolni.Másfél hónapja utaztak el a fiúk,azóta megszenvedem minden napomat,mondhatni túléltem ezt a másfél hónapot nélkülük.
Fel húztam a cipőmet,telefonom a táskámban csörömpölni kezdett.


Under the lights tonight
You turned around, and you stole my heart
With just one look, when I saw your face
I fell in love
It took a minute girl to steal my heart tonight
With just one look, yeah
I waited for a girl like you

Harry csengőhangja...el dobtam a kezemben tartott cipellőt és ki kaptam a táskámból a telefonom.
-Szia baby.-hallottam meg a hangját.
-Harry!De örülök,szia édes.
-Gondoltam felhívlak mielőtt mész.
-Nektek nem koncert lesz,úgy 10 perc múlva?-pillantottam az órára.
Ott már este van.
-Az 10 perc múlva lesz,addig még tudunk beszélni egy kicsit.
-Ügyesek legyetek.
-Neked énekelek.
Mostanában az eddig laza beszélgetéseink egyre nyálasabbak lettek,ezt be tudtuk egymás hiányának.
-Én meg neked tanuljak?-szökött fel a szemöldököm.
-Akár.-hallatszott a hangján,hogy mosolyog.
-Hát akkor én meg neked tanulok Hazza.
-Hiányzol.-komolyodott el.
-Te is.-túrtam bele ki engedett barna hajamba.
-Még 2 hónap,nem bírom ki.
-Dehogynem,ott vannak a fiúk,és tudod,hogy azok a lányok is számítanak rád.
-Tudom,de 2 hét múlva LA-be megyünk és jobb lenne ha itt lennél.
-5 perc múlva kezdés.-hallatszott.
-Most le kell tennem,mindjárt kezdünk.
-Rendben,ügyesen.
-Oké,te is ügyes legyél,szívd magadba a tudományt.-nevetett.
-Megpróbálom,szeretlek.
-Én is baby. Szia.
-Szia,puszilom a fiúkat is.
-Átadom.
Ki nyomta,ennyi volt aznapra a beszélgetésünk,esetleg majd ha én haza érek és ők felébrednek majd tudunk beszélni skypon. Fel húztam a másik lábamra is a cipőm,a székről el vettem a táskám és ki léptem az ajtón.
A kávézó előtt,találkoztunk Chelsea-vel.
-Te is annyira ideges vagy mint én?-hajtotta le szőke buksiját és a körméről kapargatta a lakkot.
-Ha a fiúkra célzol akkor igen.
-Hilary ki fog csinálni.-húzta el a száját.
Hilary: az osztály menő,tehetséges,szép és rohadtul elszállt,egoista lánya.Azt hiszem az ilyenek minden angol iskolában megtalálhatóak,ő ahhoz a fajhoz tartozik aki irigységből még kötekszik is.
-Szard le,ő nem jár Niall Horannal,de még csak nem is ismeri a fiúkat.Csak irigy.
Lassan oda értünk a sulihoz,most már csak fel a lépcsőn és be a 133-as terembe,és megérkeztünk.Kintről mér hallatszott a fiúk kiabálása,ki nyitottam az ajtót,senki nem nézett fel,Hilary a talpnyalóival,név szerint: Isabelle,Ashley és Lindsey,a padon ültek és pletykáltak,extra mini szoknyájuk felcsúszott amin a fiúk legeltették a szemüket.
Chelsea-vel a 2.-sor két egymás mellett lévő padját el foglaltuk.
Úgy éreztem mindenki minket bámul.
-Jajj.-csapta össze a tenyerét Hilary.-Kérhetek autogramot?-billegett oda a 10 centis magassarkújában.
Chels meghúzta magát a padjában,viszont én már nem tettem ezt.Indítsuk jól az évet.
-Ki ne törd a lábad Hilary.-vetettem oda szőke libának.
-Nocsak,de nagy szád lett.
-Te se változtál sokat,ugyanaz a szemét dög vagy.
Blake felröhögött.
-Ne hagyd magad Vanessa.-húzta össze a szemöldökét nevetve.
-Csak hogy tudd,attól,hogy ilyen kis sztárocska pasitok van.-nézett először rám majd Chelsea-re.-Ugyanazok a kis szerencsétlenek vagytok.-erre a mondatára egyszerre röhögött fel a többi 3 hasonló lány.
-Neked viszont ahogy tudom semmilyen barátod nincs.
-Megtenné,hogy le ül Ms.Austin?-lépett be a terembe Mr.Black.
Az osztályban mindenki elhallgatott,Hilary a helyéhez billegett,a többiek pedig le szálltak a padról és a székekre ültek.Óra közepén egy kis papírgalacsin landolt előttem.
Jól megmondtad neki :D.
       x.Chelsea
Rá mosolyogtam,majd újból a töri könyvemnek és a tanulásnak szenteltem magam.

Chelsea Mason 


Hilary Austin
Isabelle Cambell
Ashley Stevens
Lindsey Davis

2 megjegyzés: