2012. október 27., szombat

24.rész

Hi Everybody! :D 
Meghoztam az új részt,nem túl izgalmas de a következő részek annál inkább.Lenne egy kérésem,ha van blogotok linkeljétek be,szívesen olvasnám! :)
Nem sok mondanivalóm van,mondanám,hogy komizzatok de lehet hiába.El sem hiszitek de amikor kapok 1-1 véleményt annak nagyon-nagyon örülök! :) 
Előre meg van írva pár rész,szóval ha komiztok taláán hamarabb hozom az újat! :) 
Mindenkinek jó pihenést az őszi szünetre! :D  xx Nessa.
U.i:Iratkozzatok fel rendszeres olvasónak! :D 
~Harry~
Tanácstalanul álldogáltam a reptéren,Niallel az oldalamon.A többiek már izgatottan toporogtak,de meg is értem őket,elvégre érkeznek a barátnőik.
-Fiúk!-kiabált már messziről Eleanor,hozzá hevesen integetett.
Oldalán Danielle-el és Perrie-vel igyekeztek felénk,Lou mint a puskagolyó indult meg az irányukba majd fel kapta a barátnőjét és megpörgette a levegőben.
-Tartsunk össze haver.-tette kezét a vállamra Niall és összeölelkeztünk.
-Bírjátok ki, még 3 nap és Harry megy.-vigyorgott Zayn miközben az egyetlen szőke lányt ölelgette.
-Hova mész?-ölelt meg Eleanor és adott egy puszit az arcomra.
-Kanos.-röhögött fel Louis.
-Érte megy Londonba Nessáékért.-nézett rá csúnyán Liam.
-Nem jobban mint te.-fordultam a csíkos pólós pajtásom felé.
-Nem sokáig.-húzódott perverz mosolyra a szája.
Niall mellettem elfintorodott,körbe ölelgettem a többi lányt is majd nevetve indultam meg a kijárat felé.
Hátra sem kellett néznem ahhoz,hogy tudjam,nem épp velünk akarnak most lenni. Niall mellém szegődött és elsőnek hagytuk el a repülőteret,szerencsére senki nem ismert fel minket,köszönhetően a kapucninak és a napszemüvegnek.Nem értem,hogy nem tűnik fel az embereknek,hogy napszemüveget viselünk egy épületben.Be vágódtam a nekünk ki rendelt kocsi hátsó ülésére,elő halásztam a telefonom és be léptem twitterre. Csináltam egy aranyos,mosolygós képet a többiekről utána pedig válaszoltam pár kérdésre,mire észbe kaptam meg érkeztünk az ideiglenes otthonunkhoz.
Elsők között rontottam be a házba és megrohamoztam a hűtőt.
-Ha már ott vagy,csinálsz nekem egy szendvicset?-pislogott rám az asztaltól Niall.
-Van két kezed.-mosolyogtam rá majd ki kaptam egy üdítőt és kifelé indultam.-Le megyek a partra!-kiáltottam el magam és már kint is voltam.
Futásnak eredtem,egészen addig meg sem álltam míg nem találtam egy eldugodtabb,nyugodt helyet.Le ültem a meleg homokba,a telefonomat a házban hagytam,hogy még véletlenül se azzal foglaljam el magam.Le kaptam a pólóm és az elém táruló vizet néztem,ki bontottam az üdítőm és csak néztem magam elé miközben azt iszogattam.Gondolataim nagyrészt Vanessa körül forogtak,izgatott lettem ha bele gondoltam,hogy pár nap múlva ő is itt lesz velünk,a távolból sikítás hallatszott majd hangos nevetés,eddig tartott a nyugalom Harry.Zayn huppant le mellém a homokba.
-Ugye nincs semmi baj Harry?-kérdezte.
-Nincs.-ráztam meg a fejem.
Zayn nem valószínű,hogy bele fog menni a vízbe mivel víz iszonya van.
-El repül ez a 3 nap is.-tette kezét a vállamra.
-Tudom.-húztam mosolyra a szám.
-Tudod,nem hittem,hogy sokáig fogjátok bírni.De kellemesen csalódtam.
-Hogy érted?-szakítottam el a pillantásom az üdítős doboztól.
-Hát,alig kezdtetek járni,mi jöttünk Amerikába,és tudod milyen kegyetlenek néha a lányok a barátnőinkkel.Meg mindenki tudja,hogy szereted a nőket.-kacsintott.-Mióta viszont vele vagy,nem néztél úgy senkire sem mintha este már az ágyadban szeretnéd látni,de én nem tudom mi jár a fejedben.
-Szeretem őt.-piszkáltam meg magam előtt a homokot.
-Tudom.-húzta mosolyra a száját és megbökte a vállam.-Valld be,hogy elsőnek őt is csak 1 éjszakára akartad.
-Megfordult a fejemben.-húztam el bűntudatosan a szám.-De ő más mint a többi lány,még nem...
-Minden elismerésem haver.-nevetett fel.
-Harry,Zayn!-kalimpált a nevünket kiabálva, a vízből Danielle.-Nem jöttök be?
-A házban maradt a cuccom!-kiáltottam vissza,igazából most nem is nagyon volt kedvem pancsolni.-Te nyugodtan be mehetsz Zayn.-néztem rá ellenállhatatlan szemekkel.
-Haha.
-Éhes vagyok.-huppant le a másik oldalamra Niall.
Louis lányos visítása hangzott a vízből,és a többiek nevetése.
-Szegénykém,éhen ne halj,mi lenne a bandával nélküled?
-Kösz,hogy először a barátod hiányozna.-fordult el sértődötten.
-Ne haragudj egyetlen kis krumplim,tudod,hogy nem úgy értettem.-ez olyan Loui-s mondat volt.
Mondanom sem kell,hogy Zayn már a homokban fetrengett a röhögéstől.
-Megcsalsz?!-állt meg előttem csípőre tett kézzel Louis,El a hátán csimpaszkodott és valamit csinált Lou hajával.
-Nem csallak meg Boo Bear.
-Remélem,összetörnéd az érzékeny kis szívemet.-biggyesztette le a számat.
-Én nem vagyok elég jó neked?-színészkedett Eleanor.
-Dehogyisnem baby.
-Még s végén te csalsz meg engem Hazzával.
-Hol vannak Liamék?-néztem körbe.
-Hoznak kaját.
-Ezaaaz!-pattant fel a szőke tagunk.-Éhen halok.
-Szegénykém.-tette a vállára együtt érzően a kezét Perrie.
-Liam!-pattant fel és megindult a közeledő szerelmespár felé,majd ki tépte a kezükből a kajás kosarat és mindkettőjük arcára nyomott egy cuppanós puszit.
-Fáj a hasam.-tornázta fel magát még mindig nevetve Zayn a homokból.
-Csak ennyit hoztatok?-nézett nagy szemekkel a kosárba.-Ezzel nem lakok jól.
-Főleg ha mi is eszünk.-nézett bele Lou is abba a kosárba.-Még,hogy kevés!Neked mi számít soknak Niall?
-Hát,nem tudom de ez nagyon kevés.-ráadásképp meg is kordult a hasa.
Zayn ki kapott két szendvicset,az egyiket felém dobta.Kis bénázás után elkaptam,a többiek is le huppantak a kellemesen meleg homokba.
-Meséljetek csajok,mi van otthon?-mosolygott Liam.
Egyszerre vonták meg a vállukat.
-Semmi.-húzta el a száját El.-Miért nézel így Harry?
Hogy? Elbambulhattam,az "otthon" szóról ismét eszembe jutott az én gyönyörűséges barátnőm és onnastól a gondolataim újra körülötte forogtak.
-Hm?-ráztam meg a fejem.
-Várj,segítek.-húzta ki magát Louis.-Azt akarja kérdezni,hogy Nessa,hogy van.
-Hát ami azt illeti..-köhintett Niall.-Chelsea-vel beszéltetek mióta elmentünk?
-Persze.-bólogatott Dani.-Múltkor el jött velem táncolni,utána meg beugrottunk vásárolni is.Jól van,csak nagyon hiányozol neki.
-Aha.-nézett a két lányra hálásan,mintha meg kellene köszönnie,hogy jól kijönnek a barátnőjével.
A ki ürült üdítős dobozt bele dobtam a kosárba,majd kidobom.
-Hiányzik Anglia.-szólalt meg Louis.
-Nekem is.-mondtuk egyszerre.
-Írország is.-hajtotta le a fejét Niall.-Meg anyáék.Ha haza megyünk elmehetnénk Mullingerbe mindannyian,anyu örülne nekünk.
-Úgy terveztem,hogy én is haza megyek Bradfordba.
-Mi is el akarunk menni Holmes Chapelbe.-túrtam bele a hajamba.
-Ami azt illeti,én is úgy gondoltam,hogy haza megyek.-Liam.
-Majd ha mindenki vissza jött.
-Anya említette,hogy majd menjünk hozzánk is.-mosolyodtam el,hiszen anyu falósággal követelte,hogy vigyem majd a többieket is.
-Megbeszéltük.-csapott a tenyerembe Louis.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem tudom,h komiztam e már ide,de most írok szóval lényegtelen :D Imádom a sztoridat! Annyira jól fogalmazod meg a részeket,h csak na.Mikor Nessa és Harry kameráztak annyira jól leírtad azt is mintha láttam volna :D Siess a kövivel ahogy csak tudsz!! Am,nekem van egy blogom nem rég kezdtem. Ha gondolod nézz be és komizz is! Előre is köszii!:)xx http://thisismylife-stella.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  2. szia! nagyon tetszik ahogy írsz, már várom a kövit! írtad hogy szeretnél olvasni blogot, itt az enyém: http://selenaburkewithonedirection.blogspot.hu/ puszi, Dorci:)

    VálaszTörlés
  3. http://onedirectionandbvb.blogspot.hu

    VálaszTörlés