2012. október 9., kedd

19.fejezet

~Louis~
Korán pattantak ki a szemeim,hasra fordultam a jó meleg ágyamban és ébredeztem,több mint valószínű,hogy a fiúk még alszanak,így valami reggeli gonoszkodáson törtem a fejem.Ki ugrottam az ágyból és a fiókokat egymás után ki rángatva meg találtam amit kerestem,diadalittasan emeltem ki a kis zöld színű sípomat.
Ki léptem a folyosóra,mellettem Liam szobája volt,velem szemben Zayn-é az övével pedig Niall kuckója kapott helyet,a folyosó végén Hazza birodalma.Nagy levegőt vettem és bele fújtam a sípba,végig száguldottam a folyosón be rontottam Harry szobájába és sípolva vetődtem rá.Mintha észre sem vett volna,szép nyugodtan az oldalára fordult és a fejére húzta a takarót.
-Harry!-kiabáltam és rázni kezdtem a vállát.
-Hagyjál aludni.-dünnyögött a párnából.
Be fészkeltem magam mellé és átöleltem.
-Mi a fenét csinálsz?-ült fel álmosan.
-Neked is jó reggelt életem.Eddig tartott a te ébresztésed,megyek felkeltem a többieket is.-vigyorogtam és már kint is voltam.
Be száguldottam a békésen alukáló szőke tagunkhoz,nagy levegőt vettem és bele fújtam a sípba,le rúgta magáról a takarót oldalra fordult és hatalmasat puffant a földön.Hangosan kiröhögtem majd egy kedves reggeli köszönés után igyekeztem Liamhez,de sajnos őt nem tudtam már meglepni.
-Meg ne próbáld.-emelte fel tüntetőleg a kezét valahonnan a párnahalom közepéről.
Le biggyesztettem a szám,és azért még oda mentem hozzá.
-Mit akarsz?-emelte felé a fejét és álmosan pislogott rám.
-Semmit.-rántottam meg ártatlanul a vállam és ki szökdeltem a szobából,az utolsó célom Zayn volt.
Újból bele fújtam a sípba és ezúttal Zaynhez rontottam be.
-Húzzál ki.-morgott és hozzám vágott egy párnát.
Zayn nagyon nem szereti ha felébresztik.
-Lehetnél kedvesebb is.-húztam fel az orrom és sértődötten ki vonultam.
Az utolsó nap amit itt töltünk,holnap 3 és fél hónapra hagyjuk itt a lányokat,ma mindenki az ő kis szerelmével akart lenni így természetesen én is igyekeztem leghamarabb elkészülni és Eleanorhoz menni. Harry ajtaja tárva nyitva volt és ő már akkor igazgatta a haját amikor én még csak visszafelé tartottam Zayntől.

 ~Vanessa~
Csak feküdtem az ágyamon és bámultam ki a fejemből,1 nap,ennyi maradt nekem amit Harryvel tölthetek,tegnap az egész napot az 5 sráccal és a lányokkal töltöttem,talán engem visel meg a legjobban,hogy ők most el mennek és én egyedül maradok ismét.Az életem addig unalmasan telt míg ők nem jöttek és forgatták fel teljesen,1 hónap jutott ki nekem a szerelemmel teli boldogságból és közel 2 ami alatt igaz barátokra tettem szert.Abban biztos voltam,hogy a barátaimat nem veszítem el,annál kevésbé abban,hogy Harry nem talál magának egy szebb és jobb lányt Amerikában.Léptek ütötték meg a fülem,valaki csörtetett befelé,lusta voltam ki mászni az ágyból,az arcom elé tettem a kezem és be hunytam a szemeim,rajtam kívül 1 embernek van kulcsa ide,vagyis inkább 5 fiúra van 1 kulcs.Magamra húztam a takarót és onnan kémleltem kifelé,az ajtó lassan ki nyílt és az én göndör hercegem lépett be.
-Szia.-villantottam rá legőszintébb mosolyom.
-Szia kicsim.-ült le mellém az ágyra.
Meg fogtam a karját és magam mellé húztam,a sírás már most valósággal fojtogatott,mellkasába fúrtam az arcom és szorosan öleltük egymást.
-Hogy-hogy ilyen korán itt vagy?-emeltem fel a fejem,hogy rá tudjak nézni.
-Louis mindenkit felvert,és ha már fel ébresztett úgy gondoltam át jövök hozzád.
-Mit talált ki?-mosolyogtam.
-Valami hülye sípot fújva rám ugrott,majd közölte,hogy az én ébresztésem ennyi és most már megy Niallhöz.
El nevettem magam,csak Lou tud ilyeneket kitalálni.
-Tudod mi van ma?-fúrta arcát a nyakamba és apró puszikat adott rá.
-Vasárnap?-húztam fel a szemöldököm és a hajába túrtam.
-Is,de annál ez egy sokkal különlegesebb nap.
-Tényleg?-döntöttem homlokomat az övének.
-Ma lett az enyém ez a csodálatos lány itt a karjaimban.-motyogott.
-Van valaki más is itt rajtam kívül?
-Nincs.-válaszolt mély hangján és megcsókolt.
Szorosan simultam hozzá,szinte elvesztem a karjaiban,göndör fürtjei az arcomat csiklandozták,ajkai mohón tapadtak az enyémekre.Imádom ezt az érzést,amikor rajtunk kívül nincs más,nincsenek rajongók,nincsen olyan aki utálna,ilyenkor nem egy sztár csókol akiért lányok milliói vesznek meg,hanem csak Harry,az én göndör hajú,mély,szexi hangú,mindig mosolygós,kicsit perverz Harrym.
Lassan el húzódott,szaporábban vettük a levegőt,kezét továbbra is szorosan a derekamon tartotta.
A napot filmezéssel töltöttük,egymás karjaiban a kanapén,majd estefelé közölte,hogy ő most haza megy egy kicsit,addig én öltözzek át és majd visszajön értem.Nem öltöztem ki túlságosan,nyakamban most is ott függött a tőle kapott nyakláncom.
Hajamat ki engedtem és halvány,alap sminket tettem fel csak.
-Mehetünk?-lépett be az ajtón,ő sem öltözött ki annyira.Világos színű nadrág,fehér póló és a szokásos fekete zakó,fején egy szürke sapka.Lélegzetelállítóan nézett ki,nagyra nyílt szemekkel bámultam rá.
-Csinos vagy.-lépett oda hozzám,egyik kezét át fonta a derekam körül és közel húzott magához.
Csípőmet hozzá préseltem,megpróbáltam rá nézni de egyikünk sem csak egy helyben akart állni,ajkaimat az övére nyomtam.Ha már ez az utolsó vele töltött estém,legalább tegyem neki emlékezetessé.
-Hé.-sóhajtott halkan és megszakította a csókot.
-Harry.-tettem a tenyerem a mellkasára.
-Most menjünk.
-Nem itt fejeztük ezt be.-suttogtam a fülébe.
Megborzongott,finoman a nyakába pusziltam majd kézen fogtam és együtt mentünk ki.
-Sétáljunk.-mosolygott.
A vállára hajtottam a fejem,és a szokásos helyünk felé kezdtünk lépkedni,a Temze partra.
-Mindig itt kötünk ki.-beszéltem szinte magamnak miközben a vizet néztem.
-Ez a mi helyünk.-húzódott mosolyra a szája.
Az összekulcsolt kezünkre pillantottam,maga felé fordított másik kezét is az enyémbe csúsztatta és homlokát az enyémnek döntötte.
-Nagy kérés,ha azt szeretném,hogy várj meg?
-Meg várlak.-adtam apró puszit a szájára.-Én várni fogok rád,rátok.Nekem lehet jobban kellene félnem,téged vesznek körbe lányok.
-Ezt most fejezd be.-kezei közé fogta az arcom.-Nem csalnálak meg,esküszöm.
Éreztem ahogy el szorul a torkom és a szemeimet marni kezdik a könnyek,gyorsabban pislogtam,de egy kis erőszakos utat tört,lassan végig folyt az arcomon,el fordítottam a fejem,hogy megpróbáljam elrejteni de észrevette.
-Kicsim,ugye nem sírsz?
Azt az egy elindította a többit is.Össze szorítottam a szám és a vizet néztem.Elém lépett,szorosan magához húzott én pedig a mellkasába temettem az arcom és felzokogtam.Az állam alá nyúlt,fel emelte a fejem és megcsókolt,kezeimet a nyaka köré fontam és lábujjhegyre állva kapaszkodtam belé.
Le törölte arcomról a könnyeket,mohón csókolt,mintha az élete múlna rajta.
-Szeretlek.-sóhajtott aprót.
-Én is szeretlek.
Hosszú percekig ölelkeztünk még ott,majd haza indultunk.Szorosan a karjai közé bújva sétáltunk végig,nem húzott fel kapucnit,ilyen későn aligha járkál már rajongó London utcáin,de ha még is volt akkor sem jött oda.
Csendben sétáltunk,de ez a csend nem volt kínos,egyszerűen csak mindketten a gondolatainkba merültünk.
Ki nyitottam a ház ajtót,fel kapcsoltam a villanyt és a kanapéra dőltem,le rúgtam a cipőm ő pedig mellém feküdt és átölelt.A hajamat a kezébe vette és azzal játszott.
-Késő van,menj zuhanyozz le.Holnap korán kell kelned.-túrtam bele göndör fürtjeibe.
-Majd alszok a gépen.Zuhanyzol velem?
Bólintottam,át másztam  rajta és fel mentem az emeleten,mire előszedtem a pizsamám ő is utánam jött és együtt mentünk be.Most az ellen sem lett volna kifogásom,ha le akarja venni a maradék ruhát is rólam,de nem volt ilyen célja így most is,rajtam maradt a melltartó és francia bugyi,rajta a boxer.
El vette az én tusfürdőm,a kezébe nyomott egy kicsit és a hátamra majd hasamra kente.Adott a vállamra egy puszit,és most cseréltünk.Vizes hajjal,ázottan léptünk ki.Körém csavart egy törülközőt,szárazra töröltük magunkat és ő ki ment míg én fel vettem a pizsamám.
A hajamat valamelyest szárazra törölni,le mostam a maradék szemfestéket és ki mentem,az ágyon ült és a tv-t kapcsolgatta.Mikor ki léptem elmosolyodott,az ölébe ültem,szembe fordultam vele és megcsókoltam.

~Harry~
Kezeim mintha önálló életet élnének,elkezdték felgyűrni a pizsama felsőjét és ő nem ellenkezett.Éreztem ahogy a kis haver ott lent is működésbe lép,ő pedig az ölemben ült.Normális esetben,most valószínű ki mentem volna a fürdőszobába de most nem lehetett és emiatt kellemetlenül éreztem magam.Az ajkamba harapott,akaratlanul is fel nyögtem,félre söpörtem a haját és ajkaimat elszakítva az övétől a nyakára tapasztottam azokat.Bele túrt a hajamban és megéreztem,ahogy még jobban próbál "kínozni".
-Akarsz ugye?-suttogott a fülembe.-Mond ki Harry,egy szavadba kerül és mindent megkapsz!
Az ártatlan kiscicából most lett igazán rossz kislány,kezeit a vékony anyagon keresztül simította végig a büszkeségemen nekem pedig egy férfias morgás hagyta el a szám.
-Mond ki édes.
A nyakába temettem az arcom,itt lett volna az alkalom,hogy mielőtt elmegyek ő is az enyém legyen,de ez a dolog már rég nem arról szólt,vajon nála is olyan könnyen elérem-e a célom.Nem lenne értelme,ha ezt ma éjjel tesszük meg én pedig holnap korán reggel repülőre ülök és itt hagyom több mint három hónapra,ő ennél többet érdemel,szeretném ha másnap reggel nem kellene sehova sietnem,és látni az arcát ahogyan rám néz.
Erőtlenül fogtam meg a kezét és húztam el,akartam de nem érzem jónak ha azután itt hagynám.Lehet ő sem gondolja most komolyan.Tágra nyílt szemekkel nézett rám.
-Ezt most nem szabad,nem most van itt az ideje.
Ezzel a mondattal dobtam el magamtól egy csodálatos éjszakát.Nem nehéz ki találni a többiek most mit művelnek a barátnőikkel,én pedig holnap a repülőn elmesélhetem a csodálkozó Louisnak,hogy én a nőcsábász Harry Styles,az egy ideig utolsó Nessával együtt töltött éjszakámat alvással töltöttem,és ezt a saját döntésemből.Ez sem igazán rám vall..

2 megjegyzés: