2012. szeptember 28., péntek

17.rész

Sziasztok! :)
Ezt már nagyon sokszor mondtam,de megint elő hozakodom vele. Komment (!) ami nincs,pedig szeretnék ám.Szerintem nem túl nagy kérés,hogy aki olvassa a blogomat írjon pár szót, tetszett/nem tetszett mi volt a jó/rossz.Hatalmas öröm lenne nekem :)
xxx.Nessa
-Pókerezzünk!-visított fel Louis.
-Nem játszunk vetkőzős pókert Louis!-szólt rá barátnője.
-Dee baby bizony játszunk.-kacsingatott.
Újabb remek ötlet a csodálatos Louistól *taps,taps* semmit nem konyítok a pókerhez,és ahogy látom nem csak én vagyok ezzel így.Nem is kellett győzködni a többi fiút se,minket annál inkább.
-Na lécci lányook.-toporzékolt a félig részeg Zayn.-Ne rontsátok már el az örömünket.
Tágra nyílt szemekkel néztem a fiúk és a 3 lány,név szerint Perrie,Danielle és Eleanor szópárbaját.Végül be adták a derekukat,na most leszek én nagy bajban.Le ültünk egy nagy körbe,fogalmam sem volt mit kell csinálni a nekem osztott lapokkal és zsetonokkal.Chelsea épp olyan értetlenül meredt ezekre ahogyan én is,el volt dőlve a sorsunk,nagyon úgy néz ki rólunk fog lekerülni több ruhadarab.Harry jókat mulatott a szerencsétlenkedésemen és előszeretettel biztatta társait arra,hogy győzelmüknél rólam kérjenek le bármit is,de ők inkább a saját barátnőjüket szerették volna  minél kevesebb ruhában látni,akkor jött el az én vesztem mikor rá került a sor.Mellettem a többiek már póló nélkül,melltartóban tartották maguk elé a lapokat.Chelsea látszólag élvezte Niall perverz pillantásait,Harry legyőzte Eleanort engem pedig már utasított is,hogy vegyem lefelé a pólóm.
Az egy dolog,hogy Harry már látott így,de a többi fiú előtt nem igazán akartam így mutatkozni,viszont amikor már hisztisen ugrált a hátsó felén, le kaptam a felsőm.Egyszerre szegeződött rám kivétel nélkül az összes fiú pillantása.
-Perverzek vagytok.-néztem rájuk csúnyán.
-Tudjuk!-válaszoltak teljesen egyszerre.
Fél perc "nézelődés" után mindenki a saját barátnőjét kezdte újból stírölni,Harry pedig perverz vigyorral az arcán nézett.El sem tudom képzelni mik játszódhatnak le a kis buksijában.
Egymás után került le a lányok nadrágja is,míg a fiúk ugyanúgy ültek ahogyan akkor mikor elkezdtünk játszani.
-Elég volt srácok.-pattant fel Danielle ezzel még jobban magára vonva Liam figyelmét (perverz).
Zayn le biggyesztette a száját.
-Még egy kört lécci.
-Persze Zayn,mit szeretnél mit vegyünk még le?-nézett rá haragosan Perrie.
-Hát baby,elég ha te veszed le.-húzogatta a szemöldökét.
Egyszerre törtek ki hatalmas röhögésben,Liam kivételével az összes fiú be volt csiccsentve.
-Feküdjetek már le aludni.-parancsolt rájuk Eleanor.
-De én nem vagyok fáradt.-nézett fel rá Nialler.
-Gyere Niall.-nyúlt a kezéért Chelsea.
Fel vettem a pólóm.
-Te meg mit csinálsz?-rivallt rám Hazza.
-Öltözök drága.-villantottam rá bájos mosolyt.
-Aki szembeszáll velünk bűnhődik! This is Spartaaa!!!-kiáltott fel Lou majd nyakába kapva Eleanort szaladni kezdett.A következő percben én is Harry vállán találtam magam,nem láttam merre szalad velem,meghallottam Perrie visítását,el képzelni sem tudtam mit művel vele Zayn,sajnos rá kellett jönnöm mert én is ebben részesültem,borzalmasan hideg vízbe csobbantam.
-Ez hideeg!-vergődtem ki a partra és vacogva kerestem valami meleget.
-Hoppáá,nem kapcsoltuk be a medence fűtését.-mosolygott ártatlanul Lou.
-Gyere ölelj meg édes.-szaladtam Harryhez és jól hozzá bújva ölelgetni kezdtem.
-Hideg vagy.-nézett le rám ajkát le biggyesztve.-Jobban szeretem a forró dolgokat.
Ismét ki robbant belőlük a röhögés.Szememet forgatva követtem Danielle-t az emeletre,miután újra száraz ruhában voltunk le mentünk a fiúkhoz,el terülve a földön/kanapén röhögtek.
-Gyere Liam.-nyújtotta Dani kezét józan,de nagyon jó kedvű barátjának.
-Ho-hova?-nyögte ki miközben rázkódott a röhögéstől Harry perverz viccein.
-Jól van Hazza,elég volt.-tettem a kezem a szája elé.
Niall és Zayn egymásra borulva nevettek míg Louis a padlón el terülve próbálta abbahagyni a nevetést. Eleanor fel segítette őt majd el kezdte felfelé támogatni.
-Jó éjszakáit csibéim.-integetett Lou.
Niall és Chelsea szó nélkül tűntek el,Zayn engedelmesen követte Perrie-t.Liam és Dani már régen bent voltak a saját szobájukban.
-Nem akarok menni.-húzott az ölébe Harry.
-Gyere,a többiek is elmentek le feküdni.
-De én még nem vagyok álmos.-makacsolta meg magát.
Szó nélkül fel álltam az öléből és be mentem az ő szobájába,miután le zuhanyoztam és át vettem a pizsamám már nagyon álmos voltam,úgy terveztem majd ha Harry megunja a makacskodást és elfárad majd be jön,de ő előbb volt ott mint én.
-Most haragszol?-nézett rám bűnbánóan.
-Nem,nem haragszom Hazza,csak aludjunk jó?Fáradt vagyok.
-Jó.-bújt be az ágyba.
Miután be feküdtem mellé magunkra húzta a takarót,be takargatott és aranyosan hozzám bújt,göndör haja csiklandozta az arcom,édesen szuszogott a nyakamba és apró puszikat adott rá.
Adtam egy puszit a szájára,majd a másik oldalamra fordultam,hátulról át ölelt és lassan elaludtam.
Reggel úgy hittem korábban ébredtem mint a többiek,ki mentem az udvarra,Zayn már a hintaágyban ült és cigizett,amikor meg látott mosolyogva el nyomta a félig el szívott csikket.Köszönöm,hogy tekintettel vagy a cigaretta undoromra Zayn.
-Jó reggelt.-köszöntem mosolyogva.
-Neked is,uuu de be rúgtam.-dőlt a vállamnak.
Hajának enyhén cigi szaga volt,ez keveredett Zayn parfümjének illatával.
-Nem csak te.
-Te is?-nézett tágra nyílt szemekkel rám.
-Nem,hanem a többiek.
-Mit csináltunk?-ráncolta a homlokát.-Az éneklésig emlékszek mindenre utána viszont sötét.
-Ki hisztiztétek a vetkőzős pókert,bele dobtatok minket a jéghideg medencébe utána a földön kiterülve röhögtetek Harry perverz viccein.
-Volt már ennél rosszabb is.-legyintett.
-Mi van a vicceimmel?-jött ki szemét dörzsölgetve,nyűgösen Hazza.
-Másnapos vagy drágám?
-Nagyon.
Le huppant mellém,fel húzta a lábait és a derekamat átölelve le hunyta a szemeit.Mindenki kezdett ébredezni,hűvös volt így inkább bent a jó meleg házban kezdtük felvilágosítani a fiúkat a tegnap este történtekről.
-Emlékszek!-kiáltott fel röhögve Niall.-Amikor Harry azt a viccet mondta,hogy..
-Jól van Niall majd ha egyedül lesztek elmondod.-fogta be a száját Chelsea.
Liam el foglalta az egész kanapét míg mi a földön ültünk addig ő kényelmesen,fekve piszkálta Dani haját.
-Miért te heverészel mikor engem itattak le?-rivallt rá Louis.
-Leitatni?-nevettem fel.-Ki hozott ide minket Lou?És ki erőszakolta belénk azt a vodka narancsot?
-Zayn.-válaszolt.
-Mi? Te találtad ki!-szólt vissza.
-Csendesebben.-szuszogott a nyakamba Harry.-Fáj a fejem.
-Vegyél be valamit.-fordultam felé.
-Már vettem.
Egy mozdulattal hanyatt vágta magát és fejét az ölembe fektette,a hajával kezdtem játszani míg ő be hunyta a szemét.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett, csak így tovább!:)♥
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  2. Szóóóóval,nem akartam minden részhez írni...így egybe írom le, h: I LOVE IT!!! Nagyon várom a kövit ^.^

    VálaszTörlés