2012. szeptember 20., csütörtök

15.fejezet

Gyerekek!Eszméletlen jó az új dal,aki eddig nem hallgatta meg most föltétlen tegye meg 
*_* One Direction-Live While We're Young 

Harryvel minden a legnagyobb rendben alakult köztünk,ahogy közeledett a turné úgy ragaszkodtunk még jobban egymáshoz,kért,nem is egyszer,hogy menjek velük de nem hagyhatom itt a kávézót,ráadásul szeptembertől (addig még másfél hónap van) iskola.Hosszú három és fél hónapnak nézünk elébe...
Egyre többet voltunk nyilvános helyen,amiről rendszerint elő kerültek cikkek és egyre több utálkozó levelet kaptam a közösségi oldalakon,bár ezekkel megpróbáltam nem foglalkozni.
A szobámban,az ágyon fekve néztem a tv-t és vártam Hazzára, meg ígérte,hogy ma itt alszik,kicsit kettesben akartunk lenni és ez félre ne értsetek(!) imádom a többi négy hülyét is,de az ő jelenlétükben nem igazán tudunk kettesben lenni.
Már 6 óra is el múlt,kezdtem azt hinni,hogy nem is jön de aztán negyed 7-kor meg állt a feljárón a fekete Range Rover.Le rohantam a lépcsőn,fel téptem az ajtót és ki rohantam,már felkészült az ugrásomra így mikor a hátára érkeztem el kapott.
-Szia.-villantotta rám ezer wattos mosolyát.
-Szia Harry.-öleltem át a nyakát és puszit nyomtam az arcára.
-Ennyire örülsz nekem?-vigyorgott még szélesebben.
-Mit szeretnél,szomorúan kullogjak ki a házból mert megérkeztél?
-Háát,nem.
Befelé indult velem,szorosan fogta a combjaim míg én meg kapaszkodtam a vállában,fel ugrált velem a lépcsőn,be rontott a szobámba és az ágyra dobott majd le vetődött mellém és megcsókolt.
Nevetve fújtam ki az arcomból a hajam és bele néztem azokba a szép zöld szemeibe.
-Hiányoztál.-mondtam,pedig egy napja sincs,hogy utoljára láttam.Mi lesz velem a turné alatt?
-Te is hiányoztál.-támaszkodott meg a kezén.
Ujjammal körbe rajzoltam a kis csillagot a karján.
-Nekem is kell ilyen.-tűnődtem.
-Micsoda?-húzta fel a szemöldökét.
-Ilyen csillag,mondjuk ide.-húztam fel a pólóm és mutattam egy pontot a hasamon.-Magamtól magamnak a szülinapomra.
-Ezt most találtad ki?-tűrt egy tincset a fülem mögé.
-Aha,tetszik.
-Gondolkoztál már mit szeretnél a szülinapodra?
-Nem,de ti akkor már őő hol is? Los Angelesben lesztek?
-Igen.-hajtotta le a fejét.-Biztos nem akarsz velünk jönni?
-Harry.-kezdtem.
-Tudom,szeptembertől iskola.De annyira fogsz hiányozni.-húzott magához.
-Te is,de meg érted ugye?
-Persze.
-Szeretlek.-csókoltam meg.
-Én is.
Szeretem amikor beszél,olyan mély és édes hangja van,mindent szeretek amihez neki köze van.Az életem jelentősen felforgatta ez az 5 srác,még is sokkal boldogabb vagyok mint bármikor addig a napig míg fel nem borítottam Zaynt.
-Mit csináljunk?-könyökölt fel.-Hoztam kaját.
-Hmm..pedig én akartam csinálni valamit.-próbáltam rá haragosan nézni.
-Legközelebb.-engesztelt ki egy puszival.
-Akkor,most még menjünk ki egy kicsit,nézzük meg a naplementét.-csillant fel a szemem.-Utána le zuhanyozunk,eszünk és megnézünk valami filmet.Van ellene valami kifogás vagy jobb ötlet?
-Ötlet az van.-harapta be az ajkát.-Kettesben vagyunk.-gyűrt maga alá.
-Harry ne még,ne siessük el,jó?
-Bocsi.Csak..
-Tudom.-mosolyodtam el.-Na gyere.
Fel ugrottam az ágyról,meg fogtam a kezét és le szaladtunk a lépcsőn,nevetve mentünk a hátsó kertbe,le ültünk a hintaágyra,elég hűvös volt,ezért be takartuk a lábunkat és szorosan egymáshoz bújtunk.Bár ezt nem csak a hideg miatt.
Kezét át dobta a vállamon és magához húzott,vállára hajtottam a fejem és a naplemente helyett az arcát kezdtem nézni,ez jobban le kötötte a figyelmem.
-Mi az?-vigyorodott el.
-Semmi.-ráztam meg a fejem.
-Érdekes vagyok?
-Jobban mint hinnéd.
-Mi újat tudsz még fel fedezni az arcomon?-nevetett.
-Nem lehet tudni.-kezdtem piszkálni a haját.
A naplemente nézése helyett csendben figyeltük egymást,kezemet az övébe csúsztattam,össze kulcsoltuk az ujjainkat és szorosan egymáshoz bújtunk,míg én a hajával szórakoztam ő ujjaival apró köröket rajzolgatott a tenyeremre.Az idő egyre jobban le hűlt és ránk is sötétedett rendesen,felhők nem nagyon voltak az égen tisztán lehetett látni a csillagokat.
-Ugye szép?-mosolyodtam el,inkább csak magamnak.
Nem hiszem,hogy mi az a tipikus romantikázós pár vagyunk,nem tervezzük előre,csak spontán jön.
Tenyerét az arcomra csúsztatta és maga felé fordított ki söpörte a hajamat az arcomból,mosolyogva az ujjai közé fogta egy enyhén göndörödő barna tincsemet majd el engedte.Lehelete megcsapta az arcom következő pillanatban ajkai finoman simultak az enyémhez,Harry csókját semmihez nem lehet viszonyítani egyszerre gyengéd és érzem benne az elfojtott vágyat,tetszik,hogy ezt váltom ki belőle.Csókunk egyre jobban elmélyült,ha álltam volna tuti összecsuklik a térdem,többet akartunk egymásból,mindketten.
A combomat kezdte először simogatni majd bele markolt és levegőért kapkodva szakította el magát megduzzadt ajkaimtól.
Messzire mentünk,talán a pár hetes még friss kapcsolatunkhoz képest túl messzire,el fordította a fejét,észre vettem ahogy a karjába markol,megpróbáltam elfojtani a mosolyomat,eddig egyetlen férfiból sem váltottam ki ilyet,főleg hogy 17 majdnem 18 évesen ő az első igazi barátom.Nem hiszem,hogy bomlanának értem a fiúk.
-Haragszol?-csúsztattam a tenyerem a hátára.
-Miért haragudnék?-fordult felém látszólag már megnyugodva. -Én mentem messzire,nem akarok mindent elrontani,csak néha nem bírok uralkodni magamon.
-Menjünk be.-fogtam meg a kezét.
A pléd alól ki mászva még hidegebb volt,be futottunk a házba,az idő jócskán elrepült mi pedig ezt nem is nagyon érzékeltük.Fel trappoltunk a lépcsőn be a szobámba.
-Zuhanyzol először?-kérdeztem.
Meg rázta a fejét amin nevetnem kellett hiszen göndör haja vele együtt mozgott.
-Menj csak.
Össze szedtem pár dolgot,pizsama,fehérnemű stb..egy puszi után be mentem a szobámhoz tartozó fürdőszobába,hajamat össze kötöttem és le dobáltam a ruháim,fehérneműben ácsorogva hiányérzet töltött el,lábaim saját maguktól indultak kifelé majd ki nyitottam az ajtót,tekintete egyből rám vagyis  inkább a fekete csipkés fehérneműmre szegeződött.
-Harry.-szólítottam meg pirulva.
Enyhe kifejezés,az arcom eredeti színéből paradicsom vörösbe váltott.
-Nem akarsz,ő izé.-dadogtam.-Tudod,őő velem,zuhanyozni?
Bele túrtam a hajamba,lehet nem ő megy messzire hanem én.Perverz mosoly ült ki az arcára,szemöldöke magasba szökött és úgy méregetett.Fürdőruhában már látott,fehérneműben még nem,eddig a pillanatig.
Szó nélkül vigyorogva kapta fel a cuccait és tolt be maga előtt a fürdőszobába majd ránk csapta az ajtót.
Boxerét készült le venni,amikor ki józanodtam a sokkból amit a hasa látványa okozott.
-Hé,az marad!
-De nem vagyok szégyenlős.-nézett rám vigyorogva.
-Én azt elhiszem és tudom is,de az akkor is marad.
-Jó.-hümmögött.
Égett az arcom,karomat kezdtem csipkedni azt se tudtam mit csináljak magammal.
-Feszült vagy?-szórakozott.
-Nem,nem feszült vagyok,csak nem tudom.
-Ki menjek?
-Ne!-kaptam fel a fejem,ki használta a pillanatot.
Meg fogta a combjaim és fel emelt,meg nyitotta a meleg vizet,várt amíg pont jó nem lett,majd be vitt a forró gőzzel megtelt kabinba.Lassan le tett,kezébe nyomott egy kicsit a tusfürdőmből és a hasamat kezdte dörzsölni,miután végzett ugyanezt a műveletet elvégeztem rajta is.
-Ugye hogy nem olyan rossz ez?-kapta el a derekam.
-Tényleg nem.
Le vett 2 törülközőt,el zárta a vizet majd magunkra tekertük és megtörölköztünk.Miután mindketten szárazra töröltük magunkat,már csak a pizsamát kellett volna át venni.
-Na most menjél ki.-kezdtem tolni.
Villantott rám egy kissé perverz mosolyt majd szó nélkül ki ment,magamra kaptam a pizsamám és utána mentem a szobámba.
-Milyen kaját hoztál?
-Konyha asztalon van.
Le szaladtam,az asztalon tényleg ott volt a Nando's-os szatyor.Ki raktam két tányérra,míg ő pattogatott kukoricát "csinált",mát amennyire bonyolult az,hogy be raksz egy zacskót a mikróba.
Miután magunkba tömtük a finom kaját,be telepedtünk a szobámba.
-Mit nézünk?-öleltem át hátulról.
-Mit szeretnél?
-Bízom benned,válassz valamit.
Végül egy vígjátékot kezdtünk nézni,filmezés közben egymást dobáltuk a kukoricával,nem egy landolt a hajában és dobott be a dekoltázsomba majd fel vetette azt az ötletet,hogy majd ő ki szedi.Perverz!. Vége felé kezdtem álmosodni,szemhéjaim önkéntelenül is le csukódtak,megkönnyebbülés volt amikor vége lett és le kapcsolta a tv-t.Magunkra húzta a takarót,szorosan hozzá bújtam.
-Jó éjszakát.-adott puszit a számra.
-Neked is.
Még érzékeltem,hogy át ölel arcomat a mellkasába fúrtam,ezt az érzést semmiért nem adnám.A hátam kezdte simogatni míg el nem aludtam.

3 megjegyzés: