2012. szeptember 16., vasárnap

14.rész

Hello! :)
Három hírem lenne,az egyik,hogy az oldal látogatottsága átlépte a 2000-t,nem hittem,hogy ilyen hamar meglesz!:) Köszönöm.A másik,még mindig nem írtok véleményt az adott részről,megpróbáltam komikhoz kötni az új részt,rendszerint nem jött össze.Ha nem kapok jó/rossz kritikát úgy érzem nem sok értelme van írni és abbahagyom.Ha csak egy kicsit is tetszett vagy éppen nem,akkor írjátok meg! 
Végül:Ha bármi kérdésetek van itt nyugodtan feltehetitek: http://ask.fm/NessaOfficial :) 

Utólag is Boldog Születésnapot a mi kis ír manócskánknak! :) ♥ 

xx.Nessa

Ki nyújtóztattam az el ernyedt végtagjaimat,el húztam az ablak előtt a sötétítőt,a hirtelen beáradó napfény elvakított.Hét ágra sütött a nap,ami nem igazán jellemző Londonra,persze az ilyen napokon nekem dolgozni kell menni,micsoda szerencse.Elő kaptam egy farmert forró nadrágot a szekrényemből,felé vettem a "What makes you beautiful" feliratú felsőmet,a hajamat fel copfoztam a fejem tetejére,frufrumat púposan felcsatoltam.Szemeimet ki emeltem fekete szemceruzával,át pödörtem a pilláimat szempillaspirállal és késznek nyilvánítottam magam.Csöngettek,feltételezem megjött Niall és Harry,felkaptam a táskám és az ajtóhoz rohantam.
-Sziasztok.-nyitottam széles mosollyal az arcomon ajtót.
-Szia Nessa.-vigyorgott Niall és megölelt.
-Szia.-hajolt oda hozzám Harry,és gyengéden megcsókolt.-Mehetünk?
-Aha.-bólintottam,fel kaptam egy fehér balerina cipőmet,be zártam az ajtót és beültünk Harry fekete autójába.
Én kerültem mellé,az anyósülésre míg Niall hátulról a két ülés közt előre hajolt.
-Pontosan,milyen sütik vannak?Nem mintha nem szeretnék valamit mert igen,csak érdekel,hogy hány féle sütit kapok.
-Nem tudom haspók,sok van.
-Az jó,mert éhes vagyok.
-Mikor nem?-nevetett fel Harry.
-Te figyelj a vezetésre!-parancsolta hátulról az ír srác.
Fel tettem a napszemüvegemet,nemsokára megérkeztünk a kávézóhoz,Hazza kézen fogott,látszólag nem nagyon érdekelte ki lát minket.Niall előttem rontott be az ajtón,ezzel halálra rémisztve a pultnél magányosan áldogáló barátnőmet.
-Szia Chelsea.-köszöntünk egyszerre.
Niall a sütis pultnál szemlélődött míg Chelsea nagy szemekkel meredt a szőke srácra.
-Szia.-vigyorgott rá.-Kérek szépen 1 ilyet meg egy ilyen habos meg ezt a csokis sütit,uuh ezt a rózsaszínt meg abból is.-mutogatott.
-Kérsz valamit?-néztem Harryre.
-Még kitalálom.
-Átöltözöm.-engedtem el a kezét.
Meg indultam az öltöző felé,gyorsan le vedlettem a ruháimat és bele bújtam a fehér ingbe,fekete szoknyába és a derekamra kötöttem azt a feleslegesnek mondható fehér kis kötényt.Ki rohantam,Chelsea Niallel beszélgetett aki Harryvel szemben tömte magába a süteményeket szám szerint 6(!)félét.
-Eldöntötted?-tettem Hazza vállára a kezem.
-Ühm,iszok egy jegeskávét míg Niall eszik,utána mennünk kell valami interjúra.
-Hozom.-mosolyogtam és elindultam a pulthoz.
-Várj!-kapta el a kezem.-Szeretlek.-csókolt meg.
A szemem sarkából láttam Chelsea elképedt arcát,Niall tovább evett.
-Én is szeretlek.-nyomtam még 1 puszit a szájára majd megcsináltam a jegeskávéját,egy szelet süti társaságában vittem ki neki,elé toltam és le ültem a mellette lévő székre.
-Sütit nem kértem,Niall így is mindent felzabál.
-Nem is igaz!-vetett rá "haragos" pillantást a szőkeség és tovább folytatta a sütije elpusztítását.
-Nembaj.-vigyorogtam és közelebb bújtam hozzá.-Edd meg.
Vállára hajtottam a fejem,pár perc múlva amikor már Niall az utolsó szelet süteményt is megette,megcsörrent Hazza telefonja.
-Szia Boo Bear.Mindjárt megyünk,jó.Nem késünk el,én is szeretlek.-hadarta.
-Mentek?-kérdeztem.
-Muszáj,mikor végzel?
-6-kor.
-Remek,érted jövök.
-Nincs semmi dolgotok?
-A szabadságunkat töltjük,utána úgy is turné.-rántotta meg a vállát Niall.
-Menjünk.-álltak fel.
Niall előre ment az oldalán a barátnőmmel,úgy látszik ők is eléggé összemelegedtek.
-6-ra itt vagyok.-fogta át a derekam és közelebb húzott magához.
-Oké.-fontam a karjaim a nyaka köré.
-Hozz fürdőruhát,csapunk egy medencés bulit.
-Akkor azért is el kell majd menni,tudod nem úgy készültem.-piszkáltam a haját.
-Hmm,jó.De nekem anélkül is tökéletes vagy.-villantotta rám a mosolyát.
-Harry jössz már?!-ordított Niall.
-Mindjárt!-válaszolt.
Ajkait az enyémre tapasztotta,pár másodperc után azonban újból felhangzott Niall és kénytelen kelletlen elhúzódott.
-Szia kicsim.-puszilt meg.
-Szia.-vigyorogtam.
Chelsea mellé léptem,figyeltük,ahogyan be szállnak a fekete autóba és elhajtanak.
-Ez mi volt?-fordult felém elképedt barátnőm.
-Micsoda?-léptem a pult mögé.
-Jártok?-ugrált.
-Aha.-rántottam meg a vállam.
-Úr-is-ten!-szótagolta.-El tudod ezt képzelni? Ő Harry Styles!
-És?-mosolyogtam.-Eltéveszted,ő Hazza aki a barátom.
-De akkor is énekes.És te vele jársz!
Hála az égnek itt elhallgatott mert be jött pár lány akiket ki kellett szolgálni.Megcsináltam a kávéjukat majd oda szambáztam vele az asztalukhoz.
-Köszi.-mosolygott rám az egyik magas,hosszú szőke hajú lány.-Bocsi,de te ugye Harry Styles barátnője vagy?
Na erre mit mondjak?Nem szeretek hazudni,nem is szoktam.Ez meg egyszer úgy is kiderülne,amúgy meg nem tűnnek olyan életveszélyesnek ezek a lányok,és Chels is itt van.Így csak mosolyogva bólintottam.
-Kértek még valamit?-kérdeztem.
-Nem köszi,és sokáig legyetek együtt.-mosolygott kitartóan a szőke lány.
-Esetleg,lehetne egy közös képet?-vette elő a telefonját egy rövidebb barna hajú.
-Velem?-hitetlenkedtem.
-Végül is te vagy Hazza barátnője,aki őt szereti azt mi is szeretjük.
-Hát persze,lehet.
Be álltam velük a képekre,majd vissza sétáltam a pulthoz,Chelsea pár fiút szolgált ki,de eközben ugyanúgy figyelt rám is.A kávézóban töltött mai napom azzal telt,hogy ha éppen nem kellett kiszolgálnom valakit,akkor Chelsea kérdéseire válaszoltam,és hallgattam ahogy arról áradozik milyen édes Niall.
6-előtt pár perccel megérkezett a göndör hercegem,át vettem a rendes ruháimat,míg ő fotózkodott az éppen bent ülő lányokkal.El köszöntem Chelsea-től és a helyemre érkező főnökömtől,majd kézen fogtam Harryt aki időközben befejezte az aláírás osztogatást,és együtt léptünk ki.
-Milyen napod volt?-kérdezte egy rövid csók után.
-Forgalmas.-összegeztem.-Neked?
-Hmm,az interjú után a fiúkkal készültünk.Jön El,Dani és Perrie is.
Eközben be indította a járgányt és elindultunk.
-Nem értem mi bajotok Perrievel,aranyosnak tűnik.
-Amíg veled nincs baja,addig tőlem járjanak Zaynnel.Remélem nálunk alszol.-mosolygott.
-Meg gondolom.-húztam az agyát.
-Meg gondolod?Mi lehet jobb annál, hogy egy ágyba aludj velem?Kivéve azt a dolgot.
-Hát jóó,talán.Fejezd be a perverzkedést.-nevettem.
-Nem is vagyok perverz.-állította le az autót a ház előtt.
-Csak egy kicsit.-nyitottam ki az ajtót majd belé karolva mentünk be.
Elő kerestem egy neon rózsaszín bikinimet,be zárkóztam a fürdőszbába,ott fel vettem a ruhám alá és már mentem is kifelé.
Összeszedtem pár tiszta ruhát amiket egy nagyobb táskába rejtettem és indultunk is a fiúkhoz.
Kintről már hangos zene szólt,Hazza oldalán lépkedtem befelé ahogy ki értünk a többiekhez az udvarra,Zayn elém rohant a vállára kapott,fel sikítottam,de a másik pillanatban a szám megtelt vízzel.
Köhögve buktam fel,szúrós pillantást vetettem Zaynre,mellettem csobbant Harry,Louis le vetette magát a földre,hason fekve a kezét nyújtotta Harrynek.
-Szerelmeeeem!!-visított.-Ne halj meg!Bírd ki!Neked nem itt szabad meghalnod a jéghideg vízben,hanem egy jó puha ágyban párnák közt.-próbált idézni a Titancból,több kevesebb sikerrel.
Eleanor a fejét fogva nevetett a parton míg Harry oda úszott hozzám.Együtt másztunk ki a medencéből,a ruháim hozzám tapadtak,egy gyors mozdulattal próbáltam megszabadulni a felsőmtől majd le rángattam a vizes rövidnadrágom és immáron bikiniben üdvözöltem a lányokat és természetesen a fiúkat is.
-Milyen napod volt?-huppant le mellém a medence szélére Liam,Daniellel az oldalán.
-Egész jó.-mosolyogtam.
Hirtelen valaki megragadta a vállam és bele lökött a vízbe.
-Ezt azért kaptad,mert nem hoztad magaddal a csinos barátnődet!-mutogatott Niall.
-Montad?-köptem ki a számból a vizet.
Harry közeledett,kezében 2 pohárral amiket le tett a medence szélére majd ki húzott a vízből.Míg Lou,El és Zayn a vízben pancsolt addig Perrie napozott mi pedig a medence széléről néztük őket.
Danivel beszélgettem egy darabig a táncról,kérdezősködtem,hogy mióta csinálja stb...régebben én is táncoltam,ezután Hazzával be mentünk jégkrémért aminek az lett a vége,hogy amikor Liam felé közeledtem egy kanállal a kezemben ő páni félelemmel menekült előlem.
A többiek kiterülve nevettek,már azt hittem Eleanor megfullad,én csak értetlenül néztem a fiú után aki a lehető legtávolabb menekült.
-Liamnek kanálfóbiája van.-nevetett Harry és átölelt.
-Kanál?-tátottam el a szám.-Mi olyan ijesztő a kanalakban?
-Ne piszkáljatok már!-rivallt rá a többiekre Liam.
-Ne haragudj.Nem tudtam.-nevettem.
-Csak,ne érintsd hozzám,kérlek és akkor nem lesz semmi bajom.
Dani szaladt ki,kezében egy villával,elég viccesen nézett ki Liam ahogy villával lapátolta magába a jégkrémet.Miután elfogyasztottunk kettő (!) doboz fagyit rám hárult az a feladat,hogy mosogassak el.Szerencsére Hazza segített,míg én a kanalakat (Liam esetében villát) és tányérokat mostam át,ő le öblítette.A végén szét kentem az arcán a habot.
-Megállj csak,te kis gonosz nőszemély.-közeledett.
Fel emelt szemöldökkel,kihívóan néztem rá,tudva a gyenge pontjait amik közül egy az elég lenge öltözetem.
-Édes vagy habos arccal.-döntöttem oldalra a fejem.
A vállára kapott és mint egy zsákot úgy vitt ki és bele dobott a vízbe,mellettem Perrie szúrós pillantással méregette Zaynt aki a földön fekve nevetett vizes barátnőjén.Nevetve úszni kezdtem,lassan sötétedett és kezdett le hűlni a levegő,miután mindent összeszedtünk be mentünk,hogy a vizes ruháinkat valami szárazra cseréljük.Vizes hajamat át töröltem majd ki fésültem és szabadon hagytam,bele bújtam egy hosszított pólóba és le mentem a többiekhez,Louis a kezembe nyomott egy répát,körülöttem már mindenki kezében 1-1 répával üldögélt úgy látszik Lou mindenkiről gondoskodott.
Perrie,Eleanor és Danielle haza indult,természetesen a három lovagias fiatalember haza kísérte őket,így egyedül maradtam a szőkével és a göndörrel.
-Itt alszol Nessa?-húzogatta a szemöldökét Niall.
Bólintottam,és vizes hajam kezdtem csavargatni.
-Éhes vagyok.-lépkedett a hűtőhöz.
-Csináljak valamit?-fordultam Harryhez.
-Majd rendelünk.-simította végig az arcom és megpuszilt.
-Hogyne,felejtsd el.Majd én csinálok valamit.
-Késő.-érkezett meg Liam kezében Nando's-os szatyrokkal,amiket Niall lerohant és neki esett a tartalmának.Hamarosan megérkezett Zayn és Lou is,együtt evés közben néztünk valami filmet a tv-ben de egyikünk sem tudta miről szól,egymást dobáltuk kajával,Niall pedig felháborodva próbált minket fegyelmezni,miszerint ne pocsékoljuk ezt a fenséges ételt.Zayn lassan bealudt a vállamon,az ő fáradtsága átragadt rám is,eljött a lefekvés ideje.Mindenki elfoglalta a saját szobáját,én pedig Harryvel tartottam az ő szobájába.
-Zuhanyozol?-fordult felém.
-Mehetsz előbb ha akarsz.
-Nem.-rázta a fejét.
Kezeit a derekam köré fonta és magához húzott,ajkait az enyémre tapasztotta majd lassan az ágya felé kezdett húzni.
-Szeretlek,tudod?-döntötte homlokát az enyémnek,göndör fürtjei csiklandozták az arcom.
-Én is szeretlek.
Lassan elengedett,20 percig álltam a forró víz alatt,majd szárazra töröltem magam és felvettem a rózsaszín,igen a Scooby-Doo-s pizsamám.Össze kötöttem a hajam és ki mentem,Harry az ágyon végig nyúlva nyomkodta a telefonját,mily meglepő,twitterezett.
-Függő.-ráztam a fejem mosolyogva.
A szekrényéhez lépett,ki vett egy tiszta alsónadrágot és egy puszi után már ment is zuhanyozni,elő kerestem a telefonom és én is bejelentkeztem twiterre.
Harry több tweetje is rólam szólt,mosolyogva olvastam végig a kétértelmű kis üzeneteket,válaszolgattam pár rajongónak aki kettőnkről kérdezett,visszakövettem pár embert majd megérkezett teljes életnagyságban,kicsit még vizesen Harry.
Át ölelte a derekam és a vállam felett olvasgatta a kérdéseket majd a saját telefonját kezdte nyomkodni,pár perc múlva új tweet jelent meg.

@Harry Styles: Cuki a pizsamád @Nessa_Official Scooby Doo. :) ♥ 

Fel néztem rá,félre tettem a telefonom,ő is így tett majd a karjaiba másztam és végig dőltünk az ágyon.Le oltotta a villanyt,csak az ágya melletti kis éjjeli lámpa nyújtott némi világosságot.
Át öleltem és a mellkasára hajtottam a fejem,lassan elnehezültek a szemhéjaim és elaludtam.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett, olyan nyugid, idilli hangulattal.:D Nagyon tetszett, csak így tovább!:)♥
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  2. Meglepetés nálam.:) (legalul találod meg!)--> http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/p/dijaim_16.html

    VálaszTörlés