2012. szeptember 24., hétfő

16.rész

Nyugodt szívvel jelenthetem ki,hogy Harryvel ébredni (számomra) a világ legcsodásabb percei közé tartozik.Fejem a mellkasán pihent miközben ő még szunyókálva de még is tudatánál lévő állapotban simogatta a hajam.Lassan próbáltuk nyitogatni mindketten a szemeinket,a redőnynek és az időjárásnak köszönhetően nem úgy ébredünk,hogy a nap az arcunkba süt ezzel kizökkentve minket édes álmainkból.
-Jó reggelt.-puszilt arcon.
Hangja még kicsit rekedtes volt,szerintem szexi.Haja összevissza állt minden felé gyönyörű zöld szemei álmosan csillogtak.A hasára fordult és úgy próbált ébredezni.
-Neked is.-motyogtam és arcomat a vállába fúrtam.
20 perc lustálkodás után már eléggé ébren,vigyorogva emelte rám a tekintetét majd egy mozdulattal a csípőmre ült és csikizni kezdett.
-Neee!Hülye,engedj el!-visítottam és megpróbáltam le lökni magamról.
El kapta a csuklómat és az ágyhoz szorított úgy,hogy az ne fájjon de ezzel a mozdulatával már nem is tudott tovább csikizni.
-Ezt most miért kaptam?-néztem rá haragosan.
-Imádom ha nevetsz.-húzódott mosolyra a szája.-Külömben meg,mit is mondtál?Azt,hogy hülye?Lehet ezért meg kellene büntetnem téged.Megsértetted az érzéseimet.-fordította el a fejét nyomatékosítva ezzel mennyire megsértődött.
-Nem akarsz le szállni rólam?-céloztam elég félre érthető helyzetünkre.
-Nem.Ez így tökéletes.
Csuklómat még mindig az ágyhoz nyomta.
-Nem kell már le fognod Harry.-nevettem.
-De ez tetszik.-préselődött hozzám.
Kezdett még félre érthetőbbé válni a helyzetünk és bennem valami megbolondult aminek következtében a szívem gyorsabban kezdett verni.Még is csak félmeztelenül terpeszkedik rajtam,próbáltam nem a szemébe nézni de amilyen szemfüles ezt is kiszúrta.
-Miért nem nézel rám?-lendült magasba a szemöldöke és elvigyorodott.
-Miről beszélsz?
-Arról,hogy eléggé észrevehetően próbálsz nem a a szemembe nézni.-közeledett majd homlokát enyémnek döntötte és szinte kényszerített rá,hogy nézzek bele azokba az őrjítően szép szemekbe.
El engedte a csuklóm mielőtt viszont lett volna rá egy kis esélyem,hogy megmozgassam újabb kínzást indított ellenem de ezúttal ez sokkal kellemesebbnek indult.Száját az enyémre nyomta ami akár lehetett volna egy kis puszi is,kezét le csúsztatta az oldalamon,próbáltam elfojtani feltörni készülő sóhajomat,kezei megállapodtak a csípőmnél,nyelvével be furakodott a számba.Combjaim közt megéreztem valamit,ami nem hozzám tartozott,önkéntelenül is elvigyorogtam magam a csók közben,neki is mosoly kúszott az arcára majd elkezdte fel gyűrögetni a pizsama felsőm,kezeim a nyaka köré fontam míg az ő egyik keze be csúszott a felsőm alá.
-Vas happenin?!-csapódott ki hirtelen az ajtó és ugrott be Zayn.
Harry egy gyors mozdulattal le rántotta a felsőm és le gördült rólam.
-Hoppá.-vigyorgott szélesen a "betörő".
-Harry!!-száguldott be visítva Louis és be vetődött közénk és ölelgetni kezdte.
Amilyen gyorsan Lou jött úgy csapódott be Niall is,végül Liam jelent meg az ajtóban normálisan,Zayn ugyanúgy bőszen vigyorogva álldogált.
-Ha tudnátok még az előbb mit csináltak ott.-árult el minket.
-Fúúúj!-próbált meg le mászni Niall de az egyik lába bele akadt a takaróba és le bukfencezett amin Louis annyira röhögött,hogy ő is le esett.
-Fogd be Zayn!-vetett rá szúrós pillantást Hazza.
-Miért mit csináltatok?-vigyorgott perverzen Louis.
-Semmit.-vágtam rá és ki másztam az ágyból.
-Csak készültek csinálni valamit,amit én szakítottam félbe.Grr mi lett volna ha 10 perccel később nyitok be.-borzongott.
-Bláá.-fintorgott Niall és a könyökét dörzsölgetve fel állt.
-Fogjátok be.-mentem oda Liamhez.-Mond meg nekik,hogy hagyják abba.-öleltem át.
-Hagyjátok őket.-röhögött.Áruló!
-Kösz.-engedtem el sértődötten.-Srácok,megengedem,hogy távozzatok amíg felöltözök.
-Én is?-biggyesztette le a száját Hazza.
-Te is.-nyomtam puszit a szájára majd elkezdtem őket kifelé tolni.
Miután sikerült ki paterolni őket és már a konyhából hallottam a randalírozásukat,el kezdtem öltözni.magamra kaptam egy halvány zöld csőnadrágot és egy fehér rövid ujjú pólót,át mentem a szobámhoz tartozó fürdőbe,meg mostam a fogam,ki fésültem a hajam és egy hajráffal hátra toltam, majd alap sminket vittem fel az arcomra ezek után pedig le szambáztam a lépcsőn a konyhában valamit ügyködő fiúkhoz..
Liam a tűzhelynél állt és valami rántottának készülő dolgot kevergetett míg Niall szendvicset csinált a többiek pedig az asztalnál itták a Starbuck-os poharaikból a kávéjukat.
Fel kaptam egyet és le ültem Louis és Harry mellé.
-Vanessa.-szólított meg viszonylag nyugodt hangon Lou,talán túl nyugodt inkább sunyi hangon.
-Mit csináltál?
-Honnan veszed,hogy csináltam bármit is?Nem csináltam semmit csak izé véletlen neki mentem a kerítésnek,azt akartam mondani,hogy este csapunk valami kis pizsi bulit a lányokkal.-kezdett el ugrálni és tapsikolni.
-Mit csináltál a kerítéssel?-kérdeztem vagy 5 oktávval magasabban.
-Hát az úgy volt,hogy ő izé Zayn hibája!
-Mi az én hibám?Te mentél neki.Ne kend rám!-az utolsó mondatot a szőke srácnak célozta aki elmélyülten kenegetett vajat a kezére.
Hatalmas nevetésben törtem ki,Liammel és Harryvel együtt.
-Haragszol?-hajtotta le a fejét a bűnös.
-Nem.-töröltem meg a szemem.
A nyakamba vetődött,alattam a szék vészesen megingott a következő percben pedig el terültünk a padlón.Látni kellett volna a srácok fejét,először mindenki meglepődik majd aggódva néznek ránk végül ki tör belőlük a röhögés,ép úgy ahogy belőlem is.Liam Louisnak segített míg engem Harry állított talpra.Az egész napot át röhögtük,délután csatlakozott hozzánk Eleanor,Danielle,Perrie és Chelsea aki az utóbbi időben Niallel randizott.Estefelé mentünk át mindannyian a fiúk eldugottabb házához,2 kocsiba préselődtünk be az egyikbe utaztam én,Harry vezetett Niall,Chelsea és Zayn.A másikat Louis vezette és ő vitte a többieket,a házhoz érve mindenkiből előjött a rosszaság és versenyt futottunk az ajtóig.Louis rengeteg piával és egy karaoke géppel készült.Nem akartam sokat inni,de kezdésképp majdnem mindenkibe (kivétel Liam és Dani) bele diktált 1-1 vodka narancsot.Én itt be is fejeztem a piálást,velem együtt El is.
-Ki kezd?-ugrált kezében a mikrofonnal Lou.
-Én.-vette ki a kezéből Perrie.
Zayn vigyorogni kezdett Perrie pedig ki választotta a Tell me a lie-t,tudtam róla,hogy énekel és azt is,hogy több másik lánnyal volt az X-Factorban.Miután be fejezte újabb embert kellett választani.
-Vanessa.-nézett rám Liam vigyorogva.-Te nem akarsz énekelni?
-Köszi de nem.
-Lécci.-ölelt át hátulról Harry.
-De én nem tudok énekelni.
-Fenét nem tudsz.-húzta össze a szemöldökét.-I't gotta be you.-kezdett dúdolni.-Emlékszel?
-De az más volt.
-Nem,mert akkor is hallottunk énekelni.
-De az veled volt.
-Nincs több de,kérlek énekelj valamit.
-Rendben.-sóhajtottam.
Kezembe vettem a mikrofont és kis keresgélés után el indítottam Avril Lavigne-What the hell című számát,az elején még kicsit feszülten énekeltem de a végére kezdtem oldódni és már kicsit ugrálva,táncolva énekeltem.
-Nem is mondtad,hogy tudsz énekelni.-ugrándozott Chelsea.
-Mert nem tudok.-simítottam ki a hajam az arcomból.
-Ne beszélj butaságokat,nagyon jó volt.-örült Dani is.
-Köszönöm.-pirultam el.
Utánam Niall énekelte a közös kedvencünktől,Justin Biebertől az U Smile-t,körülöttünk a párok lassúzni kezdtek,Harry elkapta a derekam és bohóckodva táncoltunk,őt követte Zayn majd Danielle,utánuk Harry énekelt el egy Ed Sheeran dalt,majd Liam,Eleanor,Chelsea és legvégül Louis, szeretem Louis hangját,persze mindenkiét szeretem.Bele kezdett egy bizonyos Look after you című dalba,öröm volt nézni El büszke arcát,ismét táncolni kezdtek a többiek és ismét utoljára maradtam én és Harry.
-Jössz?-fogott kézen.
Karjaim a nyaka köré fontam míg ő a derekam fogta és oldalra kezdtünk dülöngélni,halkan énekelte a fülembe a dalt,miután vége lett apró puszit adott a számra és el engedtük egymást.Ettől a perctől fogva én szolgáltattam a zenét ugyanis megszavazták,hogy nekem kell énekelni,így hát Niall kérésére Justin Bieber-Bigger számával indítottam,majd Cher Lloyd-Want u back Liammel,Selena Gomez-Love you like a love song,Eric Saade-Made of pop,Harryvel el hülyéskedtem Olly Murstől a Dance with me tonight-t végül pedig közösen mindenkivel el énekeltük a Save you tonight-ot,ki fulladva a rögtönzött kis koncerttől,le vetődtem a kanapéra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése