2012. szeptember 9., vasárnap

13.rész

Halkan nyitottam be,az ágyán feküdt a párnáját átölelve,és látszólag aludt.Már épp vissza akartam csukni az ajtót amikor rám nézett.
-Vanessa?
Fel ült,mellkasáról le csúszott a takaró és láthatóvá tette a széles vállait és kockásodó hasát.
-Mond,hogy van rajtad boxer.
-Hát...
-Mindjárt visszajövök.-húztam halvány mosolyra a szám.
-Jöhetsz.-szólt pár másodperc múlva.
Be mentem hozzá,az ágya szélére ültem és pár percig hallgattunk,majd ő szólalt meg először.
-Ne haragudj,hogy tegnap...tudod.Nincs épp jó hatással rám az alkohol.Borzasztóan szégyellem magam.
-Az én hibám is.-néztem bele a zöld szemeibe.
Boxeren kívül semmi mást nem viselt,a takarót kezdtem gyűrögetni zavaromban.
-Lehetett volna annyi eszem,hogy hagylak nyugodtan bulizni a többiekkel.De mostanában nem bírok normálisan gondolkozni.Nem mész ki a fejemből.
Nagyot nyeltem.
-Gondolom többet nem szeretnél velem randizni.-hajtotta le a fejét.
-Tényleg nem.
Az ajkamba haraptam,hogy elfojtsam a mosolyom.
-Sejtettem.-sóhajtott nagyot és rám nézett.
Oda hajoltam hozzá,és megcsókoltam.Meglepődött,bátortalan volt.
-Szeretlek.-mondtam ki végre.
Az a mosoly,amit úgy szeretek,most megjelent az arcán,kezeit a derekamon tartotta.
-Ez most mit jelent?
-Szeretnéd,hogy jelentsen valamit?-piszkáltam a haját.
-Ha tudnád mennyire.-mosolygott.
-Hát,én is szeretném.
-Lennél a barátnőm?-döntötte homlokát az enyémnek.
-Igen.-mondtam,és megpusziltam.
Ártatlan puszinak indult,mégis elmélyült csók lett belőle.Maga mellé húzott és a hajammal kezdett játszani,valami furcsa hangot hallottunk az ajtó túl oldaláról.
-Túl sokáig vannak bent és nem hallok semmit.-hallottuk a szőkeség suttogását.
Zayn halkan nevetett.
Be haraptam az alsó ajkam és Harry vállába fúrtam a fejem nehogy én is felnevessek,fel húzott az ágyról,lábujjhegyen az ajtóhoz vezetett és hirtelen feltépte azt.Egyszerre esett be a négy fiú,Louis meglepődött fejjel nyúlt végig a padlón,Niall rögtön nevetni kezdett míg Liam csak vigyorgott Zayn pedig mindenki alatt elterülve nyögdécselt.Lou villámgyorsan fel pattant és elénk állt.
-Magyorázatot követelek!Harry te megcsalsz engem?-visított.
-Hát,bocsi Loui.-ölelt át hátulról vigyorogva.
Mindenki egyszerre hallgatott el és néztek ránk döbbenten,elpirulva fordultam Harry felé és a mellkasába temetve az arcomat kezdtem el nevetni.Miután befejeztem,és már mindenki velem nevetett,sorra pacsiztak le Harryvel engem pedig végig ölelgettek.
-Hazavinnél?-pillantottam mosolyogva Hazzára.-Át kellene öltöznöm.
-Persze.
Fel kapta a kocsikulcsot és már kézen is fogott.
-Harry segít átöltözni?-kiabált utánunk Zayn.
-Fogd be Zayn!-kiáltottam vissza.
Hűvös volt,és miniruhában majd be fagyott a hátsó felem,a lábaimat feltörte a magassarkú ezért ahogy be szálltunk a kocsiba le is rúgtam.Be indította az autót,kifelé kezdtem nézni,amikor be ugrott valami.
-Harry,most mi lesz a rajongókkal?-fordultam felé.
Az útra szegezte a tekintetét,egyik kezét a lábamon nyugtatta,most egy pillanatra rám nézett.
-Mire gondolsz?
-Utálni fognak engem.
-Ne ítélkezz előre,nem biztos,és aki szeret minket az elfogadja a barátnőinket is.Megpróbálhatjuk eltitkolni,de emlékezz,hogy a múltkor is úgy kaptak le,hogy észre sem vettük.
-Eleanort és Daniellet könnyen elfogadták?
-Mindig lesznek olyanok akik nem bírják elfogadni,hogy szerelmesek vagyunk.Ha nem is szeretik őket,nem nagyon mutassák ki,bár néhányan tudnak nagyon sértő dolgokat mondani és fenyegetőzni,de ezeket nem kell komolyan venni.
Untitled # 27Oda értünk a lakásomhoz,ki szálltunk és kézen fogva mentünk az ajtóig,elő halásztam a kulcsom és be mentünk.Fel mentünk a lépcsőn,be a szobámba,ki vettem egy farmert és egy zászlós felsőt pár kiegészítővel.
-Várj meg,mindjárt jövök.-adtam puszit a szájára,és eltűntem a fürdőszoba ajtó mögött.Magamra kaptam a ruháimat,hosszú barna hajamat copfba kötöttem a fejem tetejére,frufrumat fel púpoztam,halvány sminket vittem fel az arcomra,majd a lábamra húztam a piros Vans tornacipőmet és ki léptem.
-Csinos vagy.-húzott az ölébe.
-Köszönöm.-mosolyogtam.
Furcsa volt az ölében ülni,ő az első fiú az életemben,aki az első perctől kézen fogva sétál velem,senki nem vitt el rajta kívül este randizni,főleg nem a London Eye-hoz.Nem tudtam másra gondolni csak arra,hogy mennyi mindenen mentünk keresztül és milyen jó itt az ölében ülni.
-Min gondolkozol?-nézte az arcomat mosolyogva.
-Csak elbambultam.-piszkáltam a göndör haját.-Nem kellene visszamennünk?Még elkezdenének kombinálni a fiúk.
-Mindig ezt csinálják,akármelyikünk megy el.Mire visszamegyünk már ott lesz El és Dani is,maradjunk még egy kicsit.
Át öleltem és a nyakába fúrtam a fejem,be szívtam a férfias illatát,ő a derekamat ölelte.Pár perc után el húzódtam,ajkai finoman súrolták az enyémeket,be hunytam a szemem és élveztem a pillanatot.Mosolyogva húzódott el,a mellkasára hajtottam a fejem és a haját piszkáltam.Végig dőltünk az ágyamon,egymás szemébe néztünk,egyik kezét a derekamon nyugtatta,közel húzódtam hozzá és apró puszikat adtam az arcára.
-Hmm.-húzott még közelebb magához.
Homlokát az enyémnek döntötte és miközben az arcom fürkészte puszikkal halmozott el.A telefonom csörögni kezdett,érte nyúltam,a kijelzőn Louis vigyorgó fényképe villogott.
-Szia Lou.-szóltam bele.
-Szia,mit csináltok?
Harry meg forgatta a szemét és ki vette a kezemből a telefont.
-Louis,most tetted tönkre a pillanatot.
-Ezer bocsánat Harry drágám.
A háttérből hangos nevetés hallatszott,ezek szerint ki volt hangosítva.
-Hülye.-nyújtottam a nyelvem Harryre.
-Vigyázz a szádra.-fenyegetett meg az ujjával.
-Mit csináltok ti?-visított Louis.
-Louis,hagyd már őket.-hallottam El hangját.
Louis durcásan morgolódott majd ki nyomta.
-Menjünk.-ültem fel és megigazítottam a felsőm.
-Nem akarok.-ölelte át a derekam.
Fél órán belül már ott voltunk,kézen fogva mentünk be ahol már a többiekkel ott volt egy szőke hajú lány is,feltételezem Zayn barátnője,hacsak nem csajozott be Niall.
-Sziasztok.-pattant fel a kanapéról és elénk jött.Szorosan megölelt majd bemutatkozott.-Perrie Edwards vagyok,Zayn barátnője.
-Szia,Vanessa Smith.
-És az én barátnőm.-vágott közbe Hazza és átölelt.
Le ültünk a többiekhez a kanapéra,de Niall hiányzott a társaságból.
-Niall hol van?-fordultam a mellettem ülő Danielle-hez.
-Fent van a szobájában,nem akart le jönni azt mondta fáradt.
-Mindjárt jövök.-másztam ki közülük.
-Hova mész?-húzott vissza Harry.
-Niallhöz.-nyomtam puszit a szájára.
Fel mentem a lépcsőn,az ajtaja előtt megálltam és bekopogtam.
-Tessék?-szólt a szőke srác.
Be nyitottam hozzá,a hátán feküdt az ágyán és a telefonját nyomkodta,gondolom twitterezett.
-Szia Nessa.-dobta félre a telefonját és megölelt.
-Szia.Miért nem jössz le?
Meg rántotta a vállát.
-Mindenkinek itt van a barátnője,én nem passzolok közétek.-hajtotta le a fejét.
Megértettem mi a baja,Niallnek kell egy barátnő.
-Dehogynem,gyere már.-kezdtem el húzni.-Ha le jössz,holnap beviszlek a kávézóba és annyi sütit kapsz amennyit csak akarsz.
Rögtön felcsillant a szeme,belé karoltam és együtt mentünk le a lépcsőn a többiekhez.

2 megjegyzés: