2012. augusztus 1., szerda

3.rész ,,It's gotta be you..."

Tátott szájjal néztem a házat,ami London legelőkelőbb negyedében volt,amely előtt le állt a kocsi.
-Komolyan itt laktok?-fordultam Harryhez.
-Aha.-rántotta meg a vállát.
-Azta.-csodálkoztam.
-Tetszik?-vigyorgott Louis.
-Igen.
Zayn ki nyitotta az ajtót és mindannyian ki szálltunk,Niall és Liam megfogták a kezem és be vezettek.A házban inkább uralkodott a kupi de nem voltak annyira rendetlenek.Sorra mutatták meg a szobáikat és a külömböző helyiségeket amiken én csak ámuldoztam.
.Megyünk már a medencéhez?-hisztizett Louis.
A nappaliban megvártam míg átöltöznek,megkaparintottam 1 törülközőt és ki mentünk.Az udvarban a grillező és egyéb dolgok mellett terült el 1 hatalmas medence,mellette pedig napozó ágyak.Egyszerre ugrottak bele a vízbe de Harryt nem láttam,hirtelen valaki hátulról meg fogta a derekam,felkapott és ruhástól a vízbe dobott majd utánam ugrott.
-Hülye.-prüszköltem,mikor már fel értem a víz alól.
Természetesen mind az öten rajtam röhögtek,ki másztam a vízből és le vettem a vizes ruhákat.
-Vetkőzz!-kiáltott Zayn.
-Álmodban.-néztem rá vissza és 1 bájos mosolyt villantottam rájuk.
Le ültem a medence szélére,Harry oda úszott hozzám,a haja vizesen a fejére lapult.
-Haragszol?-nézett nagy szemekkel.
-Nem.
Körém gyűltek mindannyian.
-Nem jössz be a vízbe?-kérdezte Lou.
-Inkább napozok.
-Jó.-húzták el a szájukat.
Fel álltam és el foglaltam az egyik napozóágyat és csak sütöttem magam.Kicsit elbóbiskolhattam,valami hideg csapódott a hasamnak majd az arcomnak is.Fel néztem,Liam sunyi fejjel nézett rám a kezében vízipisztoly volt és azzal lövöldözött engem,a többieket sehol sem láttam.
-Hülye.-nyújtottam rá a nyelvem.-Többiek?
-Elmentek hoznak kaját.
-Te miért nem mentél?
-Nem hagylak itt.-ült mellém a medence szélére.
Bele lógattuk a lábunkat én pedig Liamet néztem.
-Nessa,tudom,hogy semmi közöm hozzá,de Harry és te...?
-Nem.-válaszoltam nyugodtan.
-Ó,csak mert olyan sokat vagytok együtt.
-Harry is a barátom,ahogy te,Louis,Niall és Zayn is,egyébként a kérdésedet illetően,igen is van közöd hozzá Liam.lehet,hogy picit többet beszélgetek Harryvel de ez azért van,mert mindketten elég jól megértjük egymást.
Ekkora hallottam meg az ajtó csapódását,valamennyien 1-1 tányérral a kezükben jöttek.
-Nekünk nem hoztatok?-nevetett Liam.
-Az asztalon van.
Fel álltunk,követtem őt mert veszélyes,hogy egyedül nem találom meg a konyhát.Vissza mentünk ők a kerti sütő vagy micsoda,na szóval ott ültek ahol izé sütni lehet,nyársaló vagy nem tudom mi mellett,mi is le ültünk.
-Nessa,kérdezősködhetünk?-kérdezte Niall.
-Hogyne,de a sztár kérdez tőlem?
Harry elkomorodott.
-Vanessa,nem akarom,hogy sztárként kezelj minket.
-Nyugi nem fogom.-borzoltam össze a haját.
-Kérdezhetek most már?-így Niall.
-Kérdezz.
-Melyikünket tartod a legidiótábbnak a csapatból?
-Senki ne sértődjön meg jó?
-Nem fogunk.
-Eddigi ismereteim alapján Louis, de egyikőtök se normális.
-És a legnormálisabbnak?
-Liam.
-Szerinted ki énekel a legjobban?-vágott közbe Zayn.
-Ne kérd,hogy válasszak.Mindannyian nagyon tehetségesek vagytok.
-Köszi.-vigyorgott Harry.
-Hány óra van srácok?
-Fél 6.
-Szerintem én megyek.
-Nemár aludj itt most te.-kért Zayn.-Harry mellett van hely.
-Nem is tudom fiúk.
-Léccii.
-Haza kell mennem ruháért.
-El kísérlek.-ajánlkozott Harry.-Utána pedig süthetnénk itt kint valamit.
-Rendben.-bólintottam rá a dologra.
Kézen fogott,fel vett 1 napszemüveget és a haja miatt kapucnis felsőt.
-Nemsokára itt vagyunk.-intett.
Egy darabig csendben sétáltunk egymás mellett.
-Nem félsz,hogy felismernek?-pillantottam rá.
-Az X-Faktorban már megszoktam.-mosolygott.-Te nem félsz,hogy velem látnak?
_kellene?
-Hát,csak,hogy bekerülnél az újságba és öhm izé...azt hinnék,hogy a barátnőm vagy.-pirult.
Hirtelen nem tudtam mit kezdjek a kezemmel,őszintén megmondom legszívesebben megfogtam volna a kezét de ehelyett inkább zsebre vágtam.
-A barátaim vagytok.-motyogtam.-Ez inkább nektek lenne baj.
-Hülyéskedsz?-kapta fel a fejét.-Nessa mi soha az életben nem tagadnánk le téged!-cövekelt le a házunk előtt.
Be szaladtam pár dologért,majd csendben egymás mellett lépkedve visszasétáltunk.A nadrágzsebemen belül találtam 1 aprócska lyukat,ha rám jött a dili és esetleg hozzá akartam volna érni magamba csíptem.
A többiek míg mi távol voltunk tüzet gyújtottak és most körülötte ültek,sütöttek valamit.Egymás mellé ültünk Hazzával és a kezünkbe vettünk 2 botot,rá tűztük a pillecukrokat.
Louis egyből sikeresen bele ejtette a tűzbe majd mikor fordult,hogy újat tegyen rá majdnem tarkón vágott a bottal,gyorsan le hajoltam Harry is így tett.
-Ne szúrj le minket légyszíves.-nevettem.
-Bocsi.-huppant vissza a seggére és a tűzbe nyomta a pillecukros botot.
-Énekeljünk!.-kiáltott fel Zayn.
-Oké.-vágták rá egyszerre,Niall elő kapta valahonnan a gitárját.
Bele kezdtek a ,,What makes you beautiful" című dalukba,én csak csendben hallgattam őket és az arcukat figyeltem,mindegyikőjükön látszódott mennyire szeretnek énekelni.Harry szólója következett,mire észrevettem ő már óvatosan megfogta a kezem és úgy énekelt.Le néztem az egymásba fonódott kezünkre,Louis is észrevette és úgy vigyorgott mint a vadalma.
Miután befejezték mindegyik figyelme rám irányult.
-Milyen volt?-vigyorgott Liam.
-Fantasztikusak vagytok fiúk.
-Énekelj te is.-így a szőke.
-Én nem..
-Énekelj!Énekelj!
-Kinyírlak Niall.
-Jójó,még megköszönöd.-legyintett.
-Mit énekeljek?
-Tudod a Gotta be you-t?-kérdezett Zayn.
-Igen.-bólintottam pirulva.-Nem éneklek egyedül.
-Majd Harry énekel veled.-szólalt fel Louis.
Rá néztem az említett személyre,lassan bólintott és elkezdtük.
-Girl I see it in your eyes you're disappointed 'Cause I'm the foolish one that you anointed with your heartI tore it apart
And girl what a mess I made upon your innocence And no woman in the world deserves this 
But here I am, asking you for one more chance.-énekelte Liam részét
Ez után kapcsolódtam be én is.
-Can we fall, one more time? Stop the tape and rewind.Oh and if you walk away I know I'll fade.'Cause there is nobody else
-It's gotta be you.Only you.It's got to be you.Oh, Only you...-hangzott fel egyszerre az én és az ő hangjaEgyik kezével át ölelte a derekamat,én is így tettem és így énekeltük végig a dalt.
-Vanessa.-tátogott Liam miután az utolsó hang is elhagyta a számat.
-Hm?-pirultam és Harry kezére néztem ami még mindig a derekamon tartott.Nem mintha zavart volna...
-Fantasztikusan énekelsz.-fejezte be Zayn.
-Nem igaz.-cáfoltam.
-De,mint 1 profi.-így Niall.
-A zuhanyrózsa mesélhetne róla.-nevettem

2 megjegyzés:

  1. Hohóóó.:DD Tetszik.:D Nagyon jó lett, várom a következőt!(:

    VálaszTörlés
  2. nem tudok vele leállni nagyon ugyi vagy

    VálaszTörlés