2012. augusztus 8., szerda

5.rész ,,Felelsz vagy mersz?"

Helló :)
Meghoztam az új részt,komikat nem nagyon kapok ezért most gonosz leszek. Ketten biztosan olvassátok már a blogomat,őszintén szólva halvány lila gőzöm sincs hány olvasóm van. a következő rész 2 komi után hozom.Ez elég hosszúra sikeredett,nem húzom tovább az időtöket.Jó olvasást! :)
xx.Nessa
Ajtócsápódásra keltem majd valaki be rontott a szobámba és kiabálva rám vetette magát miközben hangos nevetést hallottam magam mögül.Fel néztem a párnából,a drága kis Louis arcocskájával találtam szemben magam.
-Jó reggelt hétalvó.-vigyorgott.
-Szia Lou,mit keres a One Direction hajnalok hajnalán a szobámban?
-Negyed 12.-oktatott ki nevetve Liam.
-Hiányzott a mi kis Scooby-Doonk.-ült fel Louis és megölelt.
Vigyorogva vissza öleltem miközben a többiek is közelebb jöttek ölelésért,Harry maradt utoljára amint láttam elidőzött a pizsamám vizslatásával majd le ült mellém és kaptam 1 puszit is tőle az arcomra.
-Szia Harry.-mosolyogtam.
-Szia manó,álmos vagy?
-Először is,manó?Már nem annyira.
-Igen,manó.-ült közelebb.
-Éhes vagyok.-hallottam meg Niall hangját.
-Tudod hol a konyha.-kacsintottam.-Egyél nyugodtan.
-Nessa nincs valahol 1 tükör?Meg kell igazítanom a hajam.-így Zayn.
-Fürdőszoba.-böktem az ajtóra.
-Otthon maradt Kevin!-visított fel kislányosan Louis.-Mindjárt jövök.-szaladt ki az ajtón.
Már csak Liam maradt.
-Nem ülsz le?-böktem magam mellé az ágyra.
-Nem,megnézem mit csinál Niall és segítek neki.-mosolygott.
Ő is elhagyta a szobát és egyedül maradtam Harryvel.
-Neked nincs szükséged tükörre,nem maradt otthon semmid és nem vagy éhes vagy éppen nem szeretnél Niallnek segíteni?-nevettem.
-Nem.-dőlt be mellém az ágyba.
A hasára fordult és a könyökére támaszkodva vigyorgott rám.
-Miért pont manó?
Először értetlenül nézett majd le eshetett neki,hogy miért kérdeztem.
-Mert kicsi vagy.
Igen,nem vagyok 1 óriási 17 éves létemre 168 cm vagyok.
-A fiúk ma itt akarnak tanyázni.Ugye nem baj?
-Nem,nincs ma semmi dolgom,a kávézóba se kell bemennem.
-Kávézóba?-húzta össze a szemöldökét.
-Igen,ahol jelenleg dolgozom.Nyári munka.-magyoráztam.
-Értem,nem szeretnél esetleg inkább velem és a többiekkel jönni a következő turnéra?
-Micsoda?
-Júliusban újabb turnéra indulunk.Szeretném ha te is velünk jönnél,hiányoznál a kicsi Stylesnak.
-Nem tudom Hazza,majd megbeszéljük.
-Oké,de szeretném ha jönnél.-adott puszit az arcomra.
Úgy szerettem volna be bújni a karjai közé és hozzábújni a mellkasához,innen éreztem az illatát de jobb lett volna ha egyenesen a nyakába fúrt fejjel szagolgathatnám.A tenyerem furcsán izzadni kezdett,a szívem hevesebben vert arra a gondolatra,hogy több hónapig vele lakhatnék,vagyis velük.Mi történik velem?Miért gondolok rá és miért nézi most az arcomat ÚGY?
-Ha azt mondod,hogy nem jössz akkor megcsikizlek.-nézett rám sunyin.
-De nem tudom még Hazza.
Szó szerint rám ugrott,le estünk az ágyról ő fölém került és csikizni kezdte a derekam.Visítva nevettem,le szorította a kezem a csuklómnál fogva és a csípőmre ült.
-Harry neee!-visítoztam.
-Jössz vagy nem?
-Nem tudoom.
-Akkor addig csikizlek amíg igent nem mondasz.-nézett a szemembe.
Azok a gyönyörű zöld szemei,a csuklómat továbbra sem engedte el de már nem csikizett helyette a szemembe nézett.Az arca egyre közeledett az enyémhez,most látom mennyire félreérthető helyzetben is vagyunk hiszen Harry rajtam ül.El engedte a csuklóm a kezeit pedig a derekamra tette,be hunytam a szemem vártam a csókját...
-Jöttök felelsz vagy merszezni?-rontott be Zayn.
Ijedten rebbentünk szét,az arcom egyből pipacsvörös lett Zayn pedig önelégülten vigyorogva nézett minket az ajtóból.
-Megzavartam valamit?-kacsintott a még mindig rajtam ücsörgő göndör srácra.
-Nem.-másztam ki Harry alól nagy nehezen.
-Menjünk?-állt fel Harry is.
-Felöltözök.
Elő kaptam a szekrényből pár ruhadarabot és a fürdőszobába mentem,magamra kaptam őket a hajamat összefogtam és a fufrum púposan felcsatoltam,csak ki húztam a szemem és alapozót vittem fel az arcomra majd ki léptem és egyenesen a göndör barátomba ütköztem.
-Hoztam neked valamit.-vigyorgott rám miközben a nadrágzsebében matatott.
Vékony ezüstláncot húzott elő rajta egy fordított nyolcas szerű medállal amiben a "Directioner" felírat volt látható.
-Harry..-kezdtem.
-Előre szólok,hogy nem érdekel semmi hülye magyorázat,hogy miért nem fogadhatnád el.Neked hoztam és kész.
-Köszönöm.
-Bele tehetem a nyakadba?
Bólintottam és megfordultam,a nyakamba tette a láncot,a kezem közé fogtam és alaposan szemügyre vettem.
-Gyönyörű,köszönöm.-öleltem át és puszit nyomtam az arcára.
A nappaliban mind a négyen ránk néztek,Loui Kevinnel a galambbal romantikázott,Niall és Liam evett,Zayn pedig azt ecsetelte,hogy mit látott amikor belépett a szobámba.Le ültünk közéjük,egymással szemben,mellettem foglalt helyett Louis a másik oldalamon Niall.
-Ki pörget először?-kérdezett Harry.
-Én.-vágta rá Lou és ki sajátította az üveget.
Liamre pörgetett,hála az égnek rám egyszer sem mutatott az üveg.De most Zayn pörgetett és rám mutatott.
-Nos Nessa,felelsz vagy mersz?
-Felelek.
-Volt már komolyabb kapcsolatod?
-Nem.-vágtam rá és pörgettem ami most Niallen állt meg.
-Felelek.
-Beszari.-nevetett Louis.
-Mire vágysz most a legjobban?-kérdeztem mert kíváncsi voltam,hogy kajával kapcsolatos lesz-e a válasza.
-1 shake-re a Milkshake City-ből.
Most a szőkén volt a sor,az üveg Harryre mutatott.
-Merek.-mondta a göndör barátom és kihúzta magát.
Louis és Niall összesúgtak majd közös megegyezés után elmondták mit kell tennie Harrynek.
-Tegyetek úgy Vanessával 1 napig mintha járnátok,és ez az 1 nap holnap délután 1-ig tart.-mondta ki és az órájára nézett.
-Úristen Louis ezt te találtad ki?
-Én csak jót akarok neked haver.
Le döbbenve néztem az 5 srácra,Zayn és Liam csak nevetett Niall engem nézett miközben Louis arról magyorázott Harrynek,hogy az ő érdekében talált ezt ki.
-Mit értesz ez alatt?-néztem Louira.
-Járkáljatok kézen fogva,becézzétek egymást.
-Nem nagy ügy.-húzogattam a vállam.-Hazza leszel 1 napra a pasim?-nevettem.
Ne csak 1 napra és ne így,hülye vagy Louis hülye,én meg miért kérdeztem ezt?De ahogy elnézem Harrynek tetszik.
-Leszek,baby.-húzogatta a szemöldökét és mellém mászott.
-Még megköszönitek nekem meg Niallnek.-így Louis.-Fogd meg a kezét Hazza!-parancsolt.
Óvatosan a tenyerembe csúsztatta a kezét.
-Meg vagy elégedve?
-Új szerelmespárt avathatunk.-nevetett Zayn.
-1 napra.-motyogtam.
-Lou ha nem akarják ne kényszerítsd őket.-így Liam.
-Csss Liam!-szólt Répa.
Le hajtottam a fejemet és az összekulcsolt kezünket vizsgáltam,Harry csak el vissza nézegette a fiúkat,játszottunk még 1 darabig majd meguntuk és úgy döntöttünk megnézünk valami filmet.
-Ülj Harry ölébe.-parancsolgatott önelégülten Lou.
Imádom ezt az idiótát,komolyan.1 napra megtudhatom milyen Harryvel ,,járni".Remek.1 nap,ennyi jutott nekem,ez is Louis és Niall jóvoltából.Harry megfogta a derekam és az ölébe húzott,kínos volt ez kicsit mindkettőnknek és elég bátortalanok voltunk.Tudtam,hogy Hazza csak mint mondjuk 1 testvért vagy nagyon jó barátot szeret.A vállára hajtottam a fejemet,nehogy erre is Lou kérjen.Valami galambos filmet választott a drága.
-Menjünk a Milkshake Citybe.-nyűglődött Niall.
Nem igazán kötöttek le engem se a képernyőn repdeső/ugráló galambok,szívesebben mentem volna Niallel én is.Ennek ellenére mindannyian végig ültük a filmet,úgy tűnt egyedül Louisnak tetszik a film helyett én inkább az ő arcát néztem és néha nevetve tüntettem el az arcom Harry mellkasában.Amikor véget ért a film,Niall ugrott fel a leghamarabb és már húzta is fel a cipőjét.
-Gyerünk már.-toporzékolt.
-Hova igyekszel ennyire?-öleltem át a kis szőke barátomat.
-Milkshake City,ugye megkóstolod majd a Direction shake-et?
-Direction shake?-húztam össze a szemöldököm.
-Igen.-bólogatott hevesen.-Mi állítottuk össze,hogy mi legyen benne.
-Répa van benne?-nevettem.
-Nincs.-morgott Lou.-Zayn nem engedte.
-Jajj szegénykém,majd csinálok én neked valami répásat jó lesz?-vigyorogtam.
-Imádlak.-vetődött rám aminek következtében mindketten a padlón landoltunk amin a fejem hatalmasat koppant.
-Nessa,úristen ne haragudj.-pattant fel
Nevetve feküdtem a padlón és bár rohadtul sajgott a fejem nem haragudtam rá.Hazza felkapott és a kanapéra vitt.
-Nyugi Harry nincs semmi.Nem haragszom Louis.
Meg dörzsöltem a fájó pontot,Liam a kezembe nyomott valami hideget,rá néztem.Fagyasztott borsót találtam a kezemben,rá tettem és néztem ahogy Zayn le szidja Lout.
-Zayn,ne veszekedj már vele,nem direkt csinálta.Gyere ide Loui.
Szegénykém bűnbánóan ült le mellém és átölelt.
-Túlélem nyugi.
-Ne haragudj.-motyogta.
-Dehogy haragszom,na had lássam azt a vigyort.-toltam el magamtól.-Menjünk.
Le dobtam amit a fejemre szorítottam és fel kaptam a cipőm,a srácok szokás szerint,kapucni,napszemüveg fel.Egyáltalán nem feltűnő,hogy 1 lány 5 napszemüveges kapucnis alakkal járkál London utcáin.Páran felismerték őket és odamentek aláírásért és közös képért,én feltűnés nélkül továbbmentem majd amikor végeztek beértek engem.Niall eszeveszetten rohant be,mi pedig nevetve utána ő már a pultnál ecsetelte,hogy hány és milyen ízű shake-et szeretne elfogyasztani.Elmélyülten nézegettem a plakátot amelyiken ők voltak.Mindenki elmondta mit szeretne és le ültünk a hatalmas tehén (??) alakú fotelokba 1 eldugottabb asztalhoz,szerencsére csak páran voltak bent ők is felnőttek.
-Nessa az mi a nyakadban?-szúrta ki Zayn a nyakláncom.
-Nem látod,hogy nyaklánc?-Liam.
-Jó de nézd meg mi van rajta.
-Mióta nézegeted te ennyire a dekoltázsom,hogy kiszúrod mi van a nyakláncomon?
-Ne kavarj.-nyújtogatta rám a nyelvét.
-Honnan van Directioner nyakláncod?-kérdezte Louis.
-Tőlem kapta.-vágta rá Harry.
-Ahaa szóval megvolt az első ajándék.-vigyorgott Liam.
-Az még akkor amikor benyitottam.-pacsizott Zayn Louval.
-Nagyon viccesek vagytok fiúk.
A figyelmemet innentől a shakemre fordítottam,miután mindegyikőnk végzett haza indultunk.Otthon nagyon úgy nézett ki,hogy háromra csökken a létszám.
-Ma este Eleanorral vacsorázom.-szólt először Louis és már indult is.
-Én pedig Danielle-l.-így Liam.
-Randim van Perrievel.-szólt Zayn is.
-Azzal a Perrievel?-hördült fel a kis szőke.
-Fogd be Niall.
-Csak kihasznál.-morgott Liam.
-Akkor sziasztok.-öleltem meg mindannyiukat.
-Úgy látszik hárman maradtunk.-indult a konyhába Niall.
-Tőlünk nem szabadulsz baby.-nevetett fel Harry.
-Nem állt szándékomban,örülök,hogy ti ketten maradtok.
-Meg nézünk valami filmet?Normálisat!Ne galambosat.-magyorázott Niall.
-Igen.-vágtuk rá egyszerre.-Előtte zuhanyozzunk,megyek először én.-álltam fel és már indultam is.

3 megjegyzés:

  1. Uhh.*-* Imádtam ezt a részt! Ez az 1 napig járós ötlet nagyon adja.:DD Jó ötleteid vannak, szeretem olvasni a történeted!:D Várom a kövit!
    Adri xx.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész . :) Jöhetne a kövi .:DD

    VálaszTörlés
  3. Mindkettőtöknek köszönöm! :D Holnap hozom is akkor az új részt :)) ♥

    VálaszTörlés